Перейти до змісту

Потрібен газовщик по ГБО.


Саша Иванов

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Порадьте толкового газовщика, треба глянути гбо. Нема тяги і глохне часом. На холостих працює нормально.

На дорожній 4 був, сказали в вас зроблено під заводське + електроніка, дивитись не будем. Доволі непрофесійно як на мене. Г. Полонка також відпадає.

Тел. 0951519497.

Опубліковано

На дорожній 4 був, сказали в вас зроблено під заводське + електроніка, дивитись не будем. Доволі непрофесійно як на мене. Г. Полонка також відпадає.

Тел. 0951519497.

Доволі не професійно з їхнього боку було спалити мені блок управління ГБО при перепрошиві, а тобі можливо ще й повезло.

Опубліковано

на рованцях біля запорожця вертольота не були? А те що глохне це ремкомплект редуктора поміняти треба .. в мене таке ж саме, особливо коли різко скидаєш газ..

Опубліковано

скажіть,Nikitamega,а самому можна той ремкомплект поміняти на гбо 2-го покоління?чи обов'язково до газовиків їхати? редуктор томасетто.

Опубліковано
особливо коли різко скидаєш газ

Буває і так. За ремкомплект знаю, але хочу щоб оглянув спеціаліст з ПРЯМИМИ руками які ростуть з правильного місця. Можливо, треба ще щось робити.

а самому можна той ремкомплект поміняти на гбо 2-го покоління?

Можна і самому, мій кум сам міняв.

Опубліковано

Редуктор чиститься та ремкомплект стає без проблем, а по вашій проблемі було і у мене схоже. Спочатку думав все вичищати, а виявилось - лопнула резинка антихлопка (на ХХ двигун працював, при натисканні на педаль газу - давився та глох), можливо ще десь іде підсмоктування повітря.

п.с. інжектор

Опубліковано

В тому і проблема що немає нормальних адекватних спеціалістів у нас... Я сам по можливості настроюю, ремкомплект поміняти взагалі не проблема, тим більше зараз мануалів і порад в інеті куча.

Опубліковано

В тому і проблема що немає нормальних адекватних спеціалістів у нас... Я сам по можливості настроюю, ремкомплект поміняти взагалі не проблема, тим більше зараз мануалів і порад в інеті куча.

імхо, щоб робити таі *гучні* заяви, треба як мінімум самому бути *нормальним адекватним спеціалістом*, щоб було з чим порівнювати, щоб можна було задати декілька вузькоспеціальних питань й оцінити відповідь на них

Опубліковано

В тому і проблема що немає нормальних адекватних спеціалістів у нас... Я сам по можливості настроюю, ремкомплект поміняти взагалі не проблема, тим більше зараз мануалів і порад в інеті куча.

імхо, щоб робити таі *гучні* заяви, треба як мінімум самому бути *нормальним адекватним спеціалістом*, щоб було з чим порівнювати, щоб можна було задати декілька вузькоспеціальних питань й оцінити відповідь на них

Я обїздив всі станції де встановлюють-настроюють ГБО, і повір, що вони встановлювати може ще і можуть, а от коли вже поїздити трохи і треба підстроїти, то вони всі футболять тебе. Тому що вічно заняті і ще 100 відмазок. Поставив нове гбо поклав 200 ує в карман і в ус не дуй. А тут промудохаєшся, і заробітку 100 грн. Нах їм братися за настройку. В кінечному результаті сам підкрутив, зробив і так і іздиш. І це може сказати 80-90% користувачів ГБО. Поки нове все гуд, а через рік часу... А більшість наших "спеціалістів" самоучки, і навіть корочки не мають, прикриваються тим що фірма має право встановлювати. А те що вони роблять, те саме я і сам вичитаю в інеті і зроблю, тільки не лінуватися. І я не кажу що я спец в цьому, але дещо розказати і їм можу.

Опубліковано

В тому і проблема що немає нормальних адекватних спеціалістів у нас... Я сам по можливості настроюю, ремкомплект поміняти взагалі не проблема, тим більше зараз мануалів і порад в інеті куча.

імхо, щоб робити таі *гучні* заяви, треба як мінімум самому бути *нормальним адекватним спеціалістом*, щоб було з чим порівнювати, щоб можна було задати декілька вузькоспеціальних питань й оцінити відповідь на них

Авто є? Гбо стоїть на ньому? Чи просто повумнічати в темі? Імхо...

Опубліковано
встановлювати може ще і можуть, а от коли вже поїздити трохи і треба підстроїти, то вони всі футболять тебе. Тому що вічно заняті і ще 100 відмазок. Поставив нове гбо поклав 200 ує в карман і в ус не дуй. А тут промудохаєшся, і заробітку 100 грн. Нах їм братися за настройку.

Абсолютно згоден. Мені той *спєц* сказав що треба ВСЕ викидати і ставити нове. Я 2 роки їздив і горя не знав. А тепер якийсь х... навіть не зробивши діагностики каже викинути.

Опубліковано

Схожа ситуація... Один майстер сказав шо редуктор встановлений не правильно, неправильно підключені патрубки антифризу, і взагалі треба міняти редуктор, озвучив свою ціну. На іншій станції я запитав скільки коштуватиме правильно встановити редуктор, підключити всі патрубки, замінити ремкомплект тощо..... То майстер сказав шо в мене все правильно стоїть, і нічого міняти не треба.... Скільки лікарів стільки і діагнозів.......

Опубліковано
є, стоїть, допобачення

Ну так підкажіть де є ті самі, відповідальні.

самі все роблять, все знають, мають файного майстра, але признатися не хочуть ))))). А ми тут страдаємо

Опубліковано
є, стоїть, допобачення

Ну так підкажіть де є ті самі, відповідальні.

я ще тільки місяць як поставив, ставив там де крилатий запорожець, обьїзна на рованці. Вангую, це те місце, де попередньому дописувачу запропонували викинути нутрощі й поставити їхні. Не берусь судити доцільність такої дії, бо там є логічні моменти як за, так і проти, але я ставив з нуля, тобто газ не стояв, тому в мене питання такого вибору не стояло. Наразі задоволений, як буде далі, покаже час, їзджу тільки малувато

Опубліковано
є, стоїть, допобачення

Ну так підкажіть де є ті самі, відповідальні.

я ще тільки місяць як поставив, ставив там де крилатий запорожець, обьїзна на рованці. Вангую, це те місце, де попередньому дописувачу запропонували викинути нутрощі й поставити їхні. Не берусь судити доцільність такої дії, бо там є логічні моменти як за, так і проти, але я ставив з нуля, тобто газ не стояв, тому в мене питання такого вибору не стояло. Наразі задоволений, як буде далі, покаже час, їзджу тільки малувато

Та всі так кажуть настройщики, що простіше викинути старого редуктора і поставити нового, ніж міняти ремкомплект і тд. Я теж з таким стикався, коли в мене четвірка була. Я тоді поміняв ремкомплект на томасетовському редукторі, поїздив по тих станціях, потім сам вже крутив, А потім плюнув і купив нового атікера і їздив і не знав проблем. І зараз в мене така сама біда на томасетовському редукторі, і вот думаю чи купляти ремкомплект за 300 чи купиті відразу редуктора нового за 750.. А коли все нове. То взагалі проблем нема, хіба через місяць другий підкрути, спостерігаючи за динамікою і розходом і все, два роки як мінімум без проблем буде. Хіба фільтра поміняти за той час і все.

Опубліковано

Вангую, це те місце, де попередньому дописувачу запропонували викинути нутрощі й поставити їхні. Не берусь судити доцільність такої дії, бо там є логічні моменти як за, так і проти, але я ставив з нуля, тобто газ не стояв, тому в мене питання такого вибору не стояло.

Складається враження, що це основна метода, бо таке й мені там пропонували.

Особисто я сприйняв цю рекомендацію як щось на кшталт "перед зміною WinOS купити нове залізо", ну просто картина маслом...

Опубліковано

Складається враження, що це основна метода, бо таке й мені там пропонували.

Особисто я сприйняв цю рекомендацію як щось на кшталт "перед зміною WinOS купити нове залізо", ну просто картина маслом...

з однієї сторони так, а з другої, багато знаєте майстрів, які люблять щось після когось переробляти ? Ставилося б ГБО на заводі, тоді одне діло, всі запчастини стандартні, настройки теж, знаєш як воно ізначально має працювати й більш меньш легко можна вичислити, де може бути проблема, куди лізти й що робити. А в нас ліплять ГБо всі кому не лінь й в стороннього майстра є два варіанти, або зробити виключно те, що ви сказали, але якщо проблема не в тому, то ви скажете *хєровий мастєр, робив робив, а проблема осталась*, або почергово все знімати, діагностувати, ставити назад й здерти з вас бабла, як за установку з нуля, бо робота фактично та ж сама й ви скажете * а хулє так дорого, треба ж було тіко те зробити* (ви ж краще знаєте принципи установки,роботи,проблеми й методи їх вирішення в ГБО (сарказм)) Звичайно у всьому є нюанси, але мені це чомусь бачится так

Опубліковано

працівник Газ на авто (сто ГЕЛІКОПТЕР ЗАЗ)

Дозвольте втрутитись в вашу розмову.

Ціни в Євро на нові редуктори першого та другого покоління по Atiker:

http://atiker.com.ua...o-2-pokoleniya/

K01.001015 Редуктор для карбюраторных систем VR01 90 kw 27,39

K01.001016 Редуктор для карбюраторных систем VR01 Super 140 kw 28,09​

K01.001035 Редуктор для карбюраторных систем VR02 90 kw 27,68

K01.001036 Редуктор для карбюраторных систем VR02 Super 140 kw 28,34

K01.001061 Редуктор для карбюраторных систем VR04 75 kw 29,98

K01.001063 Редуктор для карбюраторных систем VR04 Super 110 kw 30,65

K01.001068 Редуктор для карбюраторных систем VR06 Motorbikes 27,54

Ремкомплекти: http://atiker.com.ua...mplekty/page/3/

DT.001 LPG Ремкомплект редуктору VR01 7,61

DT.002 LPG Ремкомплект к редуктору VR02 9,24

DT.004 LPG Ремкомплект к редуктору VR04 8,66

DT.006 LPG Ремкомплект к редуктору VR06 7,54

Можу запропунувати знижку для бордівчан 15 %

Заміна редуктора на новий з настройкою З AFR ( http://www.ac.com.pl...ka-afr_RU.pdf) від 500 гр.

Ремкомплекти не міняємо (редуктор розрахований приблизно на 50 тис км - це оріентовна економія коштів на 40-50 редукторів ,один можна і купити)

Хто хоче економити є ремкомплекти - будьласка.

Опубліковано

Особисто я сприйняв цю рекомендацію як щось на кшталт "перед зміною WinOS купити нове залізо", ну просто картина маслом...

Якщо у вінта бедів, як бліх у Моськи, перевстановлення ОС мало радості принесе.

Особливо, якщо за роботу з компом оплату будуть погодинну брати.

Більшість працює, щоб заробити - отже потрібно знайти тих, хто більше любить поїб...сь і обоє отримають

певне(дещо збочене) задоволення. Один від того, що їбе..ся з лахміттям, другий від виявленої уваги до його лахміття.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...