Перейти до змісту

тема на АС-1


IronSun

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

така ситуація - їхали з друзями на Світязь відпочивати, взяли білети як всі - в касі, заплатили гроші, при посадці підійшла жіночка з бейджиком АС-1 (прізвище запам'ятав на всякий випадок) і сказала, що за кожну одиницю багажу, який здається в багажник, незалежно від його розміру, потрібно платити 1 грн. Я розумію, справа не в ціні, просто в дорозі поламались тарілки і добре прим'ялись продукти (водій напевне подумав, що багажник необмежений в розмірах)

По приїзді в Луцьк звернувся до кас, показав чек, про оплату (його видали тоді), але мене культурно послали, сказавши, що та тітонька у відпуску і щоб я приходив у вересні. дуже радий був би за дійсно хорошу пораду.

P. S. Цікавий факт, що на АС Світязя нічого не брали

Опубліковано

Декілька років назад памятаю аналогічну ситуацію.

Підійшла тітонька і попробувала збити грошиків за багаж.

На що їй був показаний квиток і пояснено, що багаж вже входить у вартість квитка.

Тітонька повозмущалася і відвалила шукати більш наївних пасажирів.

ІМХУ, це просто є використання службового становища і намагання заробити зайвих грошиків зі сторони співробітників автостанції.

Хтось зустрічав задекларовані норми/правила провозу багажу автостанспортом?

Опубліковано

наскільки знаю існують норми щодо багажу,який входить у вартість квитка.Доплаті підлягає негабаритний багаж.Колись з Москви возив коври,то доплачував в метро,бо перевищував норму довжини.

Опубліковано
А квитанцію про оплату 1 грн. за додатковий багаж видали?

так, є. прізвище та ініціали також запам'ятав

Опубліковано

Пиши претензію перевізнику. Якщо протягом місяця немає відповіді, або відмова - тоді в суд (якщо шкура вичинки варта).

Опубліковано

1 грн :)

шкура вичинки варта?

а суд йому безкоштовно буде чи є якісь платежі за розгляд судом? (опустимо те, що час який людина затратить вартий грошей)

Опубліковано
сказала, що за кожну одиницю багажу, який здається в багажник, незалежно від його розміру, потрібно платити 1 грн.

Треба перевірити чи незалежно від розміру багажа ціна 1 грн. Якщо так, то наші "бізнесмени" бистро використають цю лазівку. Так можна і пів тонни картошки перевезти за 1 грн. :)

Опубліковано
Пиши претензію перевізнику. Якщо протягом місяця немає відповіді, або відмова - тоді в суд (якщо шкура вичинки варта).

ринкова ціна речей невелика, але одна тарілка була дорога як пам'ять. на чию адресу писати претензію?

Опубліковано

Звернення в суд - 1% від ціни позову (але не менше 51 грн). і 30 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу. Якщо позов буде задоволено - ці витрати можуть стягнути з іншої сторони.

Опубліковано

Нічого не буде з цієї скарги. Імхо.

Перевізник скаже, що вартість мала бути включена в білет. А адміністрація автостанції буде валити все на перевізника. Крайніх як завжди не знайдеться.

Опубліковано
сказала, що за кожну одиницю багажу, який здається в багажник, незалежно від його розміру, потрібно платити 1 грн.

Треба перевірити чи незалежно від розміру багажа ціна 1 грн. Якщо так, то наші "бізнесмени" бистро використають цю лазівку. Так можна і пів тонни картошки перевезти за 1 грн. :)

дівчина здавала сумочку десь 40х30, а мій друг військовий рюкзак, вагою десь під 50кг., плата за них була однаковою

Опубліковано
Пиши претензію перевізнику. Якщо протягом місяця немає відповіді, або відмова - тоді в суд (якщо шкура вичинки варта).

ринкова ціна речей невелика, але одна тарілка була дорога як пам'ять. на чию адресу писати претензію?

Перевізнику, я ж написав. Адресу і назву я не знаю, та й не можу знати. В квитанції має бути.

Напиши також, що якщо не відшкодують витрат - вимагатимеш перевірки, чи дійсно сплачена тобою гривня пішла в прибуток перевізника, чи лягла в кишеню тьотки.

Опубліковано
Звернення в суд - 1% від ціни позову (але не менше 51 грн). і 30 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу. Якщо позов буде задоволено - ці витрати можуть стягнути з іншої сторони.

був би вільний час... скоро їду знову в тому напрямку, думаю ще зустрінусь з тією особою

Пиши претензію перевізнику. Якщо протягом місяця немає відповіді, або відмова - тоді в суд (якщо шкура вичинки варта).

ринкова ціна речей невелика, але одна тарілка була дорога як пам'ять. на чию адресу писати претензію?

Перевізнику, я ж написав. Адресу і назву я не знаю, та й не можу знати. В квитанції має бути.

Напиши також, що якщо не відшкодують витрат - вимагатимеш перевірки, чи дійсно сплачена тобою гривня пішла в прибуток перевізника, чи лягла в кишеню тьотки.

мене це зацікавило. напишу

Опубліковано

Перевізник вказується в салоні кожноого пасажирського засобу, до того ж варто переписати номер дозвілу на перевезення. Також варто взнати правила перевезення пасажирів і багажу у міжміських пасажирських засобах, перед тим як взагалі щось писати.

Опубліковано
Вона ж у відпусті до вересня ?

я ж не їй додому листа писатиму, а офіційному перевізнику (якщо я все правильно зрозумів)

Перевізник вказується в салоні кожноого пасажирського засобу, до того ж варто переписати номер дозвілу на перевезення. Також варто взнати правила перевезення пасажирів і багажу у міжміських пасажирських засобах, перед тим як взагалі щось писати.

після того, як я побачив стан свого багажу, я спеціально вернувся в салон і все записав, а на рахунок правил перевезення - вони є занальними для всіх такого роду перевезень, наскільки мені відомо

Опубліковано

вроде как бесплатно можна провозить только ручную кладь,а за багаж нужно платить в зависимости от растояния,т.е.у пасажиров следующих в разные города,стоимость перевозки багажа разная.

Опубліковано

"Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту"

Затвердені постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 р. N 176

от що в них пишуть:

багаж - вантаж, розміри якого не перевищують 100 х 50 х 30 сантиметрів, вагою від 10 до 40 кілограмів; (п.п. 2 п. 2)

ручна поклажа - вантаж, розміри якого не перевищують 60 х 40 х 20 сантиметрів, вагою до 10 кілограмів включно; (п.п. 17 п.2)

У салоні автобуса розміщується така інформація: ...

3) відомості про розмір штрафу за безквитковий проїзд і перевезення неоплаченого багажу; (пп. 3 ч. 2 п.27)

41. Пасажир повинен мати квиток на проїзд, квитанцію на перевезення багажу міжміськими маршрутами регулярних перевезень, які дійсні тільки на зазначений у них день і рейс автобуса.

75. Плата за перевезення ручної поклажі не справляється у разі перевезення її у салоні автобуса:

міжміського або міжнародного сполучення - не більше однієї одиниці ручної поклажі;

міського або приміського сполучення - не більше двох одиниць.

Ручна поклажа перевозиться у салоні автобуса під наглядом пасажира.

За перевезення ручної поклажі у салоні автобуса понад норму з пасажира справляється плата за тарифом, встановленим згідно із законодавством.

У разі здавання ручної поклажі до багажного відділення транспортного засобу за її перевезення справляється плата як за перевезення багажу.

76. Багаж пасажирів перевозиться у багажному відділенні автобуса (якщо це передбачено конструкцією автобуса) за плату.

У разі відсутності багажного відділення багаж перевозиться в салоні автобуса (одна одиниця - безоплатно, решта - за плату згідно з тарифом).

Багаж, що перевозиться в салоні автобуса, повинен бути розміщений так, щоб не заважати вільному проходу пасажирів уздовж салону автобуса та не блокувати доступ до основних і аварійних виходів.

78. Пасажир під час здавання багажу для перевезення має право оголосити його цінність, сплативши встановлену суму.

145. Перевізник зобов'язаний: ...

12) компенсувати шкоду, заподіяну здоров'ю та майну пасажирів;

158. Пасажир автобуса зобов'язаний: ...

4) оплатити перевезення багажу та ручної поклажі згідно з вимогами цих Правил;

159. Пасажир автобуса має право: ...

4) перевозити безоплатно одну одиницю багажу в разі поїздки на маршруті міського або приміського сполучення за умови, що його розміри не перевищують 100 х 50 х 30 сантиметрів, вагою до 20 кілограмів;

5) гарантовано перевозити дві одиниці багажу з оплатою згідно з тарифом за кожну з них та безоплатно перевозити одну одиницю ручної поклажі у салоні транспортного засобу в разі поїздки на маршруті міжміського або міжнародного сполучення;

6) безоплатно перевозити ручну поклажу в кількості не більш як дві одиниці на міських та приміських маршрутах;

...

9) оголошувати цінність багажу;

...

11) на компенсацію заподіяної шкоди.

ІМХО - Звернення в суд тільки 30 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу, оскільки споживачі звільняються від сплати державного мита за позовами, що пов'язані з порушенням їх прав.

п. 3 ст. 22 Закону України "Про захист прав споживачів"

+написати скаргу в управління у справах захисту прав споживачів, яка може стати підставою для проведення позапланової перевірки

Опубліковано

Дайош скаргу! бери приклад в Ярчика, як він маршрутчика "сдєлав"

Ті хто пише, що "нічо не вийде, навіть не рипайся", живуть ще в світі, який був років 10 назад. Головне всьо зробити "чотко". Напиши текст скарги сюди, думаю, Ярчик почитає і скаже, що виправити

Опубліковано
ІМХО - Звернення в суд тільки 30 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу, оскільки споживачі звільняються від сплати державного мита за позовами, що пов'язані з порушенням їх прав.

п. 3 ст. 22 Закону України "Про захист прав споживачів"

Точно! Завтикав :)

І плюс моральну шкоду...

Опубліковано
"Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту"

Затвердені постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 р. N 176

Хмм... 97-мий рік...

А поправочок щодо провожу багажу до цих правил випадково не приймали?

Опубліковано
"Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту"

Затвердені постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 р. N 176

Хмм... 97-мий рік...

А поправочок щодо провожу багажу до цих правил випадково не приймали?

Зміни та доповнення були. Останні 27 лютого 2008 р. Витяги наведено в останній редакції яка була доступна в ЛІГА:ЗАКОН ЕЛІТ (станом на 04 серпня 2008р.)

Опубліковано

Недавно був в такій же самій ситуації...

Їхали до Варшави знайомі, я проважав.

Підійшла чувіха і почала втирати, що треба втирати про оплату багажу.

Я їй об"яснив слідуюче:

Коли купували квитки у касі...касир даже не заїкнувся про багаж.

Жодного інформаційоного стенду не було.

А ви хто така.. Я вас не знаю..

Вона постояла попихтіла.. і пішла...

Такі ситуації створюють дискомфорт... і треба цих мадам гнати в шию.

Хай роблять сервіс..

На мою думку це просто на лоха...(вартість стандартного багажу входить у вартість квитка)

а з кожного по 1 р. то за день нормальна цифра набіжить.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...