Boromir Опубліковано 13 Лютого, 2014 в 23:10 #276 Опубліковано 13 Лютого, 2014 в 23:10 Получилось дістати. Дякую
Boromir Опубліковано 18 Лютого, 2014 в 06:17 #277 Опубліковано 18 Лютого, 2014 в 06:17 Таке питання до бувалих. Є ще одна вилка http://www.sram.com/...oducts/xc-30-tk новенька. Їй варто робити ТО? Читаю що Урса каже що зажрались виробники і масла не додають. Чи один сезон відкатати так.
ursa Опубліковано 18 Лютого, 2014 в 06:20 Автор #278 Опубліковано 18 Лютого, 2014 в 06:20 Ну тут вопрос к самому себе скорее
odna Опубліковано 18 Лютого, 2014 в 07:40 #279 Опубліковано 18 Лютого, 2014 в 07:40 Таке питання до бувалих. Є ще одна вилка http://www.sram.com/...oducts/xc-30-tk новенька. Їй варто робити ТО? Читаю що Урса каже що зажрались виробники і масла не додають. Чи один сезон відкатати так. Коля, тебя в ее работе что-то беспокоит? Если да, то играйся. Возьми правильное масло, разбери, долей. Урса писал про вилки совсем другого полета
Ukrainec Опубліковано 18 Лютого, 2014 в 07:59 #280 Опубліковано 18 Лютого, 2014 в 07:59 мав на переборці ХС28(колишнійDART3), ребу після переборки, обидві 2013року, скажу так:1) виробник не л"є масла в ногу, але достатньо мастить втулки оригінальною змазкою з хорошими властивостями.2) В демпфері справді менше масла, але чомусь на роботу відскоку і блокування воно не впливає, шток при поверненні працює з опором по всій довжині ходу, як і має бути. Лочиться так само.Тому на мою думку до першого ТО у вилці нічого не потрібно чіпати. А ось ТО я б рекомендував провести вчасно, через 50год. роботи., як рекомендує виробник.П.С.В кого є 2-5 кубика оригінальної консистентної змазки для втулок? КУПЛЮ!
Boromir Опубліковано 18 Лютого, 2014 в 09:06 #281 Опубліковано 18 Лютого, 2014 в 09:06 Таке питання до бувалих. Є ще одна вилка http://www.sram.com/...oducts/xc-30-tk новенька. Їй варто робити ТО? Читаю що Урса каже що зажрались виробники і масла не додають. Чи один сезон відкатати так. Коля, тебя в ее работе что-то беспокоит? Если да, то играйся. Возьми правильное масло, разбери, долей. Урса писал про вилки совсем другого полета Та ні не хвилює. правда туго так ходить. Ще її не надівали, навіть шток не рікази. Доречі на моїй стоїть "червона" пружина. Її варто міняти більш мягшу? розрахованну на вагу 55 кг. Жовту там
Ukrainec Опубліковано 18 Лютого, 2014 в 12:16 #282 Опубліковано 18 Лютого, 2014 в 12:16 Якщо туго ходить на холоді то спробуй змінити масло в демпфері на 2,5W, мені допомогло на моїй ХС28. Якщо не допоможе, то 100% тра перебирати.
ursa Опубліковано 6 Березня, 2014 в 07:47 Автор #283 Опубліковано 6 Березня, 2014 в 07:47 Оказывается, вот такая фигня может случится с компенсационной шайбой в воздушной камере Рэбы... Не думаю, что это смертельно, но неприятно...
Ukrainec Опубліковано 6 Березня, 2014 в 10:53 #284 Опубліковано 6 Березня, 2014 в 10:53 З тієї реби можна ще викидати й викидати детальки, їх і так в ній забагато Я б ще й цю фігню викинув: вона відчутно м"якше без неї працює ІМХО
Spyke Опубліковано 6 Березня, 2014 в 15:57 #285 Опубліковано 6 Березня, 2014 в 15:57 Оказывается, вот такая фигня может случится с компенсационной шайбой в воздушной камере Рэбы... Не думаю, что это смертельно, но неприятно... Це фото начинки з моєї реби?
ursa Опубліковано 6 Березня, 2014 в 17:23 Автор #286 Опубліковано 6 Березня, 2014 в 17:23 Я б ще й цю фігню викинув: вона відчутно м"якше без неї працює Угу. Вперёд То, что она гасит удар при разжатии пружины - это, конечно, фигня, недоработка конструкторов Мягче при том же давлении она работает лишь из-за того, что рабочий участок длиннее становится (из-за увеличения хода вилки). Но для этого есть негативная камера, вообще-то. А ход увеличить можно, убрав проставку, не подвергая поршень незапланированному риску. Це фото начинки з моєї реби? Догадливый, однако Но не боись заранее, она пока ещё жива
Fr1end Опубліковано 6 Березня, 2014 в 18:13 #287 Опубліковано 6 Березня, 2014 в 18:13 В моїй сольній ребі відбійник, вказаний Ukrainec, практично не лишає місця в негативці для повітря, тому дрібноту вона відпрацьовує вкрай слабенько. Читав на MTBR про досвід використання такої вилки без указаного елемента (шляхом заміни його на вузьку проставку), де вказано що вилка стала працювати значно краще.
ursa Опубліковано 6 Березня, 2014 в 19:19 Автор #288 Опубліковано 6 Березня, 2014 в 19:19 Ну тут выше речь про дуал... Я ж не говорю, что она не будет работать без куска резины Вопрос лишь в том, как долго
Ukrainec Опубліковано 6 Березня, 2014 в 21:41 #289 Опубліковано 6 Березня, 2014 в 21:41 А я про solo air 2013... Думаю гірше не буде, компресії в негативці вистачить щоб відбити поршень. Саме в SOLO аір викинувши цю фігню: робота її стала веселішою, але нажаль Fr1end знайшов цю статтю після "моїх експериментів" і на час переборки побоявся так збирати. В кінці кінців її можна вкоротити, або замінити на коротшу
ursa Опубліковано 6 Березня, 2014 в 21:59 Автор #290 Опубліковано 6 Березня, 2014 в 21:59 Соло-13 конструктивно забита в размер. Т.е. убирай-не убирай детальки, хода больше не станет. Значит, суть действительно в увеличении камеры... Но не очень верится, что дополнительные пять-семь кубических сантиметров воздуха кардинально меняют работу недо-псевдо-негативки... Тем более, что мне кажется... может, только кажется... что на самом деле камера значительно объёмнее, чем представляется на фото. Пробка фиксируется в ноге, а шток в штанах - и пространство от пробки до поршня увеличивается. И тогда резинка влияет на увеличение объёма ещё меньше... Эмпирически Соло-Эйр должен иметь начальное давление в камерах 100/100 (ну т.е. 1:1) - это исходя из сравнения работы Соло-Торы и Дуал-Рэбы. Т.е. негативка должна быть не микроскопической При случае сделаю замеры камерных кишок
Ukrainec Опубліковано 6 Березня, 2014 в 22:41 #291 Опубліковано 6 Березня, 2014 в 22:41 Ну про збільшення ходу як такого ніхто не говорить...1) Говоримо про збільшення зворотнього ходу/відскоку на 1,5-2см, за рахунок викидання/зменшення проставки. Наприклад колесо в"їжджає в ямку чи при русі на підйом, а тут додаткові 2см негативки не дають втратити контакт з поверхнею. Хоча велосипед в цілому знаходиться в розвантаженому стані, стані "невагомості"2) м"якше проходить процес відбою, за рахунок все тих же 7см.куб. в яких стискається повітря в наслідок чого виникає ріст опору в квадратичній прогресії, а не практично дубова резинка, яку максимум, що можна стиснути на 5 мм сівши на неї.
ursa Опубліковано 6 Березня, 2014 в 23:50 Автор #292 Опубліковано 6 Березня, 2014 в 23:50 Неправильно. Резинка тут не играет роли. Ты её никак не сжимаешь своим весом. Вообще И ход она не даёт тебе. Ход у тебя фиксирован штоком дэмпфера. Объясню более детально. Если убрать/укоротить эту проставку - ход увеличится, а негативка станет меньше. Почему - понятно из рисунка. Серое - это наша пресловутая резинка. Вилка изображена в ненагруженном состоянии. При работе она будет сжиматься и негативная камера N будет увеличиваться, в то время как позитивная P - сжиматься. При этом зелёная гайка фиксирует шток (красный цвет) в штанине (чёрный цвет). Вилка может прожаться на величину, равную свободной длине штока. Соответственно нога (розовый цвет) в этот момент погружается в штанину. Если негативка становится меньше - к чему это приведёт... (рис.2 и рис.3) Если Дуал и есть возможность качать негативку отдельно (проставку забрали) - то при сохранении уровня давления в ней вилка станет плюшевой и просядет (рис.3), т.к. негативная камера расширится до первоначального объёма. При увеличении давления в позитивке вилка "распрямится", но станет жёстче. (рис.2) - именно так и регулируется ход (при сохранении того же соотношения давлений в камерах) в Дуалах, да и в Соло до 2012-го года, впрочем, тоже (пусть там и чуть-чуть иначе процесс регулировки давления происходит). Если негативка становится больше - как в вышеупомянутом случае порчи имущества Для Соло-13, когда ход не меняется благодаря масляному картриджу (по идее из-за фиксированной под размер (ход) длины штока) получатся немного другая картина (рис.1 и рис.3). Если вилка начинает ходить мягче, это может быть связано лишь с тем, что при переборке заменилось масло в ногах (его стало больше) - это основной фактор, на мой взгляд. И, теоретически, из-за меньшего усилия при ударе отбойником о пробку, т.к. отбойника теперь нет. Но ощутимо это будет лишь при прыжках, т.е. при полном отскоке А, ещё самовнушение В Соло-Эйрах давление устанавливается одинаковым (без нагрузки на вилку) или с каким-то перевесом в позитивную или негативную сторону, если вдруг там присутствует какой-то хитрый клапан с порогом срабатывания Хотя это бредово, потому что во время работы вилки этот клапан загнётся в течении часа (давление-то в камерах скачет при каждом ударе). Т.е. при увеличении объёма негативки (допустим, она просто испарилась в собранной вилке) общее давление в вилке падает - из-за этого она и становится мягче. Если же накачать вилку до прежнего уровня - не вижу, почему должно что-то измениться в работе, ведь размер камер хоть и изменился, но рабочий ход остался тем же, да и давление в той же пропорции распределилось (ещё раз повторюсь, что резинка не принимает участия в работе вилки при нагрузке, она лишь смягчает удар при полном её разжатии). Мягкость гораздо больше зависит от позитивной камеры, чем от наличия резинки в негативной В Соло-Эйрах (до 2012-го) с возможностью смены хода на более длинных ходах давление для того же веса нужно меньшее. Т.е. для достижения заявленного выше результата работы вместо выкидывания отбойника достаточно было просто накачать вилку чуть меньше, чем написано в мануале, и добавить масла в ноги в процессе переборки Выходит так
Ukrainec Опубліковано 12 Березня, 2014 в 18:50 #293 Опубліковано 12 Березня, 2014 в 18:50 А вось як я це бачу, REBA/SID 2013: робота вилки в стоці: а тепер викидаємо зайві деталі: Прямий хід як такий не збільшуєть, або збільшується, але не значно 5-8мм. Про те негативний/зворотній хід збільшується до 30мм max. і працює по принципу повітряної пружини. Роль відбійника виконує повітря підпоршевого об"єму, яке не лінійно стискається. Ось ТУТ людина практично підтверджує мою теорію, про покращення експлуатаційних властивостей реби 2013 після вищезгаданої модернізації Правда це мені показали після висунення моєї теорії, на її підтвердження
TreNeR Опубліковано 14 Березня, 2014 в 19:33 #294 Опубліковано 14 Березня, 2014 в 19:33 Хто знає чим можна замінити рідну фоксівську оливу Green 10W та Red 10W? Чим вони між собою відрізняються? Якщо взяти Liqui moly чи Motul? В Мотула, до речі, є синтетична олива. Може взяти ії. Хоч різниця в ціні і більш ніж у два рази, але мені літра вистачить на десять переборок.2010-2012 F29 120 FIT RL FOX Red 10 wt. - Damper - 35.2FOX Green 10 wt. Damper-side oil bath - 30.0FOX Green 10 wt. Spring-side oil bath - 30.0FOX Float Fluid Air Chamber - 5.0
m2xxx Опубліковано 14 Березня, 2014 в 23:58 #295 Опубліковано 14 Березня, 2014 в 23:58 Вартують і зелена і червона однаково. (http://www.bike-components.de/products/info/p26586_Suspension-Fluid-Green-Gabeloel-10-WT.html http://www.bike-components.de/products/info/p32388_Suspension-Fluid-Red-10-WT.html) Фокс рекомендує давати давати зелену в штани (примітка на БайкКомпонентс підтверджує; "nicht für FIT oder Terralogic OpenBath geeignet" - не підходить під FIT або Terralogic OpenBath(1-го покоління) демпери). Відповідно червоне - для FIT або нового Terralogic або CTD картриджу. У старих Фоксах (до появи FIT) і в теперішніх ОВ (OpenBath) заливають зелену. Ніде достовірної інформації про склад ні однієї ні іншої не знайшов. Як на мене без різниці яке масло лити в штани аби по в'язкості підходило. Тому купив червоне і заливаю і в картридж і в штани (для повітряної камери користуюсь RWC Air Piston Lube). Однієї цієї банки вистачило на 2 переборки білого Terralogic-а (а він любить масло), не менш "ненажерної" Фокс РЛ 2005-го року (до речі залив червоне замість зеленого масла, яке рекомендує виробник лити в цю вилку(фактично OpenBath), і нічого ... працює) і ще лишилось 500-600 мл. Завтра перебиратимемо Ярикову Фоксу використовуючи тільки червоне масло... Ось що можу поділитись зі свого не великого досвіду. А щодо заміни на масло від іншого виробника, теж колись про це думав, але вирішив не ризикувати... PS: Якщо треба масло , в мене є , можна щось придумати
TreNeR Опубліковано 15 Березня, 2014 в 07:53 #296 Опубліковано 15 Березня, 2014 в 07:53 Поняв Мені потрібно 100 мл. оливи. Якщо є така можливість то я купив би. Або одолжив. Поки не треба. Знайшов на балконі залишки мотула 5W та 15W. Змішаю та заллю в ноги. Потім замовлю собі банку REDа і переберу як треба, разом з ФІТом.
TreNeR Опубліковано 15 Березня, 2014 в 18:18 #297 Опубліковано 15 Березня, 2014 в 18:18 Оцінив пильник Ендуро. Під ними все чистенько без піску та бруду. І взагалі вся вилка і масло, що з неї вийшло, чисті. Повністю підтримую. Моя теж була повністю чистенька. ФІТ-картрідж не чіпав - куплю рідну оливу, заміню в ньому.
IgorOkCJ Опубліковано 2 Червня, 2014 в 08:45 #298 Опубліковано 2 Червня, 2014 в 08:45 А підкажіть будь ласка, де у Луцьку можна купити вилочні масла 5W і 15W?! І яка приблизно ціна цього мастила ?!Потібно для перебирання вилки 20 мл - 5W і 95 мл - 15W !
ursa Опубліковано 2 Червня, 2014 в 11:15 Автор #299 Опубліковано 2 Червня, 2014 в 11:15 Можно. Ты с количеством "пятёрки" и "пятнашки" не перепутал? Смотри в личку.
IgorOkCJ Опубліковано 2 Червня, 2014 в 12:01 #300 Опубліковано 2 Червня, 2014 в 12:01 Можно. Ты с количеством "пятёрки" и "пятнашки" не перепутал? Смотри в личку. ой, точно! місцями переплутав цифри! потрібно: 95 мл - 5W і 20 мл - 15W
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.