Перейти до змісту

Прошу поради по купівлі телефону


arimantaras

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Друзі така ситуаці...купила сестра с села телефон Lenovo на Варшавському ринку...гарантію на рік виписав сам продавець але не в офіційній гарантійній книжці а свою якусь і я так розумію цей Lenovo це якась китайська копія яка швидше за все "сірий" телефон і незаконно потрапив в Україну ...і через 2 місяць телефон перестав приймати дзввінки і сестра звернулась до мене про допомогу як звернутись до продавця що або взяв на ремонт або повернув гроші...але я так відчуваю що він нас пошле..Так от чи має в продавя бути сертифікат відповідності на мобільні які продає і якщо він його не має то чи можна викликати на нього Поліцію якщо відмовить в ремонті цих "сірих" телефонів??

Опубліковано
1 година тому, arimantaras сказано:

Друзі така ситуаці...купила сестра с села телефон Lenovo на Варшавському ринку...гарантію на рік виписав сам продавець але не в офіційній гарантійній книжці а свою якусь і я так розумію цей Lenovo це якась китайська копія яка швидше за все "сірий" телефон і незаконно потрапив в Україну ...і через 2 місяць телефон перестав приймати дзввінки і сестра звернулась до мене про допомогу як звернутись до продавця що або взяв на ремонт або повернув гроші...але я так відчуваю що він нас пошле..Так от чи має в продавя бути сертифікат відповідності на мобільні які продає і якщо він його не має то чи можна викликати на нього Поліцію якщо відмовить в ремонті цих "сірих" телефонів??

 

модель то хоть яка?

Опубліковано

Якщо усно не домовитесь (гарантійний випадок чи ні) - то нічого далі не буде, тільки нерви і час собі згаєте. 

P. S. Почитайте для себе гарантійний "нюанси" будь якого з брендів моб. тел.

В більшості випадків телефон не проходить по гарантії. 

Почитайте! Бо писати,  дійсно, багато треба... 

Опубліковано
4 годин тому, Itzamna сказано:

Хош с тобой схожу, хочу казок послухати, бензін візьму на всяк случай.

І сестру не забудьте,можливо телефон має механічні пошкодження або вологу.

Опубліковано
10 часов назад, arimantaras сказал:

Друзі така ситуаці...купила сестра с села телефон Lenovo на Варшавському ринку...гарантію на рік виписав сам продавець але не в офіційній гарантійній книжці а свою якусь і я так розумію цей Lenovo це якась китайська копія яка швидше за все "сірий" телефон і незаконно потрапив в Україну ...і через 2 місяць телефон перестав приймати дзввінки і сестра звернулась до мене про допомогу як звернутись до продавця що або взяв на ремонт або повернув гроші...але я так відчуваю що він нас пошле..Так от чи має в продавя бути сертифікат відповідності на мобільні які продає і якщо він його не має то чи можна викликати на нього Поліцію якщо відмовить в ремонті цих "сірих" телефонів??

Ніколи не розумів людей які купують телефони на базарах. Невже мало магазинів електроніки. Там хоч б з гарнтією відносно ринку все гуд. А саме краще то замовити через інтернет магазин. Ціна ж в магазина електроніки або ж така сама або на гривень 100 більше або ж навіть меншаза той самый товар. Зате гарантія не 14 днів від ПП а 12 місяців. Хочете б.в ЛОХ ЮА Вам в допомогу. 

По темі до продавця однозначно йти, якщо він надавав гарнтію або казав що гарантія від виробника. Якщо ж 14 днів. Все тю тю.

Опубліковано

"Ей Богу, как дети!" .

По суті. 

Випадок. А то й два.

1 особа купляє телефон, як пише дехто вище, тіпа самий вумний, телефон в ОФІЦІЙНОГО ПРЕДСТАВНИКА ІНТЕРНЕТ МАГПЗИНІ. Вивалює 5тищ+ додаткові гарантії + Офіційно завезений, проштампований, прошитий під Україну і прочя ...уйня-муйня.

Пару місяців проходить, тіліпон мережі не бачить. Здають. Нагадаю!!! По гарантії)))). Київ-луцьк-київ. Приїхав, зробили, тіпа)) пару днів, те саме. Так пару місяців. 

Ітог. Тіліпон нах закинутий на полку. Купився другий, пох який.

2 особа купила тіліпон тої самої марки  на Борді, зрук, "пряма чяйна". Пройдено кримримміднітруби. Щей, навіть, зараз можу писати з нього сюди))).

ІТОГО: висновки в кожного свої. І так много букф накалякав. Ще тіліпон китайський заглючить)))

 

Опубліковано

Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.

Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.

Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.

Зазначені вимоги за місцезнаходженням споживача задовольняють також створені власником продавця торговельні підприємства та філії, що здійснюють продаж аналогічних придбаним споживачем товарів, або підприємства, на які ці функції покладено на підставі договору. Функції представників підприємств-виробників виконують їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети, або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі договору з виробником.

4. Продавець і виробник під час продажу (реалізації) товару зобов'язані інформувати споживача про підприємства, що задовольняють вимоги, встановлені частинами першою і третьою цієї статті. За ненадання такої інформації встановлюється відповідальність згідно із статтями 15 і 23 цього Закону.

5. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.

Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті).

6. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.

У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару в установлений строк неможливо, споживач вправі на свій вибір пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх функції) інші вимоги, передбачені пунктами 1, 3, 4, 5 частини першої цієї статті.

7. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.

Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі.

При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

8. У разі придбання споживачем непридатного харчового продукту продавець зобов’язаний замінити його на харчовий продукт, який є придатним до споживання, або повернути споживачеві сплачені ним кошти. Розрахунки із споживачем у такому разі проводяться в порядку, передбаченому абзацом третім частини сьомої цієї статті.

{Частина восьма статті 8 в редакції Закону № 1602-VII від 22.07.2014}

9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.

За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару після ремонту.

10. Споживач має право пред'явити виробнику (продавцю) вимогу про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку. Ця вимога може бути пред'явлена протягом установленого строку служби, а якщо такий не встановлено - протягом десяти років, якщо в товарі було виявлено недоліки (істотні недоліки), допущені з вини виробника. Якщо цю вимогу не задоволено у строки, передбачені частиною дев'ятою цієї статті, споживач має право на свій вибір пред'явити виробникові (продавцеві) інші вимоги, відповідно до частини першої цієї статті.

11. Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу. Вимоги споживача щодо технічно складних побутових товарів розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, передбаченого Законом України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" та технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

{Абзац перший частини одинадцятої статті 8 в редакції Закону № 1791-VIII від 20.12.2016}

Під час продажу товару продавець зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу.

У разі втрати споживачем технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку, визначеному законодавством.

12. Виробник зобов'язаний відшкодувати всі збитки продавця (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті), який розглядає претензію споживача до придбаного товару.

Продавець (виробник) товарів зобов'язаний у місячний строк відшкодувати підприємству, що виконує його функції, збитки, яких воно зазнало у зв'язку із задоволенням вимог споживача, передбачених цією статтею.

13. Вимоги, встановлені частиною першою цієї статті щодо товарів, виготовлених за межами України, задовольняються за рахунок продавця (імпортера).

14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

 

http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1023-12/paran73#n73

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

По суті сертифікат має бути і якщо у продавця він у нього є, то скоріше за все вас відправлять у сервісний центр в якому телефон перевірять на наявність механічних пошкоджень. 

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...