Перейти до змісту

Чому в Луцьку не популярні сінглспіди?


Єретик

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
  В 22.08.2016 в 06:45, SΩLΩMΩN сказав:

Ладно вам. Я ж просто запитав, ради цікавості. В основному позицію зрозумів. Але все-таки вона крутиться (с) якби сінглспіди були б такі шкідливі то всі жителі сільскої місцевості, які катають на "Українах" давно б мали проблеми з колінами. Доречі в мене є зараз проблема з коліном, але не через сінгліспід, а через те що я больно впав при їзді на найнері в пішохідній зоні.

Показати  

Знайшов кого привести в приклад )))) Сільскі дядьки не ганяють. А їздять повільно, більш-менш плавно натискуючи на педалі (залежно від кількості випитого :)) Покажи мені хоч одного, щоб той летів 30+? Гірки як ти - не беруть. Зупиняються, і - руль в руки. Невдалий приклад. Та й непристосовані України тощо на тривалу швидкісну їзду по бездоріжжю.

Я взагалі не розумію, якого диявола на сільську місцевість розробники ставили вузькі шини? Велику зірку спереду..

А потім люди вийо.. пардон, пишуть на форумах... Ретро стиль, бл@@...

  • Відповідей 79
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

@Miro Що там казати, відчув задоволення від їзди велосипедом тільки тоді, коли пересів з україни на нормальний вел із швидкостями.

Опубліковано

 

  В 22.08.2016 в 12:02, Miro сказав:

Покажи мені хоч одного, щоб той летів 30+?

Показати  

 

Я летів ....  правда останній раз коли я на Україні вирішив "притопити" на легенькому підйомі, як на своєму анаші, то зірвав шліци на яких кріпиться передня зірка .... ще й досі брат не знає хто йому зламав лісапєда )))

 

  В 22.08.2016 в 12:02, Miro сказав:

Я взагалі не розумію, якого диявола на сільську місцевість розробники ставили вузькі шини? Велику зірку спереду..

Показати  

 

по прямій, укатаній, сільській дорозі катить норм і за рахунок розміру колес та стальній рамі їде відносно м'яко. мені доволось їздити на 28*1,75 

Опубліковано
  В 22.08.2016 в 12:06, case_l сказав:

@Miro Що там казати, відчув задоволення від їзди велосипедом тільки тоді, коли пересів з україни на нормальний вел із швидкостями.

Показати  

 

Якби на Україну поставити передачі то задоволення було б таке ж як і на іншому велосипеді зі швидкостями?

Опубліковано
  В 22.08.2016 в 12:02, Miro сказав:

Я взагалі не розумію ... Велику зірку спереду..

Показати  

 

Я і сам вступорі. ХВЗ досі випускає ровер зі співвідношенням зірок 2,42 а колись було 2,52. Звичайно, щоб загнати 16 кг. вел з таким передаточним числом вгору можна травмувати коліна.

Опубліковано
  В 22.08.2016 в 12:35, SΩLΩMΩN сказав:

 

Якби на Україну поставити передачі то задоволення було б таке ж як і на іншому велосипеді зі швидкостями?

Показати  

Це було би однозначно краще

Опубліковано
  В 22.08.2016 в 12:26, sanbOK сказав:

 

 

Я летів ....  правда останній раз коли я на Україні вирішив "притопити" на легенькому підйомі, як на своєму анаші, то зірвав шліци на яких кріпиться передня зірка .... ще й досі брат не знає хто йому зламав лісапєда )))

 

 

по прямій, укатаній, сільській дорозі катить норм і за рахунок розміру колес та стальній рамі їде відносно м'яко. мені доволось їздити на 28*1,75 

Показати  

 Сільський дядьку, з вами й не сперечатимусь.. Останній з могіка.. З козарлюг!

І друге. По прямій, укатаній... Давайте підрахуємо, скільки у нас дощових днів, коли болото замість сільської укатаної дороги... І подивимось, чи виламують колінні чашечки селяни, намагаючись проїхати серед отого страшного сільського болота... Ні. Резинові чоботи - і попер пішкодрала. Тому що до всього автомобілі так роз'їдуть оте чудо, що літом у спеку з натягом можна назвати дорогою, що йти важко.. Не те що їхать на вузьких покришках.

А є ще й сніг на дорогах.. Який не сильно надихає доя поїздок. Так що МТБ усе-таки рулить, що не кажи.

Опубліковано

Першим моїм велосипедом, який я запам"ятав, був, як не дивно, фіксер... правда я тоді ще не знав, що він так зветься

фікс 

detskij_velosiped_sssr_1.jpg

Одна из самых известных моделей — «Зайка». Мне достался «Зайка», найденный в каком-то подвале. В пять лет я сел на него и поехал (без вспомогательных колёс, которых, естественно, в комплекте не оказалось)... Ездить со вспомогательными колёсами считалось признаком детства. Такие колёса быстро снимались владельцем «Зайки», чтобы его не дразнили. Позже появились модели с ручными тормозами, пластиковыми колсами и даже фарами.

Hide  

Потім були, як тепер модньо говорити, сінглспіди

1сп  

Самая известная модель — «Орлёнок». Его производили в Литовской ССР, начиная с 50-хх. «Орлёнок» рассчитан на детей от семи до четырнадцати лет и является переходным звеном между детскими велосипедами и моделями для взрослых. Конструкция была очень прочной: экземпляры, произведенные в 60-хх, успешно эксплуатировались и в начале 90-хх!

detskie_velosipedy_sssr.jpg

шо невбиваємий, то невбиваємий був велосипед...

 

Потім був мінський "Аист"

354165112_1_1000x700_velosiped-aist-polo

 

який я придбав на власнозароблені кошти на літніх канікулах, аж за 56 радянських рублів...

мені чомусь мінські велосипеди тоді більше імпонували за хвз....

Hide  

 

а потім коли всі запчастини до нього стали китайськими, іх не вистачало навіть на сезон, я придбав собі б/в "горніка" на 26" колесах  з європи приблизно років 5, а мо і більше назад за сто долярів...

він теж "ветеран", на ньому не один голандець напевно помер

і я задоволений, менше поломок, витривалішій, зручніший....

до чого це я... я живу в невеликому містечку в Ківерцях, все життя з велосипеда не злазив. 80% а мо і більше асфальт...

но на сінглспіди я більше не повернусь...

прошу пардону. якщо сумбурно

 

Опубліковано
  В 22.08.2016 в 16:20, sanbOK сказав:

ой Міро ніфіга ти про село не знаєш :) 

 

9475269_myi-katalis-kak-mogli.jpg

Показати  

 

Саньок, та, певно, всі ми пройшли через цю чудову школу. Ну але ж погодься, не можна порівнювати себе, вісьми-десятирічного школяра, в якого навіть організм повністю не сформувався (різниця в метаболізмі. а, напр., хребет закінчує повністю формуватися близько 25-27 років. ), із людьми з сільської місцевості, які використовують велосипед суто як необхідність, не як розвагу. На піску, льоду, снігу, сильному болоті вони беруть кермо в руки, і ведуть. Я про це. У нас же так. Болото? О щастя!)) Понижену передачу, і - вперед!

Згадай себе на минулорічному бреветі))

Опубліковано
  В 22.08.2016 в 17:34, Basil сказав:

я придбав собі б/в "горніка" на 26" колесах  з європи приблизно років 5, а мо і більше назад за сто долярів...

і я задоволений, менше поломок, витривалішій, зручніший....

до чого це я... я живу в невеликому містечку в Ківерцях, все життя з велосипеда не злазив. 80% а мо і більше асфальт...

но на сінглспіди я більше не повернусь...

Показати  

 

В мене за совєтів був Аіст 24", звісно катав на Українах і Мінсках. В кінці 90-х купив польский Forester 26". Здавалось класно, до того часу поки я не перйшов на найнер Cube. Однак вирішив спробувати ще щось. Купив розбитий старт-шоссе  1979р. відновив майже все в стоку крім вілсету. І після того часу, на хорошому асвальті найнером немає бажання їздити.

Опубліковано
  В 22.08.2016 в 19:31, SΩLΩMΩN сказав:

Купив розбитий старт-шоссе  1979р. відновив майже все в стоку крім вілсету. І після того часу, на хорошому асвальті найнером немає бажання їздити.

Показати  

думав я раніше над цим...

ключова фраза "хорошому асвальті"... 

на жаль в Ківерцях не такий ідеальний асфальт, як хотілося б...

 

от який небудь гібрид на 28" колесах, саме то, імхо

найнер, то взагалі мрія....

 

заміть, шо найнер, шо шоссер ні разу не сінглспід...

 

Опубліковано
  В 22.08.2016 в 19:31, SΩLΩMΩN сказав:

 

В мене за совєтів був Аіст 24", звісно катав на Українах і Мінсках. В кінці 90-х купив польский Forester 26". Здавалось класно, до того часу поки я не перйшов на найнер Cube. Однак вирішив спробувати ще щось. Купив розбитий старт-шоссе  1979р. відновив майже все в стоку крім вілсету. І після того часу, на хорошому асвальті найнером немає бажання їздити.

Показати  

Постав покришки шосейні хоча б 1.75  на свій найнер  (замість стокових рапід-робів) і я впевнений, що ти в решті решт перестанеш морочити нам голову.

Опубліковано

А чому так перейнявся синглом? Вже лячно лишати кубика на 700$ на самоті перед прохідною т-а? Тож не любов до сингла тебе підштовхнула до поїздок на ньому, а страх перед можливою втратою більш вартісного лєсапеда! Нє? ;)

До речі стратегічно правильно, за умови, якщо є де тримати обидва.

 

Підозрюю, що тему скоріш створив на емоціях (як і ту, де ти"больно впав"), щоб себе перед собою ніби трішки виправдатись, що не "лох" бо їздиш на "синглі" :D

 

 

Опубліковано

Перед прохідною лишати не старшно. Бо є протиугонний захист з 8мм цепом. І відеонагляд.

Їздив я спочатку на старт-шоссе а мінімальна передача там 48/21. Потім спробував сінг 46/18 і думаю все-таки це краще ніж дорожник з передаами.

А від того, що я больно впав, доречі на найнері, в мене з коліном проблеми ще досі.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Коліна - це саме не сама страшна проблема, яка може бути з фіксером. Вот учасників алейкатів я не розумію. На фіксі, без гальм (хіба тільки скід), серед колон автівок в мегаполісах і без жодних правил. Це вже занадто.

 

 

 

 

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

я звичайно мо же і ляпну зараз, проте:

1)сінгл, да катаю але 5та точка то неодобрює, місця менше в квартирі відбирає

2)якщо гарно зібраний (більш менш легкий) спорт з переднім амортизатором, ото тема по відношенню 5та точка VS дорога

 

але по відсутності чогось кращого катаю на синглі і запамятовую всі дефекти

 

короче як шашлик не жарь всім всеодно невгодиш

 

одні катають жигулями інші поршами, комфорт то вже як сам собі обереш

 

P.S. оленів які катають як хочуть незважаючи на всі ПДР

тре зупиняти і популярно доносити свілто в їхній розум

 

поправте де помилився, дякую

Опубліковано
  В 23.08.2016 в 06:06, SΩLΩMΩN сказав:

Перед прохідною лишати не старшно. Бо є протиугонний захист з 8мм цепом. І відеонагляд.

Показати  

Видел в ломбарде гидравлические кусачки на аккуме, как шуруповерт, по размеру ножей 20 круг влезет и стоят гораздо дешевле твоего вела...

А в Луцке кони начали уходить дорогие...

Идею с дешевым велом на работу поддерживает вся Европа.

Опубліковано

Тому треба ставити ланцюги з класом захисту не менше 7;  8-и мм, і обов"язково із замками, щоб дужка йшла в середину. А ще краще два ланцюги. Перекушувати на людях 2 ланцюги, ще й кожне звєно двічі - не так вже й просто не лише фізично, але  психологічно.

Опубліковано

Тому, щоб не катати з двома ланцюгами, кожен з яких мінімум 1 кг. + замок альтернативою бачу дешевий велосипед для міста. Сінглом їздити з розігрітими ногами і не більше 10 км. в день. Думаю здоров"я не пошкодить. Бо 25 км. в день на роботу на сінглі мені забагато, в кінці тижня ноги і коліна відчувають.

Опубліковано
  В 19.09.2016 в 09:05, Miro сказав:

Тому треба ставити ланцюги з класом захисту не менше 7;  8-и мм, і обов"язково із замками, щоб дужка йшла в середину. А ще краще два ланцюги. Перекушувати на людях 2 ланцюги, ще й кожне звєно двічі - не так вже й просто не лише фізично, але  психологічно.

Показати  

и замок "Шайба" Мультилок. И цепь мин 2 м, чтоб оба колеса и раму к столбу. И все болтики с "секретками"

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...