Перейти до змісту

Введення нових тарифних пакетів


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Дзвонить мені знайомий та й каже, що вони багато на фірму за інтернет платять Датагруп, от і виникнуло бажання поїхати особисто (по телеону було мало толку), і взнати чому ж такий дорогий інет...

після поїздки дзвонить знову і повідомляє таку річ - виявляється ціни вже давно поміняли, проте щоб змінилась ціна на інет потрібно писати офіційну заяву, і тоді буде щастя...

от і питання? чи це не розвод на гроші?

згадується мені що ще 2-3 роки тому на зад така проблема була у всіх провайдерів, і відмазкою було - а чому ви не слідкуєте за новинами? ми ж писали що тарифи змінились, потрібно було приходити і писати заяви,

проте вже напевне рік як всі провайдери просто переводяять на більші швидкості за ті самі гроші, або виставляють меншу абонплату за ту ж ш швидкість..

тим більше шо для Юросіб Фотакомівських цін нема де глянути, а по телефону, як правило заппитають всі данні, а відповіді не дадуть, кажучи що передзвонять пізніше,

а доречі питання про ціну на інтернет в знайомого виникало ще до нового року, тоді була відмазка, що Київ ще не затвердив нових тарифів, мол переводьтесь на помегабайтну оплату, а там буде видно...

от такий у нас місцевий ДАТАГРУП.

думаю ще буде кому шо сказати про гріхи Датагруп...

хай знають

  • Відповідей 61
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Опубліковано

Є такий момент, мабуть у всіх провайдерів, та і не тільки провайдерів.

Коли ціна падає, ніхто не поспішає афішувати, зате вже коли виросла, то листи шлють із попередженнями і т.д.

Насправді, коли ціна падає, то варто поцікавитися. Якщо ж ніхто не цікавиться - значить клієнта влаштовує.

логічно.

Опубліковано

Все це тому, що серйозної конкуренції на ринку провайдерів нема - ОГО відхватив сегментище, Датагрупп прибав залишки, Візор з його ліцензією на 802.11 "накрив" район і область, домашнім "вайфайникам" надавали по-руцям, "дрібнота пузата" сама повимирала, в результаті "всє давольны, все смеюцца" :)

Опубліковано

"пагано" что нет цен на сайте - и я неустану это повторять

кто первый увидит руковоство Киевского ДГ так им и передайте, а то мож они незнают

проте вже напевне рік як всі провайдери просто переводяять на більші швидкості за ті самі гроші, або виставляють меншу абонплату за ту ж ш швидкість..

нехорошие люди они,

с односторонем порядке увеличивать скорость нехорошо

а перезвонить клиенту напомнить что "поменялась коньюнктура рынка" - самое оно

Опубліковано

Фактично тариф з тою самою швидкістю, але меньшою ціною є окремим тарифом.

Думаю провайдер не зобов'язаний повідомляти про введення нового тарифного плану кожного абонента, якщо передбачена підтримка існуючих.

Але в даній ситуації, думаю, було б доречно розіслати всім клієнтам повідомлення, про те що відтепер вони можуть платити меньше, це б закріпило у користувачів думку, про бажання провайдера дбати про зручність своїх клієнтів.

Опубліковано

цінова політика ДГ абсолютно непрозора, дивно на сьогоднішній день

Развода я тут не бачу адже є договір і він не порушується

но там можна домовлятись

Опубліковано
Але в даній ситуації, думаю, було б доречно розіслати всім клієнтам повідомлення, про те що відтепер вони можуть платити меньше, це б закріпило у користувачів думку, про бажання провайдера дбати про зручність своїх клієнтів.

При всіх своїх мінусах Візор так і робить. За моєї пам*яті тарифи змінювались 3 рази, і кожен раз я отримував повідомлення про це на свою поштову скриньку.

Опубліковано

ДГ також відправляє листи про зміну тарифу (принаймні для фіз.осіб). Я в січні отримав від них лист про те, що мене переводять в новий тариф за ту ж плату з більшою швидкістю. Якщо ж я хочу залиши собі існуючу швидкість, то я можу написати про це відповідну заяву і тоді платитиму вже менше.

Опубліковано
"пагано" что нет цен на сайте - и я неустану это повторять

кто первый увидит руковоство Киевского ДГ так им и передайте, а то мож они незнают

При случае спрошу у Дубея.

Опубліковано
"пагано" что нет цен на сайте - и я неустану это повторять

Це не то що би "пагано" а взагалі нонсенс для провайдеру...

Впрочєм, у провайдера "Аверс" взагалі немає власного сайту

Опубліковано

Саме по описаній топіккастером причині від інету ДГ відмовився страховий фонд, який крім інета брав 50+ телефонних номерів (років 5 тому).

Вони хотіли за свої кошти (≈ 300 грн) взяти інет по виділенці з більшою швидкістю, а об`єм трафіку не принципово (був 3 гіга).

Подзвонили на ДГ, а їм у відповідь: "ми Вам передзвонимо". Дзвінка не дочекалися. Подзвонили через тиждень. Знов "ми Вам передзвонимо". Правда цього разу передзвонили, але консенсусу не дійшли, тому що не могли узгодити швидкість та вартість (автоматом ДГ прив’язував об’єм).

Опубліковано
ДГ також відправляє листи про зміну тарифу (принаймні для фіз.осіб). Я в січні отримав від них лист про те, що мене переводять в новий тариф за ту ж плату з більшою швидкістю. Якщо ж я хочу залиши собі існуючу швидкість, то я можу написати про це відповідну заяву і тоді платитиму вже менше.

Наразі в поштовій скринці мого товариша нічого не було,

мало того, я сам особисто відсилав прохання, щоб вся пошта від датагруп йшла на мило не фотакомовське, заявку прийняли, а от сервер статистики, і всі листи з датигруп йдуть далі на фотакомівську пошту, яку власне ніхто ніколи не дивиться...

і що робити? якось не хочиться надоїдати людям мелкими проблемами, напевне просто випустили з виду заявку..

доречі ше був колись випадок:

таж сама компанія (де працює товариш), вони є підрозділом київської фірми.

інтернет на місцевому рівні беруть в фотакома, який став датагруп, а Київський офіс є крупним клієнтом Київсього Датагруп...

от виникла порблема зі звязком, я звернувся в місцевий датагруп, вони мене попросили з цими питаннями звернутись в Київ, так мол і так я дзвоню в Київ, і хочу рішити проблему, а вони мені Ви не наш клієнт допобачення..... я було хотів шось обяснити, проте нічого не вийшло.

було дуже прикро.... проблему вирішили (власне її практично не було :-) . ), але враження лишились ну дуже негативні...

Опубліковано
Але в даній ситуації, думаю, було б доречно розіслати всім клієнтам повідомлення, про те що відтепер вони можуть платити меньше, це б закріпило у користувачів думку, про бажання провайдера дбати про зручність своїх клієнтів.

При всіх своїх мінусах Візор так і робить. За моєї пам*яті тарифи змінювались 3 рази, і кожен раз я отримував повідомлення про це на свою поштову скриньку.

круто!!! на Візорі пошта робить!!! На моїй пам"яті багато що, на Візорі мінялося,про ті всі зміни, на жаль, позитивного про Візор нічого сказати не можу :-)

Опубліковано

зі свого боку скажу таке:

стикаюсь я дуже багато з різними провайдерами в Луцьку, і відверто кажучи найбільш мені не подобався фотаком і не подобається датагруп..

навіть візор мені більше довподоби, хоча глюків в них дай боже, але якось з ними простіше...

а провайдери всі погані вчомусь і кожен чимось цікавий, єдине погано що в деяких районах нема вибору, а це погано...

Опубліковано

Выбор есть всегда. К примеру тот же Интертелеком. В Луцке в любой точке тянет... Так шо ненадо "ля-ля"... я был клиентом и Визора и тогда еще Фотакома и сейчас вот клиент Телекома. Худший сапорт у Визора. У Телекома и ДГ почти одинаковый. Тоесть я могу позвонить даже в 3 часа ночи и мне восстановят инет (если это возможно). Да, когда проблемы глобальные, то на сапорте почти наверняка не возьмут трубку, видать народ занят таки решением этих самых проблем, шо ж поделать, надо ждать значит. Вообще же, все горе от ума :) НЕкоторые просто думают, что раз они заключили контракт с определенным провайдером, то этот самый провайдер должен вам жопу лизать. Да нихрена. Это не они к вам, а вы к ним пришли. Не нравится - есть альтернатива. Идеала нету, как бы вы не старались его найти.

З.Ы. Я никого не выгораживаю и не стараюсь оправдать. я за то, чтоб каждый делал то во что ввящался. Если у меня в контракте с провайдером прописана какая-то услуга, то я хочу ею пользоватся. Если заявлена определенная скорость, то она должна пристствовать. Иначе нах нужен этот самый контракт.

Ну а в общем:

Добре там, де нас нема (с) Народна мудрість

Опубліковано
круто!!! на Візорі пошта робить!!! На моїй пам"яті багато що, на Візорі мінялося,про ті всі зміни, на жаль, позитивного про Візор нічого сказати не можу :-)

поток сознанія? :D

Опубліковано
от і питання? чи це не розвод на гроші?

А на скільки хоч розвели...якщо не секрет??? Ато шороху стільки....

Опубліковано

Мене в принципі ДГ і на роботі і дома задовільняє. Правда погано те, що дійсно не попереджають про зміну тарифів на роботі. Додому листи приходять. Ну і проблема про яку вже писав в іншій темі - для фізичних осіб не дають білих ІР. З роботи сунутись в домашній комп - геморой. Через Хамачі приходиться ходити. Альтернативи в мене за такі гроші не було, оскільки купив (взяв в оренду) номер телефону - встановили протягом 2-х днів з дня заключення угоди. Нет був вже через 5 днів.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...