Oli Опубліковано 12 Червня, 2016 в 17:28 #1 Опубліковано 12 Червня, 2016 в 17:28 НА ЛУЦЬКОМУ ЗАВОДІ ЗНАЙШЛИ ЄДИНИЙ ЗБЕРЕЖЕНИЙ ПРОТОТИП ЗАЗ-969 І ВАНТАЖІВКУ-КАБРІОЛЕТ На Луцком автозаводе (сейчас Богдан Моторс), где-то в темном углу, обнаружили прекрасную историческую экспозицию. Заводчане ее не только сберегли, но и по возможности восстановили. Есть даже единственный сохранившийся прототип ЗАЗ-969 (не ЛуАЗ, а ЗАЗ). А в транспортном цеху "Богдан Моторс" нашелся грузовик-кабриолет на базе автобусного шасси турецкого Otoyol. Пока предприятие чтит и помнит свою историю - оно живо. Завод жив и работает, но выпускает уже исключительно автобусы и троллейбусы. Имя ЛуАЗ здесь стараются употреблять все реже и реже, заменяя его на просто "автозавод" или "автозавод Богдан". А выпуск легковых авто в Луцке уже не восстановить, ни Луаз-1301, ни даже примитивного ТПК-967 - завод полностью переориентировали на автобусное производство, нет легкового конвейера, а последние пресса и штампы, использовавшиеся под легковую программу, вывезли с территории завода год назад. Теперь - только автобусы ховаю під спойлер Hide
Oli Опубліковано 12 Червня, 2016 в 17:32 Автор #2 Опубліковано 12 Червня, 2016 в 17:32 хм... стаття за 2009р. і там є ці машини https://www.autocentre.ua/used/obzor/luaz967-tpk-na-zemle-v-nebesakh-i-na-more-279254.html
Ha3aP Опубліковано 12 Червня, 2016 в 17:37 #3 Опубліковано 12 Червня, 2016 в 17:37 Музейні експонати, а масло з моторів гоне як не має бути ))
REVERS Опубліковано 12 Червня, 2016 в 20:08 #4 Опубліковано 12 Червня, 2016 в 20:08 2 годин тому, Ha3aP сказано: Музейні експонати, а масло з моторів гоне як не має бути )) Але на одне добре,значить воно там є )))
REVERS Опубліковано 12 Червня, 2016 в 20:16 #6 Опубліковано 12 Червня, 2016 в 20:16 А може вони даже й заводяться )))
jurgen007 Опубліковано 12 Червня, 2016 в 21:47 #7 Опубліковано 12 Червня, 2016 в 21:47 При бажанні можна десь в італійських селах ще експортні ЛУАЗи знайти, правда італійці від волинянки там тільки кузов з трансмісією лишали.
zaHARE Опубліковано 13 Червня, 2016 в 14:19 #8 Опубліковано 13 Червня, 2016 в 14:19 якось їхав з грузином в поїзді,коли він взнав,що я з Луцька,почав тиснути мені руку:"Ваші Валінянкі саміє лучшіє машіни.У нас в горах ні адна машіна нє видержівает.А ваші даже в гори на пастбіща заєзжают.Пачему ві іх больше не делаєтє?Друг, я би купіл десять-пятнадцать машін!"
FOX Опубліковано 13 Червня, 2016 в 14:43 #9 Опубліковано 13 Червня, 2016 в 14:43 Так може говорити тільки той хто ЛуАЗа не мав в користуванні. Всі його позашляхові якості перекреслює якість його вузлів і агрегатів. Його більше ремонтуєш чим їздиш.
jurgen007 Опубліковано 13 Червня, 2016 в 20:08 #10 Опубліковано 13 Червня, 2016 в 20:08 То грузин так і хотів брати 10 - 15 шт., може повезе 1 нормальна попадеться, а ні то буде запас запчастин.
snouden Опубліковано 13 Червня, 2016 в 20:54 #11 Опубліковано 13 Червня, 2016 в 20:54 3 годин тому, Cherman сказано: Тут, як і у всіх радянських машин, велику роль грав елемент везіння. В одних людей вдалий екземпляр їздив без проблем, в інших - все сипалось. Я би ще додав, що така ситуація в разі, коли ремонт намагається наблизити машину до заводського стану, а у стані "аби їздила" радянська машина може жити дуже довго.
FOX Опубліковано 14 Червня, 2016 в 06:45 #12 Опубліковано 14 Червня, 2016 в 06:45 9 часов назад, snouden сказал: а у стані "аби їздила" радянська машина може жити дуже довго. Це по асфальту. А так як ми говоримо за ЛуАЗ і його стихію, де існують тільки напрямки, то там дуже легко, навіть його кволим двигуном, порвати елементи трансмісії, тим більше якщо вони перебувають в стані "аби їздила". І є така підозра, що ЛуАЗ з заводу випускався в стані "аби їздила".
REVERS Опубліковано 14 Червня, 2016 в 07:01 #13 Опубліковано 14 Червня, 2016 в 07:01 11 хвилин тому, FOX сказано: Це по асфальту. А так як ми говоримо за ЛуАЗ і його стихію, де існують тільки напрямки, то там дуже легко, навіть його кволим двигуном, порвати елементи трансмісії, тим більше якщо вони перебувають в стані "аби їздила". І є така підозра, що ЛуАЗ з заводу випускався в стані "аби їздила". Тєхника в руках варвара - груда мєталолома! Якшо до машини нормально ставитись (не вбивати її,типу Вась, диви шо вона може) то прослужить вона довго.
romanc Опубліковано 14 Червня, 2016 в 07:08 #14 Опубліковано 14 Червня, 2016 в 07:08 Вон сколько лет прослужили экспонатами коллекции и как новенькие....
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.