Перейти до змісту

Стукайте і Вам відчинять


zaHARE

Рекомендовані повідомлення

12-го чи 13-го листопада,я скориставшись обідньою перервою під'їхав в найближче до мене відділення Укрпошти(На Рівненській,здається 20-те),щоб купити 2 конверти і відправити важливі листи.Зайшовши всередину я зрадів,що немає черги,стояв один чоловік з бандеролькою.Пройшло 5 хв.,але ніхто до віконечка не підійшов,хоча за прилавком було чоловік 5.Я спитав в чоловічка чи давно він так стоїть,він сказав хвилин 10-15.Тоді я не витримав,бож час йде,а в мене його обмаль:"Перепрошую,хтось може мені подати 2 конверти?"Відповідь:"В нас відправка пошти."

далі так:

-Тобто відділення не працює?

-Ні,працює.

-Тоді продайте мені,будь ласка 2 конверти.

-В нас відправка пошти.

-А скільки мені чекати?

-Хвилин 30-40?

-Але,ваша відправка не повинна доставляти незручності клієнтам.

-?!

Помалу зібралась черга з 6 чоловік,одна жіночка навіть з двома маленькими дітьми.

Прошу покликати начальника відділення.Вийшла старша жіночка.Прошу представитись.Ігнорує.

Запитую:

-Чому мене відмовляються обслуговувати в робочий час відділення?

-В нас відправка пошти.

-Тобто відділення не працює?

-Ні,працює.

-Тоді прошу Вас продати мені 2 конверти.

-В нас відправка пошти.

-Це не моя проблема,це проблема Вашої організації роботи.

-А яке Ваше діло?

-Я Ваш клієнт і хочу купити 2 конверти.

-Чекайте,як всі чекають.

-В мене немає часу,я й так вже 15 хвилин на Вас витратив.Якщо у Вас всі зайняті,тоді Ви продайте мені конверти.

-Я не маю доступу до каси.

-Дайте мені контакти Вашого керівництва,я буду апелювати до них,раз Ви не взмозі організувати роботу.

-Я не зобов'язана.

ТОді шарю поглядом по стінах і знаходжу оголошення про гарячу лініюю по корупційних випадках укрпошти.Дзвоню туди і розповідаю все як є.

Дівчина мене уважно вислухала і записала мої координати,сказавши,що вони дякують за дзвінок і обовязково розберуться.

І ось вчора до мене телефонує начальник Укрпошти області і я їй все знов розповідаю.І кажу,що з таким підходом,ваші відділення скоро будуть торгувати пивом і чіпсами,бо мені скоріше буде відправити кореспонденцію САТом чи автолюксом.Вона дуже вибачається і каже що обовязково вживе заходів щодо цього випадку,подякувала за увагу до їхньої роботи і попросила в подальшому одразу телефонувати до неї,а не в Київ.На що я сказав,щоб вони повісили на кожному відділенні великий плакат з своїм телефоном.

До чого я це написав? З 8-ми чоловік,тільки мене не влаштувало,що зі мною поводяться як з попрошайкою,а не як з клієнтом.Вимагайте до себе кращого ставлення,тільки тоді можливо якість обслуговування(не тільки на пошті) буде покращуватись.Не жалійте пару гривень і кілька хвилин на дзінок у вищу інстанцію,повірте такі дзвінки їх дуже дратують і вони дають по шапці підлеглим,особливо якщо дзвінок не поодинокий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Правильна позиція. Поки окремі індивідуми в сфері торгівлі чи обслуговування бачать, що мають справу з безсловесним бидлом - то і ставитимуться, як до бидла.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Подібна ситуація у всіх відділеннях, не раз таке заставав. Часу розбиратися не було, тому просто приходив пізніше...

По шапці може і дадуть, але сумніваюся, що щось виправиться...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Ми з дружиною теж до певного часу терпіли хамство зі сторони працівників саме цього відділення.... потім я спокійно попросив назвати прізвіще начальника відділення і з купою компромату звернувся до волинської дирекції "Укрпошти", після чого у мене була розмова з керіництвом цієї установи. Доречі, розмова відбувалась у присутності начальника 20-го відділення (якщо не помиляюсь Каліщук її прізвіще). Після висловлення своїх аргументованих скарг у мене почали просити вибачення і обіцяли змінити ситуацію на краще і сльозно просили усно вирішити проблему, без письмових скарг. Та судячи зі всього ситуація не змінилась, хоча до мене і до моєї дружини ставлення таки змінилось, нам крізь зуби, але посміхаються і швидко обслуговують..... напевно, у нас як у народній приказці "горбатого могила виправить", та не зважаючи на це, боротись з таким потрібно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Точно также нужно в разнообразных маркетах сходу писать в жалобную книгу насчет неработающих касс(например 15 работающих из 40ка в Там-Таме)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не судіть і не судимі будете....як то кажуть. Я впевнена, що жоден з вас і поняття не має, що теке праця на пошті, і перш ніж осуджувати працівників за те, що не продали вам миттєво 2 конверта, тому що в них була відправка пошти - задумайтесь над тим, хто організував їх роботу так, що вони не можуть одночасно і обслуговувати клієнта, і відправляти пошту. Розумні люди б впершу чергу пожалілися б керівництву на організацію праці, а не на самих працівників. Я не захищаю керівника 20-го відділення, але ситуації бувають різні, а судячи з того, що вас не обслужили, тому що відправляли пошту, значить у неї нехватає робітників, тому що відправкою займається лише одна людина, яка швидше за все була одна на все відділення, нерахуючи начальника. Лізти в чужу касу справа ризикова, тому що коли в тієї людини в кінці дня дня невистачить грошей, вона не подумає, що сама провтикала, а запідозрить того, хто без дозволу туди поліз - або взяв, або неправильно порахував чи дав здачу, а закладати хто буде? В даному випадку можна було б попросити начальника продати два конверта, заплативши без здачі, для того щоб вона не лізла в касу, і якби ви не вимагали, а просто попросили, думаю вона б вам не відмовила. А цим працівникам в даному випадку всеодно за що отримають догану - чи за вашу жалобу, чи за те, що невчасно відправили пошту - результат один - ні премії, ні прогресівки, і посміхайся до всіх хто сам вважає себе паном, а тих хто за склом - бидлом, бо працюють в таких умовах, в яких би ви точно не працювали, особливо за такі гроші, як їм платять. А на рахунок кадрів - то там працюють ті, хто там все життя, і ті хто ще ніде не працював, які навчаться дечого, закінчать навчання і підуть на кращу роботу

P.S. А на рахунок того, що з 8-ми чоловік тільки 1 був незадоволений, то це нормально. Коли я працювала на центральному відділенні пошти, в моїй черзі завжди знаходився хтось, хто був незадоволений затримкою, тому що я відправляла пошту (правда це займало хвилин 10-15, а не 30-40), але що саме цікаво, його вмить заспокоювали ті, хто стояв в черзі, а не я :) , за що своїм клієнтам була дуже вдячна і щиро їм посміхалась, тому навіть зараз, недивлячись на те, що давно там не працюю, зі мною вітаються, ті хто стояв в черзі до моєї каси. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Клієнт завжди правий.

Мене аж ніяк не інтересує організація праці і хто за неї відповідає. Мені не інтересно хто за цю роботу скільки отримує.

Я хочу отримувати сервіс, який надає організація.

Якщо мене не можуть надати сервіс в даний момент, прошу сповістити що каса не працює в такі то відрізки часу.

А не тратити свій безцінний час на очікування, навіть незнаючи скільки тобі прийдеться чекати.

Інформування клієнта це вже показник високого сервісу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну ти молодець. Це означає бути громадянином. Суспільно активним! От якби багато людей було б активними у всіх сферах нашого соціально життя, тоді б наші політики та чиновники не були б такими "свавільними" і взагалі був би порядок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я на почту вообще не ногой, меня чуть раз милиция от туда не забирала :), так меня достали работники почты, с начальником отделения разговаривать бесполезно, надо звонить только по горячей линии либо на обласное управление. У нас на 40ом возле бывшего Укртелекома не отделение, а блин Камеди клаб СССР.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ваша точка зору Kleo цілком зрозуміла, але я вам наведу ряд прикладів.... моя дружина, задавши питання по телефону:"Вже Ейвон привезли?", отримала відповідь "НЕ ЗНАЮ!!" нервовим тоном, ніби це до неї додому хтось дзвонив, і кинула слухавку..... перепрошую, а хто це повинен знати? Після цього телефонував я, запитав з ким я маю честь розмовляти, у відповідь "А шо таке?", пояснив, знову кинули слухавку.... потім взагалі не брали.... Відмова приймати повернення - це теж нормально?! Три рази приходити на відділення і кожен раз "Ми не візьмемо", "Місця нема", "Кур’єри не приїхали" - це норма? Якщо так, то чому у розмові з керівництвом це виявилось непипустимим? Ігнорування клієнтів теж можна чимось пояснити? Зайнята? Не вистачає людей?.... А читати журнали вистачає часу? А по телефону розмовляти теж? Коли був на відділенні і розмовляв з начальником відділення, то почувала вона себе, ніби власник Укрпошти! Хамила, підвищувала тон, казала, що їй все одно куди і як я буду звертатись!

Та ситуація змінилась коли її визвали до головного відділення......

І на останок, можна довго вести мову про малі зарплати, про недостатність кадрів та про інші оправдовуючі моменти, та то все пусті слова, справжня причина знаходиться в самих нас! Всі хочуть жити гарно, але чекають, щоб це "гарно" зробив хтось інший, а починати потрібно з себе......

це "совковий менталітет".... це "совкове" відношення до речей, до людей і до роботи.... і поки не по виздихують ярі представники "совкової ментальності", то нормального рівня життя не буде!

PS: стосовно організації роботи.... це прямий обов’язок начальника відділення, а якщо не справляється з обов’язками, то нехай іде працювати в інше місце.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Клієнт завжди правий.

Мене аж ніяк не інтересує організація праці і хто за неї відповідає. Мені не інтересно хто за цю роботу скільки отримує.

Я хочу отримувати сервіс, який надає організація.

Якщо мене не можуть надати сервіс в даний момент, прошу сповістити що каса не працює в такі то відрізки часу.

А не тратити свій безцінний час на очікування, навіть незнаючи скільки тобі прийдеться чекати.

Інформування клієнта це вже показник високого сервісу.

Шкода, що не цікавить, бо якби цікавила і скарги були б саме на організацію роботи, то можливо б керівництво вверху задумалось над цим питанням і щось змінило, а так як жаліються на робітників, то воно собі і пальцем не ворухне щоб щось змінити, зняли премію і добре, бо собі її добавили, а порядку як небуло так і не буде. А якщо вас не влаштовує сервіс пошти - звертайтеся на інші організації, тут справа вибору.

Ваша точка зору Kleo цілком зрозуміла, але я вам наведу ряд прикладів.... моя дружина, задавши питання по телефону:"Вже Ейвон привезли?", отримала відповідь "НЕ ЗНАЮ!!" нервовим тоном, ніби це до неї додому хтось дзвонив, і кинула слухавку..... перепрошую, а хто це повинен знати? Після цього телефонував я, запитав з ким я маю честь розмовляти, у відповідь "А шо таке?", пояснив, знову кинули слухавку.... потім взагалі не брали.... Відмова приймати повернення - це теж нормально?! Три рази приходити на відділення і кожен раз "Ми не візьмемо", "Місця нема", "Кур’єри не приїхали" - це норма? Якщо так, то чому у розмові з керівництвом це виявилось непипустимим? Ігнорування клієнтів теж можна чимось пояснити? Зайнята? Не вистачає людей?.... А читати журнали вистачає часу? А по телефону розмовляти теж? Коли був на відділенні і розмовляв з начальником відділення, то почувала вона себе, ніби власник Укрпошти! Хамила, підвищувала тон, казала, що їй все одно куди і як я буду звертатись!

Та ситуація змінилась коли її визвали до головного відділення......

І на останок, можна довго вести мову про малі зарплати, про недостатність кадрів та про інші оправдовуючі моменти, та то все пусті слова, справжня причина знаходиться в самих нас! Всі хочуть жити гарно, але чекають, щоб це "гарно" зробив хтось інший, а починати потрібно з себе......

це "совковий менталітет".... це "совкове" відношення до речей, до людей і до роботи.... і поки не по виздихують ярі представники "совкової ментальності", то нормального рівня життя не буде!

PS: стосовно організації роботи.... це прямий обов’язок начальника відділення, а якщо не справляється з обов’язками, то нехай іде працювати в інше місце.

Вас я також можу зрозуміти, але ейвон привозять лише на одне відділення, а консультантів дофіга і ще трішки, і коли стоїть черга людей які вимагають їх обслужити, а кожен консультант дзвонить і питає чи привезли ейвон, деж ти не будеш знервований. Так, культура обслуговування на відділеннях не найкраща, але й відношення людей до працівників буває теж не на високому рівні, незалежно від того чемно ти його обслужив чи ні. Я знаю напевне, що якщо я прийшла, привіталася, посміхнулася, чемно попросила мені надати якусь послугу - то мене обслужать нормально і зараз і наступного разу, перевірено, і не тількі на пошті.

З.І. А стосовно організації роботи - то начальник відділення на пошті нічого не вирішує, і я впевнена що жоден з вас не справився б завданням правильно організувати роботу відділення немаючи ніяких прав, хоч і начальник. Риба тухне з голови - для того щоб там був лад, треба замінити верхівку, але не відділення а хоча б волиньської дирекції, а може й ще вище. :lol:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Клієнт завжди правий.

Мене аж ніяк не інтересує організація праці і хто за неї відповідає. Мені не інтересно хто за цю роботу скільки отримує.

Я хочу отримувати сервіс, який надає організація.

Якщо мене не можуть надати сервіс в даний момент, прошу сповістити що каса не працює в такі то відрізки часу.

А не тратити свій безцінний час на очікування, навіть незнаючи скільки тобі прийдеться чекати.

Інформування клієнта це вже показник високого сервісу.

Ги, а далеко не треба ходити. Так само і Датагруп, в пятницю якшо інет пропаде, то його роблять в вівторок, в кращому випадку в понеділок. Мене теж не цікавить організація праці і її оплата. Я думаю, не один я з цим стикався. Слава Богу, давно він не пропадав...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вас я також можу зрозуміти, але ейвон привозять лише на одне відділення, а консультантів дофіга і ще трішки, і коли стоїть черга людей які вимагають їх обслужити, а кожен консультант дзвонить і питає чи привезли ейвон, деж ти не будеш знервований. Так, культура обслуговування на відділеннях не найкраща, але й відношення людей до працівників буває теж не на високому рівні, незалежно від того чемно ти його обслужив чи ні. Я знаю напевне, що якщо я прийшла, привіталася, посміхнулася, чемно попросила мені надати якусь послугу - то мене обслужать нормально і зараз і наступного разу, перевірено, і не тількі на пошті.

З.І. А стосовно організації роботи - то начальник відділення на пошті нічого не вирішує, і я впевнена що жоден з вас не справився б завданням правильно організувати роботу відділення немаючи ніяких прав, хоч і начальник. Риба тухне з голови - для того щоб там був лад, треба замінити верхівку, але не відділення а хоча б волиньської дирекції, а може й ще вище. ;)

:smile3: от бачите як все чудово у нас, а у всіх бідах винні обставини, дурнувате керівництво, такі придурки як я (бо ходять і свавільничати заважають)..... от так і в гів*і будемо жити....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так і будемо жити, доки не навчимося ставитись до людей по-людськи, не не як до скотини, та вирішувати проблеми не сваркою та лайкою, а нормальною розмовою, ато наш народ тільки й вміє що скаржитись. А твердження клієнт завджи правий давно устарівше - клієнт не завжди правий, але конфліктну ситуацію треба вирішувати так, щоб як кажуть" и волки были сыты и овци целы".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"по-людськи" потрібно поводитись, а не проблему вирішувати, яка сталась через не людське відношення до інших..... зрештою, у кожного своя думка. А я від своєї не відмовлюсь! :smile3:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так і будемо жити, доки не навчимося ставитись до людей по-людськи, не не як до скотини, та вирішувати проблеми не сваркою та лайкою, а нормальною розмовою, ато наш народ тільки й вміє що скаржитись. А твердження клієнт завджи правий давно устарівше - клієнт не завжди правий, але конфліктну ситуацію треба вирішувати так, щоб як кажуть" и волки были сыты и овци целы".

Перепрошую.але я не лаявся і не кусався,я до останнього пробував вирішити все культурно і чемно.Я розумію,що такі проблеми не тільки на поштових відділеннях,а й у лікарнях,поліклініках та інших держустановах.Де люди товчуться в чергах як стадо тільки через неправильну організацію роботи.І якщо говорити,що такі проблеми через низьку зарплату чи ще з якихось причин,то в нас цей совок буде завжди.Чи може мені треба було дати начальнику відділення хабаря в розмірі подвійної ціни на конверт чи в нагрузку купити олівців? :wacko:

то andynd: все прочитали,але це не відміняє культури обслуговування.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...