Tolik_lt Опубліковано 17 Жовтня, 2008 в 09:55 #1 Опубліковано 17 Жовтня, 2008 в 09:55 як ви думаєте, колеги, якщо збільшується пропозиція послуг на ринкуі між постачальниками послуг існує жортска конкуренція - чи мають падати ціни на послугу?
Shura Опубліковано 17 Жовтня, 2008 в 09:58 #2 Опубліковано 17 Жовтня, 2008 в 09:58 не всегда.появляется больший выбор, но, как показывает практика - население не всегда выбирает самое дешевое.качество тоже имеет смысл.
Harddriver Опубліковано 17 Жовтня, 2008 в 10:24 #3 Опубліковано 17 Жовтня, 2008 в 10:24 Існує дофігіща факторів, т. як інформованісь клієнтів щодо координат постачальників, їх (клієнтів) матеріальний стан, наскільки "воно їм надо", яка частка "надуманості" АКА маржі у теперішніх цінах і т. ін.Але в цілому, при збільшенні пропозиції тендери у всіх їхніх проявах і демпінг ніхто невідміняв, так що якщо конкуренція дійсно жорстка , то ціни падатимуть.
BARAKUDA Опубліковано 17 Жовтня, 2008 в 13:51 #4 Опубліковано 17 Жовтня, 2008 в 13:51 Приклад: на ГПЗ є супермаркети "Колібріс" та "Салют". До відома: в "Салюті" банани на 1 грн/кг дорожчі ніж в "Колібрісі" (і не тільки банани...) і що ж ви думаєте, люди не беруть - помиляєтесь, беруть. Є такий фактор, як не обізнаність...
vef Опубліковано 18 Жовтня, 2008 в 18:05 #5 Опубліковано 18 Жовтня, 2008 в 18:05 Тут грає зовсім інший фактор: в "Салюті" можна і понагліти з цінами - він знаходиться в кращому місці, і поток покупців набагато більший.
Tolik_lt Опубліковано 20 Жовтня, 2008 в 06:20 Автор #6 Опубліковано 20 Жовтня, 2008 в 06:20 а тепер ще один цікавий приклад із життя, коли велика пропозиція і конкуренція ну зовсім не призводять до падіння цін Декілька днів тому, під ча страйку електротранспортників, їхав у таксі і почув таку розповідь таксиста: в Луцьку десь коло двох тисяч таксомоторів, включаючи декілька сот незареєстрованих пінгвінів. Вони реально у звичайний день мають досить мало поїздок, це визнав сам таксист, і, щоб мати заробітки, тримають високі ціни. Наприклад, у Тернополі чи Хмельницькому таксомоторів менше, ціни у нтх нижчі, і вони заробляють на кількості поїздок. І, що цікаво, наш Луцький таксист не хотів би працювати по такій гончій тернопільській системі)йому краще менше, але дорожче)
Harddriver Опубліковано 20 Жовтня, 2008 в 06:45 #7 Опубліковано 20 Жовтня, 2008 в 06:45 Правильно, возити ввечері "теплі тіла" в умовах відсутності конкуренції з маршрутками, чи зранку на роботу, кому "припекло" набагато вигідніше чим реально ПАХАТЬ мотаючись по місту А взагалі дії наших таксистів - це спроба з ринку чистої конкуренції зробити монополію, а простіше кажучи ЖЛОБСТВО
restart2 Опубліковано 20 Жовтня, 2008 в 07:12 #8 Опубліковано 20 Жовтня, 2008 в 07:12 Питання стояло просто - чи збільшення кількості товару приводить до зменшення його вартості? Інакшими словами, коли дешевше купити товар? Коли на ринку є один продавець чи коли їх 10? Відповідь наступна: ЗА ІНШИХ РІВНИХ УМОВ ціна при конкуренції нижча ніж при монополії. Головне в цій фразі виділене Жирним Шрифтом! Тому що все шо говорилось вище називається - ІНШІ УМОВИ
difoto Опубліковано 20 Жовтня, 2008 в 07:33 #9 Опубліковано 20 Жовтня, 2008 в 07:33 Это называется сговор, а такая рыночная форма - олигополией. Когда игроки на рынке следуют определенным договоренностям, преследуя стабильный спрос при высоких ценах. Простейшей формой официальной олигополии(когда между сторонами существует официальное соглашение) является картель, в котором сохраняется финансовая и производственная самостоятельность игроков при общих договоренностях о ценах, сферах влияния и проч. Так что таксисты Луцка - это простейший картель А подобные сговоры попадают под Антимонопольный комитет. И вообще, топикстартер задал такой неоднозначный вопрос, что исключений из правил в нем видимо намного больше, чем подпадающих под правила Почему? Да потому, что идеальная конкуренция очень редка и в каждой отрасли производитель , финансист или продавец стремится при минимальных затратах получать бОльше прибыль. Путей таких - мильйон! Слияния, сговоры, синдикаты, тресты и прочее, прочее. Удержаться на плаву в таких условиях - либо объединиться в группу/слиться с более крупным, либо стать незаменимым.
b0rg Опубліковано 20 Жовтня, 2008 в 07:56 #10 Опубліковано 20 Жовтня, 2008 в 07:56 Так что таксисты Луцка - это простейший картель А подобные сговоры попадают под Антимонопольный комитет.И вообще, топикстартер задал такой неоднозначный вопрос, что исключений из правил в нем видимо намного больше, чем подпадающих под правила Почему? Да потому, что идеальная конкуренция очень редка и в каждой отрасли производитель , финансист или продавец стремится при минимальных затратах получать бОльше прибыль. Путей таких - мильйон! Слияния, сговоры, синдикаты, тресты и прочее, прочее. Удержаться на плаву в таких условиях - либо объединиться в группу/слиться с более крупным, либо стать незаменимым. ага, це ще раз доводить що чистий ринок, на законах тільки попиту і пропозиції діяти не може. доведено в гамериці, великою депресією вільна конкуренція приречена рано чи пізно до краху, без мінімального державного втручання в ринок ніяк. з тими ж таксистами - в антимонопольний не подаси на кожного, на сервіс теж навряд - вони скажуть питання ціни встановлює водій. а вирішення цієї проблеми в світі придумали давно - в місті має бути мінімум один муніципальний таксо-перевізник, що буде діяти по індикативних цінах, на які підтягнуться решта...
Tolik_lt Опубліковано 20 Жовтня, 2008 в 09:22 Автор #11 Опубліковано 20 Жовтня, 2008 в 09:22 Так что таксисты Луцка - это простейший картель А подобные сговоры попадают под Антимонопольный комитет.И вообще, топикстартер задал такой неоднозначный вопрос, что исключений из правил в нем видимо намного больше, чем подпадающих под правила Почему? Да потому, что идеальная конкуренция очень редка и в каждой отрасли производитель , финансист или продавец стремится при минимальных затратах получать бОльше прибыль. Путей таких - мильйон! Слияния, сговоры, синдикаты, тресты и прочее, прочее. Удержаться на плаву в таких условиях - либо объединиться в группу/слиться с более крупным, либо стать незаменимым. ага, це ще раз доводить що чистий ринок, на законах тільки попиту і пропозиції діяти не може. доведено в гамериці, великою депресією вільна конкуренція приречена рано чи пізно до краху, без мінімального державного втручання в ринок ніяк. з тими ж таксистами - в антимонопольний не подаси на кожного, на сервіс теж навряд - вони скажуть питання ціни встановлює водій. а вирішення цієї проблеми в світі придумали давно - в місті має бути мінімум один муніципальний таксо-перевізник, що буде діяти по індикативних цінах, на які підтягнуться решта... у нас немає муніципального перевізника. і створити його, я думаю, можливості теж немає. цікаво як регулюють цей ринок у тих містах, де ціни нижчі?
Tolik_lt Опубліковано 20 Жовтня, 2008 в 18:13 Автор #12 Опубліковано 20 Жовтня, 2008 в 18:13 шлях - у появі 4000 таксомоторів із наявністю сильної конкуренції між основними гравцями на ринку: створення сильних брендів для перевізників і фокусування їх на ринкових нішах - тоді навіть при тих самих цінах буде принаймі купа додаткового сервісу питання перше: роботи не хватає для 2000 машин. що будуть робити 4000??? питання друге: якої ємності ніші будуть і що це за ніші?? таксі для сімейних, таксі для холостих, для жінок, для дітей? питання третє: що таке сильний бренд для таксі у невеликому провінційному місті? і питання четверте: який додатковий сервіс мається на увазі? таксисти уже можуть купити для вас товари в сепрмаркеті та привезти додому, допомогти піднести речі, знайти бухло, наркоту, дівчину легкої п. що ще?
difoto Опубліковано 20 Жовтня, 2008 в 19:38 #13 Опубліковано 20 Жовтня, 2008 в 19:38 питання перше: роботи не хватає для 2000 машин. що будуть робити 4000??? работать... а вот патоооооооом все остальные вопросы спорим, что в нашем городе приживутся 6000 таксистов? Толлько не при нашей ментальносЬти.
Tolik_lt Опубліковано 20 Жовтня, 2008 в 20:01 Автор #14 Опубліковано 20 Жовтня, 2008 в 20:01 питання перше: роботи не хватає для 2000 машин. що будуть робити 4000??? работать... а вот патоооооооом все остальные вопросы спорим, что в нашем городе приживутся 6000 таксистов? Толлько не при нашей ментальносЬти. які зміни в ментальності мають відбутись?
Tolik_lt Опубліковано 22 Жовтня, 2008 в 19:25 Автор #15 Опубліковано 22 Жовтня, 2008 в 19:25 не згоден по багатьох позиціях. середнє японське таксі- це мільйонники типу Токіо. скільки туристів у нас щодня їздять на таксі у пошуках визначних місць? та у нас пішки можна кругом дійти і обгуляти весь центр за дві години.про ментальність незгоден. пішки у нас ідуть ті, хто або пропив усі свої незначні кошти, або геть соціально незахищені. всі інші грузять тіла у таксомотори і їдуть.і сто метрів тебе за твої гроші провезуть без питань.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.