consultant_plus Опубліковано 13 Серпня, 2008 в 12:06 #1 Опубліковано 13 Серпня, 2008 в 12:06 Тема створена для отримування інформаційної допомоги, для практичного досвіду, для висловлювання своєї точки зору з питань, пов'язаних із захистом споживачів. Тема покликана сприяти розширенню доступу громадян до інформації про безпеку товарів та послуг, про права споживачів та механізми їх захисту, а також сприяти широкому обговоренню проблем, що стоять перед споживачами. З метою поширення європейського досвіду захисту споживачів планується обговорення методології вимірювання індексу задоволенності споживачів. Це стане джерелом практичної споживчої інформації, звідки можна дізнатися про якість товарів та послуг та отримати практичні поради, як поводитися у більшості типових споживчих ситуацій.
Trix Опубліковано 17 Серпня, 2008 в 16:02 #2 Опубліковано 17 Серпня, 2008 в 16:02 Ну то допомагайте:Купив флешку в Ельдорадо на Волі*, вона поламалася, пішов я до них кажу що так-і-так неможемо зараз замінити товар так як немає відповідної заміни( флешкі) можимо на якійсь інший аксесуар замінити (наушникі, джойстики...). Я й кажу шо б вертали гроші, а вони - галяк, не можемо, жди тоді поки привезуть флешкі, ми тобі поміняємо.Пройшло 3 місяці..., флешок так і не було..Моя поломана так і лежить на столі у дома...Ходив у СЦ, там сказали шо флешку можеш викінути так як вона неремонтується..В Ельдорадо ж давали на неї 1 гарантії..Що робити?
consultant_plus Опубліковано 18 Серпня, 2008 в 05:55 Автор #3 Опубліковано 18 Серпня, 2008 в 05:55 Ну то допомагайте:Купив флешку в Ельдорадо на Волі*, вона поламалася, пішов я до них кажу що так-і-так неможемо зараз замінити товар так як немає відповідної заміни( флешкі) можимо на якійсь інший аксесуар замінити (наушникі, джойстики...). Я й кажу шо б вертали гроші, а вони - галяк, не можемо, жди тоді поки привезуть флешкі, ми тобі поміняємо.Пройшло 3 місяці..., флешок так і не було..Моя поломана так і лежить на столі у дома...Ходив у СЦ, там сказали шо флешку можеш викінути так як вона неремонтується..В Ельдорадо ж давали на неї 1 гарантії..Що робити?Раджу написати заяву директору магазина на повернення коштів за куплений товар, додати копію чека про покупку і чекати відповідь. Доцільно б було прикласти акт СЦ. Я думаю, що в такому випадку дирекція повинна адекватно відреагувати на вашу письмову заяву. Бо в іншому випадку слідуюча заяґва буде в управління захисту прав споживачів і будуть негативні наслідки зі штрафними санкціями.
Harddriver Опубліковано 18 Серпня, 2008 в 07:33 #4 Опубліковано 18 Серпня, 2008 в 07:33 Висить в "захисті справ". Імхо досить стисло-пізнавально.
nickel Опубліковано 19 Серпня, 2008 в 09:53 #5 Опубліковано 19 Серпня, 2008 в 09:53 Ну то допомагайте:Купив флешку в Ельдорадо на Волі*, вона поламалася, пішов я до них кажу що так-і-так неможемо зараз замінити товар так як немає відповідної заміни( флешкі) можимо на якійсь інший аксесуар замінити (наушникі, джойстики...). Я й кажу шо б вертали гроші, а вони - галяк, не можемо, жди тоді поки привезуть флешкі, ми тобі поміняємо.Пройшло 3 місяці..., флешок так і не було..Моя поломана так і лежить на столі у дома...Ходив у СЦ, там сказали шо флешку можеш викінути так як вона неремонтується..В Ельдорадо ж давали на неї 1 гарантії..Що робити?Закон України "Про захист прав споживачів"...Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості...6. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару в установлений строк неможливо, споживач вправі на свій вибір пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх функції) інші вимоги, передбачені пунктами 1, 3, 4, 5 частини першої цієї статті.пункт 1 - розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.