Bliksss Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 08:09 #626 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 08:09 (змінено) Тема - таки корисна, незабаром - день народження в однієї ДУЖЕ близької людини, не знав що їй подарувати, тепер - подарую сертифікат в автошколу. Змінено 11 Лютого, 2023 в 08:12 користувачем Bliksss
romanc Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 08:14 #627 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 08:14 30 минут назад, Bliksss сказал: До речі, зловлять десь у Європах з вирізаним каталізатором Тільки на техогляді, не пройде.
Bliksss Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 08:21 #628 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 08:21 5 хвилин тому, romanc сказано: Тільки на техогляді, не пройде. ага, зупинять тебе на автобані, поміряють вихлоп - розкажеш тоді про техогляд.
romanc Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 08:28 #629 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 08:28 1 минуту назад, Bliksss сказал: ага, зупинять тебе на автобані, поміряють вихлоп - розкажеш тоді про техогляд. Не чув про таке. У Празі бачив багато машин, що коптять. Підйомний кран на базі татри 60-х років дуже часто зустрічався, видно було дим, потім його. Там від того який показує "євро" сплачуєшь "еко".
Bliksss Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 08:37 #630 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 08:37 (змінено) 9 хвилин тому, romanc сказано: Не чув про таке. У Празі бачив багато машин, що коптять. не чув, це ж не значить що такого - немає в Україні - також є, тільки штраф - копійки. Змінено 11 Лютого, 2023 в 08:38 користувачем Bliksss
Bliksss Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 10:26 #631 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 10:26 (змінено) крім того, "чув" що для техогляду - тільки на сертифіковані СТО. В принципі, так і раніше було, але - є нюанс Але, тепер не "МРЕВ" сертифікувати буде, а автовиробникі Тобто, тойота - "поїде на тойоту", а не до "дяді васі", і весь цей мотлох, що вже привезли - можна продавати на брухт, якщо ще будуть за це. платити. P.S. Маю на увазі, що сертифіковане СТО тойоти (для прикладу) заставить зробити все по регламенту, про БМВ - страшно подумати (хоча по ціні - дуже близько), якщо на сто для техогляду - заженуть 30 літній корч. Змінено 11 Лютого, 2023 в 10:32 користувачем Bliksss
Unknown Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 10:37 #632 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 10:37 2 годин тому, Black сказано: Сів в холодну і поїхав повільно. Особисто я так і роблю. Якщо лобовуха чиста, то довше хвилини ніколи не грію, хіба заведу і хтось іще сідає, чи дітей пристібаю, то буває трішки довше. Але шкребок не завжди виручає, часто всередині обмкрзає, трохи розшкрябую, але видимість погана дуже, а ще від дихання на холодному склі теж туман відразу осідає, тому доводиться іноді хвилин 3-5 гріти, щоб хоч трохи розвиднилось, а далі повзу помеленько.
romanc Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 10:38 #633 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 10:38 9 минут назад, Bliksss сказал: крім того, "чув" що для техогляду - тільки на сертифіковані СТО. В принципі, так і раніше було, але - є нюанс Але, тепер не "МРЕВ" сертифікувати буде, а автовиробникі Тобто, тойота - "поїде на тойоту", а не до "дяді васі", і весь цей мотлох, що вже привезли - можна продавати на брухт, якщо ще будуть за це. платити. P.S. Маю на увазі, що сертифіковане СТО тойоти (для прикладу) заставить зробити все по регламенту, про БМВ - страшно подумати (хоча по ціні - дуже близько), якщо на сто для техогляду - заженуть 30 літній корч. Так вже повідкривалися станції техогляду, і не на сто, а окремо, бабло вкинуто ліцензії отримані. 2
romanc Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 10:40 #634 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 10:40 1 минуту назад, Unknown сказал: Особисто я так і роблю. Якщо лобовуха чиста, то довше хвилини ніколи не грію, хіба заведу і хтось іще сідає, чи дітей пристібаю, то буває трішки довше. Але шкребок не завжди виручає, часто всередині обмкрзає, трохи розшкрябую, але видимість погана дуже, а ще від дихання на холодному склі теж туман відразу осідає, тому доводиться іноді хвилин 3-5 гріти, щоб хоч трохи розвиднилось, а далі повзу помеленько. Допомогає укриття скла ганчіррям , як ставиш на стоянку. Та й электрообігрів рулить.
Unknown Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:04 #635 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:04 26 хвилин тому, Bliksss сказано: Але, тепер не "МРЕВ" сертифікувати буде, а автовиробникі Тобто, тойота - "поїде на тойоту", а не до "дяді васі" Як на мене, то мутна і малореальна схема. Що робити тим, у кого офіційний сервіс на відстані 200 і більше км. А якщо авто якесь рідкісне і на нашому ринку офіційно не продаволось? , а якщо виробник взагалі не представлений на ринку, то який автосервіс захоче у ного сертифікат отримати? Як на мене техогляд має перевіряти параметри, що стосуються безпеки (гальма, підвіска, кермо, світло, тощо) і відповідність екологічним нормам, і це цілком можна не прив'язувати до марки авто, а виробити універсальні підходи. В тій же німеччині немає ніякої прив'язки до виробника авто, і густота пунктів проходження досить висока (на Луцьк мало б бути не менше десятка, а не як колись).
Unknown Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:13 #636 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:13 31 хвилин тому, romanc сказано: Допомогає укриття скла ганчіррям , як ставиш на стоянку. Та й электрообігрів рулить. Електрообігрів мало кому доступний, якщо немає його в авто -- то не встановиш легко. А от укриття скла іноді юзаю.
Bliksss Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:16 #637 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:16 8 хвилин тому, Unknown сказано: А якщо авто якесь рідкісне і на нашому ринку офіційно не продаволось? це - хлам, який не має права тут їздити. 10 хвилин тому, Unknown сказано: Як на мене техогляд має перевіряти параметри, що стосуються безпеки (гальма, підвіска, кермо, світло, тощо) і відповідність екологічним нормам Це - і первіряють, тільки не "як небудь", а за стандартами виробника, який - гарантує експлуатацію за відповідних умов))
Unknown Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:18 #638 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:18 2 годин тому, Bliksss сказано: ага, зупинять тебе на автобані, поміряють вихлоп - розкажеш тоді про техогляд. Чи може таке бути, що авто вже НЕ відповідає нормам, але при цьому авто ніяк про це не сигналізує, і нічого не вирізали та не відшивали? На скільки я розумію, то має бути помилка на приборці, чи помиляюсь?
Bliksss Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:18 #639 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:18 12 хвилин тому, Unknown сказано: Як на мене, то мутна і малореальна схема. тому - це і не мутна схема, "не купуй - не вези барахло", яке - потім не постаиш на облік.
Bliksss Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:21 #640 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:21 (змінено) 3 хвилин тому, Unknown сказано: Чи може таке бути, що авто вже НЕ відповідає нормам, але при цьому авто ніяк про це не сигналізує, і нічого не вирізали та не відшивали? На скільки я розумію, то має бути помилка на приборці, чи помиляюсь? тобто, поки немає обов'язкового ТО - катайся... Змінено 11 Лютого, 2023 в 11:23 користувачем Bliksss
Unknown Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:25 #641 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:25 3 хвилин тому, Bliksss сказано: Це - і первіряють, тільки не "як небудь", а за стандартами виробника, який - гарантує експлуатацію за відповідних умов)) Чого ті ж німці до такого не прийшли? Знаєш про якісь приклади реалізації такої схеми? 4 хвилин тому, Bliksss сказано: це - хлам, який не має права тут їздити. Тобто привезені зі США свіжі б.у. авто, які у нас в салонах не продають -- це хлам? Чого їх не можна в нас юзати? Он ті ж японці в себе дозволяють навіть ліворульниз американців, головне, щоб світлотехніка була перероблена під місцеві вимоги.
Unknown Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:32 #642 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:32 4 хвилин тому, Bliksss сказано: тобто, поки немає обов'язкового ТО - катайся... Ти не зрозумів суті питання. Чи обовязково водій знатиме, що авто вже не відповідає еконормам. Наприклад ситуація, ти пройшов черговий техогляд на 2 роки, через рік каталізатор перестав достатньо очищувати, але тебе про це авто не повідомило. І тут тебе на дорозі заставляють пройти моніторинг і круто штрафують. В чому твоя провина? Ти мусиш щомісяця проходити екологію, щоб перестахуватись? Чи авто таки має в подібній ситуації гарантовано просигналізувати, що пора в сераіс?
Bliksss Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:34 #643 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:34 6 хвилин тому, Unknown сказано: Тобто привезені зі США свіжі б.у. авто, які у нас в салонах не продають -- це хлам? Чого їх не можна в нас юзати? ХЛАМ, до пори - до часу Буде Перемога, і "запитають" - накуя тобі макларен чи мерс в новону кузові (без розмитнення) - на протреби ЗСУ
Unknown Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:38 #644 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:38 1 хвилина тому, Bliksss сказано: ХЛАМ, до пори - до часу Буде Перемога, і "запитають" - накуя тобі макларен чи мерс в новону кузові (без розмитнення) - на протреби ЗСУ Та я геть не про те. Я наприклад про пасат американський, про форд ф'южин, про фіат 500Е..., які і до війни привозили. Не про елітні авто, а про звичайні середньостатистичні автівки, які чесно розмитнюються. Чи таких, що чесно розмитнюються, не існує?
Bliksss Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:39 #645 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:39 (змінено) 7 хвилин тому, Unknown сказано: Ти не зрозумів суті питання. Чи обовязково водій знатиме, що авто вже не відповідає еконормам. Наприклад ситуація, ти пройшов черговий техогляд на 2 роки, через рік каталізатор перестав достатньо очищувати, але тебе про це авто не повідомило. І тут тебе на дорозі заставляють пройти моніторинг і круто штрафують. В чому твоя провина? Ти мусиш щомісяця проходити екологію, щоб перестахуватись? Чи авто таки має в подібній ситуації гарантовано просигналізувати, що пора в сераіс? а в чому проблема? каталізатор - це розхідник, мусиш - замінити., ну чи - "очистити" (їбать як дорого), не часто ""ловлять" на екологю. Змінено 11 Лютого, 2023 в 11:40 користувачем Bliksss
Bliksss Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:44 #646 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:44 (змінено) 7 хвилин тому, Unknown сказано: Я наприклад про пасат американський, буде їздити - довго і щастливо Змінено 11 Лютого, 2023 в 11:45 користувачем Bliksss
Unknown Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:47 #647 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:47 4 хвилин тому, Bliksss сказано: а в чому проблема? каталізатор - це розхідник, мусиш - замінити., ну чи - "очистити" (їбать як дорого), не часто ""ловлять" на екологю. Та ясно, що розхідник, і потрібно міняти. Я не про те, я про потенційний штраф при перевірці екології на трасі. Типу на тезогляді все було ок, пройшов час, він здох, але водій про це не знає, і взнає вже коли оштрафували. Чи 100% сам автомобіль відловлює момент, що з "екологією" проблеми і сигналізує про це водієві.
romanc Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:51 #648 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:51 16 минут назад, Bliksss сказал: ХЛАМ, до пори - до часу Буде Перемога, і "запитають" - накуя тобі макларен чи мерс в новону кузові (без розмитнення) - на протреби ЗСУ Скільки машин пійшло до ЗСУ після п'яних водіїв?
Bliksss Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:55 #649 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 11:55 (змінено) 8 хвилин тому, Unknown сказано: Чи 100% сам автомобіль відловлює момент, що з "екологією" проблеми і сигналізує про це водієві. якщо 10-15+/- років, таки -да, хіба не так? ""лампочка" буде світитиись "типу - проблема з двигуном" Змінено 11 Лютого, 2023 в 11:56 користувачем Bliksss 1
Unknown Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 12:01 #650 Опубліковано 11 Лютого, 2023 в 12:01 Ну я розумію, що так мало б бути, і це логічно. Але питання до тих, хто має практичний досвід, чи завжди є сигналізація про проблеми?
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти