vampirich Опубліковано 6 Січня, 2024 в 08:09 #26 Опубліковано 6 Січня, 2024 в 08:09 34 хвилини назад, Factory сказав: можна посилання на ресурси? теж люблю часом щось покостилити, думаю всім буде цікаво, дякую Ем... google.com? Просто замість "как сделать ..." треба писати "how to ...." Хоча, якщо хтось хоче поставити турбіну на дев'ятку з порохотяга "віхрь" - то таки да, крім драйв2 ру альтернатив нема 1
halmer Опубліковано 6 Січня, 2024 в 15:33 #27 Опубліковано 6 Січня, 2024 в 15:33 8 годин назад, Factory сказав: можна посилання на ресурси? теж люблю часом щось покостилити, думаю всім буде цікаво, дякую Все на профільних форумах марок авто, треба шукати залежно від марки авто. 1
Oli Опубліковано 6 Січня, 2024 в 18:22 #28 Опубліковано 6 Січня, 2024 в 18:22 2 години назад, halmer сказав: Все на профільних форумах марок авто, треба шукати залежно від марки авто. Нажаль вже такого немає... Форуми мертві, всі переїхали на телеграм Трохи оффтоп
halmer Опубліковано 7 Січня, 2024 в 07:16 #29 Опубліковано 7 Січня, 2024 в 07:16 12 годин назад, Oli сказав: Нажаль вже такого немає... Форуми мертві, всі переїхали на телеграм Трохи оффтоп Профільні форуми живі, такі типу як борда, згідний мертві.
ZedaZ Опубліковано 10 Січня, 2024 в 12:44 #30 Опубліковано 10 Січня, 2024 в 12:44 В 05.01.2024 в 21:36, Factory сказав: хто користується, відпишіться як воно і скільки часу юзаєте буде білий ір для своїх потреб, можливо якщо хто юзає впн тунелі, також відпишіть як працює, дякую юзаю гігабіт з білою статичною айпі, гейт мікрот налаштований більш менш грамотно інету є 800 мегабіт по повітрю, 1,1 гіга шнурок впни - чисті ike2 тунелі - 800 мегабіт прокачує гріх жалітися 1 1
Factory Опубліковано 14 Січня, 2024 в 20:56 #31 Опубліковано 14 Січня, 2024 в 20:56 В 10.01.2024 в 14:44, ZedaZ сказав: юзаю гігабіт з білою статичною айпі, гейт мікрот налаштований більш менш грамотно інету є 800 мегабіт по повітрю, 1,1 гіга шнурок впни - чисті ike2 тунелі - 800 мегабіт прокачує гріх жалітися я в себе так в не підняв ikev2, все немає часу цим зайнятись, у Вашому конфізі радіус та юзери задіяні чи конфіг простіший / складніший?
ZedaZ Опубліковано 22 Січня, 2024 в 06:56 #32 Опубліковано 22 Січня, 2024 в 06:56 В 14.01.2024 в 22:56, Factory сказав: я в себе так в не підняв ikev2, все немає часу цим зайнятись, у Вашому конфізі радіус та юзери задіяні чи конфіг простіший / складніший? У мене без радіуса, все на сертифікатах. Можу допомогти. Там нічого мега складного немає 1
Factory Опубліковано 30 Січня, 2024 в 10:54 #33 Опубліковано 30 Січня, 2024 в 10:54 В 22.01.2024 в 08:56, ZedaZ сказав: У мене без радіуса, все на сертифікатах. Можу допомогти. Там нічого мега складного немає відписав в ПП 1
serega-cool Опубліковано 21 Березня, 2024 в 12:52 Автор #34 Опубліковано 21 Березня, 2024 в 12:52 Ось на таких ПОНмобілях їздять наші монтажники. 20240311_084457.mp4 Всі мають брендований одяг та посвідчення. 3 1
MACCEN Опубліковано 21 Березня, 2024 в 14:46 #35 Опубліковано 21 Березня, 2024 в 14:46 В 28.12.2023 в 21:39, Black сказав: айпішки входять у вартість для клієнтів? чи 10.* або 100.* через NAT де усі клієнти сидять через одне зовнішнє айпі і доводиться каптчі вводити часто на сайтах? IPv6? Щоб вигідно відрізнятись від конкурентів? Взагалі український інтернет через цю регуляцію підхарює, зараз вже резку прикрили, мала мультики не може дивитись. До нашого інтернету треба ще VPS купувати і піднімати Wireguard. А це додаткові витрати. Зараз Вестнет, на приставці до Hetzner підключаюсь, щоб тепер мультики дитина могла дивитись. впн можна кому треба купити на шару та користуватись всім, це було бажання та мати таких людей кому він треба впс 5 євро в місяць 32 терабайт трафіку аби було що качати
vampirich Опубліковано 2 Квітня, 2024 в 06:36 #36 Опубліковано 2 Квітня, 2024 в 06:36 Молодці кулнет, підісрали знатно вому 1
ZedaZ Опубліковано 2 Квітня, 2024 в 10:06 #37 Опубліковано 2 Квітня, 2024 в 10:06 В 02.04.2024 в 09:36, vampirich сказав: Молодці кулнет, підісрали знатно вому що ти маєш на увазі? Чи то повязано із вчоращнім відвалом пулів білих айпіх?) 1
xPON Опубліковано 2 Квітня, 2024 в 10:06 #38 Опубліковано 2 Квітня, 2024 в 10:06 В 02.04.2024 в 09:36, vampirich сказав: Молодці кулнет, підісрали знатно вому А шо таке?
serega-cool Опубліковано 2 Квітня, 2024 в 10:41 Автор #39 Опубліковано 2 Квітня, 2024 в 10:41 В 02.04.2024 в 09:36, vampirich сказав: Молодці кулнет, підісрали знатно вому Що сталося, Кулнет ніякого відношення до ВОМа немає!
vampirich Опубліковано 2 Квітня, 2024 в 12:38 #40 Опубліковано 2 Квітня, 2024 в 12:38 В 02.04.2024 в 13:41, serega-cool сказав: Що сталося, Кулнет ніякого відношення до ВОМа немає! просто якщо ви їх попередили завчасно, а вони довго роздуплялися і не проінформували своїх абонентів про зміни, щоб ті могли підлаштуватися - то вом тормозяки а якщо ви тупо вирубили і типу іпіться як хочете - то це ви показали, що так само ви можете віднестися до клієнта, який просто вам перестав подобатися але судячи з усього то таки другий варіант
MACCEN Опубліковано 2 Квітня, 2024 в 15:42 #41 Опубліковано 2 Квітня, 2024 в 15:42 В 02.04.2024 в 15:38, vampirich сказав: просто якщо ви їх попередили завчасно, а вони довго роздуплялися і не проінформували своїх абонентів про зміни, щоб ті могли підлаштуватися - то вом тормозяки а якщо ви тупо вирубили і типу іпіться як хочете - то це ви показали, що так само ви можете віднестися до клієнта, який просто вам перестав подобатися але судячи з усього то таки другий варіант а хто попереджає клієнтів? за весь час мого життя в ІТ сподобалась підтримка Волинських оптичних, принаймні адміни та підтримка намагаються допомогти, а не мичать в трубку - це ваше обладнання ми в не іпемо чого у вас тупить, у нас все ок, єбітесь як хочете. Хоча може це мені так фартануло хз.
serega-cool Опубліковано 2 Квітня, 2024 в 15:47 Автор #42 Опубліковано 2 Квітня, 2024 в 15:47 В 02.04.2024 в 15:38, vampirich сказав: просто якщо ви їх попередили завчасно, а вони довго роздуплялися і не проінформували своїх абонентів про зміни, щоб ті могли підлаштуватися - то вом тормозяки а якщо ви тупо вирубили і типу іпіться як хочете - то це ви показали, що так само ви можете віднестися до клієнта, який просто вам перестав подобатися але судячи з усього то таки другий варіант На справді є третій варіант...
Oli Опубліковано 2 Квітня, 2024 в 15:47 #43 Опубліковано 2 Квітня, 2024 в 15:47 В 02.04.2024 в 18:42, MACCEN сказав: а хто попереджає клієнтів? за весь час мого життя в ІТ сподобалась підтримка Волинських оптичних, принаймні адміни та підтримка намагаються допомогти, а не мичать в трубку - це ваше обладнання ми в не іпемо чого у вас тупить, у нас все ок, єбітесь як хочете. Хоча може це мені так фартануло хз. Чого тільки воля, та київстр варті перезавантажте... я вас з'єднаю з наступним... і так по колу. 1
serega-cool Опубліковано 2 Квітня, 2024 в 15:49 Автор #44 Опубліковано 2 Квітня, 2024 в 15:49 В 02.04.2024 в 18:42, MACCEN сказав: а хто попереджає клієнтів? за весь час мого життя в ІТ сподобалась підтримка Волинських оптичних, принаймні адміни та підтримка намагаються допомогти, а не мичать в трубку - це ваше обладнання ми в не іпемо чого у вас тупить, у нас все ок, єбітесь як хочете. Хоча може це мені так фартануло хз. У Вас номер договору починається на 2 чи 6 ? Якщо так, то Вас обслуговувала та обслуговує мережа та працівники Кулнет.
MACCEN Опубліковано 2 Квітня, 2024 в 17:16 #45 Опубліковано 2 Квітня, 2024 в 17:16 Треба папери піднімати, це я людям просто допомагав. В Луцьку стільки провайдерів що такого напевно мало де знайдеш навіть в Києві, колись на Оболоні був один тільки, і то в чергу стаєш щоб підключили, кажу в Луцьку провайдерів (не пам'ятаю яку їм цифру назвав) вони офігіли, кажуть таке мале місто, а в нас все поділено на райони і чужаків немає щодо підтримки немає бути різниці який абонент, має бути обслуговування якісне, хіба як можна гратись з SLA, за яке можна і доплатити. Але біда всіх з ким не стикався назвати приблизні строки коли якась срака на лінії, кажу передайте вашому тупому керівництву (так і кажу пишіть в вашій програмі, каже такий-то клієнт, диктує повільно тому що знає що ви повільно пишите) що краще сказати клієнту у нас поломка оптимістичний час вирішення 2-5 годин, песимістичний 12-14 (цифри як приклад) і все, тоді адмін знає що робити далі. Ще бляха епічніше буває коли інший провайдер пропонує підключіться до нас хоча б якості резерву, питаєш а ваші кабеля йдуть в інших колодязях (воздушка, називаєш провайдера) в груди себе б'ють кажуть звичайно, а коли кажеш так ваші кабеля йдуть поряд з моїм в чому тоді брешете, тоді викручуються а вдруг у них обладнання згорить 1
vampirich Опубліковано 2 Квітня, 2024 в 18:26 #46 Опубліковано 2 Квітня, 2024 в 18:26 В 02.04.2024 в 18:47, serega-cool сказав: На справді є третій варіант... То таки ви їх не попереджали? А по кулнету - надіюся підключусь найближчим часом. От тоді і побачим по факту чиє кунг фу сильніше
Кіліманджаро Опубліковано 2 Квітня, 2024 в 20:52 #47 Опубліковано 2 Квітня, 2024 в 20:52 On 4/2/2024 at 6:47 PM, serega-cool said: На справді є третій варіант... Яка б причина не була, в любому випадку ви зробили підло. Якщо ви зі своїм бізнес-партнером зараз ділите бізнес, то варто було ділити IP адреси так, щоб це не зачіпало клієнтів. А не забирати у клієнтів свого бізнес-партнера IP адреси без завчасного попередження. Якщо ж ви не ділите бізнес, а просто вирішили розподілити IP адреси по різним своїм компаніям, тоді варто було попередити клієнтів завчасно. 1 2
serega-cool Опубліковано 3 Квітня, 2024 в 07:45 Автор #48 Опубліковано 3 Квітня, 2024 в 07:45 В 02.04.2024 в 20:16, MACCEN сказав: Треба папери піднімати, це я людям просто допомагав. В Луцьку стільки провайдерів що такого напевно мало де знайдеш навіть в Києві, колись на Оболоні був один тільки, і то в чергу стаєш щоб підключили, кажу в Луцьку провайдерів (не пам'ятаю яку їм цифру назвав) вони офігіли, кажуть таке мале місто, а в нас все поділено на райони і чужаків немає щодо підтримки немає бути різниці який абонент, має бути обслуговування якісне, хіба як можна гратись з SLA, за яке можна і доплатити. Але біда всіх з ким не стикався назвати приблизні строки коли якась срака на лінії, кажу передайте вашому тупому керівництву (так і кажу пишіть в вашій програмі, каже такий-то клієнт, диктує повільно тому що знає що ви повільно пишите) що краще сказати клієнту у нас поломка оптимістичний час вирішення 2-5 годин, песимістичний 12-14 (цифри як приклад) і все, тоді адмін знає що робити далі. Ще бляха епічніше буває коли інший провайдер пропонує підключіться до нас хоча б якості резерву, питаєш а ваші кабеля йдуть в інших колодязях (воздушка, називаєш провайдера) в груди себе б'ють кажуть звичайно, а коли кажеш так ваші кабеля йдуть поряд з моїм в чому тоді брешете, тоді викручуються а вдруг у них обладнання згорить Ви є клієнтом Coolnet? Якщо так, напишіть будь ласка Ваш відгук що до нас. Якщо ні, то пропонуємо підключитися до нас та спробувати наш сервіс. 1 1
MACCEN Опубліковано 3 Квітня, 2024 в 08:23 #49 Опубліковано 3 Квітня, 2024 в 08:23 В 03.04.2024 в 10:45, serega-cool сказав: Ви є клієнтом Coolnet? Якщо так, напишіть будь ласка Ваш відгук що до нас. Якщо ні, то пропонуємо підключитися до нас та спробувати наш сервіс. ви спочатку пофіксіть карту на сайті, а то не зрозуміло які ви вулиці конкретно підключаєте 1
serega-cool Опубліковано 3 Квітня, 2024 в 09:18 Автор #50 Опубліковано 3 Квітня, 2024 в 09:18 В 02.04.2024 в 21:26, vampirich сказав: То таки ви їх не попереджали? А по кулнету - надіюся підключусь найближчим часом. От тоді і побачим по факту чиє кунг фу сильніше Я намагався попередити але колеги не захотіли зустрітись разом... 2
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти