Jump to content

Гідравлічна обжимка проводів, гільз/накінечників


Recommended Posts

Posted
В 09.01.2025 в 23:51, dogbees сказав:

щоб влітку виробляли до 250+ кВт-год.??? 

А що, 25кВт станція дасть 250 кВт-год в день?

Posted
В 10.01.2025 в 10:07, WebTraveller сказав:

А що, 25кВт станція дасть 250 кВт-год в день?

В травні – липні у безхмарний день цілком може.

  • Збентежений 1
Posted

Тобі 25:навряд чи є сенс ставити, бо без зеленого тарифу куди їх дінеш?, зелений на таку потужність тобі навряд чи погодять, в тебе ж лінія обмеженна по потужності. Чи може щось змінилось? Пора про електромобіль в парі з СЕС думати :)

 

Posted (edited)
В 10.01.2025 в 11:31, Unknown сказав:

В травні – липні у безхмарний день цілком може.

Я звичайно дилетант у цьому, але як таке можливо?

image.thumb.png.769ce2e82bb6e679fa729c4d5f7d0154.png

Тобто на 25кВт ну маааксимум дасть 150 в місяць при самих хороших розкладах

250 звідки взялось?

Edited by WebTraveller
Posted
В 09.01.2025 в 22:16, Unknown сказав:

Категорично  не варто літій ферум  в авто замість свинцю, гемора надто багато для такої малої ємності. Там не просто при мінусі не можна заряджати, там при +5 вже дуже маленьким струмом можна, смішним просто. При +10 теж набагато нижчий від номіналу струм заряду (можна для прикладу знийти якийсь даташит). І городти  підігрів – то вагон гємору (там же залежність потужності зарядки від температури банок потрібна,  а як це самому організовувати?) і дуже погана надійність буде. Не знаю як теперішні електрички, а ті що робились 5–10 років тому під капотом возять звичайний свинець, мабуть це не просто так. Якщо і міняти на літій, то дійсно на титанат без підігріву,  але ціна питання ...

 

Але довговічність системи впреться більше не в цикли, а час, літій же деградує, і невідомо як він за 10-15 років почуватиме себе. А якщо БМС раптово здохне в дорозі, що тоді робити? Крім того свинець без всяких там контролерів працює в авто як поглинач всяких імпульсів і викидів від генератора, згладжує... А що буде, якщо непрогрітий або заряджений літій бмс відключить від зарядки? 

А як гібриди їздять? На міцубиши старих, так там все через батарею йде, двигун тільки робить на її зарядку.

Posted
В 10.01.2025 в 10:45, WebTraveller сказав:

Тобто на 25кВт ну маааксимум дасть 150 в місяць при самих хороших розкладах

250 звідки взялось?

на картинці розрахунок типу для 10кВт станції, а не 25... а якщо помножити на 2,5?...

Posted
В 10.01.2025 в 23:50, dogbees сказав:

на картинці розрахунок типу для 10кВт станції, а не 25... а якщо помножити на 2,5?...

Та я розумію що на картинці на 10кВт

Я вже все перемножив))

1800 в міс / 30 днів = 60 кВт/день для 10кВт станції * 2.5 = 150 кВт для 25 кВт станції

 

Posted
В 11.01.2025 в 09:12, WebTraveller сказав:

Та я розумію що на картинці на 10кВт

Я вже все перемножив))

1800 в міс / 30 днів = 60 кВт/день для 10кВт станції * 2.5 = 150 кВт для 25 кВт станції

 

Так 150 – це середньомісячне. А тобі писали про конкретний ідеальний по погоді і довгий день. Зазвичай це навіть не в червні може бути, а в травні, коли сонце вже близьке до максимуму, але прохолодніше (при нагріві панелі втрачають ефективність).

  • +1 1
Posted
В 10.01.2025 в 11:56, romanc сказав:

А як гібриди їздять? На міцубиши старих, так там все через батарею йде, двигун тільки робить на її зарядку.

Так ми ж  обговорювали маленьких підкапотний 12-вольтовий акум. І в повних електричках він потрібен, щоб живити бортову електроніку і замикати контактори на тягову батарею. Ще один потенційний недолік літійферума в якості стартерної батареї -- він не розрахований на великі струми стартера. Зазвичай розряд в районі 1с, може десь знайдеш якісь на 2с. Навіть якщо зробити поблажку, що стартерні струми недовго тривають, то всерівно, особливо для дизеля, там може бути в мороз і реальних 400-500 ампер на авто з штатним акумом 60-65 ампери, тобто 6-8С. Внутрішнім струмознімачам акума може бути геть погано від такого, та ще й на морозі. В гібридах старіших навіть не літій юзали, а якісь особливі спеціальні металгібридні хімії. І всерівно, я сумніваюсь, що там не було додатково 12 вольового акума (хоча, можливо вони все на DC-DC посадили, але це стрьомна схема).

Posted
В 11.01.2025 в 11:16, Unknown сказав:

Так ми ж  обговорювали маленьких підкапотний 12-вольтовий акум. І в повних електричках він потрібен, щоб живити бортову електроніку і замикати контактори на тягову батарею. Ще один потенційний недолік літійферума в якості стартерної батареї -- він не розрахований на великі струми стартера. Зазвичай розряд в районі 1с, може десь знайдеш якісь на 2с. Навіть якщо зробити поблажку, що стартерні струми недовго тривають, то всерівно, особливо для дизеля, там може бути в мороз і реальних 400-500 ампер на авто з штатним акумом 60-65 ампери, тобто 6-8С. Внутрішнім струмознімачам акума може бути геть погано від такого, та ще й на морозі. В гібридах старіших навіть не літій юзали, а якісь особливі спеціальні металгібридні хімії. І всерівно, я сумніваюсь, що там не було додатково 12 вольового акума (хоча, можливо вони все на DC-DC посадили, але це стрьомна схема).

Я про те, що там акк постійно підзаряджується і в мороз теж.

Posted
В 11.01.2025 в 10:16, Unknown сказав:

Ще один потенційний недолік літійферума в якості стартерної батареї -- він не розрахований на великі струми стартера. Зазвичай розряд в районі 1с, може десь знайдеш якісь на 2с. Навіть якщо зробити поблажку, що стартерні струми недовго тривають, то всерівно, особливо для дизеля, там може бути в мороз і реальних 400-500 ампер на авто з штатним акумом 60-65 ампери, тобто 6-8С.

нефсьотакоднозначно)

Я от зараз підзаряджаю звичайний ''необслуговуваний" свинцевий кислотний акум, не знімаючи з авто, яке виїзджає раз на місяць. Так от, при температурі близько нуля - 3А на заряд акум бере дуже короткий час, а вже через годину там і 1А немає. Це при 12.53В на клемах до заряду. Влітку, якщо не обмежувати зарядний струм, в таких самих умовах, акум легко бере 10-15А на старті, якщо обмежити 3А - такий струм буде брати годинами. А взимку - ну немає в звичайного кисляка такої опції, як заряд на холоді. Хочеш зарядити повністю - неси в тепло. Але ж при цьому зазвичай кисляку ніяк не шкодять струми генератора? ;) Якщо акум не розряджений, він не візьме більше безпечного для нього.

Щодо розряду. Зазвичай в ліферів 1С - це допустимий тривалий розрядний струм, а не моментальний. Тому це менша проблема, ніж заряд. Зараз на розборках з'явились банки saft vl 30pfe - то виробник називає їх літієвими  суперфосфатними, декларує 10С короткотривалого розряду і температуру використання від мінус 20.

Мабуть, електроліт буває сильно різним...

Posted
В 11.01.2025 в 09:12, WebTraveller сказав:

Та я розумію що на картинці на 10кВт

Я вже все перемножив))

1800 в міс / 30 днів = 60 кВт/день для 10кВт станції * 2.5 = 150 кВт для 25 кВт станції

 

що ж так важко скласти 2+2=4?

Якщо ти купив панелі на 25кВт, відповідне обладнання, в цих же продаванів купив послугу з монтажу, а потім, коли сонце є на небі 14-16 годин на добу. і ти не можеш зняти з них 200-250 кВт-год за день - то тебе жостко намахали...

в середньому не буде, бо дощі й хмарність поки не скасували

 

Posted
В 11.01.2025 в 11:58, romanc сказав:

Я про те, що там акк постійно підзаряджується і в мороз теж.

Ти знаєш які саме там акуми ющаються і з якою хімією? Літій буває дуже різний. 

Posted
В 11.01.2025 в 14:33, dogbees сказав:

нефсьотакоднозначно)

Я от зараз підзаряджаю звичайний ''необслуговуваний" свинцевий кислотний акум, не знімаючи з авто, яке виїзджає раз на місяць. Так от, при температурі близько нуля - 3А на заряд акум бере дуже короткий час, а вже через годину там і 1А немає. Це при 12.53В на клемах до заряду. Влітку, якщо не обмежувати зарядний струм, в таких самих умовах, акум легко бере 10-15А на старті, якщо обмежити 3А - такий струм буде брати годинами. А взимку - ну немає в звичайного кисляка такої опції, як заряд на холоді. Хочеш зарядити повністю - неси в тепло. Але ж при цьому зазвичай кисляку ніяк не шкодять струми генератора? ;) Якщо акум не розряджений, він не візьме більше безпечного для нього.

Щодо розряду. Зазвичай в ліферів 1С - це допустимий тривалий розрядний струм, а не моментальний. Тому це менша проблема, ніж заряд. Зараз на розборках з'явились банки saft vl 30pfe - то виробник називає їх літієвими  суперфосфатними, декларує 10С короткотривалого розряду і температуру використання від мінус 20.

Мабуть, електроліт буває сильно різним...

Щодо кисляка: вірно, що на морозі вони теж нормально не заряджаються, але такий заряд не зробить їх фатально. Стартерні струми теж потрохи впливають на свинець яле не фатально, бо він під ці високі короткі струми трохи розрахований. 

Щодо ліфера, ясно, що якщо в даташиті стоїть розрядний 1с (не рідко буває і 0,5С) то короткий  розряд в 2с і навіть в 3с його не повинен виробити. Але що буде від 6-8С то питання. Там всередині струмознімачі без запасу великого, тому може бути внутрішній надмірний точковий розігрів з поганими наслідками. А ще яку ти ВМС на ампер 600 поставиш? Те що є нова хімія, і спеціальні банки, то добре. Є той же літій-титанат... Але ж ми говори про типовий масовий літійзалізофосфат типу EVE105, чи інші призматики на 280-310 ампергодин... Якщо в авто легкове дійсно поставити 4 банки по 280-310 , то можна вважати, що проблема зі стартерними струмами не актуальна. Але підігрів потрібно якось городити. І БМС знайти підходящу.

Posted

І проблема з балансуванням імпульсів в бортовій мережі залишається з літієм, який може бути відмічений на заряд БМСкою.

Posted
В 11.01.2025 в 14:33, dogbees сказав:

зараз підзаряджаю звичайний ''необслуговуваний" свинцевий кислотний акум, не знімаючи з авто, яке виїзджає раз на місяць

Ти так і далі 2тисячі км на рік накатуєш? Є сенс утримувати авто для такого нечастого використання, зважаючи на нову вартість страхових полісів?

Posted
В 12.01.2025 в 10:52, Unknown сказав:

Ти так і далі 2тисячі км на рік накатуєш? Є сенс утримувати авто для такого нечастого використання, зважаючи на нову вартість страхових полісів?

за минулі два роки - не знаю, чи в мене набереться хоч 200км за кермом, але сказали, що має бути авто в дворі. Економічно недоцільно - авто щороку втрачає в ціні 500-1000дол. Мене змусили, і за кермо не пускають) Зате в будь-який момент можна поїхати на Світязь...

Posted
В 12.01.2025 в 12:22, dogbees сказав:

Мене змусили, і за кермо не пускають)

 

Дружина? :D 

  • Дякую! 1
Posted (edited)
В 11.01.2025 в 11:02, Unknown сказав:

Так 150 – це середньомісячне. А тобі писали про конкретний ідеальний по погоді і довгий день. Зазвичай це навіть не в червні може бути, а в травні, коли сонце вже близьке до максимуму, але прохолодніше (при нагріві панелі втрачають ефективність).

Та блін. Ну яке ж це середньомісячне? Я взав максимальний місяць в році по графіку. І перерахував на більшу потужність.

Хоча ні. Травень найбільше

ок. Перераховуєм

1980 / 30 * 2,5 = 165

Де тут 250? 

Якщо станція десь там 2-3 дні в році виробить по максимуму це фігня. Потрібно рахувати скільки за рік виробляється в загальному. От і виходить що 10кВт станція за рік більше 10-11 тищ кВт*год не виробить. І зимою з неї толку взагалі ніякого

Edited by WebTraveller
Posted

8 панелей по 550

4400

Жовтень був не повний, поставив числа 10. 

Зеленого нема, не завжди є куди дівати. Деколи глючить моніторинг, деякі дні не записані.

Жовтень 85 кВт

Листопад 128

Грудень 92

Січень поки 62

 

 

  • +1 1
Posted

По днях трохи сумніше в грудні. Більше 20 днів з генерацією 1-2 кВт. Але якби не було електрики то міг би обмежити використання і протягнути на світло/насос/холодильники. Поки не шкодую, навіть взимку

Posted
On 1/13/2025 at 10:41 PM, Cniperman said:

По днях трохи сумніше в грудні. Більше 20 днів з генерацією 1-2 кВт. Але якби не було електрики то міг би обмежити використання і протягнути на світло/насос/холодильники. Поки не шкодую, навіть взимку

ого 1-2квт, гарний результат при такій погоді

  • +1 1
Posted
В 13.01.2025 в 09:12, WebTraveller сказав:

Та блін. Ну яке ж це середньомісячне? Я взав максимальний місяць в році по графіку. І перерахував на більшу потужність.

Хоча ні. Травень найбільше

ок. Перераховуєм

1980 / 30 * 2,5 = 165

Де тут 250? 

Якщо станція десь там 2-3 дні в році виробить по максимуму це фігня. Потрібно рахувати скільки за рік виробляється в загальному. От і виходить що 10кВт станція за рік більше 10-11 тищ кВт*год не виробить. І зимою з неї толку взагалі ніякого

Я трохи невірно висловився. Мав на увазі не "середньомісячне", а "середньоднне протягом місяця" 150. Ну і піки можливих в районі 250 за день. І, якщо ти не підключений до мережі, то повинен мати куди діти в той піковий день, чи кілька таких підряд. Ясно, що для розрахунку потрібної потужності панелей, в першу чергу потрібно на середньомісячний виробіток дивитись. Але і про піки не забувати, якщо автономна система.

Posted
В 14.01.2025 в 15:25, Unknown сказав:

Я трохи невірно висловився. Мав на увазі не "середньомісячне", а "середньоднне протягом місяця" 150. Ну і піки можливих в районі 250 за день. І, якщо ти не підключений до мережі, то повинен мати куди діти в той піковий день, чи кілька таких підряд. Ясно, що для розрахунку потрібної потужності панелей, в першу чергу потрібно на середньомісячний виробіток дивитись. Але і про піки не забувати, якщо автономна система.

Почитав трохи про нет-біллінг (незнав що таке є, думав тільки зелений тариф), то вже задумуюсь чи не поставити панелей на кВт 10 без акумів. І залишки зливати в мережу. Виникло цікаве питання, якшо немає в мережі електрики (вирубили на районі), то віддача з панелей в мережу йде чи теж зупиняється?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...