Перейти до змісту

аккумулятори длч електромобілів


relaxgood45

Рекомендовані повідомлення

Таке запитання. Щось можна зробити з аккумуляторами для електромобілів. Машина їздить приблизно 10-15 хв і все. Є пару машин. Через пів року купили нові аккумулятори, такі самі. І черезмісяців 5 вони також почали бистро розряджатись.

Щось з ними можна зробити чи купувати знову нові. Але нові так само поїздять пів року і все, чи брати якісь дорожчі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А що значить швидка зарядка? Типу до 100% зарядив і все? Ставлю на нвч на годин 10 і все.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Свинцеві акуми потрібно заряджати - ємкість\10 - протягом 10 годин, тобто якщо там 7Аг, відмовідно зарядний струм - 0,7А.

А машинки випадково не в комерції? Якщо так - це ще геть нормальний термін служби.

А вцілому дешеві акуми, тим паче для сигналізацій\безперебійників не мають колосального ресурсу, враховуючи постійну навантагу електродвигунами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вони в комерції. Ясно, зрозуміло. Виходить треба купувати дорожчі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В машинах такі аккумулятори http://220volt.com.ua/akkumulyatornaya-batareya-ventura-gp-12-7/

Вони хороші чи краще шось інше купити?

Чи краще щось типу такого ? http://220volt.com.ua/akkumulyatornaya-batareya-sven-sv-1272/

Чи можливо ваші варіанти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це батарея AGM, тобто гелева. Такі самі стоять в безперебійниках. Скоріш за все висох гель, на жарі. Реанімували таким способом - "просто добавь воды" (дистильованої) :)

Спробуй, гірше не буде. Хай вода постоїть ніч, щоб гель знов "розпух".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на рахунок перших пише

разработаны для нетребовательных систем и оптимизированы для работы в буферном режиме

тобто ще для безперебійника нормально,

другі на порядок кращі, принаймні за описом)

гелева.

нема там ніяких гелів, звичайний електроліт, не знаю чому так, але вскривав вже з 4 штуки, може новіші мають.

вода не допоможе, при великах втратах ємкості, але спробувати можна, точно не зашкодить, і випировується вона не тільки від спеки а й від перезаряду.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тобто залити до горловини дист воду і все? А до речі електроліт теж туди заливаетсся? Там співвідношення води і електроліту?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тільки води, але краще не по горловину а так щоб було видно посвітивши в отвір що там зверху над пластинами вода, заливати краще шприцом.

і памятайте якщо щось забризкаєте, одяг ковер, то потім будуть або дірки або ржаві плями.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ні, додавши електроліт на око, ви можете спричинити осипання пластин. там треба контролювати густину

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нема там ніяких гелів

Що ти несеш? Фіг ти шо розбирав, а якщо розбирав то не те.

Harddrive все вірно написав. Там пакет з пластин в пасті з електроліту і наповнювача так званого геля.

Дистилянта там потрібно 5-10см3 на банку для компенсації випаруваної вологи. Зняли заглушку і голку шприца в пакет з пластинами з гелевим наповнювачем і потихенько шприцуєм. Добу на просочування і потім на тренування.

І нічого не потрібно заливати поверх пластин.

Зарядний краще хороший типу імах.

Але це все при умові що пластини живі. Так як акум кислотний і обслуговування потребує як до кислотного.

Електроліту як і в автомобільний доливати не потрібно.

Дімон теж вірно написав. В такому режимі ще нормально відпрацювали.

Хороші акуми від CSB. Вибір великий, там є характеристики на всі серії.

.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

S30,

давайте без фамільярдності, почитайте на досуге

http://lantorg.com/article/akkumulyatory-gelevye-multigelevye-i-agm-v-chem-raznitsa

розберіться і дайте відповідь до якого типу віднести http://220volt.com.ua/akkumulyatornaya-batareya-ventura-gp-12-7/

що ж там в середині, електроліт з пакетами скловолокна, чи гель, чи ж ваша комбінація всього в кучу, і гель і електролі і пакети

пакет з пластин в пасті з електроліту і наповнювача так званого геля.

якщо будете уважні, то дізнаєтесь, що гель і електроліт з кремнієм, то є те саме.

більшість акумів в упсах agm і причина в ціні

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну звиняйТЕ за фамільярність. Більш так не буду, чесне пійонерське. :_04:

Те що ВИ мене тикаєте в статтю ет канєшно добре. Добре, що гуглом вмієТЕ користуватись. Але я це і без ВАС знав, бо, не повірите, теж його користую. :_02:

Одна заковика лише. Приводячи статтю де описані типи акумів (серед котрих і гелеві, видно помилка в авторів) ВИ категорично заявляєте що хєр вони гелеві, бо ВИ пару штук вскривали (це навіть не бачачи що ТС має в наявності).

Дивно, правда ж? А книжка пише що є (певно наобманюють).

Можу лише сказати, що якщо ВИ нічого іншого в руках не тримали, це ще не значить що його не існує.

ПС А от в ТС тепер інформації більш ніж потрібно. Тепер він знає що є і GEL, і MG. Красота. :_02:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ВИ категорично заявляєте що хєр вони гелеві,

Це батарея AGM, тобто гелева. Такі самі стоять в безперебійниках.

нема там ніяких гелів (AGM), звичайний електроліт, не знаю чому так, але вскривав вже з 4 штуки, може новіші мають.

в чому ж помилка автора статті?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хм, взув. Тут признаю, твоя правда. Абсолютно незауважив, що Харддрайвер саме AGM обізвав гелевими.

Прийми вибачення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...