jeger01 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 20:03 #1 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 20:03 Вирішив створити тему, де буду додавати авто, які ми привозимо разом із моїм товаришем, добрим автомобільним майстром. Причина: щоб люди знали реальні ціни на автомобілі і вирішували чи варто приганяти вживане авто під новий закон, чи все ж вибирати з нового в автосалоні або з авторинку. Сам дуже роздумував, коли змінював свій автомобіль на новіший. Колега-майстер, який вже підбирав мені три попередні авто радив привезти з Європи. У нього колосальний досвід, привіз для людей не один десяток авто, бере за свої послуги (підбір авто, офрмлення документів, привіз під клієта на митницю для розмитнення) невеликі гроші. Перше авто. Volkswagen Jetta 1,6 TDI (2011 рік) Вибір Тут розповім про свій досвід. Підбирав авто до 11 тис. доларів з усіма витратами. Вибирав між авто після 2011 року. Варіанти? Октавія, Гольф Варіант, Астра 1,7 універсал, Фокус Варіант, Джетта. Всі дивився з дизелем. Раніше переважно були бензинові авто. Дизель зараз і дешевший і економніший. Серед вибраних 7 авто найбільше сподобалася Джетта. + 1,6 ТДІ (77 кіловат, 105 коней). Такі двигуни ставили навіть на важчі і трішки більші Пассати, Суперби і навіть на Каддіки. Двосторонній клімат, повний електропакет, поворотні протитуманки. Підкупило повне офіційне обслуговування авто в офіційному сервісі VW. 2011 рік була куплена, але в січні 2012 року почалася експліатація. - Звичайно, були й недоліки. Пробіг майже 180 тис. км. Тож підходить дороговартісна заміна комплекта ГРМ, помпи. Є підфарбовування, але незначні, шпаклі немає. Подряпини на парковках були. Оскільки незначні підварбовування не лякають, решта стан повністю влаштовував, то взяв собі. ЦІНА: Купував у Польщі, тож витрати на транспорт були нижчі. З Німеччини чи Швейцарії, Голландії, Бельгії - було б на 500 євро дорожче. Та й такого авто не було. Також у Польщі знайшов фірму, яка нормально повертала ПДВ, тож ціна НЕТТО була привабливою. Облуговування і стан теж відповідає очікуванням. Отже, 1. Вартість авто без ПДВ - 6700 доларів США 2. Дорога, готель (довелося ніч переночувати), їжа, документи - 220 доларів 3. Розмитнення - 2800 доларів 4. Сертифікат - 2200 гривень (можна дешевше у Львові, але довше чекати і треба записуватися, їхати. Тому зробив у Луцьку за день). 5. Постановка на облік (ТП, номера...) - 5300 гривень Додаю фото. Якщо буде цікаво, то кажіть, напишу про інші авто, які колега майстер ввозив. Ціни, якість, фото. МОже, комусь з одноклубників такий досвід буде в пригоді.
kayot Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 20:11 #2 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 20:11 віварики, трафи теж можливо?
jeger01 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 20:13 Автор #3 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 20:13 Так, можна по новому і по старому закону митнити. Можу в ПМ телефон свого майстра дати, який досвід колосальний має, то він проконсультує і може, чимось поможе
kayot Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 20:16 #4 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 20:16 Поки телефон не треба - цікать ціна машини в Луцьку на українських номерах із постановкою на облік на мене! Розвал?
jeger01 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 20:18 Автор #5 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 20:18 1 минуту назад, kayot сказал: Поки телефон не треба - цікать ціна машини в Луцьку на українських номерах із постановкою на облік на мене! Розвал? Давайте лінк на авто, яке цікавить, можна приблизно порахувати. Точно не вийде, бо на місці можна щось сторгувати, плюс ПДВ чи можна вернути Плюс за старим чи новим законом митнити. Багато нюансів. Киньте лінк з авто, то спробую хоч орієнтовну ціну сказати
kayot Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 20:23 #6 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 20:23 " авто, які ми привозимо разом із моїм товаришем "
kayot Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 20:24 #7 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 20:24 ви тягаєте чи привозите?
jeger01 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 20:28 Автор #8 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 20:28 Залежить. Якщо авто без тимчасових номерів і дорого виробляти доки для пригону, то на лаветі. Якщо авто їде саме офіційно, має страховку, номера, то женемо своїм ходом. Якщо під новий закон розмитнювати, то новий власник під'їжджає до кордону і там на нього розмитнення починаємо. Він далі за місцем проживання з митним брокером завершує і реєструє на себе. Якщо за старим законом, то на митний склад можна пригнати і тут вже на нового зразу можемо поставити. Чи розмитнити на себе, а потім перереєстровувати.
kayot Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 20:37 #9 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 20:37 Я перепрошую, я не дуже тямлю у всіх нюансах. Я так зрозумів, що я у вас вибираю цікаве для мене авто, а не я вибираю, беру на себе ризик, оплачую всі нюанси, вишукую всі закони, оплачую всі податки, а ви його підтягуєте до корднону. Поясність, будь ласка, щось не можу розібратись....я далекй від цього, інфи від першого посту не вистачає.
jeger01 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 20:48 Автор #10 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 20:48 Це не комерційний пост, а ознайомчий. Якщо самі не дуже хочете їхати, то можемо допомогти. Допомога може полягати в тому, що ви кажете, що хочете. Ми підберемо і запропонуємо на початковому етапі за чим можна їхати і оглядати. Якщо вам підходять подібні варіанти, то ми їдемо з невеличким авансом від вас. Там підбираємо з кількох варіантів, дзвонимо, висилаємо фото і з вами узгоджуємо чи варто брати. Якщо ви даєте згоду, то купуємо на ваше ім*я і женемо до кордону, а ви тим часом теж сідаєте в автобус чи іншим авто їдете до кордону. Там ви остаточно бачите авто і вирішуєте чи берет його. Якщо так, то їдемо на митницю там і оформляємо на вас. Помагаємо перетнути кордон і повертаємося додому. Далі ви за місцем проживаня на митниці забираєте документи, з якими їдете в МРЕВ і на себе ставите. Всі консультації і супровід буде. Багато є людей яким так помогли купити авто. За послуги беремо мінімальні гроші, з вами узгодили б.
kayot Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 20:52 #11 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 20:52 "Допомога може полягати в тому, що ви кажете, що хочете. Ми підберемо і запропонуємо на початковому етапі за чим можна їхати і оглядати" - куда?
yu2007 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 20:59 #12 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 20:59 7 minutes ago, kayot said: куда? В Європу. Нижче ж написано, що то ТС з подєльніком поїде, вам особисто на цьому етапі нікуди їхати не потрібно. Умови казкові. Дядьки за свої гроші викуповують, женуть до кордону. А там щось не сподобалось, розвернувся і поїхав додому (попадаєш лише на "невеличкий аванс")
kayot Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 21:01 #13 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 21:01 Ось тепер я все зрозумів! Дякую!
jeger01 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 21:02 Автор #14 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 21:02 1 минуту назад, yu2007 сказал: В Європу. Нижче ж написано, що то ТС з подєльніком поїде, вам особисто на цьому етапі нікуди їхати не потрібно. Тут ділюся досвідом. Хочете - самі їдьте, хочете - поможемо. Як буде полягати допомога - описав вище. Можумо в нотаріуса підписати зобов*язання, що в тижневий термін привеземо авто, яке вас задовольнить. А вибирати звідки везти - це від вас залежить. Хтось хоче зі Швейцарії, а хтось - з Польщі. З Польщі вигідніше зараз, бо злотий впав трохи, а також менші витрати на дорогу, готель, їжу, пальне...
jeger01 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 21:12 Автор #15 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 21:12 2 СЕРІЯ: Чоловік з Києва забажав Гольф Варіант або щось подібне. Вибір: З кількох варіантів Гольфів був вибраний 2012 року, з багатою комплектацією: двохзонний клімат, денні ходові вогні, круїз, повний електропакет, підікотники спереду і ззаду, парктроніки спереду і ззаду. Пробіг 125 тис. км. + Повний офіційний сервіс в авторизованого центру Салон незнищений, кузов теж в доброму стані. Двигун шепче, коробка не гуде, підтікань немає. Підвіска теж в ідеальному стані, акум свіжий - Резина літня, підфарбовувалися 2 дверки і крило, але шпакльовки не було, в колір попали, товщиномір показав незначний грубший слой. Ціна: Вартість авто без ПДВ в Польщі вийшла 7600 доларів. Витрати на дороги, вибір, доки, пальне - 250 доларів. Розмитнення - 2700 доларів. Постановка на облік - понад 5 тис. грн. Сертифікат - 1800 грн. Фото додаю. ЯКЩО ЦІКАВИТЬ КОГОСЬЩЕ ТАКЕ ІНФО, ТО МОЖУ ЩЕ ВИВІСИТИ ЩОСЬ ПОДІБНЕ. ТЕМА НЕ НОСИТЬ КОМЕРЦІЙНОГО ХАРАКТЕРУ, А ШВИДШЕ ПОГОВОРИТИ ЧИ ВАРТО ГНАТИ З ЄВРОПИ, ЧИ КРАЩЕ НА МІСЦІ КУПИТИ.
Soprano Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 21:41 #16 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 21:41 Цитата ТЕМА НЕ НОСИТЬ КОМЕРЦІЙНОГО ХАРАКТЕРУ, А ШВИДШЕ ПОГОВОРИТИ ЧИ ВАРТО ГНАТИ З ЄВРОПИ, ЧИ КРАЩЕ НА МІСЦІ КУПИТИ. Все залежить від авто, марки/моделі/двигуна. Цю тему вже протерли до дир в дирках.
yu2007 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 21:48 #17 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 21:48 35 minutes ago, tirrol said: ох жеш ця Україна. ох жеш цей карамба @jeger01 А що за двигун і коробка в того Гольфа? "Свіжий" аккум - це замінений? Тоді рідний щось підозріло рано здох.
jeger01 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 21:48 Автор #18 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 21:48 6 минут назад, Soprano сказал: Все залежить від авто, марки/моделі/двигуна. Цю тему вже протерли до дир в дирках. Без проблем, якщо не цікаво, то більше писати не буду.
yu2007 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 21:50 #19 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 21:50 Just now, jeger01 said: Без проблем, якщо не цікаво, то більше писати не буду. Цікаво, пиши. До дірок явно не Борді протирали.
jeger01 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 21:51 Автор #20 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 21:51 Только что, yu2007 сказал: ох жеш цей карамба @jeger01 А що за двигун і коробка в того Гольфа? "Свіжий" аккум - це замінений? Тоді рідний щось підозріло рано здох. Забув написати. 1,6 ТДІ (77 кіловат, 105 коней), механіка п'ятиступінчата. Акум свіжий Варта. Може, від сигналки сів чи фари не вимикали. Загадка. Головне, що все працює.
jeger01 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 21:53 Автор #21 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 21:53 1 минуту назад, yu2007 сказал: Цікаво, пиши. До дірок явно не Борді протирали. То на днях напишу про свіжу Інсігнію. На днях привезена в Україну. 2012 рік 2,0 дизель Спорт турер (універсал). Фотки пошукаю, бо щось не бачу на телефоні. Може, на сайті фірми ще є чи продавана попрошу надіслати, то викладу з фотками.
yu2007 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 21:55 #22 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 21:55 1 minute ago, jeger01 said: Забув написати. 1,6 ТДІ (77 кіловат, 105 коней), механіка п'ятиступінчата. Джетта на 900 баксів дешевша, а її розмитнення на 100 дорожче. Рік чуть менший, а двигуни аналогічні. В чому прикол?
Виталий Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 21:55 #23 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 21:55 цікаво звісно, не звертайте уваги
jeger01 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 21:58 Автор #24 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 21:58 Только что, yu2007 сказал: Джетта на 900 баксів дешевша, а її розмитнення на 100 дорожче. Рік чуть менший, а двигуни аналогічні. В чому прикол? Справа в тому, що брокер митний із митником так попрацювали. Розмитнити звичайному смертному авто на митниці неможливо практично. там брокерські фірми працюють. На якого брокера і фірму потрапиш, від того залежатиме ціна розмитнення. Митний брокер доводить, що авто вбите, має великий пробіг, двигун бере масло, а комплектація нікудишня, а митник каже: не вірю, авто класне, свіжий рік, комплектація мегабагата. І так торгуються. Як виторгують =- так піде. Ще ціна долара була інша і злотого, а вони розмитнюють від ціни, зазначеною продавцем у договорі куплі-продажу. Деякі продавці можуть вказати нижчу ціну у фактурі-рахунку, а деякі - ні.
yu2007 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 22:14 #25 Опубліковано 8 Грудня, 2016 в 22:14 Зрозуміло. Ще ось що цікавить. По сервісним книжкам ці фолькси були куплені новими в Польщі?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.