zzzvalentinxxx Опубліковано 3 Вересня, 2009 в 14:13 #1 Опубліковано 3 Вересня, 2009 в 14:13 Постала проблема заглушити турбіну на дизельному двигуні (VW Passat 1,6 TD 1987р.в). Причина: на 100-200 км у вихлоп і у впускний колектор гонить до 1 літра мастила... Як я підозрюю, то це ще і служить нестабільному старту двигуна "на холодну". Як правильно це зробити?
VaLeRa Опубліковано 3 Вересня, 2009 в 17:37 #2 Опубліковано 3 Вересня, 2009 в 17:37 правильно глушиться турбіна після кількох хвилин праці двигуна на ХХ, для цього є навіть сигналки з турботаймером. Але моє ІМХО: якщо вже жене масло в ТАКИХ кількостях, то це не допоможе..... це вже хана турбіні.... а саме підшипникам. А їх краще міняти разом з турбіною.
zzzvalentinxxx Опубліковано 3 Вересня, 2009 в 18:41 Автор #3 Опубліковано 3 Вересня, 2009 в 18:41 ... значить питання у топіку стоїть неточно... мається на увазі зупинити турбіну взагалі! тобто з турбодизеля зробити просто дизель. Правильно, турбіні повна хана, раз на 100 км може до літри мастила зжерти(( як показує досвід "дизелеводства" двигунів 80-х, реставрація мало що дає, а знайти щось нормально працююче нереально (в гаражі ще дві штуки лежить). Мене от що цікавить: чи треба в такому разі демонтувати турбіну з двигуна, використовуючи перехідники на вихлопну трубу (до впускного колектора можна подати напряму з фільтра), чи може просто викинути лопаті з вала (але тоді чи не буде вона перегріватись?), чи потрібно (а якщо потрібно, то які) використовувати перехідники, щоб мастило пустити в обхід турбіни? Якщо хтось знає, відкликніться... буду вдячний
fedot Опубліковано 8 Вересня, 2009 в 19:42 #4 Опубліковано 8 Вересня, 2009 в 19:42 Шукаєш коллектор з 1.6 дизель, бажано з "штанами", знімаєш свій коллектор з турбіною, ставиш другий - щасливої дороги....Єдине що зразу буде, це + 1-1,5 л/100км соляри
zzzvalentinxxx Опубліковано 9 Вересня, 2009 в 19:24 Автор #5 Опубліковано 9 Вересня, 2009 в 19:24 Дякую, але тоді ще одне питання: що робити з патрубком, який подає мастило?
fedot Опубліковано 10 Вересня, 2009 в 17:03 #6 Опубліковано 10 Вересня, 2009 в 17:03 Дякую, але тоді ще одне питання: що робити з патрубком, який подає мастило?Заглушку на вихід і всьо.
opel95 Опубліковано 10 Вересня, 2009 в 18:14 #7 Опубліковано 10 Вересня, 2009 в 18:14 Шукаєш коллектор з 1.6 дизель, бажано з "штанами", знімаєш свій коллектор з турбіною, ставиш другий - щасливої дороги....Єдине що зразу буде, це + 1-1,5 л/100км солярити забув добавити що тяга впаде на процентів 30-40 гарантовано, тому підніметься розхід соляри.я би такою фігньою не займався. хто не їздив на турбованій машині без турбіни цього не знає.не розумію для чого це робити ремонт турбіни 1400 гр. з гарантією 1рік.турбіна потребує певного догляду(масло напівсинтетика як мінімум, новий постійно повітряний фільтр і тд.) а авто як я розумію не дуже свіжих років тому то і назбиралось в гаражі тих турбін.
biter Опубліковано 11 Вересня, 2009 в 06:45 #8 Опубліковано 11 Вересня, 2009 в 06:45 ремонт турбіни 1400 гр. з гарантією 1рік.Дай, будь-ласка, контакти де ремонтують турбіну з гарантією 1р. В мене схожі симптоми, турбіна працює, але при активній їзді бере масло, десь 1л на 1200-1700км...
zzzvalentinxxx Опубліковано 11 Вересня, 2009 в 13:32 Автор #9 Опубліковано 11 Вересня, 2009 в 13:32 то може вже краще двигун другий знайти? що порекомендуєте? з ТД простий дизель зробити і їздити помаленьку і дорого... хм, не цікаво...
fedot Опубліковано 11 Вересня, 2009 в 18:56 #10 Опубліковано 11 Вересня, 2009 в 18:56 Шукаєш коллектор з 1.6 дизель, бажано з "штанами", знімаєш свій коллектор з турбіною, ставиш другий - щасливої дороги....Єдине що зразу буде, це + 1-1,5 л/100км солярити забув добавити що тяга впаде на процентів 30-40 гарантовано, тому підніметься розхід соляри.я би такою фігньою не займався. хто не їздив на турбованій машині без турбіни цього не знає.Не забув))) Мене ж конкретно запитали "як?". От я і відповів як))
opel95 Опубліковано 13 Вересня, 2009 в 06:38 #11 Опубліковано 13 Вересня, 2009 в 06:38 ремонт турбіни 1400 гр. з гарантією 1рік.Дай, будь-ласка, контакти де ремонтують турбіну з гарантією 1р. В мене схожі симптоми, турбіна працює, але при активній їзді бере масло, десь 1л на 1200-1700км...на Набережній якщо їхати від кольца де була пушка до Вишкова, є поворот до обласного ДАІ, метрів 100 за цим поворотом з правої сторони є двохповерховий білий будинок там зліва і ремонтують турбіни.
kleber Опубліковано 14 Вересня, 2009 в 14:44 #12 Опубліковано 14 Вересня, 2009 в 14:44 Глупе діло - викидати турбіну. Ремонтуй і їздь дальше.
zzzvalentinxxx Опубліковано 9 Листопада, 2009 в 00:34 Автор #13 Опубліковано 9 Листопада, 2009 в 00:34 Глупе діло - викидати турбіну. Ремонтуй і їздь дальше.згоден - глупо, машина як не машина буде...нова турбіна коштує як в нормальному стані двигун у зборі (з турбіною чи без неї), а якщо знайомі в Польщу їздять).. відреставрована - в половину дешевше (від 200 ує і рік гарантії, після якої обовязково турба загнеться)..б/в турбіна - у знайомого мого друга з розбитого пасата забрав разом із запасною за 40 ує + пиво..результат: поміняв, поїздив два місяці і ще гірше стало.. запасну не ставив, машину продав як є.висновок: неможливо купити 100%-во робочу турбу, а коштує на шротах до 100 баксів.. дорого((питання: і що ж тут робити? вихід: продати, що я успішно і зробив))
Sem Опубліковано 17 Листопада, 2009 в 15:36 #14 Опубліковано 17 Листопада, 2009 в 15:36 Наскільки я знаю то 1400 грн за ремонт турбіни - ДОРОГО!Там немає що ремонтувати, або вал обламався або сальники постирались, часом же мембрана рветься...У багатьох випадках просто ставлять новий ремкомплект и ВСЕ.А за встановлення нового ремкомплекта 1400 - ДОРОГОВОТО + через рік знову доних неси !При наявности правельно зозміщених рук та певних знань можна самому поставити новий ремкомплект.ФАК для БМВ по турбініЯ раджу взяти всі твої турбіни і підійти до нормального майстра та за помірну ціну вибрати найменш вбиту з них і відремонтувати.Для прикладу про помірну ціну - в Жовкві є ціла майстерня по ремонту будьяких турбін для автомобільних двигунів, якщо там мені б зробили за 1000 грн те саме що в Луцьку пропонують за 1400 то безумовно я б поїхав туда!Ремкомплект коштує порядка 300-450 грн. Залишається питання - де в місті (чи можливо за містом) є тольковий майстез з помірними цінами, який ремонтує турбіни ?
Scorpio Опубліковано 17 Листопада, 2009 в 16:24 #15 Опубліковано 17 Листопада, 2009 в 16:24 SemТоді навіщо цей шум у прямому ефірі, купи ремкомплект і зроби сам.
Sem Опубліковано 18 Листопада, 2009 в 09:27 #16 Опубліковано 18 Листопада, 2009 в 09:27 SemТоді навіщо цей шум у прямому ефірі, купи ремкомплект і зроби сам. В мене перший турбо дизель я ще не маю відповідних навиків в його ремонті. Хоча , якщо Ти продасиш мені ремкомплект я спробую сам полагодити турбіну ! )
Sem Опубліковано 18 Листопада, 2009 в 09:32 #17 Опубліковано 18 Листопада, 2009 в 09:32 І всежтаки повина бути якась помірна ціна , доті я і не тільки я готовий її платити.Конкуренція сприяє спаду цін!Залишається питання - де в місті (чи можливо за містом) є тольковий майстез з помірними цінами, який ремонтує турбіни ? Давайте складем невеличкий список майстерень в Луцьку , які ремонтують турбіни! (+ свої рекомендації до них)...1) - Скажу одне, "Альтернатива" (Ромакс) ремонтує погано! Не раджу...2),,,
opel95 Опубліковано 19 Листопада, 2009 в 18:17 #18 Опубліковано 19 Листопада, 2009 в 18:17 Хоча , якщо Ти продасиш мені ремкомплект я спробую сам полагодити турбіну ! ) а тут починається саме цікаве... ти спочатку найди ремкомплект який тобі треба і скільки він стоїть)))) і не забуть шо він тобі треба тільки такий як в тебе а не майже... і має бути відповідної фірми а не гонво яке будуть тобі пропонувати...і розказувати...
Sem Опубліковано 20 Листопада, 2009 в 07:46 #19 Опубліковано 20 Листопада, 2009 в 07:46 Хоча , якщо Ти продасиш мені ремкомплект я спробую сам полагодити турбіну ! ) а тут починається саме цікаве... ти спочатку найди ремкомплект який тобі треба і скільки він стоїть)))) і не забуть шо він тобі треба тільки такий як в тебе а не майже... і має бути відповідної фірми а не гонво яке будуть тобі пропонувати...і розказувати... Згідний. Доречі не факт що майстер який ремонтує турбіни теж не запхне туди таке ж гавно... Ну , не будим про погане . Я вже в трете закликаю форумчан поділитися інформацією що до народних умільців по ремонту турбін! (хто, де і як ремонтує). Наприклад про майстерню на Набережній по різному відгукуються, и свою думку я вже висловив- черга за Вами !
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.