Честер Опубліковано 22 Січня, 2018 в 10:54 #1 Опубліковано 22 Січня, 2018 в 10:54 Є ультрабук HP Spectre XT Touchsmart 15-4010nr з сенсорним екраном (ага, з сенсорним). Оригінальний дисплейний модуль прийшов в нєгодность, через шо було придбано б/у, знятий з іншого ноутбука. При під'єднанні до комп'ютера дисплей не подає жодних ознак життя. Сам ноутбук шумить, клавіатура світиться, а отже шось працює. Однак переконатись у справній роботі іншого заліза не вдається бо візуалізації нема жодної (через HDMI немає картинки теж, видає "No signal" на моніторі). Крч, підкажіть де краще таке діло перевірити в Луцьку? Є ще надія повернути модуль продавцю, якщо проблема в ньому.
morokk Опубліковано 22 Січня, 2018 в 17:32 #2 Опубліковано 22 Січня, 2018 в 17:32 коли ви запускаєте ноут, то дивіться на світлову індикацю на клавіатурі. на оф сайті HP є пояснення, що ця світлова індикація означає. це спростить вам задачу у пошуках несправностей. https://support.hp.com/ua-ru/document/c01993201
Честер Опубліковано 25 Січня, 2018 в 13:44 Автор #3 Опубліковано 25 Січня, 2018 в 13:44 On 22.01.2018 at 19:32, morokk сказано: коли ви запускаєте ноут, то дивіться на світлову індикацю на клавіатурі. на оф сайті HP є пояснення, що ця світлова індикація означає. це спростить вам задачу у пошуках несправностей. https://support.hp.com/ua-ru/document/c01993201 Дякую за відповідь, але я не помічав нічого схожого зі згадаою у статті індикацією... Він вмикається, ніби доходить до вікна логіна користувача Windows (по логіці).. Кнопка вимкнення підсвітки працює справно, Капс лок працює... Але жодного звуку з динаміків і жодної картинки...
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.