Lexx_Giant Опубліковано 1 Вересня, 2008 в 08:03 #1 Опубліковано 1 Вересня, 2008 в 08:03 Leader Fox Runner 59sm ALLOY 7005 TRIPLE BUTTED Ну що я можу сказати про цю раму. Буквально в двох словах. ПРОСТО ПІЗ..ЄЦ..... Це найкраще з тих 3 шосейних рам, що я спробував за цей сезон. І так по порядку: Першим був радянський Чемпіон-Шосе - хороша гоночна рама 1962 року випуску... Хром-молібденовий сплав, лиговані англійські труби з БАТИНГОМ !!! 62 рік !!! Дуже прийомиста і накатиста рама, на високих швидкостях веде себе не дуже......але набирає шв дуже класно. Підтримувати швидкість за 40, важкувато із-за ваги. За рахунок того, що стальна, хаває нерівності на ура. Рама не дуже маневрена, база 106 !!! Курсова хороша. Торсионка хороша, але треба приноровитись, щоб не розкачувати її а дійсно при ТАНЦІВНИЦІ передавалось зусилля якомога більше на колеса, а не на деформацію. Сильно лупилапо руках (геометрія). Вел вийшов по вазі десь приблизно 10 кг. Задрало просто постійне вивертання заднього колеса з дропів бля....... при хорошому зусиллі на педалі..... колесо зривав з пазів... ніякий ексцентрик не допомагав...... Річі зламався, Х17 навіть не втримував на малому зусиллі, Шімановський від ЛХ.... тримав, але не достатньо добре (як для мене, чувак, що купив їздить і до Макара за місяць не приїхав ні разу ) рульова розкручувалась, чашки розбивались (геометрія), глагол ламався бо був сточений, + моя вага 90 кг.... а знайти 24,8 глагол зараз не реально. Колеса із-за того що дропи не паралельні - не стоять одне за одним в лінію, а заднє чуть в бік. Вел відкатав 2200 і був проданий. Правда автомати відкрутив. В той жеж день.... ви мене знаєте.... Був куплений в Тимца ХаіБайк у версії Тур..... Класна, накатиста люміньова рама, під сучасні стандарти - інтегрована рульова, упори для дуалконтролів, задні пера на втулку 125мм (мож 130 ???). Плюси. Люмінь дав жорсткість, зникли проблеми з глаголом, рульовою, і ОСНОВНЕ !!! з заднім колесом. Вел був набагато важчим за Чемпіона катив не дуже, але дуже сподобався візуально і підтримувати 40-43 на рівнині стало легше. Після заміни Вилки, гуми, виноса, глагола.... вел почав вести себе дуже класно, зявилася динаміка, курсова була просто бомба ТУР все-таки..... З мінусів ... не влаштовувала динаміка розгонуі ростовка була на 1-2 см більшою, по вазі ... могла б бути чуть легшою. База 103 Фреймсет з рульовою і передньою перекидкою (мені не підійшла) був проданий Джеку, йому після його Стартона буде за щастя. В Тимца купив Вадиму такий самий Лідерфокс тільки в іншій розкрасці і меншої ростовки. А в нього забрав 59..... Дійсно.... рама супер..... Легша, динаміка розгону виросла відчутно, стала схожа до Чемпіона, під гірку їде супер (правильна геометрія) особливо на ногах, рульова інтегрована, глагол всього на 1-2 мм став вище..... що дуже здивувало... причина, нижча каретка. Рама мяка, накат не дуже, але підтримувати шв стало ще легше. Курсова хороша. База коротша....102,5..... 2 рази влупився коліном в глагол, відсунув сідушку на 5 мм назад стало супер, рама маневрена. Нерівності хаває, малих вібрацій просто нема, великі нерівності треба обминати бо відчутно лупить ....... на трасу колеса накачую до 9 атмосфер, на місто можна чуть здувати. Тоді стане набагато комфотніше. Добротна, не дорога шосейна рама. Якщо міняти то вже на щось модне. Найкраще зтого що в мене було. Вел вийшов десь орієнтовно 9 кг. З 2 флягами (одна велика), 2 фляготримачами, насосом, маленькою сумочкою Континенталь в якій 2 монтажки і запасна камера - приблизно 9,5 кг. Коли фляги заповнені - зміна ваги відчувається. Вчора була відтестована на дистанції Луцьк - Колки - Луцьк. Стояв постійно першим, сильний вітер в харю..... боковий в харю, не заважало їхати 30-33 км-год. Втомився не сильно. Фінішний ривок на знак Колки закінчився швидкістю 51 км/год. Залишила масу позитивний емоцій. Поки мінусів не бачу... в порівнянні з двома попередніми.
Адміністратори kmd Опубліковано 1 Вересня, 2008 в 10:54 Адміністратори #2 Опубліковано 1 Вересня, 2008 в 10:54 Хароша лісапеда видать вийшла.Тра пазирять
Lexx_Giant Опубліковано 1 Вересня, 2008 в 11:49 Автор #3 Опубліковано 1 Вересня, 2008 в 11:49 Нема питань.... Мож сьогодні і позириш. Але чур не бухать.... готуюсь до 1000 кілометрового пробігу Луцьк-Київ.
Dimaxa Опубліковано 1 Вересня, 2008 в 12:24 #4 Опубліковано 1 Вересня, 2008 в 12:24 кинь фотку, а то я твій вел не скоро побачу...пліз
Lexx_Giant Опубліковано 2 Вересня, 2008 в 06:00 Автор #5 Опубліковано 2 Вересня, 2008 в 06:00 Сьогодні відфоткаю і кину. Якщо не забуду.
Lexx_Giant Опубліковано 2 Вересня, 2008 в 11:21 Автор #6 Опубліковано 2 Вересня, 2008 в 11:21 Ша будуть фотки, як тільки КМД добереться до компа.
Адміністратори kmd Опубліковано 2 Вересня, 2008 в 11:54 Адміністратори #7 Опубліковано 2 Вересня, 2008 в 11:54
Lexx_Giant Опубліковано 2 Вересня, 2008 в 11:56 Автор #8 Опубліковано 2 Вересня, 2008 в 11:56 Ось такий вийшов красень.
mila Опубліковано 2 Вересня, 2008 в 12:13 #9 Опубліковано 2 Вересня, 2008 в 12:13 ага, красуня просто модель
Lexx_Giant Опубліковано 2 Вересня, 2008 в 12:37 Автор #10 Опубліковано 2 Вересня, 2008 в 12:37 Ласточка.
TreNeR Опубліковано 9 Квітня, 2009 в 10:53 #11 Опубліковано 9 Квітня, 2009 в 10:53 Постите за нескромный вопрос А как переключацца?
ursa Опубліковано 9 Квітня, 2009 в 11:05 #12 Опубліковано 9 Квітня, 2009 в 11:05 По высокотехнологичному Тормозные ручки здесь выступают ещё и в роли переключателей, отклоняясь вправо-влево (т.н. система Dual-Control)
Trix Опубліковано 9 Квітня, 2009 в 11:23 #13 Опубліковано 9 Квітня, 2009 в 11:23 Ех були часи, он глянте по чому долар ( на 5му фото) , фантастіка якасьА вєл, ну шо тут скажеш ... єть просто
Lexx_Giant Опубліковано 9 Квітня, 2009 в 14:25 Автор #14 Опубліковано 9 Квітня, 2009 в 14:25 Нові фотки і апгрейди викладу чуть пізніше. http://www.smotrite.com.ua/176617 Для затравочки. Став себе реально по іншому вести вел. В кращу сторону звичайно. Розпишу після заїзду на 200 км.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.