odna Опубліковано 7 Червня, 2016 в 17:37 #1 Опубліковано 7 Червня, 2016 в 17:37 На сайті ссилка на регістрацію бажаючих проїхатись на новинках від відомого виробника. На тест дається 45 хвилин. http://velozona.lutsk.ua Реєстрація: http://cannondale.com.ua/test-ride/registracziya-na-test.html
TARAS96 Опубліковано 7 Червня, 2016 в 19:36 #2 Опубліковано 7 Червня, 2016 в 19:36 Яка ціна тест-драйву? Як знати, що на той же час ніхто інший не зареєструвався і я не прийду просто подивитися?
Гість rl72 Опубліковано 8 Червня, 2016 в 19:02 #3 Опубліковано 8 Червня, 2016 в 19:02 On 07.06.2016 at 22:36, TARAS96 сказано: Яка ціна тест-драйву? Як знати, що на той же час ніхто інший не зареєструвався і я не прийду просто подивитися? за посиланням ходив?) там написано вибираєш день (11 чи 12), вибираєш модель вела, і вибираєш час п.с. ціна вказана, якщо сходити за посиланням після моделі вела))))
TARAS96 Опубліковано 8 Червня, 2016 в 19:06 #4 Опубліковано 8 Червня, 2016 в 19:06 2 хвилин тому, rl72 сказано: за посиланням ходив?) там написано вибираєш день (11 чи 12), вибираєш медель вела, і вибираєш час п.с. ціна вказана, якщо сходити за посиланням після моделі вела)))) Сьогодні подзвонили і сказали, що на час, на який я реєструвався, вже зайнято, Саме за це я і питав.
Ukrainec Опубліковано 11 Червня, 2016 в 18:56 #7 Опубліковано 11 Червня, 2016 в 18:56 Катав сьогодні на HABIT 4: Чесно кажучи підвіс сподобався відразу як і передбачалося після хартейла, попі м"яко. Так як вел з колесами 27,5" після 29" відразу було помітно кращу керованість, ще це списують на нову конструкцію передньої стійки Lefty: тепер в ній почали робити дропаунт і скоротили виліт вилки в місці кріплення рами, на відміну від того, що було в старих моделях. Підвіс з усіма його перевагами. Нажаль я не маю з чим порівнювати (іншим підвісом) то сьогодні був просто зачарований і ледь стримую себе від замовлення рами підвіса, хоча і не кадейла, бо кадейла не витягну Що розчарувало: так як я являюсь власником Lefty старої конструкції (та що ще з гофрою), було відмічено відчутно меншу чутливість стійки до дрібниць на дорозі. Це я помічаю вже не вперше, зазвичай це були нові велосипеди, то я списував на не притерті підшипники стійки, не розроблену втулку, яка з"явилася в конструкції без гофри, але виявляється ні, про це пишуть на форумах, але якось в це не хотілося вірити. Навіть спустив перекачане колесо до оптимуму, щоб зменшити удари по керму, але очікуваного ефекту не вдалося помітити. Таке враження, що конструктори в 2002 спочатку зробили бездоганну стійку, а потім в 2013 вирішили погіршити її характеристики, по суті зробивши з неї рядового рокшокса чи фокса. Я нікого не збираюся в цьому переконувати, але в мене склалося таке враження. Боюсь, що любителі всіляких фоксів/маніту/рокшоксів будуть кидати каміння в бік кадейла після тестдрайву, типу: "ніц особливого не помітили"! і це так, і це сумно ІМХО!!!
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.