Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

  • 2 місяця потому...
  • Відповідей 325
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Крістоф Соззер та Беррі Стендер знову перемоги у найбільшому щорічному ХС марафоні Absa Cape Epic.

Виступали вони, як і раніше, на Specialized S-Works Epic 29er

ce12_stg7sm_12553_600.jpgabsa_cape_epic_1_600.jpg

http://www.cyclingnews.com/races/absa-cape-epic-2012/stage-7/results

http://reviews.mtbr.com/get-a-world-champions-specialized-s-works-epic-29-bike-for-a-great-cause

http://www.bicycling.co.za/articles/stander-sausers-bikes-up-for-auction

Опубліковано

Помнится эти двое и на 26-х не раз там становились победителями. А уж в тройку они, по моему, каждый раз заезжают.

  • 10 місяців потому...
Опубліковано

Схоже, що 29-r не така вже і панацея (якщо говорити не про XC та марафони). Часто на форумах з'являються теми подібні до наступної ...

Депрессия от найнера

6147eb.jpg

Привет!

Странное название для темы, но я хочу привлечь ваше внимание.

Так или иначе, но в течение двух последних лет я жил мечтой о сборке нового велосипеда-твентинайнера. Имея рост 187 сантиметров и вес 85 килограммов, прежде я катался на дешёвых 26-дюймовых хардтейлах с большой рамой. Перед покупкой нового велосипеда мне удалось протестировать несколько 29-дюймовых хардтейлов, впечатления от них поначалу показались мне лучше, чем от 26" байков, которые всегда были слишком малы для меня.

Я живу в Ирландии, где много скалистых гор и мало ровных широких долин. Поэтому я решил выложить свои кровно заработанные деньги на новый велосипед для путешествий по таким местам. Я приобрёл Cube Stereo Race (2013), карбоновый двухподвес со 140 мм хода, хотя и рассматривал ту же модель с колёсами 650B(27,5") и ходом 160 мм.

Теперь, после нескольких поездок, я никак не могу привыкнуть к этому найнеру. Я выбрал самые лучшие компоненты (карбоновые руль и подседельник, лёгкое седло и т.д.), однако напрямую чувствую насколько на нём тяжелее ездить, чем на старых дешёвых 26-дюймовых байках.

Сейчас я обвиняю себя в том, что не выбрал велосипед на колёсах 27,5". Перед этой плохо обдуманной покупкой я много читал о колёсах 650B, и большинство выводов в этих статьях заключалось в том, что разница между 26» и 27,5» совсем незначительна, чтобы оправдать приобретение колёс новейшего формата. Я не мог проверить это на деле, оставалось только вслепую верить написанному.

Но теперь я оказался простофилей, промахнувшись со своим неедущим найнером. Что мне с того, что он лучше сглаживает неровности, когда я просто хочу ехать прямо. А новый найнер никак не хочет быстро разгоняться и движется совсем медленно. Я не гонщик, не фан-байкер, и даже не WeekendWarrior, мне просто нужен удобный велосипед.

Продать непонравившийся найнер в Ирландии слишком трудно, так как немногие люди хотят иметь 29er, а мой велосипед вдобавок ещё и слишком дорог. Думаю, что застрял с ним надолго…

Я не хочу жаловаться на свою судьбу или что-то ещё, я просто ищу ответ. Что я делаю не так? Пройдёт ли это неприятие найнера? Может мне надо как-то по-новому учиться ездить на нём? Должен ли я изменить свой стиль езды? Будет ли меняться моё отношение к новому неудачному велосипеду? Если да, то на чём я должен сосредотачиваться, чтобы привыкнуть к этому велосипеду? Сейчас я совершенно потерял душевное равновесие всвязи с этой дорогой и ненужной покупкой.

На этот велосипед заглядываются все окружающие, цокают языками и всячески хвалят его, но многие прежние путешествия на 26-дюймовых велосипедах сейчас для меня стали недоступны – мне просто не хватает времени чтобы добраться туда на найнере. Я как будто плыву в воде, а не еду. Всё получается очень медленно.

Может быть, следует заниматься эндуро, чтобы оживить этот несносный 29er?

Пожалуйста, помогите. Любые советы приветствуются. Я не хочу продавать его сейчас, но мысли такие никак не отпускают.Странное название для темы, но я хочу привлечь ваше внимание.

Так или иначе, но в течение двух последних лет я жил мечтой о сборке нового велосипеда-твентинайнера. Имея рост 187 сантиметров и вес 85 килограммов, прежде я катался на дешёвых 26-дюймовых хардтейлах с большой рамой. Перед покупкой нового велосипеда мне удалось протестировать несколько 29-дюймовых хардтейлов, впечатления от них поначалу показались мне лучше, чем от 26" байков, которые всегда были слишком малы для меня.

Я живу в Ирландии, где много скалистых гор и мало ровных широких долин. Поэтому я решил выложить свои кровно заработанные деньги на новый велосипед для путешествий по таким местам. Я приобрёл Cube Stereo Race (2013), карбоновый двухподвес со 140 мм хода, хотя и рассматривал ту же модель с колёсами 650B(27,5") и ходом 160 мм.

Теперь, после нескольких поездок, я никак не могу привыкнуть к этому найнеру. Я выбрал самые лучшие компоненты (карбоновые руль и подседельник, лёгкое седло и т.д.), однако напрямую чувствую насколько на нём тяжелее ездить, чем на старых дешёвых 26-дюймовых байках.

Сейчас я обвиняю себя в том, что не выбрал велосипед на колёсах 27,5". Перед этой плохо обдуманной покупкой я много читал о колёсах 650B, и большинство выводов в этих статьях заключалось в том, что разница между 26» и 27,5» совсем незначительна, чтобы оправдать приобретение колёс новейшего формата. Я не мог проверить это на деле, оставалось только вслепую верить написанному.

Но теперь я оказался простофилей, промахнувшись со своим неедущим найнером. Что мне с того, что он лучше сглаживает неровности, когда я просто хочу ехать прямо. А новый найнер никак не хочет быстро разгоняться и движется совсем медленно. Я не гонщик, не фан-байкер, и даже не WeekendWarrior, мне просто нужен удобный велосипед.

Продать непонравившийся найнер в Ирландии слишком трудно, так как немногие люди хотят иметь 29er, а мой велосипед вдобавок ещё и слишком дорог. Думаю, что застрял с ним надолго…

Я не хочу жаловаться на свою судьбу или что-то ещё, я просто ищу ответ. Что я делаю не так? Пройдёт ли это неприятие найнера? Может мне надо как-то по-новому учиться ездить на нём? Должен ли я изменить свой стиль езды? Будет ли меняться моё отношение к новому неудачному велосипеду? Если да, то на чём я должен сосредотачиваться, чтобы привыкнуть к этому велосипеду? Сейчас я совершенно потерял душевное равновесие всвязи с этой дорогой и ненужной покупкой.

На этот велосипед заглядываются все окружающие, цокают языками и всячески хвалят его, но многие прежние путешествия на 26-дюймовых велосипедах сейчас для меня стали недоступны – мне просто не хватает времени чтобы добраться туда на найнере. Я как будто плыву в воде, а не еду. Всё получается очень медленно.

Может быть, следует заниматься эндуро, чтобы оживить этот несносный 29er?

Пожалуйста, помогите. Любые советы приветствуются. Я не хочу продавать его сейчас, но мысли такие никак не отпускают.Странное название для темы, но я хочу привлечь ваше внимание.

Так или иначе, но в течение двух последних лет я жил мечтой о сборке нового велосипеда-твентинайнера. Имея рост 187 сантиметров и вес 85 килограммов, прежде я катался на дешёвых 26-дюймовых хардтейлах с большой рамой. Перед покупкой нового велосипеда мне удалось протестировать несколько 29-дюймовых хардтейлов, впечатления от них поначалу показались мне лучше, чем от 26" байков, которые всегда были слишком малы для меня.

Я живу в Ирландии, где много скалистых гор и мало ровных широких долин. Поэтому я решил выложить свои кровно заработанные деньги на новый велосипед для путешествий по таким местам. Я приобрёл Cube Stereo Race (2013), карбоновый двухподвес со 140 мм хода, хотя и рассматривал ту же модель с колёсами 650B(27,5") и ходом 160 мм.

Теперь, после нескольких поездок, я никак не могу привыкнуть к этому найнеру. Я выбрал самые лучшие компоненты (карбоновые руль и подседельник, лёгкое седло и т.д.), однако напрямую чувствую насколько на нём тяжелее ездить, чем на старых дешёвых 26-дюймовых байках.

Сейчас я обвиняю себя в том, что не выбрал велосипед на колёсах 27,5". Перед этой плохо обдуманной покупкой я много читал о колёсах 650B, и большинство выводов в этих статьях заключалось в том, что разница между 26» и 27,5» совсем незначительна, чтобы оправдать приобретение колёс новейшего формата. Я не мог проверить это на деле, оставалось только вслепую верить написанному.

Но теперь я оказался простофилей, промахнувшись со своим неедущим найнером. Что мне с того, что он лучше сглаживает неровности, когда я просто хочу ехать прямо. А новый найнер никак не хочет быстро разгоняться и движется совсем медленно. Я не гонщик, не фан-байкер, и даже не WeekendWarrior, мне просто нужен удобный велосипед.

Продать непонравившийся найнер в Ирландии слишком трудно, так как немногие люди хотят иметь 29er, а мой велосипед вдобавок ещё и слишком дорог. Думаю, что застрял с ним надолго…

Я не хочу жаловаться на свою судьбу или что-то ещё, я просто ищу ответ. Что я делаю не так? Пройдёт ли это неприятие найнера? Может мне надо как-то по-новому учиться ездить на нём? Должен ли я изменить свой стиль езды? Будет ли меняться моё отношение к новому неудачному велосипеду? Если да, то на чём я должен сосредотачиваться, чтобы привыкнуть к этому велосипеду? Сейчас я совершенно потерял душевное равновесие всвязи с этой дорогой и ненужной покупкой.

На этот велосипед заглядываются все окружающие, цокают языками и всячески хвалят его, но многие прежние путешествия на 26-дюймовых велосипедах сейчас для меня стали недоступны – мне просто не хватает времени чтобы добраться туда на найнере. Я как будто плыву в воде, а не еду. Всё получается очень медленно.

Может быть, следует заниматься эндуро, чтобы оживить этот несносный 29er?

Пожалуйста, помогите. Любые советы приветствуются. Я не хочу продавать его сейчас, но мысли такие никак не отпускают.

http://twentysix.ru/blog/107326.html

Опубліковано

Куйня це все!

Порівнювати топовий 29 ер з Ашаном і казати що він "не їде".. це те ж саме.. що пересісти зі скутера на спорт-байк і сказати, що динаміка розгону не змінилась.)))

А чувак реально лушпак, хоча.. звичайно 29 не панацея і крутити педалі всерівно треба.))))

Підбір передач (44 зірку взагалі зняв, лишив 22/32х11/32.. хочеться правда 34 а то й 36 часом в гірку .. але не критично), гуми і встановлення більш широкого керма.. от і все що мені довелось змінити на своєму найнері щоб він "поїхав".

За те.. маю прохідність по снігу, піску, камінюках.., плавність ходу.. по нашому роздовбаному шляховому покриттю (асфальтом це назвати можна дуже рідко), комфорт при русі бруківкою і на твердих грунтах, трава по пояс проїжджається на ура, курсова стійкість виросла... Ну зменшилась динаміка розгону... передачі треба переключати своєчасно і підтримувати трошки вищий каденс.. ВСЕ.

Опубліковано

Он лоханулся с выбором - это факт! Взял подвес 140 хода для ровняка! И он сам не едет...

Во, дебил :D

Опубліковано

ничего-ничего, вот дособираю я свой твентисевенэндхалфер :smile3:

а статей типа "я ж иво по кругу обвесил икстиэром и иксиксом, а оно всё равно само не едед. помогите, кто может. кто может, подтолкните помогите" в Сети over 9000

Опубліковано

Візьміть до уваги (читайте уважніше), що в статті йдеться не про хардтейли чи короткоході сосіси ...

Перед покупкой нового велосипеда мне удалось протестировать несколько 29-дюймовых хардтейлов, впечатления от них поначалу показались мне лучше, чем от 26" байков, которые всегда были слишком малы для меня.

Сам автор визнає, що на хардтейлах різниця позитивна!

Я живу в Ирландии, где много скалистых гор и мало ровных широких долин.

Мова йде про байк не для рівнини. Чуваку потрібен був шустрий маневрений байк збільшеного ходу...

Суть статті, з моєї точки зору, що найнери хороші для свого (для чогось одного), але ніяк не для всього ...

Опубліковано

АААА... ДАДАДА...!!)))

Це ще й підвіс 140 ходу... для.. "Я живу в Ирландии, где много скалистых гор и мало ровных широких долин." Провтикав цей момент.)))

Точно лушпак.)))

ІМХО... 26" ендуро байк для таких умов був би в рази кращим !!!

Опубліковано

дааа, парніша явно з головою не дружить, сам не може визначитись як він хоче їздити, то пише шо в Ірдандії купа гір (взагалі як на мене кайв для підвіса та ще й найнера) а через кілька речень пише шо він хоче просто їздити вперед. давайте скинемось і купимо йому б/у ардіс в обмін на його найнер :_07:

Опубліковано
Может быть, следует заниматься эндуро, чтобы оживить этот несносный 29er?

Он купил байк эндуро, но об эндуро только теперь задумался. Про горы пишет, но, похоже, пока до них не доезжал еще.

Кароче, велосипед купил, думать - не купил

Опубліковано

Збирав свого Магелана для поїздок на роботу, катання в зимовий період, і головне для туризму... дуже мені подобається розробити маршрут для асфальту, вкатаного грунту... а другий по піску, степу, горах.... і простою заміною покришок вирішити питання прохідності, накату, комфорту... Дуже мені це подобається.

Розглядаю його саме, як універсальний апарат для комфортної неспішної їзди по пересічній місцевості і водночас для подолання великих дистацій.. де комфорт часом набагато важливіший стрімкого розгону і гострого керування.

З.І. Встановивши компоненти топового рівня, все налагодивши, виставлю гоночну посадку... отрмаю ракету, як в Тренера.. Але накуа.... ?

Цей вел збирав саме для камфорту .. не жалію ні разу, що вибрав найнер.

Опубліковано

Причина поганого накату банальна - це стокові важкі колеса та покришки.

Згідно специфікації на оффсайті на цьому карбоному підвісі стоять колеса Sun Ringlé Radium, котрі важать 2,2 кг.

Покришки Schwalbe Hans Dampf SnakeSkin 29х2.35 - по 850 грам.

Можливо для ендуро це і є нормою, оскільки таке обладданя поставили на карбоновий байк, але для щоденних поїздок підвищена вага коліс відчувається дуже сильно, особливо на 29" колесах.

Зі збільшенням діаметру (навіть без збільшення ваги) зростає кінетична енегрія колеса - більше сил потрібно прикласти, щоб розкрутити його. А тут ще й колеса чугунієві.

А ще в додачу чувак мабуть погано налаштував аморт і звик ломити передачі, от його і розкачує - розігнатись нормально не може.

Для КК не важко зібрати достатньо міцні та відносно не дорогі колеса вагою до 1,8 кг, покришками по 600 грам уже нікого не здивуєш, а можна і до 500 знайти.

Опубліковано

Можливо для ендуро це і є нормою, оскільки таке обладданя поставили на карбоновий байк, але для щоденних поїздок підвищена вага коліс відчувається дуже сильно, особливо на 29" колесах.

Для олмаунтін байка це ніразу не норма. Такий байк має виїжджати на верх (не вилітати як КК байк звичайно ж) і летіти вниз незважаючи на коріння, каміння і т.д ... До тогож він повинен мати дуже різке керування, повинен бути маневреним для технічних ділянок. Нормальні АМ вілсети для найнерів вагою ~1800. Як на мене, цей Куб не вдало зібраний.

Зі збільшенням діаметру (навіть без збільшення ваги) зростає кінетична енегрія колеса - більше сил потрібно прикласти, щоб розкрутити його.

Саме тому, на мою думку, найнери не для ендуро... (+ слабка маневреність). Для КК, марафонів чи як варіант Lexx-a найнер - це прекрасний варіант. А тут людина банально промахнулась у виборі велосипеда.

Опубліковано

Розмовляли з Купером колись в Гаражджі.. каже .."колеса складу і маневру нуль.." не люблять вони найнерів.))

З.І. Ще, я б таки порадив.. підібрати передачі і налаштувати підвіску.

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

RCZ представили нові найнерські рами 2014 року.

http://www.rczbikeshop.com/default/mtb1/29-inches.html?fixation_frein=387&manufacturer=

Відмінності від рам попередніх років:

1. Нижні пера вкоротились до 439мм

2. Рульова тепер конусна

3. Вертикальна труба гнута

4. З'явились великі ростовки: 21", 22", 23" (максимальне ЕТТ = 650мм). Ну і про маленькі ростовки не забули - 15" теж доступні.

  • 1 місяць потому...
  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Серія LTD чудово підійде для туризму.

Кріплення для багажника є; рами чуть важкуваті - а значить міцні; каретка звичайна, без заморочок типу PressFit; рульова теж проста напівінтегрована.

Кріплення переднього перемикача типу Direct Mount - це добре, легше налаштовувати перекидку і вона не заважатиме підфляжнику.

Геометрія - ок. Нижні пера 438 мм, не найкоротші, але і не довгі, BBDrop - 65м, як у більшості якісних рам, рульовий стакан відносно не високий щоб не задирати і так високий руль.

Серія Reaction - це вже для гонок, нижні пера значно товстіші для поперечної жорсткості, а верхні дуже тонкі для вертикальної податливості (щоб гасити мікровібрації), за рахунок цього накат у них буде помітно кращим. Кріплення каліпера всередині заднього трикутника - щоб зайве не навантажувати тендітні верхні пера.

Але що мене відштовхує він них - це внутрішнє прокладання гідролінії і каретка Pressfit.

Опубліковано

Ты чё!?! Внутренняя прокладка это очень ок. Один раз промахался при прокладке, зато какой шикарный внешний вид. И ничего нигде не торчит.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...