Перейти до змісту

Реставрація рулевої рейки....


xpublic

Рекомендовані повідомлення

Цікавить чи є в Луцьку майстри які можуть відреставрувать гідравлічну рульову рейку на Ауді 100, чуть підтікае і сильно тарабанить.

Якщо в кого є позитивний чи негативний досвід, буду вдячний за інформацію...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 68
  • Створено
  • Остання відповідь

Без проблем. Глушець 53, запитати Сергія, майстра по рейкам і гідропідсилювачам.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще в ЛДТУ реставрують рейки, сам на післязавтра записаний туди. Для справки хто не знає - на території ЛДТУ автосервіс.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще в ЛДТУ реставрують рейки, сам на післязавтра записаний туди. Для справки хто не знає - на території ЛДТУ автосервіс.

приблизно які ціни озвучують на реставацію і яка гарантія?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
Авто загнав, завтра буду забирати, буду знати

то що там з ремонтом получилось?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сделал. Вобщем если выделять со всей стоимости что обошлся мне ремонт, реставрация рейки обошлась 150 грн. По качеству реставрирования ... фег его знает, ведь я забирал авто, она уже стояла

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сделал. Вобщем если выделять со всей стоимости что обошлся мне ремонт, реставрация рейки обошлась 150 грн. По качеству реставрирования ... фег его знает, ведь я забирал авто, она уже стояла

150 це робота з ремкомплектом? майстри що на Глушець казали за роботу 400хрн і ремкомплект 400хрн, притом шо бу рейка н ашроті 100уо, а гарантія скільки тис км дали?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сделал. Вобщем если выделять со всей стоимости что обошлся мне ремонт, реставрация рейки обошлась 150 грн. По качеству реставрирования ... фег его знает, ведь я забирал авто, она уже стояла

Андрію...То точно "рульова рейка" в тебе реставрувалася?? Чи пальці/сухарі рульових тяг??Бо лише зняття-установка рейки на 200 гривень тягне....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так. Саме рульова рейка. Докуплялись тільки пильники і все. Купляли вони. А чому ціна дивує? Чи можливо у вас рейка гідравлічна чи ще якась? Зробили класно, бо до ремонту коли набирав швидкість руль ходив як помело ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

... А ось де ВСЕ Ж ТАКИ можна настроїти карбюратор в Луцьку хто б сказав. Відразу скажу де був: біля друкарні у Валентина, ну почистив він мені карбюратор, вийняв камінчик за 120 грн ..., в ЛДТУ, шось там ЦО2 визначив що майже в порядку за 15 грн, покрутив щось мовчки (теж бажаного результату ніякого). В автоколоні Микола подивився, щось там також покрудив, я був впевнений що запалення, сьогодні приїхав до нього, кажу коли на великій швидкості поскаю акселератор авто "чмихає", він сказав що це може запалення. Коли я йому сказав що ж він його і крутив 2 дні назад, він сказав що в моїй Ренушчі запалення не так то просто виставляється і він його не чіпав. Блін ... сам би розібрав на шматки того карбюратора і розподільника іскри, як би ж то сидіти дома і нічого не робити ...

Отже, куди, де і скільки б коштувало щоб нормальний майстер став і настроїв карбюратор?!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

... А ось де ВСЕ Ж ТАКИ можна настроїти карбюратор в Луцьку хто б сказав. Відразу скажу де був: біля друкарні у Валентина, ну почистив він мені карбюратор, вийняв камінчик за 120 грн ..., в ЛДТУ, шось там ЦО2 визначив що майже в порядку за 15 грн, покрутив щось мовчки (теж бажаного результату ніякого). В автоколоні Микола подивився, щось там також покрудив, я був впевнений що запалення, сьогодні приїхав до нього, кажу коли на великій швидкості поскаю акселератор авто "чмихає", він сказав що це може запалення. Коли я йому сказав що ж він його і крутив 2 дні назад, він сказав що в моїй Ренушчі запалення не так то просто виставляється і він його не чіпав. Блін ... сам би розібрав на шматки того карбюратора і розподільника іскри, як би ж то сидіти дома і нічого не робити ...

Отже, куди, де і скільки б коштувало щоб нормальний майстер став і настроїв карбюратор?!

заїдь до Юри поворт за "Старим полковніком" до 6го відділу в Теремно, напроти нього гаражний коператив, по кооперативу в кінець і на ліво, або по звуку ревучих двигунів в процесі випробування :rolleyes: , він займаеться інжекторами, карбюраторами напевно також, бере мало, черга велика, кажуть по старих інжекторах кращий спец в місті. Якшо компютеризований інжектор то на ківереціький за заводом мотор по стороні МОТОРА есть гаражний кооператив, тільки в нього вїхав і переїхав рельси чуть лівіше гараж тож роблять інжектори, знайомий робив, був задоволений. може вони і карбюратори роблять

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так. Саме рульова рейка. Докуплялись тільки пильники і все. Купляли вони. А чому ціна дивує? Чи можливо у вас рейка гідравлічна чи ще якась? Зробили класно, бо до ремонту коли набирав швидкість руль ходив як помело :)

А конкретно не сказали, що вони робили?? Бо люфт рульового можна прибрати затяжкою одного болта)) І яка в тебе рейка? Механічна чи гідро??

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене рейка мехінічна. І знаю шо саме реставрували рейку а не затягували болта рульової колонки.Сказати що саме робив токар з моєю рейкою не можу, т.я. не бачив і самому це не дуже цікавить, головне щоб зробили

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Без проблем. Глушець 53, запитати Сергія, майстра по рейкам і гідропідсилювачам.

А де саме глушець? Бо вмене гідрачь шось почяа рипіти якійісь страний звук

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Без проблем. Глушець 53, запитати Сергія, майстра по рейкам і гідропідсилювачам.

А де саме глушець? Бо вмене гідрачь шось почяа рипіти якійісь страний звук

глушець це якшо їхати біля парка параленьо волі, і не підійматись вверх на дубенську біля волиньтабака. а проїхати трохи далі в сторону дороги що йде на рованці, як тільки почнуться страшні ями зразу зліва :beer:

а взагалі скрипіть може і не рейка а опорні підшипніки амортизаторів, заїдь на діагностику підвіски спочатку...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мож трохи не втему, але скажу, бо шкода читату оту рекламу про майстерню на Глушець 53.

По-перше, там дійсно гарно робили машини, але... десь біля одного-півтора року тому назад. З усіх старих (читай-досвідчених) спеців там станом на початок осені 2007 р. залишався тільки вищезгадуваний Сергій (але сам він не ремонує, він лише ставить поверхневий діагноз, та веде мову з клієнтами - такий собі менеджер), та токар, в якого я робив рульову рейку на ауді "бочку".

Електрик там молодий хлопець, тільки після армії - береться робити все, але досвіду брак. Коли перебирав проводку на карбову машину - возився довго і нудно, і мені самому прийлося потім виправляти недоліки (глюки: неправильно підключені підрульові перемикачі, підігрів колектора увімкнутий напряму без реле (що в свою чергу за ніч садить аккум по стану повного розряду, погано заізольовані місця стиків самих проводів). Далі. Покладаючить на "знання марки" майстрів залишив авто у боксах на заміну стійок та підшипників. Два (один передній, один задні) підшипники загуділи за 900 км. Навіть не зважаючи на оригінальність/неоригінальність деталей вбачаю в цьому некоректне впресування. Брав у них на шроті (один власник і шроту і СТО) двигун 1.8 до Пассата з усім навісним. Як постійному клієнту, було запевнено - "мотор звєрь, масла не хаває, накуй ту головку знімати, ми ж тобою стільки працюємо " і т.д. В результаті, після заміни ЇХНЬОГО мастила на ЕССО напівсинтетику - розхід масла 1-1,5 л. на 3000 км.- тобто, вилив присадки, залив звичайне масло і двигун показав "на що він здатен". Далі. При заміні паливного патрубка ТУПО НЕЗАТИСНУЛИ його при вході в карб. Бенз струйкою тік на колектор - слава Богу відчув запах, закрутив. Але то ще нічого. Далі, дорогі форумчани, після театральної паузи розповім про випадок після якого я зарікся заїздити на те СТО, а у вас це напевне викличе або приступ сміху і "падстол" або німу сцену, коли пан Гоголь відпочиває. Отож, на кінець літа, застукала у мене права шарова опора. Часу все не було, і аж на середину золотої осіні одного вечора вирішив я заїхати на ту славнозвісну СТО по Глушець 53. Побалакали з Сергієм, залишив йому автівку до "післяобіду завтра", тай пішов насолоджуватися пивом у найближчий час. Прийшло "завтра". Зранку дзвонять з СТО: потрібно міняти щей ліву шарову та правий ричаг. "Да нє вапрос! Міняйте.". О 16 годині, приїзджаю я забрати свою "німецьку лярву". Вона вісить на підйомнику, і при мені починається процес - пробачте дами - "вху@@ювання" нової шарової в новий ричаг. А проходить він так: Під шарову ставиться труба, авто трішки приспускається на підйомнику, шарова входить у ричаг - всі довольні та щасливі. Але у тому то й справа, що авто має опуститись трішки. Ті два придурки не розрахували.... В результаті, півтори тони, підважені лище однією трубою і то лише з правого боку сковзають з підйомника із гуркотом (який супроводжується нецензурною лайкою "майстрів") з висоти 1,5 метра гепають мордою униз. При цьому труба на тренозі, залишаючись самою стійкою опорою з усіх (включаючи "майстрів") мужньо витримує натиск, тим самим дозволяючи заднім лапам підйомника увім"яти всередину задні двері та поріг з лівої сторони та так же згвалтувати пороги з правої сторони....

Що було далі - переказувати не буду. Правда шпаклівка, рихтування, витяжка та фарбування було за рахунок тієї СТО. Але після цього випадку я зарікся їздити на той автосервіс на Глушець 53....

З.І. Вибачайне, що "много букафф", але сподіваюсь що "асиліте" да і модер не оібідиться, бо ІМХО, інфа корисна.

З.З.І. До речі, коли після рихтовки/витяжки погнав машину на покрасу, ЖОДНА з передніх колісних шпильок пиявилася НЕЗАТЯГНУТОЮ

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кумедно, добре шо не поїхав туда з своею рейкой, ціна мені видалась на 2 помноженою. А взагалі треба напевно створить блек-ліст сервісів, мені схоже ставили сігналку і робили перед покупкой діагностіку на автоцентр захід, в ітоге сігналку персетавили на другий день, а після їх діагностіки і слів "тачка бомба" за місяць-два повний капремонт всіеї подвески яка була вбита вусмерть, а шоб не побачить шо порваний пильнік на рулёвій рейці і тіче масло з неї то взагалі мовчу, якби тоді знав шо таке рульова рейка то і сам би побачив....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мож трохи не втему, але скажу, бо шкода читату оту рекламу про майстерню на Глушець 53.

По-перше, там дійсно гарно робили машини, але... десь біля одного-півтора року тому назад. З усіх старих (читай-досвідчених) спеців там станом на початок осені 2007 р. залишався тільки вищезгадуваний Сергій (але сам він не ремонує, він лише ставить поверхневий діагноз, та веде мову з клієнтами - такий собі менеджер), та токар, в якого я робив рульову рейку на ауді "бочку".

Електрик там молодий хлопець, тільки після армії - береться робити все, але досвіду брак. Коли перебирав проводку на карбову машину - возився довго і нудно, і мені самому прийлося потім виправляти недоліки (глюки: неправильно підключені підрульові перемикачі, підігрів колектора увімкнутий напряму без реле (що в свою чергу за ніч садить аккум по стану повного розряду, погано заізольовані місця стиків самих проводів). Далі. Покладаючить на "знання марки" майстрів залишив авто у боксах на заміну стійок та підшипників. Два (один передній, один задні) підшипники загуділи за 900 км. Навіть не зважаючи на оригінальність/неоригінальність деталей вбачаю в цьому некоректне впресування. Брав у них на шроті (один власник і шроту і СТО) двигун 1.8 до Пассата з усім навісним. Як постійному клієнту, було запевнено - "мотор звєрь, масла не хаває, накуй ту головку знімати, ми ж тобою стільки працюємо " і т.д. В результаті, після заміни ЇХНЬОГО мастила на ЕССО напівсинтетику - розхід масла 1-1,5 л. на 3000 км.- тобто, вилив присадки, залив звичайне масло і двигун показав "на що він здатен". Далі. При заміні паливного патрубка ТУПО НЕЗАТИСНУЛИ його при вході в карб. Бенз струйкою тік на колектор - слава Богу відчув запах, закрутив. Але то ще нічого. Далі, дорогі форумчани, після театральної паузи розповім про випадок після якого я зарікся заїздити на те СТО, а у вас це напевне викличе або приступ сміху і "падстол" або німу сцену, коли пан Гоголь відпочиває. Отож, на кінець літа, застукала у мене права шарова опора. Часу все не було, і аж на середину золотої осіні одного вечора вирішив я заїхати на ту славнозвісну СТО по Глушець 53. Побалакали з Сергієм, залишив йому автівку до "післяобіду завтра", тай пішов насолоджуватися пивом у найближчий час. Прийшло "завтра". Зранку дзвонять з СТО: потрібно міняти щей ліву шарову та правий ричаг. "Да нє вапрос! Міняйте.". О 16 годині, приїзджаю я забрати свою "німецьку лярву". Вона вісить на підйомнику, і при мені починається процес - пробачте дами - "вху@@ювання" нової шарової в новий ричаг. А проходить він так: Під шарову ставиться труба, авто трішки приспускається на підйомнику, шарова входить у ричаг - всі довольні та щасливі. Але у тому то й справа, що авто має опуститись трішки. Ті два придурки не розрахували.... В результаті, півтори тони, підважені лище однією трубою і то лише з правого боку сковзають з підйомника із гуркотом (який супроводжується нецензурною лайкою "майстрів") з висоти 1,5 метра гепають мордою униз. При цьому труба на тренозі, залишаючись самою стійкою опорою з усіх (включаючи "майстрів") мужньо витримує натиск, тим самим дозволяючи заднім лапам підйомника увім"яти всередину задні двері та поріг з лівої сторони та так же згвалтувати пороги з правої сторони....

Що було далі - переказувати не буду. Правда шпаклівка, рихтування, витяжка та фарбування було за рахунок тієї СТО. Але після цього випадку я зарікся їздити на той автосервіс на Глушець 53....

З.І. Вибачайне, що "много букафф", але сподіваюсь що "асиліте" да і модер не оібідиться, бо ІМХО, інфа корисна.

З.З.І. До речі, коли після рихтовки/витяжки погнав машину на покрасу, ЖОДНА з передніх колісних шпильок пиявилася НЕЗАТЯГНУТОЮ

....- з усіх старих (досвідчених) крім Сергія і токаря Олега там вже більш як три роки працюють ще три чоловіка.

- Того електрика там вже давненько немає...Та і на електрика він слабо схожий - з тестером і я бігати вмію))...

- некорректне впресування - пробачте, то як?? Наперекіс?..Так за 900км Вам і ступицю виїсть, і оську згризе...Є купа випадків, що новенькі амортизатори, та і не тільки вони, не наїжджають і кілометра-двох....

- Як звали власника шроту?? /він не єдиний власник СТО, та і шротів там 2/ Якщо Іван, то все сказане Вами про двигун - чиста правда на 200%....Сам в нього працював - знаю, що то за людина....За копійку придушиться, дітьми поклянеться, що річ ну "просто супер" - а знята з корча, давно в Україні добитого.....

- з патрубком в карб....Завдання СТО поставити і запустити двигун, а не перевіряти його....І чи все там прикручено...Бо коли його з авто знімають - то не розкручують нічого....Вже певно на шроті хтось постарався - чи карб продавав так, чи що...

- Шарова в ричаг кріпиться на Ауді трьома болтами...

- Падіння авто - чиста і щира правда - сам присутній був...Зробили то практикант та ще один, як вже потім виявилося, борець із Зеленим Змієм....От лише Вас я там не бачив.../уклінно пробачаюсь, якщо помилився - бо не памятаю точно/

- Інфа корисна - без питань...От тільки нема ще такої СТО де щось би та і не трапилося)))...В Купця /на Гнідаві/ машинка в яму впала колись...В Шевчука /там же/ поміняли колодки - і випробовували, хто ближче стане до кованих воріт сусіда-адвоката....Один став в гаражі, з воротами разом)) В Женіка /на Мамсурова/ авто всередині добряче вигоріло - стакан підварювали так)))....Кожен обслуговується де хоче...На Глушець черга - за кілька днів наперед частенько записуватися треба....Чи це не показник??

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кумедно, добре шо не поїхав туда з своею рейкой, ціна мені видалась на 2 помноженою. А взагалі треба напевно створить блек-ліст сервісів, мені схоже ставили сігналку і робили перед покупкой діагностіку на автоцентр захід, в ітоге сігналку персетавили на другий день, а після їх діагностіки і слів "тачка бомба" за місяць-два повний капремонт всіеї подвески яка була вбита вусмерть, а шоб не побачить шо порваний пильнік на рулёвій рейці і тіче масло з неї то взагалі мовчу, якби тоді знав шо таке рульова рейка то і сам би побачив....

...втулка - 50, прижим - 50...Шліфовка /якщо треба/ 80-200, Координатка /якщо треба/ - 100-250. Зняття/установка - 100-200. Плюс пильники, плюс сальники /якщо треба/, промивання системи, якщо гідрорейка, плюс мастило, якщо гідрорейка.....Десь так з цінами...Приблизно...Плюс, відповідно, гарантія на роботу...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 5 років потому...

скажіть де зараз можна відремонтувати рейку? Механічну без гідрача.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в Теремно ремонтують (з Рівненської, перед мостом, поворот на ліво і 2 рази на право). Правда ціна на ремонт/реставрацію починається від 1600 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Де це з Рівненської перед мостом, район теремно ? До теремно ще їхати і їхати.

Але все ж від 1600 це дорого

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

скажіть де зараз можна відремонтувати рейку? Механічну без гідрача.

По гарним відгукам їздив до майстрів в "Динамо", але на жаль вони гідравлікой не займаються. Тому можете заїхати туди. Ціни там демократичніші, ніж у Ліпінах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Де це з Рівненської перед мостом, район теремно ? До теремно ще їхати і їхати.

Але все ж від 1600 це дорого

заїзд на міст в Теремно зі сторони вул. Рівненської - так привильніше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...