Перейти до змісту

Вибір авто. Є 2 варіанти. Отож яке?


Onil

Яке вибрати авто.  

92 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Багаторичажка йшла лише у топ комплектації.

Напевно ти помиляєшся. Ми ж говорим про Skoda Octavia II (A5)?

А в ІІІ пополінні (А7) дійсно може бути як балка, так і багаторичажка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Врахуйте ще шумоізоляцію. В октавії вона така собі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Агітую за А5, але з движком 2.0FSI, доволі економічна, жвавий розгін(150 hp, 200Nm), навіть на 6 передачі, ширини-висоти салону вистачає, багажник - як спортзал.

Мінусовий момент - обшивка салону швидко збирає на себе пил\бруд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже два роки катаюсь на A5 (2006) 1.6 MPI в комплектації Elegance.

Мінуси:

* потужності хотілося б більше

* обшивка сидінь, плями навіть від звичайної води

* на задньому сидінні місця явно менше, ніж в Супербі

Загалом автівкою дуже задоволений: досить комфортна, адекватна вартість сервісу, економна, НЕреальний багажник (ще не бачив таких в седанах/хетчбеках), кліренс 16 см, класний звук і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Купіте "джипа" і не партесь!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

НЕреальний багажник (ще не бачив таких в седанах/хетчбеках)

Троха не в тему, але....В SuperB NEW, ліфтбек (чи як він там) дійсно нереально величезний багажник. І відкривається як седанівський варіант так і хетчбеківський. І туди рояля мона впхнути))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже два роки катаюсь на A5 (2006) 1.6 MPI в комплектації Elegance.

Мінуси:

* потужності хотілося б більше

* обшивка сидінь, плями навіть від звичайної води

* на задньому сидінні місця явно менше, ніж в Супербі

Загалом автівкою дуже задоволений: досить комфортна, адекватна вартість сервісу, економна, НЕреальний багажник (ще не бачив таких в седанах/хетчбеках), кліренс 16 см, класний звук і т.д.

Ніколи не їздив на такій машинці, аж самому захотілось. Добре шо в дятька є а5 2008 року треба при першій нагоді прокататись. Тоді і висловлю свою думку. А ще я їздив на французі 5 років. Нічого не маю проти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Проголосувала з пассажирським досвідом ;). Однозначно комфортніше в Superb-i. На мою суб'єктивну думку, в Шкод жорстка підвіска, і в Октавії А5 (та і в Rapid) в салоні це дуже відчутно.

І взагалі це різні класи машин:

Škoda Octavia - C-сегмент

Škoda Superb - D-сегмент

Суперб - це флагманська модель в шкоди. Вони його позиціонують як автомобіль представницького класу.

Щось я дуже сумніваюсь що на ринку на ці авто одинакові ціни...

Коментарі типу "бери октавію, бо легше паркуватись" - ну це просто смішно...

Звичайно багато що залежить від стану автомоблів, можливо Ви знайдете "вбитий" суперб і офігенну октавію в повній комплектації ;). Тут потрібно бачити авто вживу, посидіти в ній, проїхатись - і зрозуміти що це твоє.

По-моєму в нас на ринку (в Луцьку) ціни на шкоди дуже завищені (ну або мені так здалось). Я не розумію, як за октавію 2007-2008 року можна просити 11-13 тис. За такі гроші і пасат аналогічних років можна купити...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Суперб дизайн має такий вже старий...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Суперб дизайн має такий вже старий...

це точно, прямий предок - Passat B5, бородатого 96 року...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Суперб дизайн має такий вже старий...

Та й на мою думку в Октавії він цікавіший.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Купіте "джипа" і не партесь!

Якщо б пригнати до 5 років то так. Родич продав ікстрейла 7-ми річного. Він не рибак, не мисливець, просто активна їзда по дорогах. Ця машинка дозволяє з шестиступкою і 2.2 dСІ досить динамічно переміщатись. Так в нього ланжерони варили, бо полопались від вібрацій, перевантажень від дорожнього покриття. От і джип.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо б пригнати до 5 років то так. Родич продав ікстрейла 7-ми річного. Він не рибак, не мисливець, просто активна їзда по дорогах. Ця машинка дозволяє з шестиступкою і 2.2 dСІ досить динамічно переміщатись. Так в нього ланжерони варили, бо полопались від вібрацій, перевантажень від дорожнього покриття. От і джип.

почнем з того, що ікстрейл не джип, а паркетник. Да, з однією з кращих проходимістю, як для паркетника, та комфортністю, але то не джип, зі всіма витікаючими

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну блін не джип. Коли шкода октавія і суперб засядуть на пузо ікстрейл ще пробриє пару кілометрів. Поняття джипів істотно видозмінилося від початкового армійського трактування, та й америкоські джипи то вже щось середнє між грузовиком і легковим. Головне кліренс і 4х4, якщо ще й примусове блокування то вже джип, як не крути. А як вже мірятись піськами то ГАЗ-66 дрюкне любого рамного монстра.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі то "джип" - це марка авто (Jeep), а не класифікація автомобілів зі збільшеним кліренсом та колесами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі то "джип" - це марка авто (Jeep), а не класифікація автомобілів зі збільшеним кліренсом та колесами.

ну ксерокс це теж назва компанії, а не вид копіровальної техніки, але ж повелось вже так в народі, що поробиш :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

проголосував за суперб. машина класом вище октахі, і воно того варте. Про бенз чи дизель мова не йде, в голосувалці обидва варіанти - зажигалкі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Головне кліренс і 4х4, якщо ще й примусове блокування то вже джип, як не крути.

Кліренс у X-Trail'а непоганий, але геометрія так собі - задній бампер взагалі як якор працює на кожному горбочку. Повний привід там реалізований через звичайну муфту - 5 хвилин активних буксів по грязюці чи піску і маємо тільки передній привід. Блокування там не жорстке - якщо муфта перегріється, задок все одно відключиться. До того ж блокування тільки міжосьове, а не міжколісне - відповідно при діагоналках не допоможе. Понижайки теж нема.

Так що тобі вище правильно написали - ні х*ра то не джип (причому по всім параметрах), а так, просто великий паркетник.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про бенз чи дизель мова не йде, в голосувалці обидва варіанти - зажигалкі

9,5 сек до сотні - це по-твоєму зажигалка? Як на мене, обидва варіанти унилі автобуси, які не їдуть і не руляться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хлопаки. Піпіські виставлені в назві теми, для того щоб їх і міряти. Нащо інші чіпати?

П.С. Десь тама в лугандоніїї ваєнторг є...Ціни невеликі, вибір непоганий...Купіть танк і нашо той джип?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі то "джип" - це марка авто (Jeep), а не класифікація автомобілів зі збільшеним кліренсом та колесами.

ну ксерокс це теж назва компанії, а не вид копіровальної техніки, але ж повелось вже так в народі, що поробиш :)

Так. Але з ксероксами все простіше. Він або "ксерокс" (МФУ / 3в1), або ні. А під джипом кожен має на увазі щось своє. Ось ти, для прикладу, паркетника джипом не вважаєш. А для більшості джип - це автомобіль підвищеної прохідності, включаючи паркетники (кроссовери).

І розбери тут хто що вкладає в слово "джип"...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

RePlay,зажигалка=бензин. Трактор=дизель. Швидкість мене не цікавить, я ж не БМВіст

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

RePlay,зажигалка=бензин. Трактор=дизель. Швидкість мене не цікавить, я ж не БМВіст

А, ясно. Я просто звик, що зажигалками трохи інші машини називають :_02:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А може хтось з знайомих продає таке авто?

Це так для офтопа))!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...