Перейти до змісту

Чи розповсюджується право "повернення товару за 14 днів" на товари б/у


vef

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Питання таке:

Продається б/у товар. Мова йдеться про техніку.

Чи має право покупець вимагати повернення грошей без причини за 14 днів?

Товар робочий.

Опубліковано

Мабуть, якщо продавець - просто "чілавєг", то навряд чи. А якщо продавець - фірма, чи ПП - то треба дивитись, що там відносно комісійних товарів писатиме.

Опубліковано

Продавець - ПП на єдиному податку.

Це обов"язково має іти як комісійний товар? Може є таке поняття як уцінений... чи щось в цьому роді?

Хотя я (скільки не дивився) - окрім комісійки не знайшов нічого подібного.

Колись була така історія: на оптовому ринку у підприємця взято біля 12 пар взуття оптом.

Щось покупцеві на 3- 4 день не сподобалось. Пішов у "Захист споживачів", ті до продавця.

А продавець їм показав вирізку звідкись (цікаво звідки?), де чорним по білому:

"на товар куплений для перепродажі ... (не помню, ще щось було) повернення за 14 днів не розповсюджується"

Правда сам цього не бачив - розказували.

Опубліковано

Хм... Ну поняття перепродажа мона трактувати по різному... якщо я беру товар в постачальника, а потім його продаю, то це ж теж перепродажа вроді як...

Опубліковано

На скільки я тоді поняв - ти, беручи товар для перепродажі (не для особистого користування) не маєш права на 14 днів повернення без явної причини.

Хотя я сам не впевнений в достовірності цієї інформації.

Опубліковано

Як я правильно зрозумів, мова йде про повернення товару без причини.

Якщо так, то тут діє ст. 9 ЗУ "Про захист прав споживачів", яка говорить наступне:

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Враховуючи наведене, вважаю, що повернути товар б/в, тобто такий, що використовувся, саме із-за відсутності будь-якої причини (по бажанню покупця), немає законних підстав.

Якщо ж говорити про повернення товару неналежної якості, то згідно цього ж закону:

Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.

Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

Опубліковано

Пам'ятаю по базару, що на б/в техніку дія 14 днів не розповсюджувалася.

Тим паче, що не дається ніяких документів, оскільки товар неє новим. На не новий товар, зовсім інші умови продажу. Споживач (кінцевий) може вимагати повернення грошей чи заміну на інший товар протягом 14 днів, при умові наявності фіскального чеку/накладної/товарного чеку.

Якщо чек не взяв (не дали) тоді надійся виключно на порядність продавця/власника.

Б/в техніка - включив робить - супер. приніс додому - не робить - значить спалив удома - претензій - 0. (може в тебе в цей момент був перепад напруги).

У випадку топікстартера- треба йти у спілку захисту прав споживачів, за роз'ясненнями - там все розкажуть, покажуть закон та всі необхідні документи.

  • 10 місяців потому...
Опубліковано

Два питання до меценасів:

1. Купила людина телефон, наступного дня прийшла з проханням обміняти на інший, бо цей не підходить. Якщо по телефону зроблено дзвінки, то є підстави для того щоб не обміняти на інший?

2. Куплено блютус гарнітуру, наступного дня є бажання обміняти з доплатою на іншу. Можливо?

Опубліковано

Приєднуюсь до запитанння - де знаходиьться те "чорним по білому" - бо колись вже шукав, не знайшов.

Знайшов тільки таке:

ПЕРЕЛІК

товарів належної якості, що не підлягають

обміну (поверненню) споживачами (покупцями)

Продовольчі товари, овочі, фрукти

Непродовольчі товари:

світлочутливі товари

корсетні товари

парфюмерно-косметичні вироби

пір'яно-пухові вироби

дитячі іграшки м'які

дитячі іграшки гумові надувні

зубні щітки

мундштуки

апарати для гоління

розчіски

сурдини (для духових музичних інструментів)

скрипічні підборіддя

рукавички

ювелірні вироби з дорогоцінних металів

вироби з янтарю

тканини

тюлегардинні вироби

килимові вироби метражні

лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція,

пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва) і плитні матеріали

(деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера),

нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем

(замовником).

Джерело, копія висить в управлінні по захисту.

І ні слова про б/в. Незнаю, кому як, а мені наприклад дуже-б хотілося щоб воно там було.

Опубліковано

Б/у-шка и 14 дней - несовместимые понятия :)

Как по мне - даже смешно требовать возврата/обмена. Хочешь, чтобы было такое право - покупай новые вещи. Тебе же не впаривают товар по цене нового? Тебе же не навязывают его? Ты же сам делаешь выбор в пользу б/у. Тогда почему не приходит мысль о том, что до тебя вешь могли эксплуатировать некорректно? Хочется купить дешевле - это твой выбор. Если при этом ты не учитываешь риски - хм...

Опубліковано

Знаете как говорится:

"Бачили очі що брали"

вернуть деньги получится при условии что продавец (нармальный) етого захочет

всмысле если подойти и по человечески обьяснить-сказать что к чему)

хотя вроде на беушку должны давать гарантию 3 дня минимум

и это гарантия а ни манибек (про который кстати надобыло договариватся с продавцом перед покупкой)

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...