Перейти до змісту

Авто на воді реально?


biter

Рекомендовані повідомлення

Авто на воді

http://avtonavode.com

Ваш автомобиль уже через день или два может частично ездить на воде, чем будет экономить Вам топливо минимум на 25-50%. Мы продаем инструкцию “Сделай Сам” с простой системой “АВТО НА ВОДЕ” и готовые для установки профессиональные производительные системы. Выбирайте сами. Если Вы купите вначале инструкцию, а потом решите купить готовую профессиональную систему, то Вам будет скидка на стоимость инструкции - минус 49 евро. Так что в любом случае Вы не переплачиваете.

Я думаю, что Вам нет необходимости объяснять, что система “АВТО НА ВОДЕ” не шутка, а реально работающая система, на которую у меня имеется патент. Так что вопросы, насколько это серьезно - по крайней мере неуместны и не рассматриваются. Моя команда из образованных людей, увлеченные данной темой, разработчики, специалисты по автомобилям постоянно удивляется наивным вопросам типа “Насколько это правда и работает ли это?” Если у Вас возникают такие вопросы, то пожалуйста, внимательно прочитайте ВСЮ информацию на данном сайте, ответы на частые вопросы и, надеемся, Вы найдете ответ для себя. Если нет, пишите, звоните мне и задавайте обдуманные вопросы. Постараюсь ответить кратко и в точку.

Итак, мы продаем системы “АВТО НА ВОДЕ”, которые не переводят автомобили полностью на воду, а только частично используют газ Брауна, который выделяется в результате электролиза. Экономия достигается за счет повышения КПД двигателя, то есть бОльшая часть энергии топлива расходуется на полезную работу, а не рассеивается в окружающую среду, как это имеет место быть без применения системы АВТО НА ВОДЕ, то есть топливо расходуется более рационально.

Общеизвестно, что КПД современных теплосиловых установок (автомобильных двигателей внутреннего сгорания) не превышает 30…40%. То есть, из тех 100% тепловой энергии, которая образуется при сгорании топлива, всего 30…40% расходуется на полезную работу - на разгон и движение Вашего автомобиля. Остальная энергия (60…70%) рассеивается в атмосфере посредством радиатора и выхлопной системы- т.е. просто греет окружающий воздух!

Так как КПД двигателя меньше половины (меньше 50% !!!) то, повысив его при помощи предлагаемой системы, можно достичь соответствующей экономии топлива.

Итак, мы предлагаем готовые производительные системы “АВТО НА ВОДЕ” и электронную инструкцию “Сделай Сам”, которую Вы уже можете получить сегодня.

Як на вашу думку реально? На сайті пише що є представники в Рівному і у Львові....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 61
  • Створено
  • Остання відповідь

Штука реальна , але безкорисна :-(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Фігня то все. Черговий лоховський розвод.

Якщо все дійсно так, як пишуть на сайті, то замість економії палива влетиш на серйозний ремонт двигуна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

попробую розписати все дуууже дуууже зрозуміло, по моєму опису можете писати наукові дисертації.

Ну так от сідайте та читайте уважно я розпочинаю:

ЛО ХО ТРОН

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

попробую розписати все дуууже дуууже зрозуміло, по моєму опису можете писати наукові дисертації.

Ну так от сідайте та читайте уважно я розпочинаю:

ЛО ХО ТРОН

Однозначно. Якби то всьо дійсно функціонувало б, то або власника "патента", разом із тим же "патентом" заманила б до себе якась держава на кшталт Німеччини/Японії/США, дало б йому купу бабла і всьо, що його душа забажає; або, що найвірогідніше, лежав би він зара тихенько на дні якогось Дніпра з простреленою головою і бетоновими капцями - наші нафтомагнати конкуренції не люблять і збитків свого бізнесу не допустять - будьте певні. Ото і всьо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ви шо сьодні народились? Це давно не новина.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ха... наши АВТО уже давно ездят на 20-30% домишках воды,но про это знают только бензозаправщики :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://odecca.org.ua/raznoe/dv_vozd.shtml

двигун на повітрі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ви шо сьодні народились? Це давно не новина.

Так ніхто й не казав, що це новина. Це черговий лохотрон.

А що до експериментів з водою, то не треба нам до японців бігати. На ЗАЗі і МеМЗі свої дослідження проводили. Було розоблено систему зі вприскування води до циліндрів. Завдяки цьому намагалися знизити теплове навантаження. Вода дозволяє знизити детонацію, запобігає відкладенню продуктів горіння в циліндрах...

Тут ж трохи іншу фігню пропнують. Система вприску надто складна для таких "умільців". Вони говрять, що 60-70% тепла вилітає в трубу. Це правда. Пропонують використовувати це тепло - цілком логічно. Питання в тому, як вони добувають газ Брауна електролізом за рахунок утилізації цього тепла. Про катод, анод і струми в кілька десятків, а то й сотень ампер не побачив там ні слова. Натомість обіцяють:

Для интенсификации горения смеси в нее подается газ Брауна, который образуется в результате расщепления воды посредством электролиза. Работая как катализатор он значительно интенсифицирует хим. реакцию - сгорание топливовоздушной смеси. Повышение температуры вспышки (Т1) соответственно повышает КПД двигателя. При этом происходит также более быстрое сгорание, за время, когда поршень еще только находится в В.М.Т., и продукты сгорания (рабочее тело двигателя), расширяясь, совершают работу в более полном объеме, чем если бы они медленно расширялись при сгорании во время всего рабочего такта.

Підвищення напруги негативно може вплинути на надійність та довговічність двигуна. При детонації також відбувається "более быстрое сгорание". Як це впливає на мотор, думаю, всі знають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

попробую розписати все дуууже дуууже зрозуміло, по моєму опису можете писати наукові дисертації.

Ну так от сідайте та читайте уважно я розпочинаю:

ЛО ХО ТРОН

Однозначно. Якби то всьо дійсно функціонувало б, то або власника "патента", разом із тим же "патентом" заманила б до себе якась держава на кшталт Німеччини/Японії/США, дало б йому купу бабла і всьо, що його душа забажає; або, що найвірогідніше, лежав би він зара тихенько на дні якогось Дніпра з простреленою головою і бетоновими капцями - наші нафтомагнати конкуренції не люблять і збитків свого бізнесу не допустять - будьте певні. Ото і всьо.

Знавці, блін... ви спочатку прочитайте і подивиться відео. Хіба там хтось відмовляється від бензину чи дизпалива? Ні. Просто чувак пропонує з води отримувати щось на кшталт NOS - всім відомий по грі NFS "веселящий газ", який рекомендується додавати до повітря, котре є необхідною умовою для горіння. Цей газ типу має прискорити згорання палива, і або отримається +20-30% потужності (відповідно, зросте навантаження на непристосовані до того частини двигуна і трансмісії), або можна буде обіднити паливну суміш бензином, і домогтися економії пального при тих самих потужностях (чим можна поставити під ризик двигун, так як паливну суміш не рекомендується сильно обідняти).

Чомусь присадкам всяким ми віримо, а коли чувак пропонує приїхати, і самим переконатися - ми кричимо "ЛОХОТРОН"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Yarchik, те, що там написано - лохотрон. Якщо хочеш нас переконати у зворотньому - постав систему собі на машину і приїзжай на зустріч автоклюбу борди :-)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Yarchik, те, що там написано - лохотрон. Якщо хочеш нас переконати у зворотньому - постав систему собі на машину і приїзжай на зустріч автоклюбу борди :-)

Потужність моєї машини цілком мене влаштовує. А розхід не настільки великий, щоб я думав про економію.

А якщо ти вважаєш, що це - лохотрон, то доведи це, а не обзивай лохотроном те, про що не знаєш. Поїдь до того чувака, ткни його мордою в брехню, зніми все на відео, розкажи всім, хто повівся і поставив собі на машини апаратуру. А так - лохотроном можна назвати все, що завгодно, навіть твою появу на цей світ :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про катод, анод і струми в кілька десятків, а то й сотень ампер не побачив там ні слова.

А такого струму і не потрібно, вистачає і кілька міліампер. Опис процесу

Сверхэффективный электролиз

С помощью электричества воду можно разложить на водород и кислород. Стандартные учебники химии уверяют, что этот процесс требует больше энергии, чем затрачивается при рекомбинации газов. Это справедливо только для наихудших случаев. Когда вода подвергается воздействию с частотой, совпадающей с ее собственной молекулярной частотой путем использования системы, разработанной Стэном Майерсом (США) и вторично разработанной недавно корпорацией Xogen Power, она (вода) разлагается на кислород и водород при миниматьных затратах электричества. Использование различных электролитов (добавок, увеличивающих электрическую проводимость воды) резко повышает эффективность пpoцecса. Также известно, что некоторые геометрические формы и текстуры поверхности положительно влияют на повышение эффективности процесса. Практическое применение данного метода заключается в том, что возможно получение неограниченных объемов водорода в качестве топлива для автомобильных двигателей, причем стоимость полученного водорода равняется стоимости использованного объема воды. Более того, в 1957 году исследователем Фридманом (США) был запатентован специальный металлический сплав, использование которого приводит к самопроизвольному разложению воды на водород и кислород. Процесс, протекающий без использования какого-либо электрического тока, не приводит к химическим изменениям в самой структуре металла. Это значит, что при помощи данного металлического сплава возможно непрерывное получение водорода из воды.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Давайте думати логічно:

1. Для розчеплення води на "газ Брауна" треба енергія. для авто, як замкнутої системи, джерело має бути або таке яке не використовується і є побічним при роботі (тепло від мотора, СО2 ітд), або треба мати поновлюване джерело (додатковий акум, генератор ітд.) від чого працює розчеплювач я так і не зрозумів, мо хтось докопався - киньте ссилкою.

2. пресловутий "газ Брауна" це суміш О2 і Н2. В двигуні маємо: згорає паливо + О2, залишається водень, який горить до води, маємо пару в двигуні-вихлопі.

Цей винахідник якось прояснює ці 2 питання? а то по всьому сайту тільки загальна інфа, ніякої конкретики, якісь емпіричні данні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. Енергія береться від генератора, ніякого додаткового джерела не потрібно.

2 Про пару сказано в сюжеті з К1.

П.С. Це не винахідник, він збирає... Зробти такий пристрій можна і в дома - інформації в інтернеті досить....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А такого струму і не потрібно, вистачає і кілька міліампер.

я не сильний в схемотехніці ,хто підкаже розміри установки по посиланню і енергії яку вона споживає.

Ще що збивувало: в сюжеті кажуть що воду доливають 2 рази в місяць. А по стенду і авто видно, що газ булькає досить активно. я звичайно розумію, що об"єм більшає, але не в такій ж степені.

Процесс, протекающий без использования какого-либо электрического тока, не приводит к химическим изменениям в самой структуре металла. Это значит, что при помощи данного металлического сплава возможно непрерывное получение водорода из воды.

плакав. фізику вчили? розрив молекули води - процес при якому витрачається енергія. виявляється цей сплав - безкінечне джерело енергії ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я не сильно розуміюсь на двигунах внутрішнього згорання, але сюжет подібний то того, що показували на К1 бачив на дискавері, ще років 2 тому. таку систему використовував якійсь китайський винахідник, на момент виходу сюжету ним було переобладнано більше 10 000 авто. відгуки були позитивні, з плюсів називали економію пального (щось в районі 10-15%), можливість заливати бензим з низьким октановим числом та сутєве зменшення шкідливих викидів.

схильний до того, що сюжет показаний на К1 не лохотрон. але собі такого не поставлю. отаке.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вобщем якщо прийняти що в двигуні згорає не вся маса пального, то тоді ідея жива. Хтось зв"язаний з автомобілями тісніше (з двигунами, якщо конкретно) може підтвердити цю гіпотезу? Знаю що на газу мені підстроювали двигун так, щоб вихід недогару був мінімальним, прилад показував в процентах, доводили процент до 1-0,5 вроді. Як воно з бензином - незнаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Yarchik я не вірю у всілякі присадки, а якщо ти думаєш що це правда, то чому не хочеш встановити на своє авто мотивуючи це достатньою потужністю? Чому автовиробники видумують усілякі прямі впорскуванняя, багатоточкове розпилення палива, охолодження повітря на вході та якесь там бітурбо, коли всього навсього треба водички налити у стаканчик та мати все і одразу? Знаеш якому приладу для економії я вірю? - кірпіч під педаль акселератора - найкраща і реальна економія.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Yarchik я не вірю у всілякі присадки, а якщо ти думаєш що це правда, то чому не хочеш встановити на своє авто мотивуючи це достатньою потужністю?

Тому, що таких речей потребують або ті, кому не вистачає потужності авто, або ті, хто хоче економити на пальному. В мене такої потреби немає: 2,5 літрів щестициліндрового двигуна вистачає і по місту, і за містом; а якби хотів економити - поставив би газ. Крім того, мій автомобіль - на гарантії, якої я стараюся дотримуватися. А встановлення такої установки позбавить мене будь-яких прав на гарантійне обслуговування та ремонт. Також я в одному із своїх постів зазначив, що збільшення потужності може негативно відбитися на нерозрахованих на таку потужність вузлах; а обіднення паливної суміші також не є виходом, адже, наскільки мені відомо, бензин в цій суміші відіграє роль і охолоджувача циліндрів, тому зменшення його кількості може не піти на користь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чому автовиробники видумують усілякі прямі впорскуванняя, багатоточкове розпилення палива, охолодження повітря на вході та якесь там бітурбо, коли всього навсього треба водички налити у стаканчик та мати все і одразу?

Тому що комусь це вигідно.

Автомобілі без бензину і дизпалива давно могли б стати реальністю, якби не ті, хто виробляють бензин і дизпаливо.

Про газ NOS я писав - виробники його беруть на озброєння, коли роблять тюнінгові комплексти на автомобілі. Тільки що NOS застосовується в автомобілі на невеличкий проміжок часу, а тут пропонується щось подібне застосовувати постійно.

Крім того, я вважаю до певної міри незручністю заливати в авто і бензин, і воду. Та ще й масло, омивайку, антифриз і тормозуху... Також не досліджено вплив цього газу, про який йдеться в статті і у відео, на корозію деталей авто.

Але, думаю, що якщо в цьому є економічна вигода - рано чи пізно можна буде побачити автомобілі і з таким устаткуванням. Зрештою, впорскувальний інжектор не відразу прижився - дехто до цих пір надає перевагу карбюраторним двигунам, які жеруть більше, ніж моя машина; так само і газ піддавався критиці, поки його не почали ставити на автомобілі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А такого струму і не потрібно, вистачає і кілька міліампер.

Потрібно, biter, потрібно. На самому сайті знайшов про це інформацію:

Производительность системы: 1 литр газа в минуту при 15 амперах; 1,3 литра/мин при 20 А, 2 литра/минуту при 30 А - 12 Вольт
А якщо ти вважаєш, що це - лохотрон, то доведи це, а не обзивай лохотроном те, про що не знаєш.

Ти дійсно віриш у все, якщо не доведено, що це не правда?

Перед тим, як писати, я переглянув їхній сайт, почитав трохи і зробив свої висновки.

На перший погляд написано ніби грамотно, але є ряд нюансів, що наводить на думку про розвод.

Применение: инжекторные, карбюраторные и дизельные автомобили с объемом двигателя до 2,5 куб. литров.

Хтось бачив такі двигуни на легкових автомобілях?

Подібних неузгодженостей там багато. Можна продовжити при бажанні.

Давайте поглянемо що нам пропонують купити.

1. Готова система за 350 євро.

Комплект системы MultiPlast

В комплект входит:

1. Электролизер (генератор газа Брауна);

2. Расширительный бачок с уровнем воды;

3. Водяной клапан;

4. Шланги;

5. Хомуты;

6. Релле;

7. Инструкция по подключению.

2. Інструкція за 49 євро. Причому

Легкодоступны ли комплектующие для изготовления системы АВТО НА ВОДЕ? Где их можно приобрести?

Все комплектующие для системы АВТО НА ВОДЕ легко приобрести в магазинах для аквариумов и цветочников, где продаются аксессуары для полива сада-огорода. Также любой хозяйственный рынок подойдет.

Сколько стоит изготовить систему самому?

Если Вы будете изготавливать систему сами по нашей инструкции, то скорее всего она обойдется Вам до 20 долларов.

Не хіло, да? Набір вартістю 20 доларів нам хочуть впарити за 350 євро.

Ідемо далі. Економію палива нам обіцяють за рахунок того, що в циліндри двигуна подається "газ Брауна". Він утворюється за рахунок електролізу. З шкільного курсу відомо, що на електроліз потрібно затратити більше енергії, ніж виділиться при спалюванні отриманих газів. Те ж саме сказано у Вікіпедії. (http://en.wikipedia.org/wiki/Oxyhydrogen)

Fringe Science and Fraud

Oxyhydrogen is often mentioned in conjunction with devices that claim to operate a car using water as a fuel. The common counter argument is that since the energy required to split water exceeds the energy recouped by burning it, these devices reduce, rather than improve fuel efficiency.

Застосовуючи цю систему на автомобілі в кращому випадку від неї не буде шкоди. В гіршому...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Yarchik отож то й воно - що якщо хочемо економити встановлюємо газову установку яка коштує быльше ніж установка на воду, не задумуєтесь чому?

Той газ що утворюється при розкладанні води, а саме О2 та Н2, зовсім не той "веселящий газ, він же N2O, він же закис азоту " що застосовують для тюнінгованих авто, який дозволяє збільшити потужність на деякий момент на добрячий відсоток, але він вбиває двигун так само швидко як і добавляє потужності.

А який може бути вплив води змішаною з окисами сірки (хоча сірки в нас не має бути у бензині теоретично) та вуглкцю на деталі двигуна, що там досліджувати?

Бензин в циліндрі не відіграє роль охолоджувача, там є система охолодження яка і робить свою справу, тай бензину в циліндра настільки мало і він настільки швидко згоряє що просто не може видігравати ттаку важливу роль як охолодження двигуна. Збіднена суміш ніяк не позначиться на охолодженні циліндрів.

Я вам ще раз повторюю, що виробники за декілька років зробили величезний крок уперед по економії палива, але не за рахунок склянки вроди, а за рахунок новітніх технологій двигунобудування. Тому я не вірю у те що хтось гальмує таку технологію як розкладання води заради єкономіїї палива.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З шкільного курсу відомо, що енергія, яка затрачається на електроліз, є меншою, ніж виділається при спалюванні утворених газів.

так отож, але вони гнуть думку, що не вся паливна суміш згорає і ота бодяга від електролізу якраз і допомагає спалити залишки. хоча як таке можливо в теперішніх інжекторних системах, які контролюють вихідну з двигуна суміш і коректують поступаючу в залежності від залишків палива, я не розумію.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...