Перейти до змісту

Потрібно шліфонути гальмівний диск і замінити колодки.


dostavka2100

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Невже нові настільки дорогі,  щоб займатись такою вкрай сумнівною справою як проточка? Це ж безпека... 

Опубліковано
  В 06.04.2019 в 07:32, Unknown сказав:

Невже нові настільки дорогі,  щоб займатись такою вкрай сумнівною справою як проточка? Це ж безпека... 

Показати  

проточка дисків цілком нормальна справа, а не сумнівна. Є дозволені (якраз для безпеки) межі зносу, в межах яких можна спокійно сточувати при потребі.

 

  В 06.04.2019 в 06:23, fedot сказав:

Раджу замінити пару дисків під нові колодки. І мати спокій.

Показати  

думаю, ти й сам знаєш, що і нові бувають кривими, а радиш наче "не в темі"

Опубліковано
  В 06.04.2019 в 08:17, jack74 сказав:

думаю, ти й сам знаєш, що і нові бувають кривими, а радиш наче "не в темі"

Показати  

Я ж не радив, які брати..Найдешевший китай і оригінал таки мають між собою офігєнну різницю. А далі - хотєлка і гаманець.

Опубліковано

ну то тоді "оригінал" і проточка реально оригінала мають між собою офігєнну різницю в ціні, правда ж :) 

Опубліковано
  В 06.04.2019 в 08:17, jack74 сказав:

проточка дисків цілком нормальна справа, а не сумнівна. Є дозволені (якраз для безпеки) межі зносу, в межах яких можна спокійно сточувати при потребі.

Показати  

І які  ті межі для прикладу? А якщо диск вже частину ресурсу відпрацював,  ще шар металу зніме проточка скільки ресурсу залишиться?  Робота по зняттю,  проточці і встановленню не халявна ж.  Чи варто воно того? 

Опубліковано

якщо дійсно цікаво, можеш погуглити і знайдеш про "межі". 

От наприклад перше, що попалось:

  Цитувати

Допустимая толщина тормозного диска указана на торце тормозного диска, при условии, что диск выполнен с соблюдением требований международных стандартов.
Необходимо запомнить следующую особенность: подточка тормозного диска возможна, если остаток составляет минимум 4 мм (это касается вентилируемых дисков).

Показати  
  Цитувати

Согласно международным правилам производства тормозных дисков легковых автомобилей, компании, выпускающие их, обязаны гравировать на них информацию о максимально допустимом износе. Чтобы определить максимальный износ тормозного диска, необходимо внимательно изучить его торцевую часть. На ней указывается информация об исходной толщине детали, а также о минимальной толщине, при достижении которой производитель рекомендует отказаться от эксплуатации диска, и он больше не отвечает за качество торможения.

kak uznat minimalnuyu tolshinu disca

Показати  

 

Також, зазвичай, ці "межі" описують в "букварях" до конкретної машини. Наприклад, в книзі до Форда Фокуса сказано:

  Цитувати

При наличии на рабочей поверхности диска задиров, глубоких рисок и других дефектов, увеличивающих износ колодок и уменьшающих эффективность торможения, а также в случае повышенного бокового биения диска, вызывающего вибрации при торможении, замените диск. В специализированных мастерских такой диск можно проточить и прошлифовать с обеих сторон на одинаковую глубину, но после обработки толщина диска должна быть не меньше минимально допустимого значения. 
Минимально допустимая толщина тормозного диска тормозного механизма переднего колеса 23 мм. Если толщина одного из дисков меньше указанной, замените оба диска. 

Показати  

 

А стосовно "чи варто воно того" - це з чиєї позиції? Якщо з позиції токаря, то це регулярна робота (клієнти з таким "замовленням" постійно звертаються). А якщо з позиції водія, то проточка, напр., коштує 100грн за пару (не стверджую, але щось біля того), а нові коштують сам пошукай :) Висновок зробиш :) 

Крім того, постійність таких клієнтів в токарів доводить, що багато хто рахує, що "варто"

Опубліковано

Там станок ставиться і проточується, контролює механік. Не токар. Так на боші. Можливо десь по іншому.

Опубліковано

:) в токаря по-іншому, в токаря він сам контролює :) 

А ти, я так розумію, кажеш про станочок, котрий монтується на ступицю, і точить прямо на машині (тобто, не потрібно знімати диска)

Опубліковано
  В 07.04.2019 в 15:24, jack74 сказав:

Вона що, на перегонах постійно участь бере

Показати  

Думаю, що гальмуючи на високій швидкості, влетів у воду. От диск і крутнуло. Якщо так - однозначно міняти.

Опубліковано

та буває таке, згоден, але диск не веде аж настільки. Трішки проточив і все.

 

Зрештою, ми тут не екстрасенси, діагноз ставити має спеціаліст, котрий буде "тримати в руках" і буде "мацати" його очима

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...