Перейти до змісту

Потрібно шліфонути гальмівний диск і замінити колодки.


dostavka2100

Рекомендовані повідомлення

Потрібно шліфонути гальмівний диск (пішов хвилями) Рено Докер і замінити колодки.

Т. 095 131 87 47

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пітстоп шліфують і міняють

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На їхньому Боші?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@dostavka2100 диск не шліфують, а проточують.

Раджу замінити пару дисків під нові колодки. І мати спокій.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Невже нові настільки дорогі,  щоб займатись такою вкрай сумнівною справою як проточка? Це ж безпека... 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

43 хвилин тому, Unknown сказано:

Невже нові настільки дорогі,  щоб займатись такою вкрай сумнівною справою як проточка? Це ж безпека... 

проточка дисків цілком нормальна справа, а не сумнівна. Є дозволені (якраз для безпеки) межі зносу, в межах яких можна спокійно сточувати при потребі.

 

1 година тому, fedot сказано:

Раджу замінити пару дисків під нові колодки. І мати спокій.

думаю, ти й сам знаєш, що і нові бувають кривими, а радиш наче "не в темі"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, jack74 сказано:

думаю, ти й сам знаєш, що і нові бувають кривими, а радиш наче "не в темі"

Я ж не радив, які брати..Найдешевший китай і оригінал таки мають між собою офігєнну різницю. А далі - хотєлка і гаманець.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну то тоді "оригінал" і проточка реально оригінала мають між собою офігєнну різницю в ціні, правда ж :) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@jack74 правда.

Я дав свою пораду - на тому дискусію припиняю, як недоцільну)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 годин тому, jack74 сказано:

проточка дисків цілком нормальна справа, а не сумнівна. Є дозволені (якраз для безпеки) межі зносу, в межах яких можна спокійно сточувати при потребі.

І які  ті межі для прикладу? А якщо диск вже частину ресурсу відпрацював,  ще шар металу зніме проточка скільки ресурсу залишиться?  Робота по зняттю,  проточці і встановленню не халявна ж.  Чи варто воно того? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо дійсно цікаво, можеш погуглити і знайдеш про "межі". 

От наприклад перше, що попалось:

Цитувати

Допустимая толщина тормозного диска указана на торце тормозного диска, при условии, что диск выполнен с соблюдением требований международных стандартов.
Необходимо запомнить следующую особенность: подточка тормозного диска возможна, если остаток составляет минимум 4 мм (это касается вентилируемых дисков).

Цитувати

Согласно международным правилам производства тормозных дисков легковых автомобилей, компании, выпускающие их, обязаны гравировать на них информацию о максимально допустимом износе. Чтобы определить максимальный износ тормозного диска, необходимо внимательно изучить его торцевую часть. На ней указывается информация об исходной толщине детали, а также о минимальной толщине, при достижении которой производитель рекомендует отказаться от эксплуатации диска, и он больше не отвечает за качество торможения.

kak uznat minimalnuyu tolshinu disca

 

Також, зазвичай, ці "межі" описують в "букварях" до конкретної машини. Наприклад, в книзі до Форда Фокуса сказано:

Цитувати

При наличии на рабочей поверхности диска задиров, глубоких рисок и других дефектов, увеличивающих износ колодок и уменьшающих эффективность торможения, а также в случае повышенного бокового биения диска, вызывающего вибрации при торможении, замените диск. В специализированных мастерских такой диск можно проточить и прошлифовать с обеих сторон на одинаковую глубину, но после обработки толщина диска должна быть не меньше минимально допустимого значения. 
Минимально допустимая толщина тормозного диска тормозного механизма переднего колеса 23 мм. Если толщина одного из дисков меньше указанной, замените оба диска. 

 

А стосовно "чи варто воно того" - це з чиєї позиції? Якщо з позиції токаря, то це регулярна робота (клієнти з таким "замовленням" постійно звертаються). А якщо з позиції водія, то проточка, напр., коштує 100грн за пару (не стверджую, але щось біля того), а нові коштують сам пошукай :) Висновок зробиш :) 

Крім того, постійність таких клієнтів в токарів доводить, що багато хто рахує, що "варто"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Там станок ставиться і проточується, контролює механік. Не токар. Так на боші. Можливо десь по іншому.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:) в токаря по-іншому, в токаря він сам контролює :) 

А ти, я так розумію, кажеш про станочок, котрий монтується на ступицю, і точить прямо на машині (тобто, не потрібно знімати диска)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую всім.

Тепер думаю може дійсно купити нові диски?

Машина 16 го року, поміняти і забути.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16-го року і вже диски міняти?!?!? :blink: Вона що, на перегонах постійно участь бере?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, jack74 сказано:

Вона що, на перегонах постійно участь бере

Думаю, що гальмуючи на високій швидкості, влетів у воду. От диск і крутнуло. Якщо так - однозначно міняти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та буває таке, згоден, але диск не веде аж настільки. Трішки проточив і все.

 

Зрештою, ми тут не екстрасенси, діагноз ставити має спеціаліст, котрий буде "тримати в руках" і буде "мацати" його очима

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую всім.

Тему закрито.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, dostavka2100 сказано:

Дякую всім.

Тему закрито.

Рішення хоч яке?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поставив нові.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...