Перейти до змісту

Немає зовнішнього інтернету...


fantazy

Рекомендовані повідомлення

Звоню на фотаком - ніхто не бере трубку. (780003)

Потрібний інтернет.. а його немає.

На борду заходить.

Така ж проблема у сусідів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

fantazy

Навіщо тему у флейм?! Цілком актуально;) - ситуація аналогічна!

Ну а загалом, останнім часом, якість надання послуг компанією дата груп - неприємно вражає:lol:

Складається враження, що вони кайф ловлять від власної безнаказаності ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну і що робити?

P.S. Я взагалі дивуюсь як ще борда відкривається. Там же при загрузці купа посилань на інші сайти ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мене це все вже починає дуже сильно дратувати ((( ще недавно з найкращого (на мою думку) інтернету, датагруп поступово стає найгіршим ;) може це укртелеком викупив датагруп ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Оператор рішень вирішив всіх відключити сьогодні... А резервних каналів що у них немає???

post-69-1217445121.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ситуация началась ещё в конце рабочего дня. Страничка грузится 5 минут. Внешнего нет. Пингуются все шлюзы, пингуются просто отлично - <1мс. Телефон занят.

Насколько я понимаю - это проблема глобальная, такое пару раз было раньше - пропадал инет и "умирал" ЦОА "Фотакома". Как только проблема с коннектом исчезала - телефон начинал работать. Во всех остальных случаях - дозвониться можно без особых проблем (когда глюки на "местном" уровне). С чем связано это "занято" - непонятно. Может, телефон висит на тех же проводах, что и инет :) Или его отключают из-за проблем с электрикой в главной серверной. Или же из-за того, что все заняты восстановлением инета - и тогда нет никакой разницы "занято" там или "длинные гудки" :)

В последнее время - больше года точно - никаких проблем с инетом я не наблюдаю. Исключение - когда массово резали кабеля и была гроза. Поэтому пока не вижу повода сильно расстраиваться - всё образуется ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну інтернет до першої грози від Датагруп - це зрозуміло, ми вже звикли, а от в чому справа сьогодні??? Кілька годин нема інету, телефон ніхто не бере як завжди. Повинні бути ж резервні канали, крута контора типа, а якість відсутня можна сказати... Якщо до завтрішнього ранку нічого не зроблять, почнуть дзвонити підприємства, а це вже невесело буде всім там...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Інтернет від "Датагруп" – швидке втілення ваших мрій! " ппц все життя мріяв сидіти днями і очікувати коли появиться інет

Ну якби користувачам якось повідомили, що проблема є, коли приблизно вирішиться мож хто і зрозумів, а так здається що провайдеру насрать на всіх, не де нічого ніхто не знає, звінкі всі ігноруються.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Не в каналах проблема і не в Луцьку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Особисто мені не подобається тут сарказм в фотошопному виконанні деяких осіб

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

это колаж,

график то не поддельный ;)

p.s. в + можно записать наличие графика, большенство провов всё ныкают

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як не захищай дата груп, але на власний імідж люди явно забили! ;)

Ну не припустимо 10 днів, наприклад, відновлювати роботу мережі, чи розуміючи, що якась частина людей не отримує послуги - просто відпускати техніків

на вихідні. Як на мене, в аварійних ситуаціях працівникам треба втричі доплатити, але вони повинні вирішити проблему. Втім, так зазвичай і робиться в поважаючих себе компаніях, АЛЕ! не в дата груп:) - це я веду до того, що не все тут так гладко, як декому може здаватися...

Та і сьогоднішня ситуація, яскраве підтвердження неабиякої поваги до клієнтів - інету немає - технічна служба не відповідає!...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене інет також пропадав, але технічна служба двічі на мої дзвінки відповідала і навіть конкретно: "-Вибачте, але проблема не в нас а в Києві, проблема скоро буде вирішена ітд." :) Такщо нех. гнать на тех.службу, оскільки поки я розмовляв ви і незмогли дозвонитись ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сейчас сюда придут "телекомовцы" и начнут рассказывать, как у них всё всегда классно с инетом ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

взагаліто це не моє діло бо я ніколи не користувався інетом від Фотакому ака ДатаГруп але маю хоть і невеликий провайдерський досвід, скажу одне.. ніколи клієнт не похвалить провайдера коли все працює а лише завжди тільки плаче що дорого, хоча йому важко самому прикинути скільки все це коштує щоб до нього підвести омріяний кабель з інетом і скільки сили та труда на це тратиться і незнає клієнт як мозГ кіпить в 3 часа ночі коли якась хня стається.. його лише цікавить: .."..чого це інет пропав...провайдери муд..ки ніфіга нехочуть робити і навсе забили..." Але ж подумайте шановні самі своїми світлими головами.. чи є такі мозахісти які б вклали скажені гроші в організацію мережі і забили б просто так на неї ? Ви б так зробили ? Я думаю потрібно більш лояльніше відноситись до тих людей (адміни, технарі, інженери..) які якоби і болти валяють але ж все працює... а от коли все лягає так не ви ж паритесь що потрібно робити .. а вони... тому булоб краще просто потерпіти мовчки (ну або покричати в туалеті де ніхто не чує) і побажати нашим хлопакам швидко та якісно все виправити...

З.І. Раніше я також міг гнати на провайдера, але після 2 років практики з таким видом діяльності дійшов одного висновку: ця робота ніколи не буде благодарною але давайте хоча б мозГ їм не парить.. самі все розуміють і якшо і затримка із виправленням проблеми то явно вона не виражена в плані всі на все забили...

З.І.З.І. Це лише моє імхо, кожен вправі розуміти це по своєму...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ursa, мы уже пришли, ща расскажем. прикинь, ни одного обрыва, даа! тем более, зачем вам внешний интернет? на сервере и так хватает фильмов, музыки и порнухи (а это как раз 95% того, для чего интернет используется) :0024:

а если серьезно, то DrFaust прав - работа неблагодарная, окупаемость низкая, да и вообще масса сложностей связанных с продажей услуг тысячам совершенно разных людей со своими заморочками. это, конечно, не повод гробить качество, но я уже давно уяснил - если пров лежит, то обрывать ему линию поддержки смысла нет - сам поднимется. а для надежности надо минимум два канала, например телеком и датагруп. и желательно бекап в виде GPRS/EDGE. тогда инет пропадет только, если во всем городе вырубится свет, да и то не сразу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ааааа, кто здесь? :0024:

Неужели - ни единого разрыва? Ни е-ди-но-го??? И в договоре не пишет про переподключение раз в 24 часа? :0094:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зато борда работала,

хоть не скучно было

В мене наприклад не працювала

это колаж,

график то не поддельный :0024:

p.s. в + можно записать наличие графика, большенство провов всё ныкают

І графік тільки спочатку можна було побачити, потім і він не відкривався.

post-69-1217473092.jpg

А це от коли інет з'явився: ;)

post-69-1217473147.png

Може тему перенести в Надзвичайні події??? :0094:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...