Перейти до змісту

Продам оперативку 4gb ddr3L1.35v


Рекомендовані повідомлення

Нова 5років гарантії, не підійшла по вольтажу, продам 600грн, або обмін на просту dd3 4 gb одною планкою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Borka V сказано:

Нова 5років гарантії, не підійшла по вольтажу, продам 600грн, або обмін на просту dd3 4 gb одною планкою.

Якщо це звичайна (не ноутбучна), то набери мене ввечері.  Носмер скину в приват.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 27.02.2021 at 03:47, Borka V сказано:

550грн

модель пам'яті напиши.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Була куплена минулого вівторка,гарантія 10 років продам.

1614584401610358340546.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 минут назад, Borka V сказал:

Була куплена минулого вівторка,гарантія 10 років продам.

минулого вівторка то ще 14 днів не пройшло, в чому проблема повернути туди де купували?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, x9teen88 сказано:

минулого вівторка то ще 14 днів не пройшло, в чому проблема повернути туди де купували?

вскрита коробка.

 

Цитувати

 

Строк обміну: протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.
Умова обміну:

 
Правила повернення товару
  • якщо товар не використовувався;
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • збережено розрахунковий документ з датою продажу.

 

  •  
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

каво? яка вскрита коробка, ви рофлите? це де такі правила? особисто повертав не раз коробку пластикову взагалі криво обрізану ножицями. читайте закон. те що вони там собі понаписували це особисто їхні проблеми.

купляли мабуть черговій шарашкіній конторі, бо: "якщо товар не використовувався;" і "Вскрита коробка" - це лютий брєд який нічого спільного з законом немає. це ж не банан, кожура якого здерта і поверненню не підлягає.

напишіть мені будь ласка назва того підвалу де ви купляли память

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

50 хвилин тому, x9teen88 сказано:

каво? яка вскрита коробка, ви рофлите? це де такі правила? особисто повертав не раз коробку пластикову взагалі криво обрізану ножицями. читайте закон. те що вони там собі понаписували це особисто їхні проблеми.

купляли мабуть черговій шарашкіній конторі, бо: "якщо товар не використовувався;" і "Вскрита коробка" - це лютий брєд який нічого спільного з законом немає. це ж не банан, кожура якого здерта і поверненню не підлягає.

напишіть мені будь ласка назва того підвалу де ви купляли память

 

тебе носиком в закон тицьнуть і скажуть - "до побачення".

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Zheny@ сказал:

тебе носиком в закон тицьнуть і скажуть - "до побачення".

 

ніт

Законом України «Про захист прав споживачів» передбачено, що протягом 14 днів з моменту оформлення покупки справний товар, тобто товар належної якості, який з будь-яких причин не сподобався покупцю, можна повернути. 

про коробку там нічого не сказано, коробка це не товар. пломби пошкоджені на самих модулях? - ніт. сліди використання наявні? теж думаю - ніт, протилежне нехай доведуть.

а вскрита коробка це відмазка шарашкіної контори, так сказать на лоха, без обід.

неодноразово бачив випадки коли купували материнки з процами і тиждень їх пользували аккуратно, а потім повертали в магазин.

не будьте терпілоїдами, в закон вони тицьнуть, серйозно? ахаха

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

37 хвилин тому, x9teen88 сказано:

«Про захист прав споживачів» передбачено, що протягом 14 днів з моменту оформлення покупки справний товар, тобто товар належної якості, який з будь-яких причин не сподобався покупцю, можна повернути. 

 

Ти хоча б закон читав?

впевнений, що вирвав з лівого сайту контент.

 

Цитувати

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

{Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010}

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.

 

Пломба - ярлик  роздерта, як мавпа газету. 

Якби акуратно вскрита, немає проблем.  Також видно сліди встановлення на ОЗУ - а це вже значить, що товар вмикався.

Можна доводити довго і нудно, і свою правоту виграти. 

Брейн, про який йде мова, поверне гроші або обміняє товар, лише після сервісного відділу, який підтвердить якість і працездатність товару.

 

Якщо мова про гарантійний випадок - то справа інша.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ліл, так, вирвав із державного сайту, де прямо цитується рівно те ж що ти скинув слово в слово. 

прошу показати мені де там є хоч слово про "вскриту коробку" або взагалі якийсь натяк про упаковку. 

пломба та ярлики це конкретно стосується цільового товару, а не його упаковки, коробки чи поліетиленового пакету із надписом "Колібріс".

сліди використання треба ще довести, але якшо є ярко виражені царапини на модулях, то так - причина для відмови є. але ще раз повторюсь, неодноразово повертав, особисто, комплектуху із не просто розірваними упаковками (які ще можуть переклеїти), а розрізаними ножицями просто в хлам. і ніяких претензій не було, все залежить від наглості продавана.

ще раз повторюсь, знаю ситуації коли без проблем повертались цілі комплекти мать+цпу ледь не в останній можливий день повернення (13/14). 

також, формулювання: "товар належної якості" аж бігом можна трактувати в свою користь, і воно абсолютно ніякого відношення немає до упаковки, тому ще це упаковка, Карл!, а не товар.

Друге питання що в нашій любій державі будь який сраний фоп який себе возомнив амазоном, не зможе надати адекватний сервіс, бо ж в нього комплектуха не офіційна, а провезена верблюдами, надіюсь не потрібно нагадувати яка в нас ситуація з податковою. Тому звісно що дрібним баригам не вигідно робити повернення, і вони будуть вас всякими правдами і НЕПРАВДАМИ слати на ікс, бо вскрита коробка для них то вже смерть і уход в мінуса. Але то вже як кажуть треба було думати раніше де купуєш товар.

Такі от пирожки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То капець, я працюю з брейном вже декілька років, якби пломба була ціла яб спокійно вернув гроші, а так товар робочий не гарантійний випадок користуємся.Ну і як завжди....зробили з мухи слона.Дякую за підтримку і поради.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, x9teen88 сказано:

повертав, особисто, комплектуху із не просто розірваними упаковками (які ще можуть переклеїти), а розрізаними ножицями просто в хлам. і ніяких претензій не було,

тобі пощастило на надмірно лояльного продавця. Бо згідно закону цитую:

" Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій..."

 

Але продавцю не заборонено йти на зустріч клієнту, і повертати без упаковки. Хоча цим він сам собі створює проблему з подальшим продажем.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нехай буде так, яж продаю ту оперативку а не прошу у Вас допомоги її вернути!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, x9teen88 сказано:

прошу показати мені де там є хоч слово про "вскриту коробку" або взагалі якийсь натяк про упаковку

фраза "збережено товарний вигляд"  передбачає наявність цілої упаковки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, x9teen88 сказано:

рошу показати мені де там є хоч слово про "вскриту коробку" або взагалі якийсь натяк про упаковку. 

пломби і ярлики.

Оперативка в коробці (як видно на фото) заклеєна стікером. І той стікер - розірваний. Тому це і є пломба.

Це може стати причиною відмови.  І тобі просто везло, що тобі вертали гроші і т.д.

Якби стояла негласна  вказівка "нічого не брати назад"  - пішов би ти додому зі своїм комплектом продавати його на ОЛХ.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 часов назад, Unknown сказал:

збережено його товарний вигляд

 

19 часов назад, Unknown сказал:

пломби, ярлики

це стосується товару, товар це не упаковка

 

18 часов назад, Zheny@ сказал:

Оперативка в коробці (як видно на фото) заклеєна стікером. І той стікер - розірваний. Тому це і є пломба.

тобто якщо ця пломба розірвана, то гарантія вже не діє? а якщо пломба нової пошти розірвана, то повернути теж не можна товар який пересилався поштою?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 часов назад, Unknown сказал:

фраза "збережено товарний вигляд"  передбачає наявність цілої упаковки.

ким передбачає, бабою Катею чи дядьком Васею? якщо передбачає, то має бути в законі, інакше трактовка вільна і завжди на користь клієнта

можна будь ласка конкретно таке формулювання в законі процитувати? я такого не знайшов там

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 часов назад, Borka V сказал:

Нехай буде так, яж продаю ту оперативку а не прошу у Вас допомоги її вернути!

вибачаюсь за офтоп, але тут вже треба розібратись, до талого ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, x9teen88 сказано:

якщо ця пломба розірвана, то гарантія вже не діє?

Гарантія і повернення товару належної якості -- це абсолютно різні речі,  як можна цього не розуміти? 

Гарантія -- це проблеми з якістю. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, Unknown сказал:

Гарантія і повернення товару належної якості -- це абсолютно різні речі,  як можна цього не розуміти? 

Гарантія -- це проблеми з якістю. 

при чому тут гарантія, річ про брєд з пломбами які відношення не мають до товару, пломба на товарі, а не на пакетику з надписом АТБ повинна бути

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, x9teen88 сказано:

а якщо пломба нової пошти розірвана, то повернути теж не можна товар який пересилався поштою

Мова про упаковку виробника,  а не про якісь додаткові.  Пломби і ярлики,  це теж не власне товар,  але вони повинні зберегтись. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...