Хри Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:21 #1 Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:21 Оплатила товар, який знайшла на Ebay через Pay Pal.Ні товару, ні грошей, продавець спочатку відписував, а тепер і взагалі зник. Фірма італійська, сума грошей немаленька.Можливо хтось знає що можна зробити в такій ситуації?
ODZER Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:24 #2 Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:24 Оплатила товар, який знайшла на Ebay через Pay Pal.Ні товару, ні грошей, продавець спочатку відписував, а тепер і взагалі зник.Фірма італійська, сума грошей немаленька.Можливо хтось знає що можна зробити в такій ситуації?якщо ще не минуло 45 днів після замовлення, треба відкрити диспут на Пейпелі.Високий шанс повернути гроші
Хри Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:27 Автор #3 Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:27 Диспут відкривала, але через мою необізнаність він автоматично закрився, і тепер його здається вже не можна відкрити....
Roman_1984 Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:32 #4 Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:32 Хри, якщо Ви закрили диспут, а він закривається лише коли проблема вичерпана, то шанси дуже мізерні щось повернути.У схожій ситуації, погрожував продавцю Інтерполом, казав, що буду звертатись у правоохоронні органи і т.п., продавець повівся, і кошти були повернуті...
Zevs_Isver Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:35 #5 Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:35 писати на сапорт еБайпереписна з продавцем була через внутрішню пошту еБай?
Хри Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:46 Автор #6 Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:46 писати на сапорт еБай переписна з продавцем була через внутрішню пошту еБай? Так, переписка була через ебай, але сама покупка відбулася не через ебей, він просто скинув дані для оплати і я оплатила.... Думаєте ебай в такому випадку може повпливати? Він на ебаї ідеальний продавець
Zevs_Isver Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:48 #7 Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:48 писати на сапорт еБай переписна з продавцем була через внутрішню пошту еБай? він просто скинув дані для оплати і я оплатила.... упс, це помилка тоді тільки інтерполом лякати
akremsk Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:48 #8 Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:48 Не виключайте можливість поштових затримок - був випадок, у мене, запізнення було на 1 місяць, але все прийшло! Вже декілька років купую на ebay - всі угоди проводились 100%
Roman_1984 Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:52 #9 Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:52 Не виключайте можливість поштових затримок - був випадок, у мене, запізнення було на 1 місяць, але все прийшло! Вже декілька років купую на ebay - всі угоди проводились 100%В мене колись з Китая була затримка 3 місяці))) Кошти повернутили, але потім і посилка прийшла...
Хри Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:54 Автор #10 Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:54 Не виключайте можливість поштових затримок - був випадок, у мене, запізнення було на 1 місяць, але все прийшло! Вже декілька років купую на ebay - всі угоди проводились 100% Я також купую постійно і давно, і завжди все було добре. А тут велика покупка і така лажа Вже третій місяць пройшов та і продавець не заперечує, що він не відіслав товар.
Zevs_Isver Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:54 #11 Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:54 Не виключайте можливість поштових затримок - був випадок, у мене, запізнення було на 1 місяць, але все прийшло! Вже декілька років купую на ebay - всі угоди проводились 100% Я також купую постійно і давно, і завжди все було добре. А тут велика покупка і така лажа Вже третій місяць пройшов та і продавець не заперечує, що він не відіслав товар. при прямій оплаті він хоч знижку зробив?
Deemon Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:56 #12 Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:56 Home > Resolution CenterTo start the resolution process, please tell us what your problem is: I bought an item. I haven't received it yet. Select the item you need help withі вперед...updякщо дійсно 3 місяці минуло з моменту оплати, можна запивати холодною водою свої гроші...
Хри Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:59 Автор #13 Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:59 Не виключайте можливість поштових затримок - був випадок, у мене, запізнення було на 1 місяць, але все прийшло! Вже декілька років купую на ebay - всі угоди проводились 100% Я також купую постійно і давно, і завжди все було добре. А тут велика покупка і така лажа Вже третій місяць пройшов та і продавець не заперечує, що він не відіслав товар. при прямій оплаті він хоч знижку зробив? Та ні, я й не просила знижки, дуже потрібен був той товар в найшвидші терміни, ще й заплатила за доставку на пошту 40 євро.
Zevs_Isver Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 10:02 #14 Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 10:02 Та ні, я й не просила знижки, дуже потрібен був той товар в найшвидші терміни, ще й заплатила за доставку на пошту 40 євро.при продажу на еБай він бере 15% собі - відповідно пряма оплата - економія на відсоткахзазвичай роблять знижку
Хри Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 10:03 Автор #15 Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 10:03 Home > Resolution CenterTo start the resolution process, please tell us what your problem is: I bought an item. I haven't received it yet. Select the item you need help withі вперед...updякщо дійсно 3 місяці минуло з моменту оплати, можна запивати холодною водою свої гроші... Я вже це робила, вони відкрили диспут і там є якийсь термін коли він автоматично закривається, якщо ти не відписуєш їм чи вирішена проблема, і я пропустила цей термін, він закрився.... тепер його не дається наново відкрити, бо він ніби вже був відкритий. Але це я робила ще як тільки 1,5 місяця пройшло. Та ні, я й не просила знижки, дуже потрібен був той товар в найшвидші терміни, ще й заплатила за доставку на пошту 40 євро.при продажу на еБай він бере 15% собі - відповідно пряма оплата - економія на відсоткахзазвичай роблять знижкудякую, я такого і не знала.
Deemon Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 10:18 #16 Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 10:18 Paypal навіть без ібея, при прямих переводах на пошту, має програму захисту покупців, якщо оплата йде - за товар чи послуги, приблизно як на скріншоті. Але раз диступ закритий, а повторно не відкриється і 45 днів прополетіли, шанси нульові...
Хри Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 10:34 Автор #17 Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 10:34 Paypal навіть без ібея, при прямих переводах на пошту, має програму захисту покупців, якщо оплата йде - за товар чи послуги, приблизно як на скріншоті. Але раз диступ закритий, а повторно не відкриється і 45 днів прополетіли, шанси нульові... Зрозуміла, дякую, я так і думала. Але спробую ще написати в служби підтримки... а раптом.
spqr Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 10:49 #18 Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 10:49 В Ebay писав і викладував скріншоти переписки з продавцем,два місяці футболку з Англії вибивав.Дивіться на суми проданих лотів у репутації,якщо маленькі а ви на "тищі" замовили може "зпригнув".Шлях посилки теж може відслідковуватись.PayPal вам не поможе тільки Ebay,пишіть надоїдайте.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.