Перейти до змісту

Как выбрать первый автомобиль


Shura

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

"Крутять" карб у тавруськи, стає жерти 20 л./100, зате взуває спорткари, потім за сезон драгів гроші вертаються, але тріскає кузов по швам (було тут на форумі).

Я до того, що в машини потенціал є, але "зроблено рідними руками", сьогодні був свідком, як багаж ногою закривали в універсалі, а воно не закривалось ;)

Взагалі, моє імхо - хочеш ДУУЖЕ дешево - бери ТАЗ - запчасті - "10 грн./відро, і "гаражиків", де за копійки роблять -вал :0001:

Хочеш "дешево і сердито" і з намйоком на понт - бери Ланос (тільки не Сенс). Конкурентів по дешевизні обслуги серед "нашемарок" йому НЭМА!

Не пошкодуєш гроші на антикрило, тюнінгову оптику (фари), литі диски, "тоніровку", "звук" - буш навіть вирізнятися з "стада лупоглазого". Даже очінь :blush:

Лохан тож неплох (імхо). Рено-кенговський неубіваємий двіг, (бенз. 1.6) місткий багаж і суперсалон.

Сам подумую про універсал - треба багато місця, щоб спецтехніку+бригаду+драбину по об'єктам тягать, але мабуть таки візьму Fiat Doblo - дешевше, і дизель, бо "робоча тачка". Що скажете?

  • Відповідей 73
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
...Хочеш "дешево і сердито" і з намйоком на понт - бери Ланос (тільки не Сенс). Конкурентів по дешевизні обслуги серед "нашемарок" йому НЭМА!

Не пошкодуєш гроші на антикрило, тюнінгову оптику (фари), литі диски, "тоніровку", "звук" - буш навіть вирізнятися з "стада лупоглазого". Даже очінь :0011:

...

Сенс уже не выпускается. Я свой брал почти из последних. Ему на смену пришел Ланос 1,4(мелитопольский двиг+коробка опель), но его не хвалят. Чтото там с двигом, много брака.

Опубліковано
не понял твоей мысли...

Якщо нема АБС і всяких там примочок але є автомат, зимою в "гололед" ващє рульно тормозити. Деколи з механікою справитись неможна...

Авто з механічною коробкою, переднім приводом і АБС - найлегші в керуванні. Scoda Octavia 1.8T <_< чудовий в цьому плані автомобіль. На новому ауті гарний автомат, але коли після нього сісти на шкоду відчуття зовсім не ті, відчувається потужність двигуна, повний контроль (хоча в мітсубіші 220 коняк і 3л об'єма, а на шкоді 150 к.с. + турбіна) Різниця у вазі десь 400 кг, але... шкода рулить.

Найтяжче їхати на повнопривідному автоматі. Там треба найбільше навиків, хоча на таких машинах має бути ASC або DSC, по різному ті системи називаються, але якщо їх немає і стоїть автомат, повірте якщо ви одразу над 4-ма колесами втрачаєте контроль, це повний абзац. Я на чернишевського пару раз тестував, тут систему зимою краще не вирубувати, хіба що десь на бездоріжжі і + ви реально вмієте їздити на таких машинах.

За коробки автомати які перемикаються швидше за ручні, то роботизовані коробки. По-моєму найдешевший варіант, це 10 еволюшн. Їх, в основному, ставляться або на спорт кари або на дуже дорогі спорт кари :ahuet:

2 Ha3ik: на якій серійній машині є механіка і немає АБС? Щось нічого не згадується. Бо кулібіни, що хоч можуть наробити. 123 мерс на таксі є з автоматом, не знаю чи є там АБС, але сумніваюсь.

Опубліковано

На мою думку перший автомобыль має бути полюбом з механікою!Тому що,як анвчися-так і будеш їздити все життя.я на автоматах іздив різних- і з спорт режимами і т.д.,але це не те відчуття як на механіці!коли можна спеціально машину(особливо задній привод-КЛАСИКА) пустити в занос-відчуття описати неможливо.Це треба відчувати!!!Сам зараз катаюсь на шевіку авео-отримую задоволення від авто!1.6 16клапаний двигун-механіка!абалдеть!і їде досить непогано!я вважаю що кожен вибирає авто під себе!

Опубліковано
2 Ha3ik: на якій серійній машині є механіка і немає АБС? Щось нічого не згадується. Бо кулібіни, що хоч можуть наробити. 123 мерс на таксі є з автоматом, не знаю чи є там АБС, але сумніваюсь.

Незнаю, але старих повно.

Опубліковано
На мою думку перший автомобыль має бути полюбом з механікою!

а почему так? какая цель этим преследуется?

а если жене надо ездить? ребенка возить в поликлинику. зачем ей при езде в плотном потоке думать о сцеплении, передаче?

ей надо думать о безопасности...

Опубліковано
На мою думку перший автомобыль має бути полюбом з механікою!

а почему так? какая цель этим преследуется?

а если жене надо ездить? ребенка возить в поликлинику. зачем ей при езде в плотном потоке думать о сцеплении, передаче?

ей надо думать о безопасности...

А що б їздити вміла.

В мене батя колись пізно ввечері повертався додому, в дворі у нас перукарня, так ось. Біля перукарні ланос стояв і три дівчини які немогли здати назад. Побачили батю попросили його виїхати з стоянки, він розвернув їм машину і віддав ключі, і такі люди їздять на наших шляхах і Ви рахуєте що це нормально? Треба вчити от і до, ще краще віддати новачків у професійну, часну, школу керування в Київ чи Львів, де навчать всьому, а в Луцьку, хіба що можна бабло заплатити і вся учоба!

Опубліковано

Назік, а це вже гон.

Тут обговорюється, як вибрати першу машину, а не якими методами заборонити купувати права.

Те, що дівчата не могли зрушити машину - якраз показує, що права куплені, і ніхто їздити не вчився.

Але це не має ніякого відношення до того, яку людині першу машину купувати.

ЗІ. Купили б дівчата авто на автоматі, як я рекомендую - не мали би проблем. :) Може...

Опубліковано

Чого гон?

Якщо вона ныколи невміла їздити на механіці, а їздила завжди на автоматі так от і сталось...

Опубліковано

Якби коробка передач і відчуття машини ( в плані здати назад) трохи різні речі. Тут автомат не допоможе. Тут потрібна практика, незалежно від типу КПП.

В професійну школу всіх не направиш... По перше ціни там нормальні, і не думаю що у всіх бажання буде.

Ніхто не їздив з дівчатами які реально, під час їзди, наводять марафет, це алєс. Я і сварюся і прошу, а толку... Правда в мене така тільки одна знайома водить, але це неправильно. Мені чомусь страшно з нею їздити.

А вирішення питання видачі прав всім підряд, стоїть у вирішенні питання корупції на вищих рівнях і хоча б в головних сферах. По-моєму Луценко казав про запровадження жорстких мір контролю за здчею екзаменів, але то буди тільки слова, закриви декілька автошкіл і на цьому все.

Yarchik був перший

Опубліковано

Автомат на перше авто - це норм. Хай кубіта спочатку навчиться повертати правильно і на свою полосу, не плутати педалі та повороти, обганяти, вночі їздити, габарити "прочувствує", знаки в місті вивчить більш-менш, а тоді можна і зчеплення разом з передаточними числами КПП освоювати :)

Опубліковано

Не скажи. Кенга нова (наприклад) - 17 тис. $, трёхлетка - 11. Ти хочеш сказати що за три роки автомобіль відкатає третину свого ресурсу?

Дизелі (атмосферні) взагалі "вічні" - 500 тис. до капремонту - нормальне явище.

Опубліковано
Дизелі (атмосферні) взагалі "вічні" - 500 тис. до капремонту - нормальне явище.

так это ты, Арина Родионовна? :)

Опубліковано

думаю автомат имеет смысл для городских женских авто где надо

просто ехать и еще для вальяжных бизнес седанов - типа круто и где

тоже надо просто ехать. по асфальту. на светофорах. в плотном потоке.

во всех остальных случаях думаю в автомате смысла нету.

я механику вообще не ощущаю как какой то напряг. зато очень ощущаю

что авто делает только то, что я хочу и не более того.

вообще я лично не против прогресса и за всякие системы антискольжения,

антизаноса и антиврубания в забор и так далее. Однако считаю что

умение обходиться без оных систем радикально расширяет степень моей свободы.

точно так же как и умение закрутить болт в стену или там поменять кран.

Совершенно необязательно что я буду менять сам этот кран или там ездить без абс, однако

_возможность_ делать это дает мне независимость от этих вещей.

тем же у кого такой свободы нету остается только ратовать за "единственно правильный путь".

единственный. для них. потому что свободы сделать иначе нету.

собственно каждый сам себе определяет какая степень свободы ему нужна.

Опубліковано

При виборі БУ автомобіля слід звернути увагу чи присутня документація про ТО, ремонт (заказ наряди) та інші записи та примітки попереднього власника (ків).

Я наприклад до книжки ТО прикріплюю заказ наряди про ремонт, заміну в ТО, веду список де заправлявся (торгову марку) і те що сам робив, єслі влетів в якусь яму стукнуло круто теж вписую. А чому б ні?

Опубліковано

Перший автомобіль - повинен бути не новим! :)

На мою думку.

Відчути дорогу сам автомобіль підучитися їздити, здавати назад і т.д.

Його врешті не так шкода коли стукнешся, (нового шкода...)..

рік покататися - а тоді вже й нову брати...

повторюся - це всього лиш моя власна думка..

Опубліковано

100% згідний.

Ось наслідки здавання взад в гараж під уклоном одного початкуючого водія (НЕ МОЇ!)

3c54d466d309.jpg

І взагалі, тій машині вже піпець :)

Був-би не убитий, 90 року за 3000 уе - було-б реально жаль машинку.

Опубліковано

Ппц, я капєйку продаю, 78 р.в., я її без сліз відпустити не можу, а деяким людям 90-ий рік і 3 штуки пофік! Я в шокє!!

Опубліковано

Слідкую за китайським автопромом, коли побачив нове Geely взагалі шокануло, от то кажись також нормальний варіант на перше машинку, казали ціна там від 11000 баків. Дизайн взуває практично любого. Хтось з вас має якийсь досвід спілкування з такою тачкою

Опубліковано

Вибачайте , що вриваюсь у вашу чоловічу розмову, але з усього вищенаведеного для себе зробила висновок , що перше авто має бути не новим і на автоматі . Для мене залишилось зовсім мало :rolleyes: Ha3ik, якби твоя машинка була на автоматі, то це якраз для мене :0024:

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...