Перейти до змісту

Вечный спор: ви- или диски? [флеймофлуд]


Blackbird

Рекомендовані повідомлення

Вчора ганяли по карєрах..... там спуски.. жесть.. всі знають...

Так ось..... Там де їхав Альпініст на вібрейках, я не міг їхати на дисках....

Причини.

1. Ззаду в мене стояла гума Швальбе Маратон хоч і в максимальному виконанні, але все-таки... майже слік (супер гума... дуже сподобалося)

2. Вага моя, разом з байком .... перевишувала 100 кг.

Так от... як я не вийо... всерівно швидкість набиралась..... заднє юзом.... переднє часом юзом.....)) закінчилось все вибором кущів погустіше...... різким поворотом керма і з криком..... %((?: в рот )))) загальмував таки в них... ))

Мораль.

Був би на Ві.... набрав би швидкість набагато швидше.... кущі могли б і не втримати.....)) оскільки сила гальмування набагато у Ві менша ніж у гідри.... це полюбе... ніхто думаю, не буде спорити, по друге ситуація була б зовсім іншою..... якби було мокро.. (перед тим їхали по траві... а отже обода були б мокрі) Ві не тримали б, особливо спочатку.. а це тупо набір швидкості.

Далі..

Панти, а другий купив, а шо я гірше.... а давай спробуємо.. .... це все фігня.....

Щось я не знаю жодної людини, яка б з гідри перейшла на вібрейки. Якщо когось влаштовує вібрейк.. ніхзто ж не каже.. ви бикі.. я з вами катати не буду... )) справа зовсім іншому.... Якщо я.. (говорю особисто за себе) спускаюсь з гірки я хочу мати КОНТРОЛЬОВАНЕ гальмування на всіх її ділянках і бути на 100% впевним в тому що не закінчу рух в дереві, чи якщо хтось тупо впаде посеред спуску... я відторможусь (якщо буде потрібно) , зманеврую і продовжу рух.. а не буду валятися в калюжі поряд.. бо вібрейки не справились з завданням із-за того що.... я завтикав, пізно тормознув... а обода були мокрі, все було добре.. але калюжу не можна було обїхати а ця..... с..а.. впала так не вчасно, швидкість була під 40.... а натис тільки 1 пальцем бо ковбасило на нерівностях.... потрібне підкреслити.

Гідра реально рулить.. хто не ставить на вел.. має рельно кілька причин.

1. Вона людині не треба, бо катає реально тільки в суху погоду і всі стрьомні місця видивляється за 100 метрів і гальмує завчасно проїжджаючи їх на мінімальниій шв.

2. Людині лишніх 40 грам на велі робить погоду.

3. Вага райдера до 60 кг і стоять дійсно хороші вібрейки з хорошими дорогими колодками.

4. Походи з рюкзаком в Карпатах зась.

5. Чел шосер (пляма контакту 23 мм гуми з асфальтом в рази менша, 28 колесо має більше плече для гальмування, на шосері треба вкручувати і напрацьовувати техніку, бо на шв 70 км/год ти не дуже то й загальмуєш.....)

6. Людина не пробувала нормальних дискових гальм, всі пізнання теоретичні, і коли спробує.. скаже вибачте я був/була не прав/а. )))

Все що вище ІМХО.

Внатурі, як писав Урса... перефразую чуть.. якщо є техніка, бажання і сила в ногах то довести, що й Ардіс реальний вел, або принаймі не вдстати від топового Джанта (який полюбе буде на гідрі) не велика проблема думаю.... Але це буде не в кайф, а скоріше для того, щоб потішити черговий раз своє самолюбство.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 73
  • Створено
  • Остання відповідь

Все правильно сказано! Але вбільшості випадках людям та гідра непотрібна ібо по місту менш екстримальне катання. Тай як нам відомо нам потрібна вилка, фтулкі під диск тай сама гідра коштує не так дешево. А спорити що гідра це відстій не треба так як хороша гідра виносить вел на більш професійний рівень тай придає надійності у ектрим-катанні. У медалі дві сторони і завжди найдуться аргументи в з двох сторін але тещо гідра взувае ві то факт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да.. по місту не потрібна.. ;)

Факт... але, наприклад в містах Кримськогого півострова ... думаю, не помішала б... :D :D :D

Я в Криму спалив механічні дискові гальма н*х.. поплавились колодки і почорнів ротор.

До гальм не можна було торкнутися десь хвилин 10. Тросик розтягнувся так... що ручка в кінці 10 кілометрового спуску..... діставала до гріпси.

Поки сохнув памперс від адреналіну і хололи диски і гальма я чухав рєпу, як то кажуть, і думав як їхати далі... :D

Але нічого.. помаленько доїхав.. ще й потім добре поганяли з Андрюхою по місцевих гірках...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

поплавились колодки і почорнів ротор

Ну блін, на гідрі теж саме було б.

О давайте поспоримо - цінуємо к приміру, без нарікань - Жигулі і Шкоду :). Ві спочатку прирівняти до мех. ді, а потім гідро ді. Не правильно. Трос є трос, галімий розтягнеться, рубашка може забитися, стертися...але це ж вам ніпанять :), у вас гідра модна, там нема троса, там рідина яка може соплити, у вас же рубашкі, які можуть бути зачеплені і всі гальма нінівець.

І яка б там не стояла гідравліка запредельно фантастичного уровня (чи навіть ві), вона не спасе дятла на ровері - це факт. (Від покращення деталей мастерство не прийде саме по собі)

Користуватись гальмами нада вміти - факт. (катать і катать, Сашко і ко, харош ровнятися на кого там, я ніпанімаю, а нафіга вам гідра ? Дайте відповідь. 1, 2 чи 5 раз крим карпати ? Счітаємо себе мастером байка і нам нужна гідра, бо ві уже не мастер а любітель ? Бо у всіх гідра і собі хочу ? - Це скоріше не питання а підкреслення вашого менталітету. Без образ :P )

Тормозить на спуску нада вміти - факт. Ще який факт, ой як мені сцикотно на спусках чес слово, а ві справляються....поставити гідру і я на самовнушенії що вони кращі відразу обніму ближайший стовбур (як варіант).

Так, що там далі ? Ціна - якщо чогось хочеться хіба хтось дивиться на ціну ^_^ ? Але ж мені ді не хочеться :lol:

Кожен вирішує для себе що йому підходить, а хто не може вирішити, тоді Любі друзі підсказують Свої уподобання, так людина за чужими баченням істини втрачає себе і свою волю.

Лади харе гнати беса, (це я до себе :( ). .......... "Роюсь в неті для пошуку істини" і блін, хтось да прочитав цю тему до кінця ? А то відчуття що або не чітали, або дочіталися до неприємного для себе моменту і затихли.

Забув добавити, як не печально, але зараз ситуація така що скласти легкі колеса на ві набагато важче ніж на діскі, ось сила грьобаного маркетінга :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хаюшкі, щоб не сказали що я такий уж ярий прихильник ві пару ласощів із опозиційного фронту підкину

Formula R1 і Magura Marta SL rear 140mm

І ще такі гарнесенькі ручкі найшов KCNC-PreSeries

post-6231-1242170531.jpg

post-6231-1242170544.jpg

post-6231-1242171015.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 VeryFate

Ти стільки разів сказав слово ФАКТ, що й додати нічого .... особливо....)))

А на рахунок того самого.. від перегріву.... а от і ні...

Механіка приводиться в рух тросиком а гідра рідиною, яка охолоджується набагато швидше і від розширення її (яке доречі буде не значним, бо постійна циркуляція охолоджуватиме тормозуху), а тросик від нагрівання РОЗТЯГУЄТЬСЯ.. а хочеться кайфу і контролю на швидкості 70+ і не думати, як то залізти під вантажівку зі щебнем, коли не можеш загальмувати і ззаду на тебе пре тролейбус.

Я обираю надійність.

Гідролінія при гальмуванні позавчора об кущі витримала все без проблем.. і щоб її вирвати.... треба прикласти ТАКІ зусилля, що від такого удару і тросики та рубашки Ві незнаю чи витримають. Погнути обід мені .. як 2 пальці об асфальт.. добре гепнув і вафлі...і що робити далі? розчіпляти Ві? нунуну.. всі їдуть а ти йдеш, як дурак з велом в руках...... Диски... не конкретно гідра..... є шикарні механічні гальма... Авід ВВ 7 .. це остання модель перед гідрою... можна взяти в похід з собою запасний тросик.... але !!! Диски набагато ефективніші за Ві, особливо в походах... і при погнутому ободі (бо диск погнути набагато важче, він далі від першкод і захищений вилкою... і колесом) ти продовжуєш рух хоч і в аврійному режимі.. але з обома гальмами !

Хочеш катати на ві..... катай.. я ж не проти .. ні разу... я просто висловлюю свою думку, ділюсь досвідом... НЕ БІЛЬШЕ, АЛЕ Й НЕ МЕНШЕ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

чомусь ніхто не згадав ще один мінус гідравліки - вона вміє вбивати вилки. особливо бюджетні, особливо коли ротор поставили із жадності побільше, і коли вага райдера 80кг і більше. вчора бачив жуть - вбита вилка з рясними масляними підтіканнями на нозі, з суттєвим шатом роздолбаної рульової в рамі :_31: і це після 300 км їзди (по словам райдера)

там де гідра не потрібна - вона лишня

ps мтб на дисках, поки механіка, але ставитиму гідру...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вроді на велокиєві це питання обсмоктували. якщо коротко то на бюджетні вилки виробник просто не радить ставити дискові гальма, хоч і кріплення присутнє - вилка не витримує навантаження, яке створюється при гальмуванні (викручує вилку сильно). Якщо ще не забув, то вихід - диски на 2-х сторонах втулки, але таке тільки почали робити в мотоциклах, так що треба чекати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо ще не забув, то вихід - диски на 2-х сторонах втулки, але таке тільки почали робити в мотоциклах, так що треба чекати.

:)

тобто якщо і зараз від одного ротору можна, затиснувши переднє гальмо, летіти через руль, то тепер в нас два ротори спереду, сила гальмування більша на ого-го, і з'явиться можливість летіти через руль під легкого дотику мізинцем до ручки? :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Силу від плеча ручки, яка передається на колодки, можна міняти конструкцією всієї системи.

Але з фактом не посперечаєшся - коли диском гальмуєш, то викручуєш свою вилку як вологе полотенце, від фізики нікуди не подінешся.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

чомусь ніхто не згадав ще один мінус гідравліки - вона вміє вбивати вилки.

Это минус не именно гидравлики. Это минус ротора. Неважно, чем будут прижиматься колодки - натяжкой троса или давлением жидкости - вилка будет испытывать перегрузки. На гидравлике они будут немного больше, конечно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Рахую, що 2 ротори спереду було б краще.

Поясню.

Коли гальмуєш переднім... (ну.. обома... ) вилку скручує.. не допомагають ні більші фланці втулки, ні конструкція... як сказали вище... фізика. Так от 2 ротори спереду будуть мінімалізувати це і навантаження буде розприділятися рівномірно. А польоти через кермо.... як то кажуть поганому танцору....... шорти замалі... :D :D :D А якщо серйозно.... було б непогано, якби у гідравліки була можливість виставляти гальмівне зусилля.. (на ві таке бачив) як би ти не жав на ручку колесо не блокується...... так от.. виставляєш зусилля собі на передні гальма і нема ніяких польотів..... З часом, практикуючись і отримуючи необхідні навики можна змінити налаштування і порівняти результат.

2 ротори на кантрійних велах може й не потрібні..... (хоча я б не відмовився.. .. можна було б поставити їх меншого діаметру .. щеб проблемніше було погнути і менш би дзенькали) а от на даунхільних монстрах в з вагою під 20 кг... саме те що треба.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Роюсь в неті для пошуку істини" і блін, хтось да прочитав цю тему до кінця ? А то відчуття що або не чітали, або дочіталися до неприємного для себе моменту і затихли.

Я прочитав. Не помітив особливо неприємних моментів ні для ві, ні для дисків.

Мої висновки з цього всього:

1. Якщо диски, то гідро.

2. Все одно все впирається в гроші. Краще купити за ту саму ціну хороші ві-брейки плюс ще якусь корисну запчастину (вилку, колеса), ніж дискові гальма. Коли всі інші корисні запчастини вже є - див. наступний пункт.

3. Коли мій байк буде коштувати пристойну суму і буде хотітися, щоб він на цю суму себе і поводив (точність гальмування, легкість його настройки і т.п.), тоді можна задумуватися про диски.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ніхто і не каже, що на байк за 2000 грн треба обовязково ставити гідру....

Звичайно краще вилку модну купити..... але...... ти за вартість Джусі 5 наприклад не купиш хороші вібрейки (читай... гальма, ручки, картріджі, рубашки, тросики) + вилку... а хороша це мінімум Тора.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але погодьтесь які б не були гальма ві- чи ді- вони повинні бути справні :) , і правильно налаштовані...Без цього нікуди...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8a8asik, добро пожаловать, Капитан Очевидность

Lexx_Giant, мое мнение, что изнашиваться от торможения диском с одной стороны, будет именно втулка, а точнее подшипник. поскольку при торможении создается рычаг, меньшее плечо которого стремится перекосить втулку относительно оси. и чем меньше диск, тем больше усилие перекоса. при торможении вибрейками происходит сжатие, которое равномерно нагружает оба подшипника и не так резко.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 8a8asik

Інші варіанти навіть не розглядаються.

Я говорю про 100% справність і налаштування будь-яких гальм.

2 Шкодер

Ціна промпідшипника 10 грн. ;) Ціна хорошого обода мінімум 30 баксів.

Підшипники міняються без проблем.... та й втулки розраховані на таку поведінку при гальмуванні. Я маю на увазі ВТУЛКИ а не "втулки".

Доречі... Шімано (90% наших втулок) не робить втулок на промах. там кульки і конуси.

Основне навантаження йде на пера рами і на вилку. (при неправильному використанні гальм, особливо серйозної гідри, відриває кріплення тільки так, вилки вбиваються за сезон).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Отличная иллюстрация того, что происходит с ви- в условиях мокрой трассы. Вопрос - насколько это хорошо для колодок и для обода? И насколько эффективны ви- в такой ситуации?

post-419-1242586770.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Колодки трішки швидше зношуються. Ободам пофіг. Ефективність вібрейків в такій ситуації, звичайно, падає, але гальмувати можна :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вово.. гальмувати можна.. але довго.....

Танюшка казала, що треба маневрувати.... але якщо вага райдера не маленька.. то маневруй.. не маневруй... гільмувати полюбе треба, а тут така фігня....

Сьогодні ржали всі, як Ярик прихав з траси... ))) згадали цю тему.

Там в КМД ще є фотки... чекаємо...

В Ярика з лівого боку на цих бараболях болота я знайшов реально живого червяка.. :D :D :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

В суботу.. піля чергової спроби встановити болотники, а з часом і багажник на основний байк (жахлива погода цьому сприяє), я сказав.. та пішло воно все на.... йух. Приїхав до Юри Тимца.. в нього як раз припадали пилюкою колеса....)) непогані колеса на діоровських втулках, Мавік 139 ободах і спицях перемінного діаметру, правда (шкода) не ДТ. Шляхом переговорів, враховуючи кризу і наші приятельські відносини... ми перейшли на бартер.....))) після обміну, за 2 години (!!!) все було встановлено і налаштовано. Рубашки були викоритані суцільні, тому проблем з характерним їх засиранням, думаю, вдасться уникнути надовго.

В результаті маємо.

Почнемо з плюсів. :P

Досягнуто основну мету... є можливість встановити болотники (з небеликими доробками правда... але вже все продумано) і багажник.

Вел став легший.. приблизно на 400 грам (!!!) а мож і на всі 500. Зважити все толком не було можливості.

Гальмування при сухому ободу ХОРОШЕ, навіть здивувався... Діори гальмують класно.. ще колодки підберу хороші (трикомпонентні) і буде люкс.

По мокрому ободу гальмує з характерним шипінням, але сила гальмування (що є визначальним параметром) на хорошому рівні. Натис і зупинився.

Простота регулювання і обслуговувавання (сумнівний параметр.. особливо при порівнянні зі гідрою, яку прокачав раз на кілька років...і забув)

Хід велосипеда став легшим і мякшим (це, правда, до гальм не має жодного відношення, але теж приємно.. :) )

Звичайно присутні й мінуси.

Головний це намокання обода. Можна топитись по ротори (і навіть коли ротори топляться.. очищаються вони в рази швидше ніж обод за рахонок спеціальних отворів). Після того як обод намок треба прикладати набагато більше зусилля для того, щоб добитися такого ж результату, як при сухому.

Коли стаєш "на ноги" при налаштованих на мін хід гальмах і тим більше обод мокрий... він при енергійному педалюванню (особливо в гору) може черкати колодки з дуже неприємним звуком... що реально кумарить ))

Ще хочеться відмітити модуляцію...

Як не крути і що не говори... дискові гальма.. навіть механічні (беремо толково налаштовані і правильно виставлені) .. мають набагато більший запас модуляції. ВІ... щоб схопили.. особливо по мокрому ободу треба набагато (!!!) сильніше зажати.... Я вже не говорю про керування гідрою 1 пальцем на спусках, по яких виїхати вверх неможливо.

Ще щось згадаю, обовязково допишу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Это ты на платон поставил вибряки, болотники и багажник :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:D :D :D

Ага на Платон.

Насверлив дірок в рамі, а де-не-де навіть поприварював...

:D :D :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Завтра буде тестдрайв гуми Швальбе Марафон у максимальному виконанні і вібрейків Діор з колодками ВВВ і триколірними (трикомпонентними) картріджами по мокрому лісу, з болотом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...