Перейти до змісту

Великий розхід палива Nissan X-trail 2.2DCI 136к.с


Dimanoff

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
28 минут назад, Zelensky сказал:

 

Міскький цикл по гущі?

 

120 по місту?

Не оригінально.

 

))))

 

38 минут назад, EleKtrik сказал:

Якщо міський цикл, то такий розхід і буде. "Діагности" наші окрім зчитування помилок ніц і неможуть. Перевірити набирання температури в охолоджуючій рідині, адекватність передпусковогу підігріву, наявність деструктиву в сажі, і ще куча всього. Надіюсь паливні фільтра якісні і вчасно міняються. Протягом якого пробігу така проблема, та кіко км взагалі на ній їздиш.

Особисто я їзджу недавно,до цього наїздив батько 50 тис.Казав що так і брала,просто він на це уваги не звертає.

Опубліковано
30 минут назад, EleKtrik сказал:

Малась на увазі основна частина експлуатації авто, але танкістам непонять.

Основна частина експлуатації переважно траса.

Опубліковано
2 хвилин тому, Dimanoff сказано:

))))

 

Особисто я їзджу недавно,до цього наїздив батько 50 тис.Казав що так і брала,просто він на це уваги не звертає.

Тожі варто пошукати власників даного авто і зними порівняти розхід. Виробники зазвичай заміри роблять при ідеальних обставинах)

Опубліковано
2 хвилин тому, Dimanoff сказано:

Тепер питання по іншому.Де можуть якісно перевірити паливну систему та форсунки?

Форси, справді потрібно на стенд для інформативної перевірки. Паливну на авто, хз чи хто в нас перевіряє. Єдине, певно, що можуть, то стабільність рейла перевірити...

Опубліковано
Только что, EleKtrik сказал:

Тожі варто пошукати власників даного авто і зними порівняти розхід. Виробники зазвичай заміри роблять при ідеальних обставинах)

Про власника авто в Україні я написав,а до нього вона була пригнана з-за кордону.

Я ж написав,що в знайомих теж автомобіль з таким двигуном,і беруть меньше палива.На форумах теж пишуть хто 7,хто 8,9 зазвичай більше 10 ніхто не пише.

Опубліковано
2 хвилин тому, Dimanoff сказано:

Тепер питання по іншому.Де можуть якісно перевірити паливну систему та форсунки?

 

От з цим у Луцьку проблема.

 

Спробуйте в в Луцьку - ПрибалтСервіс і СТО в с. Коршовець біля Луцька.

Опубліковано
Щойно, Zelensky сказано:

 

От з цим у Луцьку проблема.

 

Спробуйте в в Луцьку - ПрибалтСервіс і СТО в с. Коршовець біля Луцька.

На прибалт не рекомендую, Корщовець переїхав в Підгайці. Теж лише міняють-підставляють-розводять руками.

Опубліковано
3 хвилин тому, Dimanoff сказано:

Про власника авто в Україні я написав,а до нього вона була пригнана з-за кордону.

Я ж написав,що в знайомих теж автомобіль з таким двигуном,і беруть меньше палива.На форумах теж пишуть хто 7,хто 8,9 зазвичай більше 10 ніхто не пише.

Я вище написав частину чинників які впливають на розхід, а їх ще тьма...

Опубліковано

ТС якщо треба зробити і не шкода грошей - їдьте до офіціалів у Рівне або Львів. Як я і писав - в Луцьку з нормальними дизелистами проблема.

Опубліковано
1 хвилина тому, Cherman сказано:

Наівно думати, що у офіціалів обов'язково будуть нормальні майстри.

 

Не 100% звичайно але краще як в гаражах.

Опубліковано
4 хвилин тому, Cherman сказано:

Наівно думати, що у офіціалів обов'язково будуть нормальні майстри.

Офіціали скуті регламентом і актами, багато яких тестових та ремонтних процедур їм заборонені. В основному агрегатна, та регламентна заміна вузла.

Опубліковано
1 хвилина тому, EleKtrik сказано:

Я б небув такий впевнений.

 

Я маю на увазі діагностику і ремонт дизеля. Не бачив я в гаражах майстрів зі стендами для дизельних форсунок. А там деє, ви самі не рекомендуєте.

Опубліковано
Щойно, Cherman сказано:

А що, є лише офіціали та загажені гаражі? Третього нема?

 

Ви праві є трете. Але наскілкьи я знаю не в Луцьку, бо в Луцьку з дизелистами проблема. Я про це вже двічі тут писав.

Опубліковано

Якщо машина нерівно робить на холостих то проблема може бути в регуляторі тиску палива, заїдьте до діагноста щоб подивитися тиск в паливній рампі на працюючому двигуну, була на Опелі така проблема.

Якщо проблема такі в ньому то замініть на новий, на реставрацію не погоджуйтеся, бо це на короткій період.

Опубліковано

я думаю на борді кожен другий експерт в дсі дизелях

з таким успіхом можна до ворожки  треба сходити, я думаю вона і причину скаже і порекомендує куди звернутися

якщо чесно то дизель вигідний рівно до того моменту поки він не починає любити мозги

а якщо почав то сідай і плач

100% толкових людей в Луцьку не має

всякі там коршовці і тому подібні спеціалісти не можуть дати 100% гарантію

бо причин може бути міліон, комп, насос, форсунки, регулятор, датчики

в дизелях по правильному, для того шоб зробити і потім не заглядати через пів року, треба міняти все. починаючи з зняття і промивки бага, заміни нвт і всіх форсунок...

а то буде як колись в товариша поміняв 2, рік поміняв інші 2, рік - поміняв насос і воно тим не кінчилося

якщо задача стоїть зроби толково - їдь на сервіс

Опубліковано
2 годин тому, R01and сказано:

Якщо машина нерівно робить на холостих то проблема може бути в регуляторі тиску палива, заїдьте до діагноста щоб подивитися тиск в паливній рампі на працюючому двигуну, була на Опелі така проблема.

Якщо проблема такі в ньому то замініть на новий, на реставрацію не погоджуйтеся, бо це на короткій період.

А то нічо що регулятор має причину на вихід з ладу. От через таких порадників потім і міняють ВСЕ.

Опубліковано
1 година тому, EleKtrik сказано:

А то нічо що регулятор має причину на вихід з ладу. От через таких порадників потім і міняють ВСЕ.

А нічо що я описав одне з можливих причин і наголосив щоб перевірити в діагноста? 

Опубліковано

Перечитав тему. Якщо коротко, то тут недостатньо інформації щоб робити висновки.

Лог - взагалі ні про що.

"Паспортні дані" - також фігня. Вони мають мало спільного з реальним використанням авто. Є різні методики, але вони ґрунтуються на тому, щоб отримувати достовірні відтворювані результати вимірювань, тому заміри проводять навіть не на полігонах, а на стендах з біговими барабанами при дотриманні купи вимок. В реальній експлуатації на 100 км можна спалити менше пального, ніж "за паспортом", одна загалом середні експлуатаційні витрати більші паспортних.

Я б почав з замірів витрат, але не так, що проїхав 100 км і дозаправився до повного. Наприклад, Луцьк-Львів-Луцьк літом вкладаюся в 6л/100км, а зимою було десь 6,7-6,8л на сотню.

Зараз доволі прохолодно. При поїздках на невеликі відстані багато пального витрачається на прогріви двигуна, салону і т.п. Тому й витрати більші. При коротких поїздках 10-12-15 літрів на 100 км. не дивина. При дальніх поїздках зовсім інші цифри витрат. В середньому за минулий рік вийшло 7,8 л на 100 км. при середній швидкості 32 км/год.

Опубліковано
29 хвилин тому, Саня сказано:

середньому за минулий рік вийшло 7,8 л на 100 км

Яке авто і двигун?  32 середньої швидкості то добре,  але їх можна мати при вжарюванні на трасі + корки в місті, або при спокійній їзді по трасі + нормальному руху в місті. 

Опубліковано
15 годин тому, Unknown сказано:

Яке авто і двигун?  32 середньої швидкості то добре,  але їх можна мати при вжарюванні на трасі + корки в місті, або при спокійній їзді по трасі + нормальному руху в місті. 

Opel Omega B 2.2DTI (Y22DTH).

32 - доволі висока середня швидкість. Добавилося трохи завдяки трасовим пробігам. Зазвичай 110-120, але бувало і 150-180, коли час піджимав.

При спокійній їзді по трасі розхід менше 6 літрів на сотню. При дуже спокійній рекорд був 4.8.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...