Перейти до змісту

Шосейна поригаловка :)


kmd

Рекомендовані повідомлення

  • Адміністратори

Сьогодні на 18:30 біля Лесі.

Нарямок Луцьк - Дерно - Луцьк.

Середня 30км/год. Зупинка в Дерно розворот і на Луцьк.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да..

Це тернування.. Зупинки більшість всього не буде.

Зразу попереджую..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тернування.. :D

вже страшно робиться :D

тернувати сильно ?

буду чекати вас біля берези :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мається на увазі, що буде вдумливий педаляж і РОБОТА групою.

І мля....мож буду доганяти.. Або когось випрошу щоб тапки завбрав мої шосерні.... з автостанції.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мене порадували... доречі саме порадувли. )))

В 18.30 треба забрати передачу з Рівного. І саме головне це вміст цієї передачі...

Шосерні тапки... !!!

Отже. В 18:30 я валю на автостанцію.... ви там не спішно виїжджайте, я поставлю на ВЗ шипи і педалі і поїду вам на зустріч.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Поригаловка вдалась.

Я не зліз з колеса Лекса навіть коли фінішували на знаці Луцьк. :)

Максималка 50 км/год середня від старту до фінішу по підрахунках склала 34 км

Маршут як і хотіли Луцьк - Дерно - Луцьк. В саме Дерно не перлись, повернули біля хреста. Толку нам там :)

Ярик на МТБ тримався героїчно, але на зміни не виходив, хоча включив ше не весь розрахунок. Чим доказав що МТБшники рулять навіть в тамоу темпі!! Залік однозначно!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По перше..... я в захваті від своїх новеньких шосерних тапок і педальок Дюрейс :0081::101010:

http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=2538 ось такі тапки

Карбонова підошва дала велику жорсткість і комфорт. Вентиляція цікава. Зажими не на одній лінії.

Все зроблено для довгострокового перебування на нозі.

Шипи в педалях фіксуються "мертво" що ще додає більшої жорсткості конструкції і менше втрачається енергія при педалюванні.

Окремо про педальки.

Дюрейс 96 року... під Луківський шип, повністю металевої конструкції, виготовлені у Франції. Може й не самий легкий варіант але зовнішній вигляд, надійність і якість... ніяких питань не викликає.... Це буде щось схоже буде напевно на втулки КОДА... які добивав ще Саша Крейзік на своєму естрадно-цирковому байку.. :D :D :D

За допомогу в проведенні процедури відкручування, закручування і установці шипів і педалей респект і уважуха КМД, Лілі і Віталіку (переможцю кросу.. мать його.. :D :D :D )

По друге... Кілька слів про покатушку.

Покатушка вийшла класна.... навіть дуже.

Йшов по "приборах" шо мені дуже сподобалось.

На дисплеяйх відображались:

Температура за бортом )), каденс, швидкість, зміна висоти, пульс, годинник, порівняння поточної і середньої швидкості.

Контроль цих параметрів дав змогу не запахатись і на фініші... (не ривковому) розкрутитись !!! до 51 (50.8) Завдання було вдумливий педаляж.... Завдання виконане. Орієнтовно на такій дистанції (50+) показали середню 34 км/год... (по спідометру враховуючи місто... 32) але цей параметр думаю, що занижений... Бо ніхто з нас не збив спідометри на нулі, а швидкість групи "на марші" рідко опускалася нижче 32.

Група йшла зі змінами (за винятком Ярика... і правильно робив)) ) туди розімялись, назад вже вкручували нормально...

Ліля стаючи вперед крутила 36-37 аж гай шумів.... )))) шо радує.. :ok:

КМД втримався (правда я не скидав спеціально) і прийшов на фініш колесо в колесо за мною. Потім розворот і помаленько покотили на зустріч друзям, з якими закінчили покатушку в Санремо з чайком і душевними розмовами. Звичайно ж наржались.. ))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Покатались чудненько, беручи до уваги що я вже тиждень на вел майже не сідала(((.

Дякую Лєксу, що відрегулював мені перекидку)))).

Дякую Ярику, що почекав мене по дорозі назад, коли я відстала, розмовляючи по тел.

І ще..ну як можна з такою швидкістю валити, коли темно і без фар..маньякі)))))

А той дядько на велику з палкою це номер…

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ааааааааааааа !!!!

ДАДАДА.. це були вафлі...

Валить штрех, а вже сутеніло..... поперек рами лежить КОСА !!!! добре, що косєм до дороги ))) і складена.

Ліля просто махнула .. типу ямка там.... я рівняюсь з ним йшов зправа від Лілі.. і прозріваю....

Торчить косє... мля ))))) карочє народ прозрів.. )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні теж на 18.30 біля Лесі.

Велком... Вдумчиво без дьоргань.. швидкість...... ну як вийде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі то я не планував їхати разом з шосерами. Катався собі в гараджі, потім в полях за Воротнівом.

Далі планував на кулінарну покатушку заїхати. Виїхав на Рівенську трасу, позвонив до Тані, сказала, шо не поїде. Позвонив до Марка, сказав - народу майже нема.

І тут бачу на зустріч чешуть ці троє на шосерах :) То я до них на хвіст і впав.

В принципі, їхати позаду шосерів не важко. Практично весь опір повітря беруть на себе перші в групі. Важко підтримувати рівномірний темп. Тобто коли і вони і я давимо на педалі то все нормально. Але як тільки шосер починає їхати накатом я або продовжую крутити і наближаюсь до нього, або теж припиняю і тоді відстаю (все таки накат різний :) ) Тому я став позаду, шоб нікому не заважати.

Чувак з косою порадував, прямо як в тому анекдоті :D

Всім дякую за компанію!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...