Перейти до змісту

Leader Fox Runner


Рекомендовані повідомлення

Leader Fox Runner 59sm ALLOY 7005 TRIPLE BUTTED

Ну що я можу сказати про цю раму. Буквально в двох словах.

ПРОСТО ПІЗ..ЄЦ.....

Це найкраще з тих 3 шосейних рам, що я спробував за цей сезон.

І так по порядку:

Першим був радянський Чемпіон-Шосе - хороша гоночна рама 1962 року випуску...

Хром-молібденовий сплав, лиговані англійські труби з БАТИНГОМ !!! 62 рік !!!

Дуже прийомиста і накатиста рама, на високих швидкостях веде себе не дуже......але набирає шв дуже класно. Підтримувати швидкість за 40, важкувато із-за ваги. За рахунок того, що стальна, хаває нерівності на ура. Рама не дуже маневрена, база 106 !!! Курсова хороша. Торсионка хороша, але треба приноровитись, щоб не розкачувати її а дійсно при ТАНЦІВНИЦІ передавалось зусилля якомога більше на колеса, а не на деформацію. Сильно лупилапо руках (геометрія).

Вел вийшов по вазі десь приблизно 10 кг.

Задрало просто постійне вивертання заднього колеса з дропів бля....... при хорошому зусиллі на педалі..... колесо зривав з пазів... ніякий ексцентрик не допомагав...... Річі зламався, Х17 навіть не втримував на малому зусиллі, Шімановський від ЛХ.... тримав, але не достатньо добре (як для мене, чувак, що купив їздить і до Макара за місяць не приїхав ні разу :) ) рульова розкручувалась, чашки розбивались (геометрія), глагол ламався бо був сточений, + моя вага 90 кг.... а знайти 24,8 глагол зараз не реально. Колеса із-за того що дропи не паралельні - не стоять одне за одним в лінію, а заднє чуть в бік. ;)

Вел відкатав 2200 і був проданий. Правда автомати відкрутив. ;)

В той жеж день.... ви мене знаєте....

Був куплений в Тимца ХаіБайк у версії Тур.....

Класна, накатиста люміньова рама, під сучасні стандарти - інтегрована рульова, упори для дуалконтролів, задні пера на втулку 125мм (мож 130 ???).

Плюси.

Люмінь дав жорсткість, зникли проблеми з глаголом, рульовою, і ОСНОВНЕ !!! з заднім колесом.

Вел був набагато важчим за Чемпіона :) катив не дуже, але дуже сподобався візуально :) і підтримувати 40-43 на рівнині стало легше. Після заміни Вилки, гуми, виноса, глагола.... вел почав вести себе дуже класно, зявилася динаміка, курсова була просто бомба ТУР все-таки.....

З мінусів ... не влаштовувала динаміка розгонуі ростовка була на 1-2 см більшою, по вазі ... могла б бути чуть легшою. База 103

Фреймсет з рульовою і передньою перекидкою (мені не підійшла) був проданий Джеку, :D йому після його Стартона буде за щастя. :D

В Тимца купив Вадиму такий самий Лідерфокс тільки в іншій розкрасці і меншої ростовки. А в нього забрав 59.....

Дійсно.... рама супер.....

Легша, динаміка розгону виросла відчутно, стала схожа до Чемпіона, під гірку їде супер (правильна геометрія) особливо на ногах, рульова інтегрована, глагол всього на 1-2 мм став вище..... :ok2: що дуже здивувало... причина, нижча каретка. Рама мяка, накат не дуже, але підтримувати шв стало ще легше. Курсова хороша. База коротша....102,5..... 2 рази влупився коліном в глагол, :) відсунув сідушку на 5 мм назад стало супер, рама маневрена. Нерівності хаває, малих вібрацій просто нема, великі нерівності треба обминати бо відчутно лупить ....... на трасу колеса накачую до 9 атмосфер, на місто можна чуть здувати. Тоді стане набагато комфотніше.

Добротна, не дорога шосейна рама. Якщо міняти то вже на щось модне. Найкраще зтого що в мене було.

Вел вийшов десь орієнтовно 9 кг. З 2 флягами (одна велика), 2 фляготримачами, насосом, маленькою сумочкою Континенталь в якій 2 монтажки і запасна камера - приблизно 9,5 кг. Коли фляги заповнені - зміна ваги відчувається. :D

Вчора була відтестована на дистанції Луцьк - Колки - Луцьк.

Стояв постійно першим, сильний вітер в харю..... боковий в харю, не заважало їхати 30-33 км-год.

Втомився не сильно. Фінішний ривок на знак Колки закінчився швидкістю 51 км/год.

Залишила масу позитивний емоцій. Поки мінусів не бачу... в порівнянні з двома попередніми.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Хароша лісапеда видать вийшла.

Тра пазирять

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нема питань....

Мож сьогодні і позириш. :)

Але чур не бухать.... готуюсь до 1000 кілометрового пробігу Луцьк-Київ. :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кинь фотку, а то я твій вел не скоро побачу...пліз

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні відфоткаю і кину.

Якщо не забуду. :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ша будуть фотки, як тільки КМД добереться до компа. :):D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

post-1-1220356345.jpg

post-1-1220356350.jpg

post-1-1220356355.jpg

post-1-1220356362.jpg

post-1-1220356369.jpg

post-1-1220356377.jpg

post-1-1220356384.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ось такий вийшов красень.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ага, красуня

просто модель :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ласточка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 7 місяців потому...

Постите за нескромный вопрос :blush: А как переключацца?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По высокотехнологичному ;)

Тормозные ручки здесь выступают ещё и в роли переключателей, отклоняясь вправо-влево (т.н. система Dual-Control)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ех були часи, он глянте по чому долар ( на 5му фото) , фантастіка якась

А вєл, ну шо тут скажеш ... єть просто

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нові фотки і апгрейди викладу чуть пізніше. ;)

http://www.smotrite.com.ua/176617

Для затравочки. Став себе реально по іншому вести вел.

В кращу сторону звичайно.

Розпишу після заїзду на 200 км.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...