Богдан Климчук Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 10:24 #1 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 10:24 Запрошую активних юзерів board.lutsk.ua до розробки проектів рішень виконавчого комітету Луцької міської ради, членом якого являюся Я 9 років уже на борді і знаю, що тут є люди здатні подати конструктивні пропозиції. Буду радий отримати ваші варіанти рішень, щодо збільшення прозорості роботи в ЖКГ, освіті, медицині, закупівлях комунальних підприємств міста, тощо. Чим зможу буду радий допомогти Мене можна по вівторкам знайти з 10.00 по 17.00 на штабі "Самооборони Волині" за адресою пр. Перемоги 14, 2-й поверх Тел.: 050 697 45 92 Мій профіль на FB E-mail: [email protected]
Богдан Климчук Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 11:07 Автор #2 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 11:07 Щоб звільнити потрібні докази, бо відновиться дуже швидко через суд. Якщо маєте інформацію, але не бажаєте публічно, можемо зустрітись. Пишіть у приват.На 100% погоджуюсь, що скрізь де є дозвільна документація, уже є зловживання, тому чим її менше, тим менше зловживань.
nickel Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 13:29 #3 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 13:29 Буду радий отримати ваші варіанти рішень, щодо збільшення прозорості роботи в ЖКГ, освіті, медицині, закупівлях комунальних підприємств міста, тощо. Чим зможу буду радий допомогти О, як давно я чекав на цю тему. В 2012 році писав заяву на сайті міськради (була там форма на подачу онлайн-заяви, не знаю чи залишилася вона досі). Хотів взнати структуру тарифу на постачання холодної води, а саме чи закладено в тариф повірку лічильників, бо саме настала пора повіряти лічильники і Водоканал пропонував в наказовому порядку робити її власним коштом, хоча закон передбачає повірку лічильників надавачем послуг. Право знати цю інформацію мені надано Законом "Про житлово-комунальні послуги": Стаття 20. Права та обов'язки споживача 1. Споживач має право: ... 2) одержувати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми споживання, порядок надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо; та Законом "Про доступ до публічної інформації". Стаття 10-1. Публічна інформація у формі відкритих даних ... Розпорядники інформації зобов’язані надавати публічну інформацію у формі відкритих даних на запит, оприлюднювати і регулярно оновлювати її на єдиному державному веб-порталі відкритих даних та на своїх веб-сайтах. І що, думаєш мені надали вичерпну відповідь? Щаз. Дослівно мені написали: Жодним Законом чи підзаконним нормативно-правовим актом України не передбачений обов'язок підприємств, надавати споживачам деталізований розрахунок вартості тарифу. Це як Чуркін на Радбезі ООН. Йому наводять докази присутності військових Росії на території України, а він каже: російських військових там немає. Вот і що робити в такій ситуції? Відчуття таке ніби спілкуєшся з ідіотом. Я пишу що маю право і посилаюсь на конкретні закони, а вони відписують, що права не маю, а про згадувані мною закони ні слова. Та ця інформація взагалі повинна бути розміщена на їхньому офсайті на самому видному місці. Богдан, спробуй зараз анонімно пройти цей квест і сам побачиш, що там треба міняти. п.с. Лічильники таки повірив за власні кошти.
sergkots Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 17:29 #4 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 17:29 Пропоную розробити хмарну платформу для бухгалтерії ЖКГ та інших державних та комунальних підприємств. Бухгалтер буде вести облік доходів та витрат не на 1С (москальській, платній) а на онлайн платформі. Доходи та витрати відразу можна і потрібно викладати у зручній формі на сайті. Це частково попередить корупцію - витрати заднім числом, роботи які не проводились.
Nokian Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 18:07 #5 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 18:07 У всіх кабінетах , де видаються дозволи-поставити вебки, щоб все було прозоро і чітко.Та й стіни в таких кабінетах також мають бути прозорі, щоб люди в черзі, або будь який відвідувач бачив, що ролять клерки на робочому місці.Звісно , що контроль та облік зараз дуже важливі, але в першучергу потрібні люди, котрі мали би стратегічне мислення, могли би передбачати на роки та десятиляття вперід і відповідно вибудувати стратегію та план розвитку міста -бізнесовий-енергетичний-транспортний-освітній-медицина-інформаційний-комунальний-екологічнийНу і все це має бути гармонійно поєднано в одне ціле.Це має бути комплексна програма, тоді це буде ривок та розвиток, а не просто підтримка штанів.
rabzy Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 18:17 #6 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 18:17 По максимуму переводити всі адміністративні послуги, які надаються місцевою владою, в онлайн. Поширити в майбутньму на державний рівень. Це так, в загальному.Залучати до розробки комплексного плану розвитку міста(пост #6) фахівців у даних сферах, людей дійсно зацікавлених в успіху громади. Можливо створити ініціативні робочі групи, які вже дійсно почнуть крім планування щось таки дійсно втілювати в життя через постійну співпрацю з місцевою владою і спонукання її до змін і реформ.
raferti123 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 18:36 #7 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 18:36 Запрошую активних юзерів board.lutsk.ua до розробки проектів рішень виконавчого комітету Луцької міської ради, членом якого являюся Я 9 років уже на борді і знаю, що тут є люди здатні подати конструктивні пропозиції. Буду радий отримати ваші варіанти рішень, щодо збільшення прозорості роботи в ЖКГ, освіті, медицині, закупівлях комунальних підприємств міста, тощо. Чим зможу буду радий допомогти Мене можна по вівторкам знайти з 10.00 по 17.00 на штабі "Самооборони Волині" за адресою пр. Перемоги 14, 2-й поверх Тел.: 050 697 45 92 Мій профіль на FB E-mail: [email protected] А Ви тільки перед виборами приймаєте пропозиції ?
rabzy Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 18:48 #8 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 18:48 Людина дійсно пропонує долучитись до розробки проектів рішень виконкому, а тут відразу якесь скептичне відношення до цього. Давайте хоч трішки конструктиву, а не лише сарказм і провокативні питання
vaz75 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 18:53 #9 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 18:53 Як вже писалося вище прозорість(доступ громадян до фінансовї інформації ЖЕКів) і мінімум дозволів зроблять дива. Але без чесних судів і прокуратури поки мало путнього вийде, імхо.
Єретик Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 18:59 #10 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 18:59 До ЖКГ одне прохання - щоб в підвалах не текло і в під"їздах не смерділо.
vaz75 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 19:35 #11 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 19:35 Нажаль люди і ЖЕКи живуть на різних планетах і ненавидять один одного, не бажають спільно співпрацювати за-для свого ж блага.ЖЕК, як і будь який бізнес проект, повинен любити і поважати свого клієнта, тоді будуть прибутки. Ну, зокрема, для тих споживачів, що сплачують вчасно, повинні бути бонуси\знижки\подарунки (підвищення лояльності). Повинна проводитися хоч якась пояснювальна робота серед жильців про роботу ЖЕКу, якісь збори з ініціативними групами будинків по рішенню проблем. Та багато чого, як не смішно це все звучить.От на власному прикладі покажу. Я купив квартиру(новобудову) в кінці листопада, оформляв право власності до середини січня. В цей самий момент в будинку організувалося ОСББ і була інфа, що обслуговувати з січня будуть вони. От в цій неразберисі я не заключив договір ні з ким. А потім прийшов лист з ЖЕКу - заборгованість з вересня, не заплачу - суд. Почав розбиратися, ЖЕКові забудовник надав відомість (я бачив ту дивну писульку), що квартира продана мені у вересні, а ЖЕК радий стартися начисляти мені борги. Ні листа, ні дзвінка про запрошення підписати договір. хоча за законом про КП вони зобов'зані це зробити. Як мен сказали, то мої проблеми і щоб я йшов розбиратися до забудовника. Я їх послав (не вслух) і обмінюємося листами досі.
sergkots Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 20:14 #12 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 20:14 Жеки (та керівники ОСББ) клієнта почнуть любити тільки тоді коли буде конкуренція і вони зможуть його втратити. А наразі конкуренції у нас нема - є монополія. Сильно пани своїх кріпаків любили?
Smith Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 20:18 #13 Опубліковано 13 Серпня, 2015 в 20:18 Какашкі в сторону Боді щодо його присутності у владі - не за адресою. Не така він людина. Це для тих, хто його не знає особисто.Бодя, по суті:1) Створити таке як Києві: Контактний центр міста Києва (про подібне писали в пості № 5);2) це більше питання: чи попадаємо ми (Луцьк) до цієї програми - ЕБРР может выделить 100 млн евро на обновление общественного транспорта в нескольких украинских городахПоки все. Це так - "на вскідку". )))
Богдан Климчук Опубліковано 14 Серпня, 2015 в 19:12 Автор #14 Опубліковано 14 Серпня, 2015 в 19:12 Чомусь мені зається, якщо ви працюєте в міській раді, то знаєте хто, де і за скільки. Тому потрібно перш за все ііх засадити, а тоді вже обговорювати якісь проекти. В іншому випадку не бачу в цьому сенсу. Я не працюю в міськраді. Цим займаюся з банальної цікавості і прагнення щось змінити наскільки дозволять можливості. По максимуму переводити всі адміністративні послуги, які надаються місцевою владою, в онлайн. Поширити в майбутньму на державний рівень. Це так, в загальному. Залучати до розробки комплексного плану розвитку міста(пост #6) фахівців у даних сферах, людей дійсно зацікавлених в успіху громади. Можливо створити ініціативні робочі групи, які вже дійсно почнуть крім планування щось таки дійсно втілювати в життя через постійну співпрацю з місцевою владою і спонукання її до змін і реформ. Для прикладу почало виконуватись ініційоване мною рішення міськвиконкому "Про інформування споживачів про витрати на виконання робіт з утримання будинків". Є перші звіти на дошках оголошень по під'їздах. Доречі, якщо хтось забажає дізнатися більш детальну інформацію, щодо витрачених коштів то жеки зобов'язані прозвітуватися. Буду вдячний за зворотній звязок, якщо якийсь жек не прозвітував, чи відмовляється детальніше надати інформацію на що пішли ваші кошти. P.S. Якщо в когось в під'їзді не висить, можна побачити на сайті міськради ось тут: http://lutskrada.gov.ua/vytraty-na-vykonannya-robit-z-utrym…
Богдан Климчук Опубліковано 14 Серпня, 2015 в 19:18 Автор #15 Опубліковано 14 Серпня, 2015 в 19:18 Какашкі в сторону Боді щодо його присутності у владі - не за адресою. Не така він людина. Це для тих, хто його не знає особисто.Бодя, по суті:1) Створити таке як Києві: Контактний центр міста Києва(про подібне писали в пості № 5);2) це більше питання: чи попадаємо ми (Луцьк) до цієї програми - ЕБРР может выделить 100 млн евро на обновление общественного транспорта в нескольких украинских городахПоки все. Це так - "на вскідку". )))1. За це говорив не раз, основне питання кошти. Потрібен грант, або програму писати. Це вже точно не з цією каденцією депутатів. Є ось така штука: http://opencity.in.ua/issuelist#r=UA07101Принаймі реєструють і відповідають. Іде через ЦНАП наскільки я знаю2. Уточню. Покищо беруть кредити ЕБРР на заміну старих труб. По транспорту можу на міськвиконкомі уточнити. Відпишу
Nokian Опубліковано 14 Серпня, 2015 в 19:41 #16 Опубліковано 14 Серпня, 2015 в 19:41 А скільки грошей треба, аби організувати роздільний збір сміття у Луцьку?Папір до паперу,пластик допластику, скло до скла, метал до металу.
SunSeth Опубліковано 14 Серпня, 2015 в 19:46 #17 Опубліковано 14 Серпня, 2015 в 19:46 А скільки грошей треба, аби організувати роздільний збір сміття у Луцьку?Папір до паперу,пластик допластику, скло до скла, метал до металу.Це зараз ппц, яка нагальна проблема. Бомжі будуть точно знати, в якому контейнері шукати пляшки і нові тапки. А в результаті все вивезуть на одну купу в Брище.
Nokian Опубліковано 14 Серпня, 2015 в 19:51 #18 Опубліковано 14 Серпня, 2015 в 19:51 Про те і мова, щоб не вивозилу в одну купу.Нагальна потреба -побудувати у Луцьку , чи під Луцьком підприємства, на яких би люди мали зарплату тисяч по 10.Тоді за цими грошима і всі інші сфери підтяглись би.Але я не вірю , що це під силу місьувиконкому.
sergkots Опубліковано 14 Серпня, 2015 в 19:54 #19 Опубліковано 14 Серпня, 2015 в 19:54 А яке ставлення до електронного самоврядування?
Богдан Климчук Опубліковано 18 Серпня, 2015 в 18:42 Автор #20 Опубліковано 18 Серпня, 2015 в 18:42 Про те і мова, щоб не вивозилу в одну купу.Нагальна потреба -побудувати у Луцьку , чи під Луцьком підприємства, на яких би люди мали зарплату тисяч по 10.Тоді за цими грошима і всі інші сфери підтяглись би.Але я не вірю , що це під силу місьувиконкому.Це цілком під силу здоровій міськраді, яка не зациклена на розбазарюванні земельних ділянок, а найкраз займається створенням сприятливого бізнесклімату та підвищенням прозорості. Насправді навіть на місцевому рівні можна зробити ого скільки, щоб бізнес хотів їхати в Луцьк і створювати нові робочі місця.
vaz75 Опубліковано 18 Серпня, 2015 в 19:56 #21 Опубліковано 18 Серпня, 2015 в 19:56 Це цілком під силу здоровій міськрадіУтопія.
Nokian Опубліковано 18 Серпня, 2015 в 20:22 #22 Опубліковано 18 Серпня, 2015 в 20:22 Ну хто винен -ясно, нездорова міська рада.Друге корінне питання-що робити?
Богдан Климчук Опубліковано 6 Вересня, 2015 в 09:34 Автор #23 Опубліковано 6 Вересня, 2015 в 09:34 Какашкі в сторону Боді щодо його присутності у владі - не за адресою. Не така він людина. Це для тих, хто його не знає особисто.Бодя, по суті:1) Створити таке як Києві: Контактний центр міста Києва(про подібне писали в пості № 5);2) це більше питання: чи попадаємо ми (Луцьк) до цієї програми - ЕБРР может выделить 100 млн евро на обновление общественного транспорта в нескольких украинских городахПоки все. Це так - "на вскідку". )))Запитав стосовно кредиту ЄБРР в начальника управління транспорту. Сказав, що постійно подають заявки на ці кредити, але про цей конкретно не чув, хоча його позиція чітка - розвиток електротранспортного транспорту.Доречі у Луцьку один з найвищих показників в Україні використання мешканцями громадського транспорту.
iriss Опубліковано 16 Листопада, 2015 в 11:16 #24 Опубліковано 16 Листопада, 2015 в 11:16 ЦНАП - загальне враження дуже й дуже за деякими винятками. Єдине питання. Хто такий в нас кмітливий? 1 папка з картону + бланк заяви на сірому папері + 2 ксерокопії = 7 грн. Чеки?! Ви що!!
AID Опубліковано 16 Листопада, 2015 в 13:13 #25 Опубліковано 16 Листопада, 2015 в 13:13 P.S. Якщо в когось в під'їзді не висить, можна побачити на сайті міськради ось тут: http://lutskrada.gov.ua/vytraty-na-vykonannya-robit-z-utrym…а коли буде додано дані про витрати за 3й квартал? (зараз вивішено витрати лише за перше півріччя)
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.