Перейти до змісту

Вакансія адміна в державній установі


Sh_Ok

Рекомендовані повідомлення

2 годин тому, phantom сказано:

Погортав новий закjн про державну службу. Склалося таке враження, що скоро ми там будемо мати або недавніх випускників, або люей яким потрібно "дотягнути" до пенсії :)

Цікаво з чого саме такі висновки? Автори закону вважають інакше.

Насправді ж можу сказати, що робота в державній службі (за всіх не відповідаю, лише за структуру в якій працюю) дійсно часто тримається на ентузіазмі. Проте в суспільстві чомусь панує думка що державні службовці це корінь зла, знищивши яке світ відразу зміниться на краще. 

Але зараз не про це. Статистика:

        Кількість зареєстрованих безробітних на 1 липня становила 11,7 тис. осіб. Пропозиція  робочої сили у 6 разів перевищувала потребу в ній. Середньомісячна заробітна плата штатних працівників області у січні–червні становила 3744 грн. 

В промисловості середньомісячна зарплата становила 5108 грн, на підприємствах транспорту, складського господарства та допоміжної діяльності у сфері транспорту – 3961 грн, у будівельних організаціях – 3854 грн, закладах освіти – 3254 грн, сільськогосподарських підприємствах – 3220 грн, установах охорони здоров’я – 2811 грн.

 

То чому запропонована вакансія викликає такий скептицизм? При такій кількості безробітних, при такому співвідношенні пропозиції/потреби робочої сили, при стартовій зарплаті, яка не набагато нижча за середню посада цілком конкурентна.

Можливо причина в іншому? Можливо безробітні не зовсім безробітні? Можливо середня зарплата не зовсім 3744 грн.? Можливо зарплата платиться в конвертах? Можливо таки в цьому корінь зла? Чи не тому в закладах освіти, установах охорони здоров"я та й в державній службі зарплата, яку тут вважають смішною?

 

Але мова знов не про це. Ми відкриті, ми працюємо для людей, робимо потрібну і цікаву справу. Ми чекаємо на молодих, ініціативних людей, які хочуть спробувати змінити органи державної влади зсередини, поділитись з нами своїми ідеями і можливо досвідом. 

 

П.С. мені справді подобається моя робота, звісно, хотілось би отримувати за неї більшу винагороду, але сподіваюсь все ще попереду, наступні покоління державних службовців стануть справді елітою і не доведеться так довго шукати фахівців, а можна буде обирати найкращих.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 86
  • Створено
  • Остання відповідь
13 hours ago, Sh_Ok said:

Цікаво з чого саме такі висновки?

 

 

З досвіду.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 hours ago, Sh_Ok said:

Проте в суспільстві чомусь панує думка що державні службовці це корінь зла, знищивши яке світ відразу зміниться на краще.

 

 

 

Власне я навіть на думці не мав щось подібне сказати, тому дуже здивований подібною реакцією ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 hours ago, Sh_Ok said:

То чому запропонована вакансія викликає такий скептицизм? При такій кількості безробітних, при такому співвідношенні пропозиції/потреби робочої сили, при стартовій зарплаті, яка не набагато нижча за середню посада цілком конкурентна.

 

 

У Вас бурна фантазія. Мій доволі простий і абсолютно нейтральний пост сприйнятий з такою кількістю емоцій ... Ваша вакансія у мене абсолютно не викликає скептицизму. Вважаю її абсолютно підходящою для випускниів яким потрібний старт, для людей яким потрібно "дотягнути" до пенсії або якщо так склалося життя, що потрібно хоч за щось зацепитися, особливо не звертаючи увагу на зарплату. Загалом же уже сформований фахівець навряд чи піде до Вас, і не тому, що робота погана чи не цікава (він може і з радістю пішов би), а тому що йому потрібно кормити сім'ю. а на зарплату у 3000 це зробити важко. От і все ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це реакція не на ваш пост, можливо некоректно що я все повідомлення написала до вашої цитати, вибачте.

Це реакція на відношення більшої частини суспільства до державних службовців. Громадяни хочуть якісного обслуговування, бездоганного і невідкладного забезпечення своїх потреб, виливають свій негатив на "чиновників", звинувачують у всіх бідах, а коли є реальний шанс приміряти на себе цю роль, - бажаючих мало.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Sh_Ok , звиняйте за оффтоп але в підтримку теми. 

Не потрібно бути двірником щоб вимагати чистоти від працівників ЖЕКу. Люди платять ЗП держслужбовцям і вправі наполягати на кращому сервісі.

І точно знаю, що більшість друшляє і шукає варіанти якби мати поменше відповідальності при можливості взяти хабара чи потягнути щось.

Є бджілки які пашуть, але їх дуже небагато. Ними зазвичай затикають якісь ділянки де і голову не піднімеш і точно не заробиш типу бухгалтерії.

Що стосується саме ІТ в держ.установах  це дупа. І це дупа не залежить від того любите ви свою роботу чи ні. Така ситуація провокується низькою оплатою, на яку не погодяться спеціалісти даної галузі. Бо практично однакова оплата, яка "нормальна" (+/- середньостатистична) для бухгалтера, кадровика, водія і т.д.  не є такою для ІТшників, юристів, управлінців.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маючи відношення до даної вакансії хочу зазначити, що ситуація з технікою, програмним забезпеченням, його налаштуванням в ГУ ПФУ  – це ДАЛЕКО НЕ дупа, робота НАЛАГОДЖЕНА, "висяків" або непідйомних задач немає , в основному поточна робота

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за підтримку теми.

По суті. 

13 хвилин тому, Соромітник сказано:

І точно знаю, що більшість друшляє і шукає варіанти якби мати поменше відповідальності при можливості взяти хабара чи потягнути щось.

Є бджілки які пашуть, але їх дуже небагато.

Ситуація описана з точністю до навпаки. Є такі що друшляють і беруть хабарі, не спречаюсь, але бджілок якраз таки більшість.

 

16 хвилин тому, Соромітник сказано:

Що стосується саме ІТ в держ.установах  це дупа....  Така ситуація провокується низькою оплатою, на яку не погодяться спеціалісти даної галузі.

Ну ніхто ж і не розраховує на програмістів або супер-адмінів. Вимоги мінімальні. Людина має обслуговувати робочі станції, забезпечувати роботу мережі (обладнання налаштоване, конфігурувати не потрібно), адімністувати користувачів - заведення/блокування/зміна паролів/розподіл ролей, створення резервних копій даних, іноді виникає потреба відновити інформацію з архіву, такі собі функції. Тим більше є до кого звернутись за порадою, допомогою. Яку зарплату ви вважаєте достойною за виконання таких обов"язків?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Sh_Ok ще раз звиняйте за оффтоп :) але тему піднімаємо гарно

Ну не може бути відповідальною та ініціативною людина, котра не може підвищити свій рівень спеціалізації. Зазвичай це ліниві люди, котрі заліпли в розвитку на рівні "початківця" і їх це влаштовує. Ці люди не будуть паритися розвитком свого напрямку і роботою, вони ходять посидіти з 8 до 17 з перервою на обід. 

Так склалося що саме в пенсійному чомусь знайомих не маю взагалі. Але уявити що ця організація так кардинально відрізняється від всіх інших :) ну вибачайте

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

41 minutes ago, Соромітник said:

І точно знаю, що більшість друшляє і шукає варіанти якби мати поменше відповідальності при можливості взяти хабара чи потягнути щось.

Є бджілки які пашуть, але їх дуже небагато.

 

Насправді Ви погано інформовані.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, Соромітник сказано:

Зазвичай це ліниві люди, котрі заліпли в розвитку на рівні "початківця" і їх це влаштовує. Ці люди не будуть паритися розвитком свого напрямку і роботою, вони ходять посидіти з 8 до 17 з перервою на обід. 

Так склалося що саме в пенсійному чомусь знайомих не маю взагалі. Але уявити що ця організація так кардинально відрізняється від всіх інших :) ну вибачайте

 

А це вже образливо :(, не знаючи суті та обсягів виконуваної роботи називати людей лінивими і заліпшими. На жаль не кожен має підприємницький хист, тому мусить працювати за наймом. 

Вище я описала функції на конкретній посаді, але ніхто не забороняє розвиватись і прагнути до вищого рівня. Більшість з описаних функцій я можу виконувати (і при потребі виконую), маючи бухгалтерську освіту і виконуючи при цьому безпосередні свої обов"язки ("посидіти" доводиться з 7-30 до 21, без перерви на обід, і доволі часто, до слова - цей графік не стосується запропонованої вакансії). Не розвиватись в нашій роботі не виходить. Повторюсь - в системі йдуть активні реформи, саме  в частині інформаційно-аналітичного забезпечення, тому, при бажанні, рости є куди.  

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 minutes ago, Sh_Ok said:

 

А це вже образливо :(, не знаючи суті та обсягів виконуваної роботи називати людей лінивими і заліпшими.

 

Ну це ж Соромітник: всі погані - один він хороший :).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гаразд, вірую. Всі держ.службовці високоінтелектуальні, наполегливі, самоорганізовані та неймовірно ініціативні спеціалісти і професіонали своєї справи, які сидять на найнижчих зарплатах лише із-за любові до України та прагнення щось змінити. Їх кількість треба довести до 50% від населення і буде щастя.

Вибачте, був неправий.

 

P.S.: Чомусь це викликає багато запитань на тему "хто ж винен ?". Але, слідкуючи за трендами, тепер я розумію що то Путін з росіянами. Ми на правильному шляху і треба лише потерпіти та і, взагалі  аби не гірше...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я б на місці ТС ще раз запостив оголошення про вакансію. А то за цим флеймом всі вже й забулися про предмет розмови :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тут питання в загальній організації ІТ інфраструктури в держ установах. 

На 95% це все чітко централізовані структури де мозок роботи системи в центрі (тобіш в Києві). 

На місцях персонал середнього і базового рівня, задача яких обслуговування, вчасне перезавантаження, навчання користувачів і тд. На місці не приймається рішень ні про організацію мережі, не визначаються групові доменні політики.  Максимум це адміністрування локального репозитарію БД на рівні "бекапи, права, і міні запроси"

При цьому це як на мене дуже гарний початок для молодого спеціаліста. (тому що навики самоорганізації, бюрократії та інший корисний досвід) 

 

Це ось таке моє представлення про Державне ІТ в регіоні, судячи по усьому у Соромітника схоже. Буду радий почути що десь щось по іншому, щоб хтось розвіяв цей стереотип.   

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, LSD сказано:

Буду радий почути що десь щось по іншому, щоб хтось розвіяв цей стереотип.   

Не вийде :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 minutes ago, LSD said:

Тут питання в загальній організації ІТ інфраструктури в держ установах. 

На 95% це все чітко централізовані структури де мозок роботи системи в центрі (тобіш в Києві). 

На місцях персонал середнього і базового рівня, задача яких обслуговування, вчасне перезавантаження, навчання користувачів і тд. На місці не приймається рішень ні про організацію мережі, не визначаються групові доменні політики.  Максимум це адміністрування локального репозитарію БД на рівні "бекапи, права, і міні запроси"

При цьому це як на мене дуже гарний початок для молодого спеціаліста. (тому що навики самоорганізації, бюрократії та інший корисний досвід) 

 

Це ось таке моє представлення про Державне ІТ в регіоні, судячи по усьому у Соромітника схоже. Буду радий почути що десь щось по іншому, щоб хтось розвіяв цей стереотип.   

 

Істіну глаголіш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@СоромітникБажаю вам удачі у вашій діяльності :). Живіть зі своїми переконаннями. Буде потреба звернутись до ПФУ - звертайтесь, отримаєте якісні послуги "лінивих і заліпших" спеціалістів. Якщо залишитесь незадоволені обслуговуванням (розмір пенсійного забезпечення не обговорюється, це залежить виключно від того як ви подбали про сплату ЄСВ) - звертайтесь, усунемо недоліки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 19.08.2016 at 15:31, Sh_Ok сказано:

Шукаємо.....

Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області
     
м.Луцьк
Головний спеціаліст

Відділ адміністрування інформаційно-аналітичних систем і захисту інформації управління інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів

http://nads.gov.ua/page/volynska-oblast

номер запису 150

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

24 хвилин тому, LSD сказано:

Тут питання в загальній організації ІТ інфраструктури в держ установах. 

На 95% це все чітко централізовані структури де мозок роботи системи в центрі (тобіш в Києві). 

На місцях персонал середнього і базового рівня, задача яких обслуговування, вчасне перезавантаження, навчання користувачів і тд. На місці не приймається рішень ні про організацію мережі, не визначаються групові доменні політики.  Максимум це адміністрування локального репозитарію БД на рівні "бекапи, права, і міні запроси"

При цьому це як на мене дуже гарний початок для молодого спеціаліста. (тому що навики самоорганізації, бюрократії та інший корисний досвід) 

 

Це ось таке моє представлення про Державне ІТ в регіоні, судячи по усьому у Соромітника схоже. Буду радий почути що десь щось по іншому, щоб хтось розвіяв цей стереотип.   

Це не стереотип, так і є. Державна політика реалізується на державному рівні. Централізація - ідеальний варіант організації державних інформаційних систем. Максимально реалізуються необхідні контролі за використанням державних коштів, зводиться до мінімуму можливість втручання в бази даних зацікавлених осіб та можливість корупційних дій. Система, яка зараз запроваджується, забезпечуватиме максимальну прозорість роботи структури та доступ застрахованих осіб та одержувачів страхових виплат до інформації про себе - тобто ще один рівень контролю - безпосередньо клієнтом за своїми страховими внесками та соціальними виплатами. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 hours ago, LSD said:

Це ось таке моє представлення про Державне ІТ в регіоні, судячи по усьому у Соромітника схоже. Буду радий почути що десь щось по іншому, щоб хтось розвіяв цей стереотип.   

Трохи помиляєшся в деяких моментах:

а) коли вважаєш що для цієї роботи достатньо студентів чи пенсіонерів;

б) структура з національною ієрархією є лише в частини управлінь, скажімо міська і обласні адміністрації зі всіма їхніми відділами не мають готових шаблонів роботи і фантазують на місцях.

 

Ну і поясню чому я так вважаю. Навіть якщо упустити що 10 років так чи інакше співпрацював практично з переважною більшістю держустанов (в першу чергу з їхнім ІТ) та знаю більшість тих спеціалістів в обличчя :) то...

 

Логічно, що оплата праці повинна формуватися відповідно до середньостатистичної вартості послуг тих чи інших спеціалістів.

Наприклад, для рядового бухгалтера зп в 4000грн це "нормально", для старшого куди пошлють "адміна"  вже не особо, для ІТшника  перший старт якщо немає фантазії, для ІТшника з головою ніразу не варіант.

Тому, шукаючи людей які зможуть робити роботу, потрібно відштовхуватися від того скільки вони вартують. Але це не стосується держустанов, в яких зп визначається рангами і прибиральниця отримує таку ж оплату як і юрист чи економіст чи адмін чи програміст. І за якихось років 10 "вкалування" можна круто підняти свою зп відсотків так на 30-50.

 

а) керівник держустанови зазвичай якийсь кар'єрист чи "родич", а швидше за все – і то і то. Він не особливо то розбирається в роботі і організація чудово працювала б і без нього. Більшість нижчих керівників підібрані по такому ж принципу. Тому розраховувати на те що вони вникають в проблеми відділів, нажаль, не доводиться.

І якщо на посаді ІТшника буде студент (який боїться ініціативи) чи пенсіонер (якому вже пофіг) то той відділ завжди буде в жопі. У випадку ІТ це стосується не лише цього відділу а взагалі ІТ-інфраструктури підприємства вцілому;

 

б) коли все доводиться будувати з нуля і сюди накладається ще й лімітована ЗП і пункт а)... отримуємо класичну модель побудови держустанови, в якій обладнання або старе або "дешеве", погано підібраний та налаштований софт толком не працює та немає в кого проконсультуватися. ІТ розглядається лише як кормушка для закупівель всього підряд.

 

Я ж вважаю що в держ.установах повинні працювати хороші спеціалісти, які пройшли фаховий відбір. Тому що це напряму впливає на оптимізацію витрат платників податків та рівень сервісу. Але то неможливо при теперішніх законах та такій побудові держслужби вцілому.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

52 хвилин тому, Соромітник сказано:

Трохи помиляєшся в деяких моментах:

а) коли вважаєш що для цієї роботи достатньо студентів чи пенсіонерів;

б) структура з національною ієрархією є лише в частини управлінь, скажімо міська і обласні адміністрації зі всіма їхніми відділами не мають готових шаблонів роботи і фантазують на місцях.

 

Ну і поясню чому я так вважаю. Навіть якщо упустити що 10 років так чи інакше співпрацював практично з переважною більшістю держустанов (в першу чергу з їхнім ІТ) та знаю більшість тих спеціалістів в обличчя :) то...

 

Логічно, що оплата праці повинна формуватися відповідно до середньостатистичної вартості послуг тих чи інших спеціалістів.

Наприклад, для рядового бухгалтера зп в 4000грн це "нормально", для старшого куди пошлють "адміна"  вже не особо, для ІТшника  перший старт якщо немає фантазії, для ІТшника з головою ніразу не варіант.

Тому, шукаючи людей які зможуть робити роботу, потрібно відштовхуватися від того скільки вони вартують. Але це не стосується держустанов, в яких зп визначається рангами і прибиральниця отримує таку ж оплату як і юрист чи економіст чи адмін чи програміст. І за якихось років 10 "вкалування" можна круто підняти свою зп відсотків так на 30-50.

 

а) керівник держустанови зазвичай якийсь кар'єрист чи "родич", а швидше за все – і то і то. Він не особливо то розбирається в роботі і організація чудово працювала б і без нього. Більшість нижчих керівників підібрані по такому ж принципу. Тому розраховувати на те що вони вникають в проблеми відділів, нажаль, не доводиться.

І якщо на посаді ІТшника буде студент (який боїться ініціативи) чи пенсіонер (якому вже пофіг) то той відділ завжди буде в жопі. У випадку ІТ це стосується не лише цього відділу а взагалі ІТ-інфраструктури підприємства вцілому;

 

б) коли все доводиться будувати з нуля і сюди накладається ще й лімітована ЗП і пункт а)... отримуємо класичну модель побудови держустанови, в якій обладнання або старе або "дешеве", погано підібраний та налаштований софт толком не працює та немає в кого проконсультуватися. ІТ розглядається лише як кормушка для закупівель всього підряд.

 

Я ж вважаю що в держ.установах повинні працювати хороші спеціалісти, які пройшли фаховий відбір. Тому що це напряму впливає на оптимізацію витрат платників податків та рівень сервісу. Але то неможливо при теперішніх законах та такій побудові держслужби вцілому.

@Соромітник єдине що підтримую це "в держ.установах повинні працювати хороші спеціалісти, які пройшли фаховий відбір". Решта щось таке, багато тексту ні про що. Говорити і теоретизувати як правильно працювати можна довго і безрезультатно. Зробити - нема бажаючих. А тих що намагаються щось робити мають за "клоунів".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тема із пошуком простенького адміна переросла у срач :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, alexvvv сказано:

Тема із пошуком простенького адміна переросла у срач :)

нe у "срач", а в "глибокий аналіз ситуації на ринку ІТ на рівні державних структур"

 

p.s.

ті рази що я бачив ІТ держустанов з середини - було "страшно" :(

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

нe у "срач", а в "глибокий аналіз ситуації на ринку ІТ на рівні державних структур"

 

p.s.

ті рази що я бачив ІТ держустанов з середини - було "страшно" :(

 

 

 Таки у "срач". 

P.S. Страху точно нема, не без недоліків, але на шляху вдосконалення. При чому не на початку, частина шляху вже  пройдена. Чекаємо на супутників.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...