Перейти до змісту

НА ЛУЦЬКОМУ ЗАВОДІ ЗНАЙШЛИ ЄДИНИЙ ЗБЕРЕЖЕНИЙ ПРОТОТИП ЗАЗ-969 І ВАНТАЖІВКУ-КАБРІОЛЕТ


Oli

Рекомендовані повідомлення

НА ЛУЦЬКОМУ ЗАВОДІ ЗНАЙШЛИ ЄДИНИЙ ЗБЕРЕЖЕНИЙ ПРОТОТИП ЗАЗ-969 І ВАНТАЖІВКУ-КАБРІОЛЕТ

 

На Луцком автозаводе (сейчас Богдан Моторс), где-то в темном углу, обнаружили прекрасную историческую экспозицию.

Заводчане ее не только сберегли, но и по возможности восстановили.

Есть даже единственный сохранившийся прототип ЗАЗ-969 (не ЛуАЗ, а ЗАЗ).

 

А в транспортном цеху "Богдан Моторс" нашелся грузовик-кабриолет на базе автобусного шасси турецкого Otoyol. Пока предприятие чтит и помнит свою историю - оно живо. Завод жив и работает, но выпускает уже исключительно автобусы и троллейбусы. Имя ЛуАЗ здесь стараются употреблять все реже и реже, заменяя его на просто "автозавод" или "автозавод Богдан".

А выпуск легковых авто в Луцке уже не восстановить, ни Луаз-1301, ни даже примитивного ТПК-967 - завод полностью переориентировали на автобусное производство, нет легкового конвейера, а последние пресса и штампы, использовавшиеся под легковую программу, вывезли с территории завода год назад. Теперь - только автобусы

 

 

ховаю під спойлер  

13403348_1048968595195803_23539995049974

13415536_1048968371862492_23594748905788

 

13340331_1048968478529148_71615885847952

13350413_1048968521862477_89635161509576

 

13340127_1048968728529123_51144792288799

13350252_1048968845195778_29754685850776

13415463_1048969011862428_74204626945456

 

13411971_1048969105195752_21597505825997

13392310_1048969161862413_68574423438758

 

13411863_1048969308529065_50520181313669

13350235_1048969451862384_88269721081481

 

 

13415633_1048975888528407_20842347965327

13415644_1048975531861776_47970709991067

Hide  

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хм...  стаття за 2009р.  і там є ці машини   https://www.autocentre.ua/used/obzor/luaz967-tpk-na-zemle-v-nebesakh-i-na-more-279254.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Музейні експонати, а масло з моторів гоне як не має бути ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Ha3aP сказано:

Музейні експонати, а масло з моторів гоне як не має бути ))

Але на одне добре,значить воно там є )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А може вони даже й заводяться )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При бажанні можна десь в італійських селах ще експортні ЛУАЗи знайти, правда італійці від волинянки там тільки кузов з трансмісією лишали.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якось їхав з грузином в поїзді,коли він взнав,що я з Луцька,почав тиснути мені руку:"Ваші Валінянкі саміє лучшіє машіни.У нас в горах ні адна машіна нє видержівает.А ваші даже в гори на пастбіща заєзжают.Пачему ві іх больше не делаєтє?Друг, я би купіл десять-пятнадцать машін!"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так може говорити тільки той хто ЛуАЗа не мав в користуванні. Всі його позашляхові якості перекреслює якість його вузлів і агрегатів. Його більше ремонтуєш чим їздиш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То грузин так і  хотів брати 10 - 15 шт., може повезе 1 нормальна попадеться, а ні то буде запас запчастин.:D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, Cherman сказано:

Тут, як і у всіх радянських машин, велику роль грав елемент везіння. В одних людей вдалий екземпляр їздив без проблем, в інших - все сипалось.

Я би ще додав, що така ситуація в разі, коли ремонт намагається наблизити машину до заводського стану, а у стані "аби їздила" радянська машина може жити дуже довго.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 часов назад, snouden сказал:

а у стані "аби їздила" радянська машина може жити дуже довго.

Це по асфальту. А так як ми говоримо за ЛуАЗ і його стихію, де існують тільки напрямки, то там дуже легко, навіть його кволим двигуном, порвати елементи трансмісії, тим більше якщо вони перебувають в стані "аби їздила".

І є така підозра, що ЛуАЗ з заводу випускався в стані "аби їздила".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, FOX сказано:

Це по асфальту. А так як ми говоримо за ЛуАЗ і його стихію, де існують тільки напрямки, то там дуже легко, навіть його кволим двигуном, порвати елементи трансмісії, тим більше якщо вони перебувають в стані "аби їздила".

І є така підозра, що ЛуАЗ з заводу випускався в стані "аби їздила".

Тєхника в руках варвара - груда мєталолома!

Якшо до машини нормально ставитись (не вбивати її,типу Вась, диви шо вона може) то прослужить вона довго.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вон сколько лет прослужили экспонатами коллекции и как новенькие....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...