Перейти до змісту

На коленке. Препарация вилок. Взгляд изнутри...


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Тут можеш глянути щось собі: http://board.lutsk.u...hv/page__st__15

Silkolene Pro RSF 2.5 з кінематичною в"язкісттю 14 при 40град і інденсом в"язкості 470одиниць! (при зростанні температури в"язкість практично не змінюється)

по маслам позиції актуальні.

  • Відповідей 368
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

А підкажіть будь ласка, де у Луцьку можна купити вилочні масла 5W і 15W?

магазин "Велозона", ул.Московская, 56

  • 3 місяця потому...
Опубліковано

Казалось бы, на чём ещё по весу сэкономить можно... Да всё просто - уродуем башинги, получаем SID :)

post-419-0-89880600-1411714903_thumb.jpg

  • 5 тижнів потому...
Опубліковано

Сьгодні при переборці своєї вилки виявив під повіряним топкепом дві якісь незрозумілі пластмаскі. Як потім виявилося це bottomless tokens. Наскільки я зрозумів вони потрібні для зміни прогресії в кінці хода іилки. Треба буде якось поексперементувати з виніманням по одній.

Опубліковано

Шановна велогромада. Може хтось може позичити\продати трохи консістентної смазки для повітрянної камери рокшокс. На одну переборку.

post-426-0-31687600-1414688722_thumb.jpg

Або можу поміняти на fox float fluid

post-426-0-19179500-1414688747_thumb.jpe

Опубліковано

Спробуй змішати кальцієву консистентну змазку (освітлений солідол) з трансмісійкою до консистенції в"язкої, текучої, медоподібної суміші.

Опубліковано

Шарящі, підскажіть в чому підвох?

Надивився ось таку вилку - Manitou Marvel Pro. Але кажуть що вилки цього виробника не досконалі в інженерно-технічному плані. І особливо якщо на модель так довго триває акція -70%.

Може хтось розбирав? Користувався? Варто чи ні?

Опубліковано

Спробуй змішати кальцієву консистентну змазку (освітлений солідол) з трансмісійкою до консистенції в"язкої, текучої, медоподібної суміші.

Дякую за пораду, але ні. Не буду в Сід 15го року самопальну змазку лити. Краще знайду десь рідну.

Опубліковано

Домовилися ти типу не знаєш, але можеш в мене взяти, для душевного спокою зроблю тобі з бірочкою "specially for fork chambers RockShox Sid Solo Air ".

Магія маркетингу йомайо...

Вже один сід, реба, тора і дві ХС28 катають по Луцьку без нарікань з початку сезону.

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Ось що я вам скажу, мої любі друзі. Взята в Шкодера смазка за 2 тижні успішно перемістилась з позитивної камери в негативну. Консистенція PM600 Military Grease абсолютно не подібна на звичайний солідол. Вона тягнеться як розплавлена на сонці жуйка. Так що прийшлося знову перебрати вилку. Я роки три назад купляв SRAM Pitstop Judy Butter, ось вона по консистенції схожа на солідол.

Опубліковано

мда, пічалька :dont:

а я теж розповім цікаву штуку. після того, як я в аммо X-Fusion RL (це в мене "зимовий") залив 3-4мл Fox Fluid, шток почав "зволожуватись" аналогічно Fox Float. виходить, справа тут зовсім не в ущільнювачах, а саме в консистенції смазки.

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Попалась в руки
no eXXuses... Reba 29... XX(?)
последнего дуалэйрного года.

Обычный дэмпфер МС внутри предполагает фейковые наклейки снаружи - но зачем? Зная, что внутри у него красивое белое пластиковое колечко, удивительно гармонирующее по цвету со шанами, наклейки не что иное, как излишество ;)

post-419-0-01138900-1421104146_thumb.jpg

Вилка удивительно (или ожидаемо) грязна...

Масло в штанах дизассемблировало в такую себе кашицу, отдалённо напоминающую чуть подсушенные какашки, перемешанные с ликой глиной, смачно унавоженные кусками грязи, напыления и ещё хз чего.

Данная субстанция характерно прилипает к сальникам и превращает их в чёрти-чё...

Реанимировать получается, но времени чуть занимает. Не новые становятся, но гораздо лучше, чем были.

На фото - до и после сеанса экзорцизма :)

post-419-0-68833100-1421105086_thumb.jpg

Само собой разумеется, что грязи внутри полно, и она охотно отваливается пластами с внутренней поверхности штанишек, когда оные почесать тряпочкой изнутри. Туда бы масло почаще лить свежее после капитальной промывки...

Итогом такого беспредела стали покалеченые ножки :(

Оно-то всё вроде как и хорошо, но напыление съедено до основания, пальцами чувствуется перепад в пару десятых милиметра. По сути - открытые ворота для интервенции чужеродных элементов. Пыльники пыльниками, но коварство мелких фракций песка недооценивать опасно, а особенно учитывая то, что повреждения на самом "ходовом" участке ног.

Башинги в местах контакта тоже слегка подубитые, шершавые на ощупь, что с выше описанным должно приносить порцию неописуемой радости инвайдерам :)

post-419-0-71194900-1421105662_thumb.jpg

Тяжесть хода устранена, но работа вилки оставляла желать лучшего.

Отскок был нереальный. Позитивная камера не сдерживалась даже выставленным "на черепаху" ребаундом.

Потребовалась ещё и реанимация негативной воздушной камеры.

И вот уже после этого этапа вилка превратилась в Рэбу :)

P.S.

Любите железяки, руки оберегающие ваши от ударов со стороны Земли
:)

P.
P.
S.

Ну а вот это объеденьице - гурманам на десерт
:D

post-419-0-02832600-1421106196_thumb.jpg

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

А я про solo air 2013...

Думаю гірше не буде, компресії в негативці вистачить щоб відбити поршень.

Саме в SOLO аір викинувши цю фігню: post-5408-0-26771000-1394142183_thumb.jp

робота її стала веселішою, але нажаль Fr1end знайшов цю статтю після "моїх експериментів" і на час переборки побоявся так збирати. В кінці кінців її можна вкоротити, або замінити на коротшу

таку модернізацію протестив на своїй ребі 13го соло. справді різниця відчутна! тільки потрібно на місце пазу, де вона заскакує натягнути резинове маслостійке кільце, щоб шплінт не виліз і не пошкодив ноги! за рахунок відсутності обємної резинки збільшується мінусова камера, в свою чергу змінюється поведінка поршня. якщо помічу якісь незручності, дам знати.

  • 5 тижнів потому...
Опубліковано

В суботу мав необачність перебрати dart 3. Значить вилка якби візуально в ідеальному стані, але вона практично не працює регулюй відскок чи локаут, нічого не помагає, практично як залочена. Коли вилив масло з демпфера я був в шоці масло було темнюче і повністю втратило змазувальні властивості. Сам шток в нозі де демпфер з неймовірною силою ривком пропихався . головне що він має там легенько ходити, бо резинка яка по контуду штока завжди в маслі. Я ледь той шток достав, перемазав новим маслом, не допомогло. Потім я зробив висновок, що масло втратило свою властивість і резинка прям залипала. Вилічив сіє чудо тим що прийшлося стінки витерти насухо і обробити моторексом. Після тривалого ручного йорзаня штоком все стабілізувалося. Залив нове мастило і вилка повернулася в свою відмінну роботу.

Вибачте за відсутність фото, так як не відволікався.

П. С. Не жалійте грошей, переберіть свої вилки ( при тех можливості) нехай вона вам приносить задоволення від їзди а не біль в руках!

Опубліковано

З практики: я помітив, що у стальних, хромованих вилках не всі мастильні матеріали однаково працюють, наприклад літієві змазки, моторне мастило тільки утруднюють ковзання манжет поршня по поверхні (з ефектом залипання в кінцевих положеннях), а ось з кальцієвими і трансмісійними мастилами без проблем. Тому всі хто юзає вилки з хромованими ногами раджу звернути увагу на ці змазки/мастила.

ІМХО ;)

Опубліковано

З практики: я помітив, що у стальних, хромованих вилках не всі мастильні матеріали однаково працюють, наприклад літієві змазки, моторне мастило тільки утруднюють ковзання манжет поршня по поверхні (з ефектом залипання в кінцевих положеннях), а ось з кальцієвими і трансмісійними мастилами без проблем. Тому всі хто юзає вилки з хромованими ногами раджу звернути увагу на ці змазки/мастила.

ІМХО ;)

Тут потрібно уточнити про мастила куди саме, бо якщо залити трансмісійне навіть 75w80 в демпфер то сумніваюся що при т-10 вона буде норм ходити порівняно з 5w30 long life

ІМХО користуюся суто моторним мастилом 5w30 long life for neste (RockShox reba solo air) вилка працює мягко

Опубліковано

З практики: я помітив, що у стальних, хромованих вилках не всі мастильні матеріали однаково працюють, наприклад літієві змазки, моторне мастило тільки утруднюють ковзання манжет поршня по поверхні (з ефектом залипання в кінцевих положеннях), а ось з кальцієвими і трансмісійними мастилами без проблем. Тому всі хто юзає вилки з хромованими ногами раджу звернути увагу на ці змазки/мастила.

ІМХО ;)

Тут потрібно уточнити про мастила куди саме, бо якщо залити трансмісійне навіть 75w80 в демпфер то сумніваюся що при т-10 вона буде норм ходити порівняно з 5w30 long life

ІМХО користуюся суто моторним мастилом 5w30 long life for neste (RockShox reba solo air) вилка працює мягко

Уточнюю: для змазки направляючих і поршня повітряної камери краще трансмісійне, або кальціїва змазка (той же моторекс гріз 2000), для демпфера не радив би нічого крім спеціального маслила для таких елементів, бо інакше може спінюватись, перетворюватись в желейну масу чи навіть просто не "скользити".

рекомендую те що пробував:

http://silkolene.com...gory/fork-oils/ в серії RSF мастила мають індекс в"язкозті до 450од. і по результатам забугорних сайтів це набільш підходяще мастило в світі ;)

В принципі скарг не маю, тому рекомендую!

Опубліковано

Нічого не хочу сказати про різноманітні експерименти з своїми вилками тут присутніх, але я притримуюсь вимог виробника вилки. Взяти наприклад ту саму змазку rockshox military grease PM600. Рідна кардинально відрізняється від начебто такої, але іншого виробника. Рідна має структуру каремєлі, а замінник - просто густий солідол.

Опубліковано

Ukrainec, тут я з тобою погоджуюся на 100%, але для демпфера скажу що бачив, стокове мастило дуже рідке, невідомо на основі чого його роблять і які точно туди присадки дають, але те що воно піниться теж це факт. В авто набагато більше зовнішніх чинників працює і теплових і механічних і тд і тп, і воно витримує доволі тривалий термін. Тому з цього можна зробити висновок що комплекс присадок (особливо протипінних і антикорозійних) добавляють більше.

З власного досвіду скажу таке: після покупки нової реби пробіг 1500 км і перебрав. Масло було дуже рідке, практично без вязкості і запіняне а після місяця відстоювання на дні утворилося "желе" невідомого походження і сіруватого відтінку. Після цього експлоатую мастило автомобільне моторне щоправда 5w30.

Опубліковано

Нічого не хочу сказати про різноманітні експерименти з своїми вилками тут присутніх, але я притримуюсь вимог виробника вилки. Взяти наприклад ту саму змазку rockshox military grease PM600. Рідна кардинально відрізняється від начебто такої, але іншого виробника. Рідна має структуру каремєлі, а замінник - просто густий солідол.

Ти здивуєшся, але це кальцієва змазка, тобто губка кальцієве мило нашпиговане якимсь типу "секретним" рідким мастилом, певно синтетичним всього навсього

Знаємо ми такі конторки як рокшокс, сам на такі працюю, де ребрендінг це джерело основних прибутків :D

перевіряв я Enduro supergrease в себе в лабораторії на хімсклад, виявилось звичаною літіївою змазкою, той же шрус 24. Плата лише пупаковку ;)

Вилочне 2,5W це не автомобільне http://silkolene.com...ro-rsf-2-5w-1l/

рідке чи густе мастило можна оцінити порівнявши його кінематичну в"язкість при 20град. в різних виробників вона різна при одному ж і тому 2,5W чи 5W.

А як змінюються його в"язкість при зміні температури (як правило при t100) якраз індексом і виражається, чим більше індекс тим стабільніше мастило, наприклад: оригінальне рокшокс мастило 5W це не що інше ніж ребрендінг мастила "торко" 5W індекс в"язкості якого 250од, а силіколайн 5W RSF близько 450од

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...