Перейти до змісту

дія закону попиту і пропозиції


Tolik_lt

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

як ви думаєте, колеги, якщо збільшується пропозиція послуг на ринкуі між постачальниками послуг існує жортска конкуренція - чи мають падати ціни на послугу?:)

Опубліковано

не всегда.

появляется больший выбор, но, как показывает практика - население не всегда выбирает самое дешевое.

качество тоже имеет смысл.

Опубліковано

Існує дофігіща факторів, т. як інформованісь клієнтів щодо координат постачальників, їх (клієнтів) матеріальний стан, наскільки "воно їм надо", яка частка "надуманості" АКА маржі у теперішніх цінах і т. ін.

Але в цілому, при збільшенні пропозиції тендери у всіх їхніх проявах і демпінг ніхто невідміняв, так що якщо конкуренція дійсно жорстка , то ціни падатимуть.

Опубліковано

Приклад: на ГПЗ є супермаркети "Колібріс" та "Салют". До відома: в "Салюті" банани на 1 грн/кг дорожчі ніж в "Колібрісі" (і не тільки банани...) і що ж ви думаєте, люди не беруть - помиляєтесь, беруть. Є такий фактор, як не обізнаність...

Опубліковано

Тут грає зовсім інший фактор: в "Салюті" можна і понагліти з цінами - він знаходиться в кращому місці,

і поток покупців набагато більший.

Опубліковано

а тепер ще один цікавий приклад із життя, коли велика пропозиція і конкуренція ну зовсім не призводять до падіння цін:beer:

Декілька днів тому, під ча страйку електротранспортників, їхав у таксі і почув таку розповідь таксиста: в Луцьку десь коло двох тисяч таксомоторів, включаючи декілька сот незареєстрованих пінгвінів. Вони реально у звичайний день мають досить мало поїздок, це визнав сам таксист, і, щоб мати заробітки, тримають високі ціни. Наприклад, у Тернополі чи Хмельницькому таксомоторів менше, ціни у нтх нижчі, і вони заробляють на кількості поїздок. І, що цікаво, наш Луцький таксист не хотів би працювати по такій гончій тернопільській системі:ok:)йому краще менше, але дорожче;))

Опубліковано

Правильно, возити ввечері "теплі тіла" в умовах відсутності конкуренції з маршрутками, чи зранку на роботу, кому "припекло" набагато вигідніше чим реально ПАХАТЬ мотаючись по місту :ok:

А взагалі дії наших таксистів - це спроба з ринку чистої конкуренції зробити монополію, а простіше кажучи ЖЛОБСТВО :beer:

Опубліковано

Питання стояло просто - чи збільшення кількості товару приводить до зменшення його вартості? Інакшими словами, коли дешевше купити товар? Коли на ринку є один продавець чи коли їх 10?

Відповідь наступна: ЗА ІНШИХ РІВНИХ УМОВ ціна при конкуренції нижча ніж при монополії. Головне в цій фразі виділене Жирним Шрифтом!

Тому що все шо говорилось вище називається - ІНШІ УМОВИ

Опубліковано

Это называется сговор, а такая рыночная форма - олигополией. Когда игроки на рынке следуют определенным договоренностям, преследуя стабильный спрос при высоких ценах. Простейшей формой официальной олигополии(когда между сторонами существует официальное соглашение) является картель, в котором сохраняется финансовая и производственная самостоятельность игроков при общих договоренностях о ценах, сферах влияния и проч.

Так что таксисты Луцка - это простейший картель :beer: А подобные сговоры попадают под Антимонопольный комитет.

И вообще, топикстартер задал такой неоднозначный вопрос, что исключений из правил в нем видимо намного больше, чем подпадающих под правила :ok: Почему? Да потому, что идеальная конкуренция очень редка и в каждой отрасли производитель , финансист или продавец стремится при минимальных затратах получать бОльше прибыль. Путей таких - мильйон! Слияния, сговоры, синдикаты, тресты и прочее, прочее. Удержаться на плаву в таких условиях - либо объединиться в группу/слиться с более крупным, либо стать незаменимым.

Опубліковано
Так что таксисты Луцка - это простейший картель :beer: А подобные сговоры попадают под Антимонопольный комитет.

И вообще, топикстартер задал такой неоднозначный вопрос, что исключений из правил в нем видимо намного больше, чем подпадающих под правила :ok: Почему? Да потому, что идеальная конкуренция очень редка и в каждой отрасли производитель , финансист или продавец стремится при минимальных затратах получать бОльше прибыль. Путей таких - мильйон! Слияния, сговоры, синдикаты, тресты и прочее, прочее. Удержаться на плаву в таких условиях - либо объединиться в группу/слиться с более крупным, либо стать незаменимым.

ага, це ще раз доводить що чистий ринок, на законах тільки попиту і пропозиції діяти не може. доведено в гамериці, великою депресією ;) вільна конкуренція приречена рано чи пізно до краху, без мінімального державного втручання в ринок ніяк.

з тими ж таксистами - в антимонопольний не подаси на кожного, на сервіс теж навряд - вони скажуть питання ціни встановлює водій. а вирішення цієї проблеми в світі придумали давно - в місті має бути мінімум один муніципальний таксо-перевізник, що буде діяти по індикативних цінах, на які підтягнуться решта...

Опубліковано
Так что таксисты Луцка - это простейший картель :) А подобные сговоры попадают под Антимонопольный комитет.

И вообще, топикстартер задал такой неоднозначный вопрос, что исключений из правил в нем видимо намного больше, чем подпадающих под правила :) Почему? Да потому, что идеальная конкуренция очень редка и в каждой отрасли производитель , финансист или продавец стремится при минимальных затратах получать бОльше прибыль. Путей таких - мильйон! Слияния, сговоры, синдикаты, тресты и прочее, прочее. Удержаться на плаву в таких условиях - либо объединиться в группу/слиться с более крупным, либо стать незаменимым.

ага, це ще раз доводить що чистий ринок, на законах тільки попиту і пропозиції діяти не може. доведено в гамериці, великою депресією :) вільна конкуренція приречена рано чи пізно до краху, без мінімального державного втручання в ринок ніяк.

з тими ж таксистами - в антимонопольний не подаси на кожного, на сервіс теж навряд - вони скажуть питання ціни встановлює водій. а вирішення цієї проблеми в світі придумали давно - в місті має бути мінімум один муніципальний таксо-перевізник, що буде діяти по індикативних цінах, на які підтягнуться решта...

у нас немає муніципального перевізника. і створити його, я думаю, можливості теж немає. цікаво як регулюють цей ринок у тих містах, де ціни нижчі?

Опубліковано
шлях - у появі 4000 таксомоторів із наявністю сильної конкуренції між основними гравцями на ринку: створення сильних брендів для перевізників і фокусування їх на ринкових нішах - тоді навіть при тих самих цінах буде принаймі купа додаткового сервісу :D

питання перше: роботи не хватає для 2000 машин. що будуть робити 4000???

питання друге: якої ємності ніші будуть і що це за ніші?? таксі для сімейних, таксі для холостих, для жінок, для дітей?

питання третє: що таке сильний бренд для таксі у невеликому провінційному місті?

і питання четверте: який додатковий сервіс мається на увазі? таксисти уже можуть купити для вас товари в сепрмаркеті та привезти додому, допомогти піднести речі, знайти бухло, наркоту, дівчину легкої п. що ще?

Опубліковано
питання перше: роботи не хватає для 2000 машин. що будуть робити 4000???

работать... а вот патоооооооом все остальные вопросы :huh:

спорим, что в нашем городе приживутся 6000 таксистов? :D Толлько не при нашей ментальносЬти.

Опубліковано
питання перше: роботи не хватає для 2000 машин. що будуть робити 4000???

работать... а вот патоооооооом все остальные вопросы :huh:

спорим, что в нашем городе приживутся 6000 таксистов? :D Толлько не при нашей ментальносЬти.

які зміни в ментальності мають відбутись?:)

Опубліковано

не згоден по багатьох позиціях. середнє японське таксі- це мільйонники типу Токіо. скільки туристів у нас щодня їздять на таксі у пошуках визначних місць? та у нас пішки можна кругом дійти і обгуляти весь центр за дві години.

про ментальність незгоден. пішки у нас ідуть ті, хто або пропив усі свої незначні кошти, або геть соціально незахищені. всі інші грузять тіла у таксомотори і їдуть.

і сто метрів тебе за твої гроші провезуть без питань.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...