Перейти до змісту

мтб -> шоссе


b0rg

Рекомендовані повідомлення

в суботу доскладав шосера, але поскільки було вже пізновато всі випробування відклав на неділю

враження - спочатку їх повні штани :)

те що сподобалось зразу :

- звичайно вага, почепив на плече як спортивну сумку, і з 4го поверху що вниз що вверх

- перші метри, просто незвично як шосер набирає швидкість - зразу! з кожним оборотом шатуна! в моменті 30ка

- за рахунок короткої бази набагато різкіше повертає, руля повертати треба менше ніж у МТБ

- звичайно швидкість, 30 - це взагалі прогулочний темп,та й 40 йдеш без особливого напрягу. головне не треба прикладати такого героїзму для підтримання цієї швидкості як у МТБ

те що не сподобалось (поки) :

- звичайно ж посадка. до цього напівлежачого стану треба ще звикнути! спочатку дике бажання сісти по МТБшному пряміше, взявши шосейний руль зверху ;) великий плюс для такого новачка у шосе як я, що можна поки тримати руля за дуалконтроли. але до практичного лежання, взявшись за роги ще треба звикать, я думаю не всім воно сподобається...

- так ж коротка база повністю міняє балансування на велосипеді. перший раз спробувавши встати на педалі я чуть не грохнувся через руль :) основне навантаження йде на переднє колесо. потім призвичаївся, але все одно, трохи незвично

- жорстка рама і 6 атмосфер у гумі звичайно ж ще те випробування вашій п'ятій точці ;)

одне скажу точно - шосе треба спробувати кожному, не всім МТБшникам він буде за смаком, але для багатьох це буде новим маленьким переворотом велосипедної філософії

в решті ж звичайно класно мати ідеальний варіант - два велосипеди, файний МТБ з нормальною вилкою, та легкий шосе для легкого відриву час від часу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вітаю-вітаю ;)

бажаю побивання нових рекордів на шосері !

покататись даси на деньок ? бо на шосері ще коліна не била :);)

жартую звичайно, раз спробувала, то не знала як і зупинитись, таке все делікатне...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ми з Ursa і Яриком, звертаючи в поля і побачивши пролетівшого мимо нас Борга, думали, чи це нас глючить, ачи в нього дійсно був шосер.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я змінив свого Чемпіона на НАІ.

Німець... чистокровний.......

Викладу фотки.....

відмінності є...

Якщо Чемпіон чисто гоночна машина ..... то ХАІ ближче до гібриду....і це мені подобається більше, бо на Чемпіоні по пересічній місцевості було просто жопа........ він витрясав душу.... це йде трохи мякше....... хоча і люміневий.

Хоча по ходових якостях ХАІ трохи програє Чемпіону...... той був динамічніший... але я думаю що це із-за гуми...... на Хаі зараз Швальбе Маратон..... а він має антипрокол і протектор... я чую як він шипить і вперається в трасу при сильному динамічному розгоні........ Хоча по пересічці... він пісня........

Треба міняти на гоночну шосейну гуму.... на пересічку я з траси звертаю не часто і для цього в мене є мій Платоша..... :)

Новим велом дуже задоволений..... заміню покришки на чисто шосейні і праву манетку......бо трохи коцнута.

Комплектуха..... Сора......

Колеса на промах... 36 спиць.....

Чуть важчий за Чемпіона, але гребе від того не особливо гірше.

Вчора сів на Платошу свого, зовсім інші відчуття.... хоча б не сказав, що є дуже великі відмінності в швидкості.......... Тримати її тільки важче........ ну і динаміка розгону звичайно не така.........і все дивився чи не спущені колеса :) і провалювання передка при русі вгору...... теж мене трохи кумарило.... Треба вилку з Лок-аутом.....

Взагалі треба мати кілька велів....

1. Гоночний на шосе.

2. Гоночний на пересічку.

3. Для походів, поїздок на роботу, по місту, за пивом, з багажником, крилами і дитячим кріселком, і щоб жінці не шкода було дати, а то вона бере мого Платошу :D для покатушок з подружками.... :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ми з Ursa і Яриком, звертаючи в поля...

чесно, бачив і вас, і ще в луцьку Зіберса з кимсь просто хватало змоги кивнути :) був на конкретному марші :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я змінив свого Чемпіона на НАІ.

Німець... чистокровний.......

і я хочу змінити... ні, не змінити, просто ще одного хочу, хочу два :)

Lexx, вітаю з чистокровним німцем !

давай фотки :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

з зіберсом був я, маю в хазяйстві шосера, але тра його ше підрихтувати. з мтб незрівняти.

тобто ні шосер з мтб, ні мтб з шосером :)

згоден що тре мати і те і те.

кайф в кожному свій :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бачив вел Lexx"са - краса та й годі... доречі, якщо не секрет, скільки дав за нього, а то я щось забув запитати.

ще таке питання: а чи варто брати чисто шоссе? може як варіант краще гібрид на 28" колесах і напівсліковій гумі? На такому і на асфальті краще і з дороги не страшно з"їхати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

доречі, якщо не секрет, скільки дав за нього, а то я щось забув запитати.

доречі скоро в продажі - шосейний фреймсет :

...гоночная рама Campagnolo, модель Nuovo Record, выпуск 1984 г. С родной вилкой.

Классика жанра, так скать. Легкая тонкостенка из хромолевых сплавов, диаметр труб основного

треугольника везде не более 30 мм Жесткая, и стремительная! В комплекте руль, вынос и глагол (новые!)...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1700 грн. Нічого не доплачував... так продав Чемпіона.

На рахунок того... гібрид чи шосер......

Для мене особисто.....

Байк ... Платона маю на увазі.... йде відмінно по бездоріжжю....... гібрид буде нервово курити в куточку.

Для шосе мені його тупо шкода..... хоча й на ньому Платон поводить себе відмінно.

На шосе гібрид буде курити в порівнянні з шосером......

Отже.... ІМХО.

Якщо, є можливість мати 2 вела..... то це мають бути МТБ чистий....(може бути модний 2-підвіс) і шосер.

Доречі.... МТБ в мене 48 см рама...... а на шосері... 60 см....

комфортно на обох.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я дуже задоволений своїм гібридом. За 2 тижні наїздив майже 500 км :rolleyes:

Він і на бездоріжжі себе спевнено почуває, і по асфальту їде легко. Я вже і в Гаразджі на ньому їздив на гірку/з гірки, і трампліни невеличкі проходив. Всьо гуд, і колеса поки що цілі :)

Я згідний що спеціалізовані вєліки будуть краще показувати у відповідних умовах. Але гібрид на 28х колесах теж дуже хороший варіант, особливо коли нема можливості тримати 2 велосипеда. Для покатушок його цілком вистачає. Збираюсь поганяти на ньому в карпатах, можливо ще в цьому році...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я дуже задоволений своїм гібридом...

тут Лекс правий, гібрид такий собі незрозумілий компроміс. це і не мтб і не шосе. так що ти маєш в плюсах? крім сумнівної економії "в мене один вел а не два" нічого. впевнений що на хорошому марші мій злий мтб-шний джайнт не відстане від гібрида. а якщо взути ті ж рейсінг ральф чи спідкінг, думаю тобі буде сутужно :) а потім ми проїдем коло по трасі в гараджі - і знов програш. так що ж таке гібрид?

плюс колеса у 28" сильно обмежують у виборі комплектуючих тіпа ободи, вилки, файна гума. як не крути - гібрид доволі специфічний вибір.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Гібрид це нормальний погулочний вибір.

По місту, в гаразджу, солдатське на пиво з народом.

30 на ньому нормально по трасі їхать за групою.

по грунтах до озера 100 нормально себе почуваєш.

Але якщо ганяти за Лексом, болт.

Якщо за Танюхою, Ді і Мартензом, в ліса... :) Тож болт.

Ітог: Gібрид для відпочинку. А не для того шоб на ньом пахать! :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

b0rg

впевнений що на хорошому марші мій злий мтб-шний джайнт не відстане від гібрида. а якщо взути ті ж рейсінг ральф чи спідкінг, думаю тобі буде сутужно smile.gif а потім ми проїдем коло по трасі в гараджі - і знов програш.
Чому ти такий впевнений? Це треба перевірити :) А так, пусті слова без жодної аргументації...

Взагалі більші колеса мають менший опір тертя кочення. Тому на них легше підтримувати сталу швидкість.

При покришках однакової ширини 28" колеса мають трохи більше п'ятно контакту, що покращує прохідність та щеплення з дорогою. Або при меншій ширині покришок рівні прохідність і щеплення з 26". (точні цифри треба уточняти, але десь на харківському тур. форумі я їх зустрічав)

плюс колеса у 28" сильно обмежують у виборі комплектуючих

Вибір комплектуючих для 28" коліс дійсно трохи менший, але не так вже сильно, при бажанні все можна дістати.

Єдиним мінусом великих коліс є їх більша вимогливість до міцності. Тому треба одразу брати якісні комплектуючі.

В мому випадку:

Втулки: Shimano Alivio

Покрышки: Schwalbe Fast Fred Light

Обода: Alex X 2100

Спицы: DT Swiss 1,8

Думаю, цілком пристойна комплектація (при чому базова! нічого не міняв і не збираюсь поки міняти)

як не крути - гібрид доволі специфічний вибір.
Це ще одна з причин чому я вибрав саме гібрид. Попси не люблю ні в чому :)

Почитай Харків-Турист, розділ Крупноколесная внедорожная альтернатива: 28 и 29" ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гібрид це нормальний погулочний вибір.

По місту, в гаразджу, солдатське на пиво з народом.

30 на ньому нормально по трасі їхать за групою.

по грунтах до озера 100 нормально себе почуваєш.

Але якщо ганяти за Лексом, болт.

Якщо за Танюхою, Ді і Мартензом, в ліса... :) Тож болт.

Ітог: Gібрид для відпочинку. А не для того шоб на ньом пахать! :)

І знову, звідки така впевненість? Ти їздив?

Ганяв я і за Танюхою з Мартензом і за Лєксом. Вєлік показав себе дуже файно. Якщо я деколи і відставав, то через те що я ще не в найкращій формі.

Закордоном часто ставлять 28" та 29" колеса на даунхільні вєліки.

Тому з ітоґом не згідний. Можна на гібриді і попахать, і з гірок політать, і задати йому трохи важкого життя.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Їздив. І не раз.

Значить в ліси вони тебе ще не водили.

А Лекс просто ще не ганяв.

Я люблю болото, грунти, піски, ліси, корчі :) Тому МТБ переважило при зборці байка.

А наскільки шустро і легко я доїду до роботи мені додупи :)

90 проциків наших покатушок підходять для мтб, гібридів і шосиків навіть для відвертих здрапків.

Так що тобі на привиді буде усюди комфортно. Якщо не даунхілити в карпатах ;)

Вибір байка індивідуальна фігня.

Мені он шосери не подобатся. Але якби поставили вибір шосер чи гібрид, я вибрав би шосик.

Нелюблю компромісів, і балотніки не люблю :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну и полемику вы тут развили!!!

3 года на гибриде. Один недостаток - зимой на снег не поедеш. Но для этого у меня есть МТБ.

Обу вела немцы. За весом вела не гонюсь. На багажнике всегда висит сумка с пивом. (Очень кстате полезная штука хавчик и дрова на всеобщих покатушках возить). В соревнованиях, кроме квестов я не участвую-не люблю на веле перенапрягаться. Для меня вел-это отдых и практичность на все случаи жизни. Лекс постоянно прикалуэтся с моэй динамки. В групе с лосями редко отстаю, и то по пречине наличия 7 звёздочной не спортивной касеты, но это легко исправить, чем скоро и займусь, а тогда Лекс держись:-)).

Короче каждому своё, но гибрид мне нравится. На покатушки езжу на нём а не на МТБ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Він і на бездоріжжі себе спевнено почуває, і по асфальту їде легко. Я вже і в Гаразджі на ньому їздив на гірку/з гірки, і трампліни невеличкі проходив. Всьо гуд, і колеса поки що цілі ;)

Ага. Їдем ми в Гаразджу по лісі, й поперек дороги завалені дерева, і перед ними насипи у вигляду трамплінчиків.

Ursa перескочив, я за ним, за нами Ярик... Ursa обертається й каже "Я бы на таком велосипеде не рискнул бы прыгать..."

а в Ursa стаж в стрибанні трішки є....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гібрид - на мою особисту думку не риба ні мясо, якщо чесно...

Або його треба заточувати під конкретні умови.... заміною гуми (злу поставиш - прощавай асфальт, слік поставиш - прощавай бездоріжжя), вилки на жорстку (бо хороших вилок рівня РШ Реба хоча б, для гібридів просто не випускають).

От кажи мені Yaryk....

Де ти на гібриді своєму відчуваєш перевагу над МТБ?

Я ,наприклад, НІДЕ..... підкреслюю.....

Гібрид в класичному прояві, твій Привид....., підкреслюю..... НІДЕ, не дасть фору моєму Платону.

Єдине в чому можу помилятися то це в ціновій категорії.

Маневри в грязному лісі - треба ставити відповідну гуму.

Швидкість на шосе від 35 і вище - треба глуха вилка або локаут, і відповідна гума + посадка....

Якщо поставити на МТБ і на гібрид одинакову гуму..... ну скажімо Смарт Сем від Швальбе.... то підкреслюю НІДЕ гібрид не вздрючить МТБ, а от МТБ за рахунок, наприклад, модної вилки рівня Реби....... на пересічці, наприклад камянистий спуск, чи меневри між деревами, пеньками...... за рахунок більш низького центру ваги.... буде поводитися КРАЩЕ на рівних швидкостях...... А подекуди на гібриді ти просто будеш змушений скидати швидкість щоб тебе не викинуло з дороги......

З шосером гібрид порівнювати взагалі не коректно..... Яка б не була прокладка між кермом і сідлом.... ;) ... вона буде тратити сил набагато більше ніж вона ж, але на шосері..... хіба гібрид заточувати під шосе (шосейне обьладнання, інша гума, кермо шосейне, глуха вилка...........і т.д.) і то чистому шосеру він буде програвати однозначно.

Така моя особиста думка підкріплена практикою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а я вчора на шосері Borga катнула, ніжний, гарний, делікатний... клас

перша думка, що пролетіла " Боже, це ж не вєлік, це ляля "

таку цяцьку хочеться ;)

я відчула себе набагато зручніше, ніж на свому, як дівчина можу порівняти, це ніби сукня вечірня, потребує відповідного оточення, але і свому "танку" я рада :)

прикинула, що реально придбати такого до слідуючого літа, якраз за цей час практики буде

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та мені його ще робити. гальма і шатуни доволі бюджетні, на їх заміну треба ще десь $300 ;)

хоча вага і керованість вже радують

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Швидкість на шосе від 35 і вище - треба глуха вилка або локаут, і відповідна гума + посадка....

По этому пункту - на его стоковой вилке есть лок-аут и он даже работает :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От кажи мені Yaryk....

Де ти на гібриді своєму відчуваєш перевагу над МТБ?

Я ,наприклад, НІДЕ..... підкреслюю.....

Гібрид в класичному прояві, твій Привид....., підкреслюю..... НІДЕ, не дасть фору моєму Платону

Трохи некоректно порівнювати мого привида з платоном. Цінова категорія дійсно не та. Якщо не помиляюсь, мій майже в 2 рази дешевший. Але все одно, думаю що на асфальті мені буде трохи легше їхати, заважаючи на причини, які я перечислив в попередніх постах. На хорошій дорозі перевагу дійсно відчуваю.
Якщо поставити на МТБ і на гібрид одинакову гуму..... ну скажімо Смарт Сем від Швальбе.... то підкреслюю НІДЕ гібрид не вздрючить МТБ
Я і не кажу що гібрид вздрючить МТБ на пересічці, я кажу що не відчуваю щоб він надто програвав у МТБ. І знову ж таки не коректно порівнювати лісапєди на вилках різного рівня. Хоча і для 28", 29" коліс випускають високоякісні пневматичні вилки.
за рахунок більш низького центру ваги.... буде поводитися КРАЩЕ
Центр ваги велосипеда разом з велосипедистом у гібрида та МТБ буде відрізнятись сантиметра на 2-3 ;) за рахунок того, що положення тіла відносно землі залишатиметься тим-же.

Стосовно шосера, погоджуюсь, що гібрид буде суттєво програвати йому на асфальті. Але полюбому виграє у МТБ з навіскою того-ж рівня! :)

Швидкість на шосе від 35 і вище - треба глуха вилка або локаут, і відповідна гума + посадка....
По этому пункту - на его стоковой вилке есть лок-аут и он даже работает ;)
Угу, є локат та регулювання прелоада. Але я одного разу їхав 50км/год на незаблокованій вилці :)

Я не стверджую що гібрид настільки крутий вєлік, що замінить собою і МТБ і шосера, ні. Просто не варто говорити що гібрид придатний лише для легеньких прогулянок з пивом.

Читайте Хар.Тур.Форум ;) там чуваки на 28", 29" колесах і на даунхіл і на кроскантрі їздять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

який кайф все-таки мати два вела! позавчора гасати на шосе, вчора гоцати по паркам, полям, гіркам на мтб! і від одного і від іншого віддача повна. сьогодні знов на шосе ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...