Перейти до змісту

Яке обрати дизпаливо?


Liontiger

Рекомендовані повідомлення

Всім привіт!

Цікавить порада набута досвідом та знаннями.

В мене пассат б7 двигун 2.0 дизель з сажевим фільтром.

З моменту купівлі машини заправлявся  дп виключно на вог, окко, шелл, інші заправки не викликають довіри.

В цьому році спрацював датчик сажевого фільтра, почав заправляти + та пульс.

З попереднього досвіду можу сказати, по моїм спостереженням, що дп шелл дуже економне їздити містом, вог та окко по трасам.

Чи варто купляти ДП +, пульс та vp?

Зняття сажевого фільтра не варіант, залишаю можливість виїзду в Європу з метою відпочинку та туризму.

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А хіба існує таке дизпаливо, що не залишає сажу у фільтрі?  Зазвичай до 250 тис.км сажевик або не турбує зовсім, або його можна легко привести в норму проїхавши 20-30км в режимі 2,5-3.0 тис. обертів. Якість палива, як на мене, дуже впливає на розхід,  км/л. 

Доречі, були сюжети в новинах, що показували чергу з бензовозів різних автозаправників до одного і того ж заводу. Тому не факт, що є велика різниця в якості дп на різних заправках.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чим якісніше ДП тим має бути менше сажі.

Різниці у витраті між ДП та ДП+ та пульс не помітив, крім написаного вище по брендам заправок. Бренди пишуть, що в преміум ДП зменшений вміст сірки

Я все ж таки не можу зрозуміти звичайне паливо пишуть Євро 5, а покращене, це що?

Двигун розрахований на Євро 5, чи додаткові присадки потрібні йому?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Окко - сажевий фільтр після кожного баку. Амік - сажевий фільтр раз в півроку ато і рідше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Black сказал:

Окко - сажевий фільтр після кожного баку. Амік - сажевий фільтр раз в півроку ато і рідше.

 

Раз в півроку регенерація чи ти сажнвий фільтр міняєш? :D

Скільки ж ти за півроку проїжджаєш? Один бак? В людей, наскільки я чув, на різних дизелях, регенерація проходить раз в ~300-800 км

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 19.08.2020 at 20:16, Liontiger сказано:

Чим якісніше ДП тим має бути менше сажі.

До якоїсь міри може й так, але вуглець з пального нікуди дітись не може. Фільтр псує не так сама сажа, яку можна "пропалити", як незгоряємий залишок, який вже наприклад може йти також і від неправильно підібраного або неякісного масла (хоча думаю в б7 пасат ви таки лиєте хороше малозольне мастило).

Особисто я їздив кілька років на wog, кілька років на okko, останнім часом ще на upg - суттєвої різниці не помітив. Трасового пробігу було багато, не низьких обертах їжджу мало, до карантину навіть майже не помічав коли фільтр пропалювався.

Пальне з всякими "+" містять в основному присадки для промивки паливної системи, чи можуть вони впливати на сажевий фільтр? Ну хіба-що правильний факел з форсунки забезпечує повне і правильне згоряння палива, хз. Я не експерт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 11.11.2020 в 15:05, Ромко сказал:

Ну хіба-що правильний факел з форсунки забезпечує повне і правильне згоряння палива, хз. Я не експерт.

Недавно почув та прочитав таку думку від людей, які займаються продажем пального, що вибирати пальне потрібно по результатам роботи двигуна.

Кожний двигун сприймає по різному пальне різних мереж, тому тільки результати використання пального можуть підказати, що краще підходить. Але я б не рекомендував для сучасних двигунів лити дешеве пальне. 

Тепер багато продавців, що продають пальне з гарними знижками до -6 грн від стели преміум заправок.

Не забувайте сьогодні "чорна п'ятниця" на WOG з 21.00 13.11 та до 06.00 14.11 заправка пальним - 6 грн а газом -2 грн. Якісної

В 11.11.2020 в 09:44, Юріч сказал:

 

заправки.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 11.11.2020 в 09:44, Юріч сказал:

В людей, наскільки я чув, на різних дизелях, регенерація проходить раз в ~300-800 км

Все залежить від манери їзди водія. Як правило сажевий забивається в місті. На трасі він регенерується.  Якщо їздити на трасі на низьких обертах то результат буде такий як і в місті.

Я сперше їздив по трасі з обертами в межах 1500-1800, тепер стараюсь їхати на певних ділянках з набагато більшими обертами.

В першому випадку після кожної поїздки в 1000 - 1300 км сажевик починам мені моргати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...