Перейти до змісту

Повірка лічильників холодної води


Zheny@

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

В середині минулого місяця, прийшли до нас з Водоканалу, і сказали, що прийшов час повіряти лічильники.

Розпломбували, дали номер телефону ,і сказали, телефонувати, щоб прийшли і зняли на повірку.

Я зателефонував за вказаним номером, а мені заявили, що це платна процедура. 71 грн за кожен лічильник. Ну, думаю, значить так і треба.

Прийшли на днях, не змогли зняти лічильника, бо вентель не до кінця перекривав воду. (Я цим якраз зайнявся) І сказали, що якщо ми самі знімемо і привеземо, то буде дешевше, лише 45 грн / лічильник.

На роботі десь я обмовився, що буду везти лічильник на повірку сам, бо це дешевше, то мені сказали - що гугл всємогущ, і шукай-читай закони. Бо це є без платна процедура!

З гуглом я товаришую, він мене не забанив. І я натикнувся на цікаві речі. А саме (кому цікаво, будуть і цитати і посилання на закони).

1) Постанова Кабінету Міністрів № 630 від 21 липня 2005 року (чинна із змінами) (пункт 9 абзац 3)

Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку

проводяться за рахунок виконавця.

2) Закон України "Про метрологію та метрологічну діяльність"

Стаття 28

Взято звідси . там же є і зразок заяви. і ще кілька ресурсів.

Крім того є договір з Водоканалом, де чітко, чорним по білому написано:

10. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку які проводяться відповідно до нормативно-правових актів, що регулюють цю сферу діяльності

Тобто двома пунктами, що є вище.

1) Нехай наші бордівські юристи поправлять, я все правильно зрозумів, я можу спираючись на це послати їх до *упи, і вимагати безоплатної повірки із усіма роботами ?

2) що вони можуть мені такого сказати чи показати (ги-ги), що заставить мене змінити свою думку? (Постанова, закон, рішення)

Опубліковано

АПД.

Крім того, є прецеденти, де суди були на стороні споживача послуг. Тому є велика ймовірність того, що якщо справа дійде до суду (не в 150 грн проблема) а в тому, що нас і так найожують усі служби з усіх боків.

і в договорі, також, ніде не вказано про те, що вартість повірки не включена у вартість водопостачання. Як і зворотнього (хоча, мало б бути, і мав би бути додаток до договору, із переліком послуг та їхньою вартістю).

Опубліковано

хм... у мене самі знімали та ставили. грошей не брали.

А можна докладншіше - приватний будинок чи квартира,

2 Zheny@, в мене на початку літа, була така ж ситуація - прийшли з водоканалу, розпломбували і т.д.

Вирішив з ними не зв'язуватись звернувся до приватників (навіть з борди здається) які прийшли на слідуючий день вранці зняли, а в 12 годин на місце поставили лічильники, віддали паспорт з відміткою і коштувало це все десь в межах 75 грн (за два лічильники). А далі, подзвонив на водоканал і почалось...В нас черга на опломбуванння - більше МІСЯЦЯ!!! Тобто, весь цей час, вони будуть рахувати "по нормі" на всіх прописаних...

Опубліковано

цікаво, до мене також заходили з місяць назад, але просто перевірили пломби, закрутили відкрутили кран, лічильник крутить, спитали чи не підключено повз лічильника щось і все, сам прилад також старий.

а лічильники яких років брали на повірку? чи коли остання була?

Опубліковано

А ви попробуйте самі зняти та завести лічильника газу чи електроенергіїї, вам відразу вкажуть, що туди лазити заборонено, електро самі поміняли на новіші, безкоштовно. А чим вода відрізняється від цих? Я воював з Луцьктепло, за те, що не перевірив лічильники, почали начисляти по тарифу на кількість прописаних, почав сваритись, прийшлося перевірити, заплатив 150 грн. за два. Після цього перерахували. Навіть на горячу лінію міністру дозвонився. Через місяць прийшов лист з ОДА, що я правий, але гроші вам не віддадуть, можете йти в суд. Місяць назад з тим же питанням пристали з Луцькводоканалу, послав. Чекаю, що буде. Отак, могополісти.

Опубліковано

квартира

самі знімають і ставлять трубку металеву замість лічильника.

Луцьк-тепло те саме все самі. плюс ще й наклеїли антимагнітну пломбу.

00003396.jpg

Опубліковано

Літом переоформляв договір на постачання холодної води, сказали, що потрібно зробити повірку лічильника, та як вже більше 5 років не робилась. Кажу без проблем, приїзджайте знімайте....і тут прозвучала фраза, яка мене шокувала - "а у вас що руки не звідти ростуть? що немає інструментів?Це ж вам дешевше і скоріше буде, бо виклик майстра коштує грошей "...

Для економії не так грошей, а своїх нервів і часу в результаті процедура була наступна - тиждень "запрошував" контролера, щоб прийшла зняла пломбу,сам зняв лічильник, завіз в метрологію на вул. Світлу, там мені буквально за 20 хв зробили повірку і написали бумагу (34 грн. ніби коштувало).Після обіду лічильник стояв вже своєму місці, але шановну і поважну контролершу я видзвонював напевно ще тижнів зо три, щоб вона поставила нову пломбу...

Опубліковано

"а у вас що руки не звідти ростуть? що немає інструментів?Це ж вам дешевше і скоріше буде, бо виклик майстра коштує грошей "...

Я б після такого в суд точно пішов би, або в прокуратуру.

Навчилися б як мінімум культурі спілкування, а як масимум - нахаляву роботи. + культура спілкування.

По темі.

В пятницю цілий день чекав сантехніків, щоб замінити вентель. Не став телефонувати у всякі там "домові служби" чи як їх там. В результаті: замінений вентель, знятий лічильник, поставлена заглушка. І 150 грн. Можливо, можливо, в "домовій" було б дешевше, але ці самі пішли перекрили воду, і все робили. Я стояв і дивився.

сьогодні зателефонував у Водоканал, щоб прийшли зняли другий лічильник. А там далі побачимо.

Опубліковано

на початку літа також провіряли лічильник холодної води, самі зняли і самі занесли щоб швидше було, щоб не чекати майстра з водоканалу. на січовій коли забирав платив якісь гроші, не помню вже скільки :unsure: але коли сказав, що це має бути безплатно, то там в тому маленькому віконечку зробили круглі і очі і видали: *в луцьку провірка лічильників в тариф не включена*......ну що тут скажеш в нашій країні.

Опубліковано

ця вся срань (вибачте за грубість) через те, що у нас закони не працюють і будь який чиновник рівня чергового по ЖЕКу і т.д. вважає себе царьком. ну ніяк блін в їхні тупі голови не можна вбити, що вони живуть за наші гроші, і повинні виконувати закони та бути клієнтоорієнтованими.

три роки тому здавав на перевірку лічильнки гарячої води, хоча гарячою водою не користувався - бойлер стояв дуже давно і за кілька років гарячої води використали лише півкуба.

пробував їм довести, що якщо вони не довіряють лічильнику - то нехай самі перевіряють бо я довіряю йому, тим більше він не використовується взагалі. нічого не доведеш - заніс, перевірили і за перевірку заплати в кілька разів більше ніж взагалі води гарячої спожив за кілька років.

Опубліковано

тому маленькому віконечку зробили круглі і очі і видали: *в луцьку провірка лічильників в тариф не включена*

А де про це сказано? В договорі ні слова. Тому - нас розсудить суд. Шкода часу..

Опубліковано

Тому - нас розсудить суд. Шкода часу..

В тому то й справа, що шкода своїх нервів і часу...

Опубліковано

в луцьку провірка лічильників в тариф не включена*

Читав, що це головна "відмазка" у міськВодоканалах. Але, як показує практика - суд, якраз таки на стороні споживача.

Опубліковано

в луцьку провірка лічильників в тариф не включена*

Читав, що це головна "відмазка" у міськВодоканалах. Але, як показує практика - суд, якраз таки на стороні споживача.

саме так, відмазка...але дружище за ті 75 грн за провірку, то то треба буде походи по судам....і великий - , що не можна буде відсудити ще з 1 млн грн моральної шкоди((((( так що все зроблено, щоб людина платила і не рипалась. єдине ще варіант сходити до нач.водоканала на дубнівську, і запитати шо за к....? в мене бажання на те вже не було.

Опубліковано

саме так, відмазка...але дружище за ті 75 грн за провірку, то то треба буде походи по судам.

В глибині душі, я розумію, що все скінчиться оплатою тих кілька грн. Але так хочеться їм нерви попсувати.

Опубліковано

саме так, відмазка...але дружище за ті 75 грн за провірку, то то треба буде походи по судам.

В глибині душі, я розумію, що все скінчиться оплатою тих кілька грн. Але так хочеться їм нерви попсувати.

ну то пряма дорога до начальства на дубнівську, щоб отримати писульку чого вимагають гроші.... аще краще написати запит, і обовязково сказати що в них 10 днів на відповідь, і не пізніше.

Опубліковано

Десь рік назад носив на перевірку і платив гроші, бо прийшла перевірка і виявила зірвану пломбу (вона відпала від старості). Ну то я заплатив ще і штраф. Як виявилось, що платив воду не за тим тарифом, який включав і водовідведення, якого у мене немає :). Тому в мене ще й була переплата за воду кільканадцять років :)

Опубліковано

Десь рік назад носив на перевірку і платив гроші, бо прийшла перевірка і виявила зірвану пломбу (вона відпала від старості). Ну то я заплатив ще і штраф.

alexvvv, яка сума штрафу за зірвану пломбу? В мене просто аналогічна ситуація. В суботу потекла прокладка, прийшлося зривати пломбу і терміново міняти, поки сусідів не затопило.

Опубліковано

Десь рік назад носив на перевірку і платив гроші, бо прийшла перевірка і виявила зірвану пломбу (вона відпала від старості). Ну то я заплатив ще і штраф.

alexvvv, яка сума штрафу за зірвану пломбу? В мене просто аналогічна ситуація. В суботу потекла прокладка, прийшлося зривати пломбу і терміново міняти, поки сусідів не затопило.

десь приблизно 200-300 платив
  • 4 тижня потому...
Опубліковано

І так: епопея закінчилася.

Лічильники повірені. Виписані відповідні акти.

Виданий папірець, згідно якого я маю щось там сплатити за цю процедуру. Мною успішно проігноровано.

Зателефонував у Водоканал, і сказав що лічильник повернулися на свої законні місця після повірки, прошу прийти і опломбувати. на наступний день прийшла тьотя, подивилася на акти повірки і без мови опломбувала лічильники. Виписала свої акти. Про оплату послуг повірки не питалася.

Все.

Правда, перед тим ще я в культурній формі розмовляв із якимось дядьком із Водоканалу, який казав, що у їхніх працівників немає часу прийти до мене і зняти лічильники, бо всі працівники задіяні на (!) відключенні злісних неплатників, На що я відповів, що не хочу нічого чути. І якщо завтра ніхто не прийде - я звернуся кудись, хто мені в цьому допоможе.

Через 30 хвилин перетелефонував майстер, який повідомив що на наступний день прийдуть знімати лічильники.

На наступний день вони прийшли і зняли їх.

через день прийшли і сказали, що повірені все гуд і поставили.

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Повірка лічильника за рахунок виконавця а не споживача. Крапка. А якщо вартість цих робіт не включена в тариф, то нехай роблять за рахунок власного прибутку, або плюсують до свого збитку.

Луцьктепло мало ж за що BMW 7 орендувати.

Опубліковано

Повірка лічильника за рахунок виконавця а не споживача. Крапка. А якщо вартість цих робіт не включена в тариф, то нехай роблять за рахунок власного прибутку, або плюсують до свого збитку.

Судитися з ними дорожче вийде. Повірка вартує 140 грн. А судовий збір  -450 грн. І да , він не повертається навіть в разі виграшу справи на вашу користь.

 

Доведеться заплатити - інакше цю суму тупо включать в борг за воду. І все.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...