VovikMik Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 07:21 #1 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 07:21 До 10.08.2017 потрібно зібрати 300 підписів під петицією "GPS - навігатори в машрутних таксі". Допоможіть голосами. Модливо тоді міськрада хоч щось зробить. https://e-dem.in.ua/lutsk/Petition/View/959
paksivatova Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 08:09 #2 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 08:09 а є додаток,щоб мак в телефоні відслідковувати?
snouden Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 08:27 #3 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 08:27 18 хвилин тому, kroha сказано: а є додаток,щоб мак в телефоні відслідковувати? Тут на борді колись викладали якусь неофіційну версію, але тільки під Android
Gendruk Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 08:33 #4 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 08:33 23 хвилин тому, kroha сказано: а є додаток,щоб мак в телефоні відслідковувати? Є mak і citybus, але коли виключенні gps то толку з них немає
Gendruk Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 09:15 #5 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 09:15 Підписав. А то ціну пвдняли а сервіс все гірше.
paksivatova Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 09:33 #6 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 09:33 1 час назад, snouden сказал: Тут на борді колись викладали якусь неофіційну версію, але тільки під Android ну так власники айфонів на маршрутках не їздять ...
Zalepok44 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 09:49 #7 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 09:49 16 хвилин тому, kroha сказано: ну так власники айфонів на маршрутках не їздять ... їздять, вони їх в кредит на останні купують, ну прийнанні деякі...
MACCEN Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 13:48 #8 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 13:48 правильніше щоб весь муніціпальний транспорт належав міськраді і проблем не буде взагалі, а дохід в казну міста - але на це ніхто не піде.
nickel Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 15:12 #9 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 15:12 1 час назад, MACCEN сказал: правильніше щоб весь муніціпальний транспорт належав міськраді і проблем не буде взагалі, а дохід в казну міста - але на це ніхто не піде. Вже були в депо і тролейбуси і маршрутки... багато вони доходу принесли?
nickel Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 16:07 #10 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 16:07 Только что, viktorovi4 сказал: Просто треба гнати в шию таких керовніків, які в такому бізнесі не можуть принести дохід. І далі що?
nickel Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 16:17 #11 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 16:17 Только что, viktorovi4 сказал: Ну логічно ж, що наймати інших. Таких самих?
GODKR@T Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 16:48 #12 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 16:48 А за 251-й маршрут хто відповідає? в базі "мак" його навіть і немає, їздять особливо ввечері як їм хочеться.
nickel Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 16:49 #13 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 16:49 1 минуту назад, viktorovi4 сказал: Не таких самих. А де їх брати "не таких самих" не підкажете?
SunSeth Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 16:53 #14 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 16:53 До сраки ті всі петиції. Не тіште себе. Скільки з них мали хоч якийсь толк за весь час? 2? 3?
nickel Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 18:20 #15 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 18:20 15 минут назад, viktorovi4 сказал: Шукати. Приватні перевізники ж якось працюють, і я сумніваюсь, що у збиток Самі пробували топ-менеджерів шукати? Багато без роботи таких бачили? Приватні тому й працюють, бо приватні, і власник керує своїм бізнесом максимально ефективно.
nickel Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 18:43 #16 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 18:43 1 минуту назад, viktorovi4 сказал: А на хіба вони в міській владі сидять? Хай шукають. Проблема ж не в тому, що тролейбуси і маршрутки в комунальній власності, а в тому, що ними погано керують. Якраз в тому й проблема, що підприємство комунальне. В наших реаліях, держава і ефективність - несумісні поняття. Та й у всьому світі держави намагаються уникати влазити в бізнес, крім одиничних випадків, типу ядерної енергетики чи залізничного транспорту. А оці комунальні підприємства - спадок совка, давно треба ліквідувати чи приватизувати. Чи можете назвете приклад успішного комунального підприємства?
nickel Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 19:02 #17 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 19:02 7 минут назад, viktorovi4 сказал: Як показує дана петиція, то в наших реаліях і з приватним транспортом дуже великі проблеми. Без петиції Ви проблеми не бачили? З приватним транспортом проблем немає. Приватники прогинаються рівно настільки, наскільки їх нагинає влада. Не з приватниками проблема, а з владою.
nickel Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 19:16 #18 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 19:16 Только что, viktorovi4 сказал: Вот. Якби влада нормально працювала, то і з комунальним не було б проблем. Если бы да кабы, так во рту б росли грибы. То назвете нарешті приклад ефективного комунального підприємства?
nickel Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 19:26 #19 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 19:26 Только что, viktorovi4 сказал: Ні. Тоді про що мова? Про сферичного коня в вакуумі? Только что, viktorovi4 сказал: Але і нормального приватного перевізника в Луцьку також немає. Що значить "нормального"? Що значить "немає"? Назвіть хоч одного збиткового приватного перевізника. Тут же збиралися в казну прибуток комунального пп перераховувати. Так от всі приватні перевізники - прибуткові, всі комунальні пп - збиткові. Ні на яку думку не наштовхує? Якщо говорити про "нормальність" перевізників з точки зору пасажира, так це влада не допрацьовує. Забрали б хоч одну ліцензію за виключений жпс, завтра навіть в поломаних маршрутках жпс працювали.
nickel Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 19:30 #20 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 19:30 3 минуты назад, viktorovi4 сказал: Якби влада допрацьовувала, то і комунальний транспорт був би прибутковим. Знову в роті гриби... Здаюсь. Давай повернемо колгоспи, а потім і срср. п.с. 2-3 покоління має вирости без совка, поки він з голови нації вивітриться.
nickel Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 19:38 #21 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 19:38 3 минуты назад, viktorovi4 сказал: Толку з того, що приватний транспорт прибутковий, якщо він брудний, ржавий, обшараний з переломаною рамою, не дотримується графіків, вимкнений жпс і т.д. і т.п. І справді. Пересідайте на тролейбуси, там цих проблем немає.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.