Перейти до змісту

На коленке. Препарация вилок. Взгляд изнутри...


Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 368
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Пацієнт

RS Recon Gold TK 2012 (мала бути 2013, вияснилось в процеcі)

Пережив, два велосезона, дві зими і 4-и гірських велопохода по Карпатам, а також багатоооо волинських боліт.

NyTsZ.th.jpg

Пацієнт і оригінальні запчастини

fLFj1.th.jpg

Інструменти

c7YGa.th.jpg

масло зі штанів, масло з правою штани залишилось в нозі, через те шо перевернув вилку.

gdClv.th.jpg ryemd.th.jpg y7BAh.th.jpg

Засрані сальники і пильник

nJ1Dv.th.jpg

Нові просочені 15w маслом

EasDI.th.jpg

Нові пильники, якась прозора густа змазка в середині.

MkbHS.th.jpg

Повітряна пружина з червоними соплями, і маслом зі штанів

KQ2B5.th.jpg

Злите масло з демфера

Всі поверхні і запчастини прочистив ізопропіловим спіртом, поршні і резинки в повітряній камері намаз червоними карамельними соплями від срам,

перед вставляннім ніг в штани, пильники з паралонками намазав 15w масло, потім знизу в штани по 6мл 15w залив. В демферну ногу залив 120мл 5w.

jGz1b.th.jpg

Зібрана вилка, знайдіть одну відмінність

Вилка проста як дрова, сам процес дуже швидкий, 90% часу зайняло це розкладання складання, і нюанси розборки.

В процесі виявилось шо в цій вилці можна ще хід міняти проставки, Solo Air працює через клапан,

і це була хороша новина, але погана те шо мій ремнабори на Recon Gold для вилок 2013+ і половина резинок тупо не підійшла, прийшлось залишити cтарі.

А по стані вилки можу сказать, шо тре хоч раз в рік розбирать чистить штани, ноги пильники і паралонки і заливать свіже масло.

В демфер і повітряна пружина все було чьотко і все було в змазці, можна було і не лізти.

В моєму випадку паралонки і сальники була забиті грязюкою, але ще незворотніх пошкоджень не було.

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Підкажіть як розібрати і змазати таку вилку,

post-7165-0-36180700-1428214749_thumb.jppost-7165-0-03510500-1428214753_thumb.jp

що за чим треба робити і чим відкрутити цю пластмасову штуку де регулятор жорсткості?

post-7165-0-96009000-1428214755_thumb.jp

  • 4 місяця потому...
Опубліковано

Доброго дня маю вилку Suntour XCT підскажіть яким мастилом краще змазати ,пробував Літол24 фігня повна. І ще хтось може її переробити щоб працювала як на цьому відео ?

Опубліковано

Доброго дня маю вилку Suntour XCT підскажіть яким мастилом краще змазати ,пробував Літол24 фігня повна. І ще хтось може її переробити щоб працювала як на цьому відео ?

Є деякі мутки, що з ними роблять, потрібно дивитися на її роботу зараз і в якому вона стані.

Опубліковано

ant@res, Скрипить ,пропускає мастило ,тупить, накат приблизно 700-800км.Я розумію що вилка не ахті ,але хочеться щоб хоч трохи працювала ,прибрати скрипіння і вигон масла хочаб.

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

ant@res, Скрипить ,пропускає мастило ,тупить, накат приблизно 700-800км.Я розумію що вилка не ахті ,але хочеться щоб хоч трохи працювала ,прибрати скрипіння і вигон масла хочаб.

Первый вопрос, откуда там масло? Если стоит гидравлический картридж блокировки, а он ставится в вилки XCM и XCR, то его нужно выбросить.

Если уже кто-то делал кустарное ТО и долил масла, то перебирай и сливай масло или заменяй сальники (пыльники), конечно, если они не гофрочки.

Смазывать можно ниже пыльников,если есть грязеотталкивающая смазка, или силиконом, но из-за отсутствия регулировки отскока она будет скакать и стучать на отскоке. Я немного решил этот вопрос, правда уменьшился ход вилки до 80мм.

Опубліковано

ant@res, Скрипить ,пропускає мастило ,тупить, накат приблизно 700-800км.Я розумію що вилка не ахті ,але хочеться щоб хоч трохи працювала ,прибрати скрипіння і вигон масла хочаб.

Первый вопрос, откуда там масло? Если стоит гидравлический картридж блокировки, а он ставится в вилки XCM и XCR, то его нужно выбросить.

Если уже кто-то делал кустарное ТО и долил масла, то перебирай и сливай масло или заменяй сальники (пыльники), конечно, если они не гофрочки.

Смазывать можно ниже пыльников,если есть грязеотталкивающая смазка, или силиконом, но из-за отсутствия регулировки отскока она будет скакать и стучать на отскоке. Я немного решил этот вопрос, правда уменьшился ход вилки до 80мм.

Сальнікі пропускають масло яким змазанана вилка і пружини в середині так було з дня покупки ,зараз ant@res змазав молібденовою змазкою вилка почала краще працювати але масло потрохи всерівно на ногах лишає.

  • 1 місяць потому...
  • 1 рік потому...
Опубліковано

Всім добрий вечір, вирішив трішки підняти тему!
На операційному столі SR Suntour NRX 9100
На даний момент вилка розібрана все вичищено і помито підготовлено до зборки. Вилка не спускає масло не травить.
Є наступні питання:
Чому не працює LockOut ? Коли блокую вилка стає жорсткішою але не блокується. Як це можна виправити?

Як можна збільшити хід вилки?
І як? і що саме? змазати потрібні деталі при зборці вилки.
Буду вдячний за допомогу)

IMG_1068.JPG

Опубліковано

Блокировкой картридж заведует, там шестигранником закр, и должно заблокироваться. Смазываются только поршень и башинги ну и пружину можно.

Опубліковано
8 часов назад, Саня94 сказал:

Чому не працює LockOut ? Коли блокую вилка стає жорсткішою але не блокується. Як це можна виправити?

 

Це біда нових сантурів з газовим (здається так він називається) картріджем, що він перестає працювати через деякий час. В інтернеті є способи, як заколхозити щоб він знову почав працювати, але краще просто замінити. Старі повітряні сантури до 12-13 року мали розбірний картридж блокування і він без проблем обслуговувався. Зараз таку вилку знайти важко хоча на ХТ я зустрічав. 

 

8 часов назад, Саня94 сказал:

Як можна збільшити хід вилки?

 

Там 75мм максмум. 

Опубліковано
1 час назад, sanbOK сказал:

 

Це біда нових сантурів з газовим (здається так він називається) картріджем, що він перестає працювати через деякий час. В інтернеті є способи, як заколхозити щоб він знову почав працювати, але краще просто замінити. Старі повітряні сантури до 12-13 року мали розбірний картридж блокування і він без проблем обслуговувався. Зараз таку вилку знайти важко хоча на ХТ я зустрічав. 

 

 

Там 75мм максмум. 

А ходу є тільки рівно 50мм далі впирається у пластикову проставку!

Опубліковано
1 час назад, romanc сказал:

Блокировкой картридж заведует, там шестигранником закр, и должно заблокироваться. Смазываются только поршень и башинги ну и пружину можно.

А чим краще змазати поршень і башинги? маслом вилочним чи густою смазкою?

Опубліковано

Значить викини ту вставку, в сантурах зазвичай це просто вирішується.

 

А чим мазати, то це як кому віра дозволяє, можна мілітарігрізом, а можна і хорошою змазкою на основі кальцієвого мила. В повітряну камеру варто капнути спеціалізованої рідкої змазки (в сантурах бачив вона просто суперська), або просто густого трансмісійного мастила.

Опубліковано
1 час назад, Ukrainec сказал:

Значить викини ту вставку, в сантурах зазвичай це просто вирішується.

 

А чим мазати, то це як кому віра дозволяє, можна мілітарігрізом, а можна і хорошою змазкою на основі кальцієвого мила. В повітряну камеру варто капнути спеціалізованої рідкої змазки (в сантурах бачив вона просто суперська), або просто густого трансмісійного мастила.

Дякую, вставку підріжу трихи хай залишається.

Є непогана смазка на основі кальцієвого мила, змажу нею.

На рахунок мастила якої в'язкості влити трансмісійного?

І чи треба залити в штани вилки масло? 

Пильники змазати сіліконом? 

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...