laser Опубліковано 10 Листопада, 2019 в 13:23 #1 Опубліковано 10 Листопада, 2019 в 13:23 Короче попав мені в руки класний але вбитий і втоплений cannondale f2000. Відновив його для прогулянок під настрій. В процесі виявилась тріщина на славнозвісній рамі CAD3. чесно кажучи думав під моєю вагою буде триматись, але після кількох виїздів бачу повзе далі... Де можна було б заварити? довжина приблизно 10 мм. була ідея запаяти за допомогою алюмінієвого припоя, але там треба хороший рівномірний прогрів. думаю на такій трубі нереально - або не прогрію або навпаки пропалю тонкий алюміній. крім того припой має в складі агресивний флюс, який може викликати роз'їдання металу.
Unknown Опубліковано 10 Листопада, 2019 в 14:31 #2 Опубліковано 10 Листопада, 2019 в 14:31 Аргонщикам показував?
laser Опубліковано 10 Листопада, 2019 в 16:09 Автор #3 Опубліковано 10 Листопада, 2019 в 16:09 В 10.11.2019 в 14:31, Unknown сказав: Аргонщикам показував? Показати ні, де їх шукати? я ж того і тему створив.
S30 Опубліковано 11 Листопада, 2019 в 09:22 #5 Опубліковано 11 Листопада, 2019 в 09:22 В 10.11.2019 в 13:23, laser сказав: Короче попав мені в руки Показати Судячи з фото рама вдарена і вгнута в місці тріщини. Жорсткість порушена і рама "грає". Не виключено, що просто заварити ніц не дасть або ефект буде короткотривалий. ІМХО По хорошому розрізати, відрихтувати, +вставка і заварити назад. Або вирізати ушкоджений елемент рами і вварити підходящий з донора.
laser Опубліковано 11 Листопада, 2019 в 09:43 Автор #6 Опубліковано 11 Листопада, 2019 в 09:43 хлопці, тут дійсно все печально. коли я купував його ззовні бачив шо краска вспучилась, але особливо не придав значеня. вмятину бачив, но думаю естетика мені до ср@ки. тріщини видно не було. справа в тому що рама дуже тонка, тому погнулась і тріснута. доречі ці рами "грають" з завода. вже як взявся перебирати, то виявилось що вел утоплєнік о_О а рама знизу мала такий вот стан Показати контент але шляху назад не було - все було видраєно, висушено, пофарбовано, а середину рами після просушки оброблено WD40. цей корч мене повністю влаштовує, і я отримав задоволення від його відновлення і покатушок на ньому. і хотів би ще наїздити пару тисяч без заміни рами чи дорогих вкладень =) Показати контент
S30 Опубліковано 11 Листопада, 2019 в 10:21 #7 Опубліковано 11 Листопада, 2019 в 10:21 Одне діло, коли "грає" але геометрія не порушена, і зовсім інше в тебе. Фігово що січення труби перемінне. Спробуй , звісно, заварити. Але я б ще "одягнув" нижню трубу в "шкарпетку" зробивши декілька шарів з скловолокна на епоксидці. Пофарбуєш і як "так і було з фабрики". Це добавило б жорсткості. Бо вмятина з тріщиною в тебе в негарному місці, а "люмінь" має властивість руйнуватися швидко, це не сплав заліза де погнулось і ще іздиш доки не набридне.
Volt Опубліковано 12 Листопада, 2019 в 19:26 #8 Опубліковано 12 Листопада, 2019 в 19:26 аргоном треба латочку наварювати, і якщо алюміній не сильно засраний. Але будь готовий шо її може потянути від нагрівання. НА олх є оголошення...
laser Опубліковано 13 Червня, 2020 в 06:39 Автор #9 Опубліковано 13 Червня, 2020 в 06:39 прогнозовано тріщина повзла. з моїх засічок на фарбі за пів року по міліметру-два з кожної сторони виросла. ціна питання 70 грн. хлопці навіть зафарбували в тон. шиномонтаж біля ВОГа на відродження https://g.page/22duyma?share
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.