Перейти до змісту

Неймовірна фотоподорож до Норвегії


phototr

Рекомендовані повідомлення

Норвегія… Загадкова країна, десь там далеко на півночі. Це край з суворим кліматом та незрівнянними краєвидами, вздовж та поперек порізаний глибокими фіордами, з безліччю потужних водоспадів та неймовірно красивими блакитними льодовиками. Це країна вікінгів та тролів.

Друзі, ми пропонуємо Вам майнути з нами у фотоподорож цією чудовою країною разом з Михайлом Богомазом, фотографом National Geographic, природознавцем і природолюбом, який спеціалізується на зйомці дикої природи. Та гідом, який розробляв маршрут і побував у цих краях вже більше десятка разів Володимиром Хом''яком.
Детальна інформація за посиланням http://bit.ly/1Ryv0PR

Ви зможете подивитися на всю цю природну красу та звірів які там проживають через об’єктив Вашого фотоапарату, зупинити мить та зробити не один десяток хороших кадрів на заході сонця та на світанку.

Крім фіордів, водоспадів, льодовиків та гір ми спробуємо вполювати на фотоапарат топірців та безліч інших птахів, таких як орлан-білохвіст, трипалий мартин, північна олуша та інші. А якщо нам посміхнеться вдача, то ми побачимо вівцебиків або як їх ще називають мускусних биків.
Ми побачимо багато красивих водоспадів серед них Латефоссен, Твіндефоссен, а також пройдемо долиною водоспадів Хюседален, сфотографуємо льодовики Нігардсбрін, Бергсетбрін та Боябрін. Крім того заплановані фотосесії на найкращих оглядових майданчиках над Аурландс фіордом та Гейрангер фіордом. Під час нашої подорожі ми відвідаємо стару ферму Кйосен, що височить над Хардангер фіордом, в пошуках топірців та інших птахів заглянемо на острів Рунде, проїдемось дорогою орлів та дорогою тролів, ну, і звичайно відвідаємо безперечно найпопулярніше місце на півдні Норвегії – язик тролів. Крім того на нас очікують ще багато, багато інших місць, всього просто не перерахувати.
щоденно проводитимуться майстер класи з фотографії
період поїздки 13.07.-24.07.2016
Візова підтримка надається.
Більш детальний опис маршруту та бюджету Ви зможете отримати оформивши попередній запит тут 
http://goo.gl/forms/s9SZl2ea0u

items.1459452924.b.jpg

items.1459588207-9.b.jpg

items.1459588210-10.b.jpg

items.1459588212-9.b.jpg

items.1459588213-8.b.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Два роки тому я мав нагоду побувати в 11-денному вело-поході Норвегією і та подорож стала найбільш казковою в моєму житті. Норвегія чудова і неповторна. Засніжені вершини влітку, кришталево-чисті гірські озера, потужні гірські річки з водоспадами, на фоні яких найбільші карпатські водоспади здаються просто порогами. Ліси, які вкривають круті кам'янисті схили, з ніжним мохом під ногами і тисячами ароматів хвої, квітів, трави, грибів і озону. Мальовничі фйорди, через які всюди організовано паромну переправу. Серце завмирає, коли пливеш по фйорду, який завширшки як річка, і дізнаєшся, що його глибина прямо під тобою -- приблизно кілометр. Мальовничі містечка і села, ферми або просто одинокі будиночки, розкидані то тут то там горами, з яскраво-червоними стінами і засіяним травою дахом і національні прапори, підняті майже біля кожного будинку. Облаштовані оглядові майданчики в найбільш відомих і мальовничих місцях і туалети високо в горах понад дорогами, в яких дуже чисто і навіть влітку і є гаряча вода в умивальниках. Фігурки тролів, одного з національних символів, які можна побачити майже всюди, а слово "троль" зустрічається в назвах величезної кількості природних і рукотворних чуд. Ідеальні дороги, які зміями-серпантинами звиваються від фйордів до найвищих вершин і назад, по яких вверх інколи вели велосипеди в руках, а вниз злітали зі швидкістю понад 70 км/код. Інколи вони такі вузенькі, що два автобуси на них ледь розминаються. Залізниця, яка павутиною поснувала Норвегію і якою їздять і сучасні швидкісні поїзди, і старенькі на вигляд, але в чудовому стані пасажирські поїзди, які ніби зійшли з листівок понад 50-річної давнини. Величезна кількість тунелів, від коротеньких 10-метрових на старих гірських дорогах, до сучасних багатокілометрових, проїзд в багатьох з яких для велосипедистів заборонений. Чудові привітні люди, які завжди з посмішкою підкажуть або допоможуть (англійську чудово знають практично всі). І, звісно ж, Норвезьке море, яке є частиною Північно-Льодовитого океану з холодною-холодною водою, хоч це і не зупинило нас, щоб скупатись в ньому. Норвегія надзвичайно багатоманітна. Пейзажі і погода змінюються настільки швидко і непередбачувано, що ледь встигаєш за всім слідкувати і ні на мить не перестаєш захоплюватись. 11 днів нашої подорожі пролетіли як один і я завжди буду мріяти повернутись в ті місця знову, ще раз те все побачити і відчути.

 

2014-07-08_174357.jpg

 

2014-06-29_103346.jpg

 

2014-07-01_162733.jpg

 

2014-07-05-160132.jpg

 

Категорично рекомендую всім, в кого буде хоч найменша можливість, обов'язково поїхати в Норвегію. Країна дуже дорога, це потрібно мати на увазі, але надзвичайна і неповторна, яка залишить потужні враження на все життя.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 хвилин тому, Plum сказано:

Величезна кількість тунелів, від коротеньких 10-метрових на старих гірських дорогах, до сучасних багатокілометрових, проїзд в багатьох з яких для велосипедистів заборонений.

добре написано, єдине що добавив би що практично завжди існує об"їзд тунелю, як правило то стара дорога поруч, закрита для проїзду автотранспорту, але залишена власне для велосипедистів та пішоходів 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не завжди така можливість є. Одного разу (від містечка Flom, якщо правильно пам'ятаю) нам довелось перевозити велосипеди автобусом, а іншого разу (за містом Andalsnes дорогою до міста Alesund) ми звернули на таку «стару дорогу», про що дуже пожалкували потім -- вона вся була завалена каменепадами, насипи брил були метрів 4 місцями, довелось розвантажувати велосипеди і перетягувати верхом, це була одна з найважчих ділянок подорожі. Згодом викладу кілька фоток.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

25 хвилин тому, Plum сказано:

Ось кілька фоток зі "старої дороги" в обхід тунелю поруч з містом Andalsnes

І не стрьомно було тудою їхати? На останньому фото видно великі звисаючі куски залізобетону які могли обвалитися в будь-який момент.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 04.04.2016 at 14:31, Plum сказано:

Одного разу (від містечка Flom, якщо правильно пам'ятаю) нам довелось перевозити велосипеди автобусом, а іншого разу (за містом Andalsnes дорогою до міста Alesund) ми звернули на таку «стару дорогу», про що дуже пожалкували потім -- вона вся була завалена каменепадами, насипи брил були метрів 4 місцями,

 

не міг раніше відповісти, для чайників на форумі обмеження 2 повідомлення в день:)

є таке місто Flåm (Флом, буква а з кругом зверху в них читається як О), але там є об"їзд, так звана снігова дорога Bjørgavegen номер Fv243, що правда там великий набір висоти, але надзвичайно красиво, є кілька оглядових майданчиків з видом на фіорд, ось фото з одного з них

items.1459854914.b.jpg

 

а ще слід зазначити що відкривається вона в червні та закривається в листопаді

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можу помилятись, але я так підозрюю, що їхали ми в іншому напрямку :)

 

Ми спочатку приїхали в Haugastøl поїздом, а звідти своїм ходом до Finse і далі сніговою дорогою (21 км протягнули вантажені велосипеди по снігу в руках :wacko:) до Flåm з проміжною ночівлею в Hallingskeid.

 

2014-06-28_212859.jpg

 

DSCN0049.jpg

 

А з Flåm нам потрібно було в Gudvangen, а там лише або паромом, або автобусом через два дуже довгих тунелі. Принаймні, так нам сказали :)

 

 

З трудом зараз вже відбудовую в пам'яті наш маршрут, доводиться на карті шукати знайомі назви населених пунктів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А, зараз так пригадую, що ми так натомились в снігах на ділянці Finse-Hallingskeid, що один з запланованих перевалів наступного дня вирішили оминути більш пологими дорогами і частково поромом. Певно, це і є та ділянка, бо з Gudvangen ми пливли поромом в Kaupanger, а звідти знову своїм ходом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 хвилин тому, Plum сказано:

Можу помилятись, але я так підозрюю, що їхали ми в іншому напрямку :)

 

Ми спочатку приїхали в Haugastøl поїздом, а звідти своїм ходом до Finse і далі сніговою дорогою (21 км протягнули вантажені велосипеди по снігу в руках :wacko:) до Flåm з проміжною ночівлею в Hallingskeid, а з Flåm нам потрібно було в Gudvangen, а там лише або паромом, або автобусом через два дуже довгих тунелі. Принаймні, так нам сказали :)

 

якщо то йде про Gudvangatunnelen що між Фломом та Гудвангеном то дійсно там бокової дороги не має, там об"зд хіба що паромом з Undredal

до речі в тих місцях часто бувають ссуви, в 2014 я теж там на день застряв, засипало дорогу біля Сталхейма, але ми то вдало використали сходили в трек на Бакканоші, там фантастичний вид, ось 

items.1422201518-3.b.jpg

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, Plum сказано:

А, зараз так пригадую, що ми так натомились в снігах на ділянці Finse-Hallingskeid, що один з запланованих перевалів наступного дня вирішили оминути більш пологими дорогами і частково поромом.

 

по снігу з навантаженими велосипедами то жесть, а в якому то місяці було?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, phototr сказано:

там об"зд хіба що паромом з Undredal

 

Між Flåm та Undredal теж є тунель Flenjatunnelen, проїзд через який велосипедистам заборонений.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, phototr сказано:

 а в якому то місяці було?

 

В сніги ми попали, здається, 28 червня 2014 року. Місцеві казали, що зазвичай в ту пору снігу вже немає, а той рік був дуже сніжний і його лишилось ще багато. Нас попереджали, що ми тудою не пройдемо, щоб шукали інший маршрут. Але ми ж упорні... чи упороті :) -- пройшли, хоча кілька місць було дуже складних і небезпечних, навіть окремо вантаж і окремо велосипеди ледь перетягували, частину дороги йшли по старій закинутій залізниці. В той день ми вперше оцінили зручність білих ночей, бо в Hallingskeid приїхали вже після 12 ночі, але ще засвітла. Дорогою на годинники не дивились, то думали що ще може година восьма чи дев'ята вечора :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

23 годин тому, Plum сказано:

Між Flåm та Undredal теж є тунель Flenjatunnelen, проїзд через який велосипедистам заборонений.

 

перепрошую за відповідь через 24 години, але для новачків на форумі стоїть обмеження в кількості постів в день, мабуть доречно з огляду на спамерів:)

 

дійсно є тунель, я на все дивлюсь як автомобіліст:) тому і на тунелі мало звертаю уваги

пливти в Гудванген потрібно було аж з Флома

 

23 годин тому, Plum сказано:

В той день ми вперше оцінили зручність білих ночей, бо в Hallingskeid приїхали вже після 12 ночі, але ще засвітла. 

 

білі ночі то цікаво, на півночі Норвегії в заполяр"ї взагалі виглядає фантастично коли в 2 ночі повертаєшся з треку і реально світить сонце:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пором з Флома однаково йшов через Гудванген (прямого на Каупангер не було), а по часу і по ціні нам більше сподобалось до Гудвангена доїхати автобусом :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, Plum сказано:

Пором з Флома однаково йшов через Гудванген (прямого на Каупангер не було), а по часу і по ціні нам більше сподобалось до Гудвангена доїхати автобусом

 

по ціні і не сумніваюсь:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Додам ще кілька фоток :)
(їх можна відкрити в новій вкладці або зберегти, щоб збільшити)

 

DSC0385.jpg

 

DSC0428.jpg

 

DSC0447.jpg

 

DSC0573.jpg

 

DSC0732.jpg

 

Надзвичайно гарна країна. Буквально за день можна побачити і десятки островів, розкиданих в безкрайньому океані, і мальовничі містечка біля фйордів (дуже сподобався Гейрангер), і водоспади, і гори, і річки, і озера, і ліси. Є прямі-прямі дороги, які не звертаючи ховаються за обрій, а є серпантини настільки покручені і багатоярусні, що здалеку не відразу можна зрозуміти, яка дорога куди йде. Температура повітря внизу біля фйордів бувала +30 градусів, а через кілька годин їзди велосипедом в гори -- вже +5. Дощі раптово починаються, і так само раптово закінчуються. Фйорди подекуди стають широчезними, а подекуди лише за припливами і відпливами можна зрозуміти, що це не звичайнісінька річка. Неймовірна природа. Дуже шкодую, що в нас було так мало часу, щоб насолодитись нею. І вже щиро заздрю тим людям, які відгукнуться на запрошення автора топіка і поїдуть в цю подорож!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 годин тому, Plum сказано:

дуже сподобався Гейрангер

Гейрангер як завжди в димці, але від того не менш красивий

 

10 годин тому, Plum сказано:

Неймовірна природа. Дуже шкодую, що в нас було так мало часу, щоб насолодитись нею.

раджу якось ще при нагоді вибратись на північ Норвегії, обов"язково на Лофотенські острови та о.Сенья, там Норвегія зовсім інша, але не менш красива

 

10 годин тому, Plum сказано:

Дощі раптово починаються, і так само раптово закінчуються.

у норвежців є таке прислів"я якщо вам не подобається погода зачекайте 15 хвилин:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Язик Троля або норвезькою Trolltunga. З тих хто їде в цю прекрасну країну якщо не всі, то однозначно переважна більшість планує відвідати Язик Троля, це одне з найвідоміших та найпопулярніших місць в південно-західній частині країни, енергетика тут просто зашкалює. Про язик написано чимало і кожен з нас може знайти інформацію в інтернеті, тому не будемо переписувати нудні цифри на якій висоті над Рінгедалсватнет (так називається озеро) він висить і таке інше. 
В більшості випадків ви знайдете інформацію, що потрапити на Язик Троля можна з червня по жовтень і до цього часу офіційно маршрут вважається закритим, хоча це ніколи не заважало відчайдухам ходити туди зимою, адже хоч маршрут і закритий та на шляху перешкод немає. Починаючи з 2015 принаймні одна норвезька туристична фірма (ремарка, автору відома одна можливо їх і більше) розпочала тури з квітня місяця. Організовані тури проводяться на снігоступах або лижах. Єдине що хочу зауважити для тих хто не був в тих місцях літом і не знає орієнтирів не варто йти без провідника в квітні-травні. Зимовий маршрут дещо відмінний від літнього і при не сприятливих погодних умовах можна втратити орієнтацію. До того ж знайти язик на фінальній частині маршруту зимою значно важче ніж літом. Але піти туди того варте. Фото зимового язика троля знайдете нижче. В травні була справжня хуртовина. Щоб можна було уявити скільки снігу там навесні наведено друге фото, це притулок по дорозі на язик. Як сказав мій знайомий «ніколи не думав що так легко можна сісти на дах».  Для цікавості раджу глянути на язик троля з іншого боку, виглядає він зовсім по іншому, як на мене зовсім не фотогенічно. Для тих хоче ґрунтовно вивчити ці місця раджу дводенний трек навколо Рінгедалсватнет.

items.1446833663-5.b.jpg

items.1446833664-1.b.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лотефоссен або Лотефосс як його ще називають, він далеко не є найвищим водоспадом Норвегії, всього 165 метрів. Нагадаю що згідно загальносвітового рейтингу водоспадів за висотою найвищим в Норвегії та і в Європі є водоспад Вінуфоссен, який зі своїми 860-ма метрами висоти займає в світовому рейтингу 6-ту сходинку. Проте Лотефоссен є одним з самих красивих, популярних та відвідуваних водоспадів Норвегії. Якщо Ви їдете в Норвегію власне глянути на водоспади, то раджу сезон кінець червня – початок липня. В цей час вони повноводні та видовищні. Кілька фотографій водоспаду на додачу або що в мене з того вийшло.


items.1459588207-9.b.jpg

 

items.1460620030-7.b.jpg

 

items.1460620031-7.b.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...