Гість rl72 Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 14:03 #1 Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 14:03 Волиняни можуть передати показники газового лічильника через смс28 жовтня 2015Для зручності та оперативного збору інформації ПАТ «Волиньгаз» пропонує для споживачів природнього газу нову послугу – смс-інформування. Волиняни можуть передати показання своїх газових лічильників за номерами: 067-364-7-104 та 050-384-7-104.Усе що необхідно – вказати у своєму повідомленні № особового рахунку (його можна дізнатись за номером контакт-центру 0332-280-104 або у квитанції на оплату) та показник лічильника, – повідомляє прес-служба Волиньгаз.Текстове повідомлення повинно мати наступний вигляд:«00000 (пробіл) 11111»Де: 00000 – Ваш особовий рахунок;11111 – Ваш поточний показник лічильника.ПАТ «Волиньгаз» пропонує споживачам надсилати повідомлення в останні дні кожного місяця, починаючи із 28-ого числа.«Телефонна лінія контакт-центру «Волиньгазу» є дуже затребуваною та завантаженою. Лише за пів року роботи, її послугами скористалось понад 60 тисяч волинян, більшість із цих дзвінків були для того аби повідомити показники. Тому аби розвантажити лінію та спростити для наших клієнтів процеc повідомлення показання лічильників у нас запрацювала послуга смс-інформування» – розповідає голова правління «Волиньгазу» Мирослав Коротя.Абоненти можуть легко налагодити цю процедуру, що надалі займатиме всього декілька секунд. Для цього необхідно просто зберегти перше повідомлення до «Волиньгазу» у своєму телефоні та раз в місяць змінювати у ньому лише показник лічильника.Вартість СМС – згідно із тарифами мобільного оператора абонента.Також споживачі можуть передати показання лічильника газу, дізнатися про причини відключення, інформацію про тарифи та субсидії, а також висловити свої побажання та зауваження за електронною адресою [email protected]Телефон контакт-центру ПАТ «Волиньгаз»: (0332)-280-104.по стаціонарному дозвонитись, шоб передати показники майже нереально, хоч якийсь плюс.але чого б не зробити сайт з можливістю вносити туди дані...бо СМС дійшла-недійшла, внесли чи згубили, фіг проконтроюєш
dimmon Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 14:27 #2 Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 14:27 С 29.10 (т.е. завтра) уже должен заработать личный кабинет для Волыньгаза:http://104.ua/ua/instructions/registration-benefits/id/how-to-register-13632Насчет СМС согласен, никакого подтверждения, хотя мало ли )
Volyniaka Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 14:27 #3 Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 14:27 Краще б доробили врешті-решт "Особистий кабінет" на сайті. ЗІ. Поки писав, з"явився попередній пост ...
Resurrection Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 16:58 #4 Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 16:58 О можна буде поспамити смс-ками з випадковими номерами рахунків і показниками лічильника чим побільше, хай нараховують по нихсаме з такого і розпочинається деградація суспільства
sergK Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 17:10 #5 Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 17:10 Как на меня то хрень редкая. Все равно будут ходить по хатам и писать ручкой по бумаге. Хотя на этом кто то не плохо заработал!
Pavelix Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 17:29 #6 Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 17:29 дійсно варто б було продумати якусь смс відповідь що дані прийняті і тд.... ато послав... а що там і як хто зна...
Revolver Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 18:28 #7 Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 18:28 при надсиланні смс є звіт про відпраку і отримання, а якщо сумніви, що внесли в базу,то чому не було сумнівів, коли просто звонили і давали покажчики усно, тоді ще більша вірогідність помилки.
Pavelix Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 18:48 #8 Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 18:48 при надсиланні смс є звіт про відпраку і отримання, а якщо сумніви, що внесли в базу,то чому не було сумнівів, коли просто звонили і давали покажчики усно, тоді ще більша вірогідність помилки.та хз.... мабуть якийсь умовний спокій є шо з тобою говорить людина реальна, запитує адресу... і називає прізвище, ти диктуєш і при тобі вводить... не наю мо й не так але вірогідність помилки менша.... а смски ... важливо як ким чи чим вони далі обробляється і тд... ну в будь-якому випадку це крок вперед... хоть якийсь розвиток..
Гість rl72 Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 20:37 #9 Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 20:37 мамі дружини кожен місяць приходить смс "у вас борг з газ", з іванофранківськгазуживе в Луцькому районіхз, де у франику її мобільний взялитому, сайт на якому сам ввів цифри і їх перевірив таки дає більше довіри
motoksushka Опубліковано 29 Жовтня, 2015 в 07:33 #10 Опубліковано 29 Жовтня, 2015 в 07:33 Нарешті,якийсь прогрес.А то оте дзвоніння,а точніше недодзвонювання кожного місяця дратувало.Я вже зареєструвалася.
Гість rl72 Опубліковано 29 Жовтня, 2015 в 07:41 #11 Опубліковано 29 Жовтня, 2015 в 07:41 С 29.10 (т.е. завтра) уже должен заработать личный кабинет для Волыньгаза:http://104.ua/ua/ins...-register-13632Насчет СМС согласен, никакого подтверждения, хотя мало ли )зареєструвався за 3 хв.потрібен особовий рахунок і правильна сума сплачена по останній квитанції (у жовтні за вересень)
vampirich Опубліковано 29 Жовтня, 2015 в 08:55 #12 Опубліковано 29 Жовтня, 2015 в 08:55 щось вже здехло. Уже мого користувача прибили, перереєстровувався, і "кабінет недоступний"
Гість rl72 Опубліковано 29 Жовтня, 2015 в 09:29 #13 Опубліковано 29 Жовтня, 2015 в 09:29 угу, завалили сайтпомилка 503На жаль, кабінет тимчасово недоступнийСпробуйте пізніше
Shafran Опубліковано 29 Жовтня, 2015 в 09:54 #14 Опубліковано 29 Жовтня, 2015 в 09:54 Только что регистрировалась. Все нормально.
dimmon Опубліковано 29 Жовтня, 2015 в 10:03 #15 Опубліковано 29 Жовтня, 2015 в 10:03 Регистрировался, не работает регистрация, переписываемся с тех. поддержкой.
jack74 Опубліковано 30 Жовтня, 2015 в 07:06 #16 Опубліковано 30 Жовтня, 2015 в 07:06 потрібен номер клієнта у Волиньгазі, а не комкарти. Там в квитанції є його частинка (прямо під "газом"). Також його можна побачити на квитанціях від Волиньгазу (багато кому вони такі розносили). А ще можеш просто написати запит по електронці на їхньому сайті і вони тобі повідомлять твій номер.
vampirich Опубліковано 30 Жовтня, 2015 в 12:17 #17 Опубліковано 30 Жовтня, 2015 в 12:17 Через форму задав їм два питання, одне про оплати, одне про перевірки ДВКВідповіли відносно швидко та гарно розписаши нюанси (на відміну від консультацій по телефону)
Revolver Опубліковано 7 Листопада, 2015 в 11:22 #18 Опубліковано 7 Листопада, 2015 в 11:22 зареєструвався, відправивив дані, пише через годину будуть на сайті,наступного дня також відправив, бо нічого не видно, знову даних нових нема,відправив смс на київстар, сьогодні прийшов звіт, що недоставлено, кабінет особистий вже не робить пише неправильний пароль або нема такого користувача.
Fedor4uk Опубліковано 14 Листопада, 2015 в 13:28 #19 Опубліковано 14 Листопада, 2015 в 13:28 Та толку від того кабінету. Нарахували якийсь віртуальний показник лічильника і виставили заборгованість. А внести реальний показник, що менший їхнього - неможливо.
jack74 Опубліковано 2 Грудня, 2015 в 00:37 #20 Опубліковано 2 Грудня, 2015 в 00:37 комусь вдалось останнім часом зареєструватись? Бо в мене з двох спроб поки результату "ноль"... не приходять від них підтвердження на імейл...
slw28 Опубліковано 2 Грудня, 2015 в 04:43 #21 Опубліковано 2 Грудня, 2015 в 04:43 комусь вдалось останнім часом зареєструватись? Бо в мене з двох спроб поки результату "ноль"... не приходять від них підтвердження на імейл...1-12-15 в13.00 за годину отримав лист,ввечері заборгованість.
Volyniaka Опубліковано 2 Грудня, 2015 в 09:13 #22 Опубліковано 2 Грудня, 2015 в 09:13 комусь вдалось останнім часом зареєструватись? Бо в мене з двох спроб поки результату "ноль"... не приходять від них підтвердження на імейл...Вчора зареєструвався і ввів покази. Сьогодні в "кабінеті" маю суму до оплати.
LILIANA Опубліковано 2 Грудня, 2015 в 13:56 #23 Опубліковано 2 Грудня, 2015 в 13:56 Подала показники по лічильнику в жовтні через смс, а в листопаді виявилося, що показник не зафіксовано....Ось така халепа малята...А щоб подати по телефону, то треба годинами наярювати....в 9,00 почала...в 13,00 показник подала..."Сервіс" на вищому рівні...
Гість rl72 Опубліковано 19 Грудня, 2015 в 14:07 #24 Опубліковано 19 Грудня, 2015 в 14:07 Рахунок за газШановні користувачі особистих кабінетівУ тестовому режимі запрацювала можливість скачування рахунку за газ з вашого кабінету.Кнопка для скачування рахунку розташована праворуч в розділах кабінету Мої дані та Книга споживача. Натисніть на неї і розпочнеться скачування файлу у форматі PDF. Завантажені з Інтернету файли зазвичай записуються в певну папку на вашому комп'ютері (наприклад, Завантаження чи Downloads).Ви можете скачати свій рахунок, аби заплатити за ним у касі банку, чи для отримання деталізованої інформації щодо нарахувань за останній розрахунковий місяць.Служба технічної підтримки сайту 104.ua
Гість rl72 Опубліковано 19 Грудня, 2015 в 14:18 #25 Опубліковано 19 Грудня, 2015 в 14:18 http://104.ua/ru/cabinet/how-to-use/id/jak-koristuvatis-osobistim-kabinetom-13680 Чому ми не можемо оперативно відповісти на ваше запитанняШановні користувачі кабінетів, перш ніж задавати питання ознайомтеся, будь ласка, з інструкцією - у правому верхньому куті вашого кабінету чи за посиланням:http://104.ua/ru/cabinet/how-to-use/id/jak-koristuvatis-osobistim-kabinetom-13680Інструкція деталізована, проте вам не обов'язково читати її усю. Подивіться потрібну рубрику (розділ, крок). Там є відповіді на більшість запитань, які ви нам ставите.Також велика до вас людське прохання: не писати однакові повідомлення кілька разів (та з різними темами).Через велику кількість звернень ми не можемо вам швидко відповідати.Служба технічної підтримки
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.