Перейти до змісту

Гідравлічна обжимка проводів, гільз/накінечників


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
В 10.01.2025 в 10:07, WebTraveller сказав:

А що, 25кВт станція дасть 250 кВт-год в день?

В травні – липні у безхмарний день цілком може.

  • Збентежений 1
Опубліковано

Тобі 25:навряд чи є сенс ставити, бо без зеленого тарифу куди їх дінеш?, зелений на таку потужність тобі навряд чи погодять, в тебе ж лінія обмеженна по потужності. Чи може щось змінилось? Пора про електромобіль в парі з СЕС думати :)

 

Опубліковано (змінено)
В 10.01.2025 в 11:31, Unknown сказав:

В травні – липні у безхмарний день цілком може.

Я звичайно дилетант у цьому, але як таке можливо?

image.thumb.png.769ce2e82bb6e679fa729c4d5f7d0154.png

Тобто на 25кВт ну маааксимум дасть 150 в місяць при самих хороших розкладах

250 звідки взялось?

Змінено користувачем WebTraveller
Опубліковано
В 09.01.2025 в 22:16, Unknown сказав:

Категорично  не варто літій ферум  в авто замість свинцю, гемора надто багато для такої малої ємності. Там не просто при мінусі не можна заряджати, там при +5 вже дуже маленьким струмом можна, смішним просто. При +10 теж набагато нижчий від номіналу струм заряду (можна для прикладу знийти якийсь даташит). І городти  підігрів – то вагон гємору (там же залежність потужності зарядки від температури банок потрібна,  а як це самому організовувати?) і дуже погана надійність буде. Не знаю як теперішні електрички, а ті що робились 5–10 років тому під капотом возять звичайний свинець, мабуть це не просто так. Якщо і міняти на літій, то дійсно на титанат без підігріву,  але ціна питання ...

 

Але довговічність системи впреться більше не в цикли, а час, літій же деградує, і невідомо як він за 10-15 років почуватиме себе. А якщо БМС раптово здохне в дорозі, що тоді робити? Крім того свинець без всяких там контролерів працює в авто як поглинач всяких імпульсів і викидів від генератора, згладжує... А що буде, якщо непрогрітий або заряджений літій бмс відключить від зарядки? 

А як гібриди їздять? На міцубиши старих, так там все через батарею йде, двигун тільки робить на її зарядку.

Опубліковано
В 10.01.2025 в 10:45, WebTraveller сказав:

Тобто на 25кВт ну маааксимум дасть 150 в місяць при самих хороших розкладах

250 звідки взялось?

на картинці розрахунок типу для 10кВт станції, а не 25... а якщо помножити на 2,5?...

Опубліковано
В 10.01.2025 в 23:50, dogbees сказав:

на картинці розрахунок типу для 10кВт станції, а не 25... а якщо помножити на 2,5?...

Та я розумію що на картинці на 10кВт

Я вже все перемножив))

1800 в міс / 30 днів = 60 кВт/день для 10кВт станції * 2.5 = 150 кВт для 25 кВт станції

 

Опубліковано
В 11.01.2025 в 09:12, WebTraveller сказав:

Та я розумію що на картинці на 10кВт

Я вже все перемножив))

1800 в міс / 30 днів = 60 кВт/день для 10кВт станції * 2.5 = 150 кВт для 25 кВт станції

 

Так 150 – це середньомісячне. А тобі писали про конкретний ідеальний по погоді і довгий день. Зазвичай це навіть не в червні може бути, а в травні, коли сонце вже близьке до максимуму, але прохолодніше (при нагріві панелі втрачають ефективність).

  • +1 1
Опубліковано
В 10.01.2025 в 11:56, romanc сказав:

А як гібриди їздять? На міцубиши старих, так там все через батарею йде, двигун тільки робить на її зарядку.

Так ми ж  обговорювали маленьких підкапотний 12-вольтовий акум. І в повних електричках він потрібен, щоб живити бортову електроніку і замикати контактори на тягову батарею. Ще один потенційний недолік літійферума в якості стартерної батареї -- він не розрахований на великі струми стартера. Зазвичай розряд в районі 1с, може десь знайдеш якісь на 2с. Навіть якщо зробити поблажку, що стартерні струми недовго тривають, то всерівно, особливо для дизеля, там може бути в мороз і реальних 400-500 ампер на авто з штатним акумом 60-65 ампери, тобто 6-8С. Внутрішнім струмознімачам акума може бути геть погано від такого, та ще й на морозі. В гібридах старіших навіть не літій юзали, а якісь особливі спеціальні металгібридні хімії. І всерівно, я сумніваюсь, що там не було додатково 12 вольового акума (хоча, можливо вони все на DC-DC посадили, але це стрьомна схема).

Опубліковано
В 11.01.2025 в 11:16, Unknown сказав:

Так ми ж  обговорювали маленьких підкапотний 12-вольтовий акум. І в повних електричках він потрібен, щоб живити бортову електроніку і замикати контактори на тягову батарею. Ще один потенційний недолік літійферума в якості стартерної батареї -- він не розрахований на великі струми стартера. Зазвичай розряд в районі 1с, може десь знайдеш якісь на 2с. Навіть якщо зробити поблажку, що стартерні струми недовго тривають, то всерівно, особливо для дизеля, там може бути в мороз і реальних 400-500 ампер на авто з штатним акумом 60-65 ампери, тобто 6-8С. Внутрішнім струмознімачам акума може бути геть погано від такого, та ще й на морозі. В гібридах старіших навіть не літій юзали, а якісь особливі спеціальні металгібридні хімії. І всерівно, я сумніваюсь, що там не було додатково 12 вольового акума (хоча, можливо вони все на DC-DC посадили, але це стрьомна схема).

Я про те, що там акк постійно підзаряджується і в мороз теж.

Опубліковано
В 11.01.2025 в 10:16, Unknown сказав:

Ще один потенційний недолік літійферума в якості стартерної батареї -- він не розрахований на великі струми стартера. Зазвичай розряд в районі 1с, може десь знайдеш якісь на 2с. Навіть якщо зробити поблажку, що стартерні струми недовго тривають, то всерівно, особливо для дизеля, там може бути в мороз і реальних 400-500 ампер на авто з штатним акумом 60-65 ампери, тобто 6-8С.

нефсьотакоднозначно)

Я от зараз підзаряджаю звичайний ''необслуговуваний" свинцевий кислотний акум, не знімаючи з авто, яке виїзджає раз на місяць. Так от, при температурі близько нуля - 3А на заряд акум бере дуже короткий час, а вже через годину там і 1А немає. Це при 12.53В на клемах до заряду. Влітку, якщо не обмежувати зарядний струм, в таких самих умовах, акум легко бере 10-15А на старті, якщо обмежити 3А - такий струм буде брати годинами. А взимку - ну немає в звичайного кисляка такої опції, як заряд на холоді. Хочеш зарядити повністю - неси в тепло. Але ж при цьому зазвичай кисляку ніяк не шкодять струми генератора? ;) Якщо акум не розряджений, він не візьме більше безпечного для нього.

Щодо розряду. Зазвичай в ліферів 1С - це допустимий тривалий розрядний струм, а не моментальний. Тому це менша проблема, ніж заряд. Зараз на розборках з'явились банки saft vl 30pfe - то виробник називає їх літієвими  суперфосфатними, декларує 10С короткотривалого розряду і температуру використання від мінус 20.

Мабуть, електроліт буває сильно різним...

Опубліковано
В 11.01.2025 в 09:12, WebTraveller сказав:

Та я розумію що на картинці на 10кВт

Я вже все перемножив))

1800 в міс / 30 днів = 60 кВт/день для 10кВт станції * 2.5 = 150 кВт для 25 кВт станції

 

що ж так важко скласти 2+2=4?

Якщо ти купив панелі на 25кВт, відповідне обладнання, в цих же продаванів купив послугу з монтажу, а потім, коли сонце є на небі 14-16 годин на добу. і ти не можеш зняти з них 200-250 кВт-год за день - то тебе жостко намахали...

в середньому не буде, бо дощі й хмарність поки не скасували

 

Опубліковано
В 11.01.2025 в 11:58, romanc сказав:

Я про те, що там акк постійно підзаряджується і в мороз теж.

Ти знаєш які саме там акуми ющаються і з якою хімією? Літій буває дуже різний. 

Опубліковано
В 11.01.2025 в 14:33, dogbees сказав:

нефсьотакоднозначно)

Я от зараз підзаряджаю звичайний ''необслуговуваний" свинцевий кислотний акум, не знімаючи з авто, яке виїзджає раз на місяць. Так от, при температурі близько нуля - 3А на заряд акум бере дуже короткий час, а вже через годину там і 1А немає. Це при 12.53В на клемах до заряду. Влітку, якщо не обмежувати зарядний струм, в таких самих умовах, акум легко бере 10-15А на старті, якщо обмежити 3А - такий струм буде брати годинами. А взимку - ну немає в звичайного кисляка такої опції, як заряд на холоді. Хочеш зарядити повністю - неси в тепло. Але ж при цьому зазвичай кисляку ніяк не шкодять струми генератора? ;) Якщо акум не розряджений, він не візьме більше безпечного для нього.

Щодо розряду. Зазвичай в ліферів 1С - це допустимий тривалий розрядний струм, а не моментальний. Тому це менша проблема, ніж заряд. Зараз на розборках з'явились банки saft vl 30pfe - то виробник називає їх літієвими  суперфосфатними, декларує 10С короткотривалого розряду і температуру використання від мінус 20.

Мабуть, електроліт буває сильно різним...

Щодо кисляка: вірно, що на морозі вони теж нормально не заряджаються, але такий заряд не зробить їх фатально. Стартерні струми теж потрохи впливають на свинець яле не фатально, бо він під ці високі короткі струми трохи розрахований. 

Щодо ліфера, ясно, що якщо в даташиті стоїть розрядний 1с (не рідко буває і 0,5С) то короткий  розряд в 2с і навіть в 3с його не повинен виробити. Але що буде від 6-8С то питання. Там всередині струмознімачі без запасу великого, тому може бути внутрішній надмірний точковий розігрів з поганими наслідками. А ще яку ти ВМС на ампер 600 поставиш? Те що є нова хімія, і спеціальні банки, то добре. Є той же літій-титанат... Але ж ми говори про типовий масовий літійзалізофосфат типу EVE105, чи інші призматики на 280-310 ампергодин... Якщо в авто легкове дійсно поставити 4 банки по 280-310 , то можна вважати, що проблема зі стартерними струмами не актуальна. Але підігрів потрібно якось городити. І БМС знайти підходящу.

Опубліковано

І проблема з балансуванням імпульсів в бортовій мережі залишається з літієм, який може бути відмічений на заряд БМСкою.

Опубліковано
В 11.01.2025 в 14:33, dogbees сказав:

зараз підзаряджаю звичайний ''необслуговуваний" свинцевий кислотний акум, не знімаючи з авто, яке виїзджає раз на місяць

Ти так і далі 2тисячі км на рік накатуєш? Є сенс утримувати авто для такого нечастого використання, зважаючи на нову вартість страхових полісів?

Опубліковано
В 12.01.2025 в 10:52, Unknown сказав:

Ти так і далі 2тисячі км на рік накатуєш? Є сенс утримувати авто для такого нечастого використання, зважаючи на нову вартість страхових полісів?

за минулі два роки - не знаю, чи в мене набереться хоч 200км за кермом, але сказали, що має бути авто в дворі. Економічно недоцільно - авто щороку втрачає в ціні 500-1000дол. Мене змусили, і за кермо не пускають) Зате в будь-який момент можна поїхати на Світязь...

Опубліковано (змінено)
В 11.01.2025 в 11:02, Unknown сказав:

Так 150 – це середньомісячне. А тобі писали про конкретний ідеальний по погоді і довгий день. Зазвичай це навіть не в червні може бути, а в травні, коли сонце вже близьке до максимуму, але прохолодніше (при нагріві панелі втрачають ефективність).

Та блін. Ну яке ж це середньомісячне? Я взав максимальний місяць в році по графіку. І перерахував на більшу потужність.

Хоча ні. Травень найбільше

ок. Перераховуєм

1980 / 30 * 2,5 = 165

Де тут 250? 

Якщо станція десь там 2-3 дні в році виробить по максимуму це фігня. Потрібно рахувати скільки за рік виробляється в загальному. От і виходить що 10кВт станція за рік більше 10-11 тищ кВт*год не виробить. І зимою з неї толку взагалі ніякого

Змінено користувачем WebTraveller
Опубліковано

8 панелей по 550

4400

Жовтень був не повний, поставив числа 10. 

Зеленого нема, не завжди є куди дівати. Деколи глючить моніторинг, деякі дні не записані.

Жовтень 85 кВт

Листопад 128

Грудень 92

Січень поки 62

 

 

  • +1 1
Опубліковано

По днях трохи сумніше в грудні. Більше 20 днів з генерацією 1-2 кВт. Але якби не було електрики то міг би обмежити використання і протягнути на світло/насос/холодильники. Поки не шкодую, навіть взимку

Опубліковано
On 1/13/2025 at 10:41 PM, Cniperman said:

По днях трохи сумніше в грудні. Більше 20 днів з генерацією 1-2 кВт. Але якби не було електрики то міг би обмежити використання і протягнути на світло/насос/холодильники. Поки не шкодую, навіть взимку

ого 1-2квт, гарний результат при такій погоді

  • +1 1
Опубліковано
В 13.01.2025 в 09:12, WebTraveller сказав:

Та блін. Ну яке ж це середньомісячне? Я взав максимальний місяць в році по графіку. І перерахував на більшу потужність.

Хоча ні. Травень найбільше

ок. Перераховуєм

1980 / 30 * 2,5 = 165

Де тут 250? 

Якщо станція десь там 2-3 дні в році виробить по максимуму це фігня. Потрібно рахувати скільки за рік виробляється в загальному. От і виходить що 10кВт станція за рік більше 10-11 тищ кВт*год не виробить. І зимою з неї толку взагалі ніякого

Я трохи невірно висловився. Мав на увазі не "середньомісячне", а "середньоднне протягом місяця" 150. Ну і піки можливих в районі 250 за день. І, якщо ти не підключений до мережі, то повинен мати куди діти в той піковий день, чи кілька таких підряд. Ясно, що для розрахунку потрібної потужності панелей, в першу чергу потрібно на середньомісячний виробіток дивитись. Але і про піки не забувати, якщо автономна система.

Опубліковано
В 14.01.2025 в 15:25, Unknown сказав:

Я трохи невірно висловився. Мав на увазі не "середньомісячне", а "середньоднне протягом місяця" 150. Ну і піки можливих в районі 250 за день. І, якщо ти не підключений до мережі, то повинен мати куди діти в той піковий день, чи кілька таких підряд. Ясно, що для розрахунку потрібної потужності панелей, в першу чергу потрібно на середньомісячний виробіток дивитись. Але і про піки не забувати, якщо автономна система.

Почитав трохи про нет-біллінг (незнав що таке є, думав тільки зелений тариф), то вже задумуюсь чи не поставити панелей на кВт 10 без акумів. І залишки зливати в мережу. Виникло цікаве питання, якшо немає в мережі електрики (вирубили на районі), то віддача з панелей в мережу йде чи теж зупиняється?

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти


×
×
  • Створити...