Перейти до змісту

Вибухнула тойота на чернишевського


Marshall

Рекомендовані повідомлення

Ну вот коли побачу в Луцьку Крузак із шноркелем і лебідкою, тоді і назву його Правильним джипом. А налакований із ГБО - недешеві понти, комфортабельні, безпечні, високої прохідності і тд, і саме це я мав на увазі під "урбан джип".

Хід думки зрозумілий ? Що є джип, а що ні ?

Так. Я тебе зрозумів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 161
  • Створено
  • Остання відповідь

*Правильний*, (він же підготовлений) , джип, як ти виразився, це окрема тема, ми ж говорили в загальному, те, що відрізняє джип від паркетника, тобте те, що не можна ДОСТАВИТИ, тобто рама і ПОСТІЙНИЙ повний привід . Все інше доставляєтся й лише тоді джип стає правильним, а з паркетника правильного джипа зробити НЕ МОЖНА,можна лише трохи покращити характеристики, але не більше

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

горить иза жари гбо загораеться

Спека впливає тільки на ті установки, де завбачливо ампутований

відсікач в мультиклапані.

5-6 літрів до ємності балону - що ще потрібно для щастя?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...кажуть горить иза жари гбо загораеться

кажуть? Бабки під під'їздом?

Брєд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

BanderaLutsk, ну викинули відсікач, і? Далі? Яким чином від цього горить машина?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Яким чином від цього горить машина?

А далі все як в підручнику фізики, оскільки зкрапленим газ може бути тільки

при певних умовах - при підвищенні Т, зростає і Р, зважаючи на всілякі шахери-махери з

комплектуючими(установщик який ампутує відсікач робить їх з вірогідністю 146%) діє головний

закон сопромату. Ну той що "де тонко - там прорве". Витік газу може бути невеликий, а може і трішки більший.

Запобіжний клапан на мульті може спрацювати, а може і ні.Може спрацювати в вентиляцію, а може її і не бути.

Ну і т.д.

Хоча дивлячись на роботу деяких інсталяторів - пропан всеж дуже безпечне паливо, і б.в комплектуха з Європи

має неймовірний запас міцності. Інакше пів України було б у вогні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

от бачиш. Викинутий відсікач не може бути причиною.

Вірніше, щоб він став причиною (і то, не основною, а складовою), потрібно що збіглися всі оті "може" в нехорошому стані (викинули відсікач, не втримав зворотній, не витягнуло у вентиляцію, не витримали шви балона, що вже зовсім неймовірно), плюс щоб якимось чином газ з багажника (в нас же типу балон по швах від тиску розійшовся) поліз в салон і потім ще далі - під капот (я навіть не увявляю, що може змусити газ туди потрапити) і в результаті щоб щей десь взялася іскра. Ймовірність збігу ціх всіх (і так самих по собі малоймовірних) подій (поломок) в одній машині в один момент прямує до нуля.

Все банальніше, простіше. Чомусь почав пускати газ чи редуктор (прокладки, зірвані різьби після ремонту, тощо), чи з'єднання газопровід-редуктор, чи з'єднання на клапані. Набралось газу під капотом, іскра і БУХ!

А під капотом дійсно є від чого спалахнути. Чи-то іскра біля високовольтних дротів, чи-то від колектора випускного... А в багажнику від чого? Чи в салоні? Ну хіба прикурили. І в салон з-під капота газ теж елементарно може попасти...

Газ (зріджений, пропан) не більш небезпечний, ніж звичайний бензин.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Набралось газу під капотом, іскра і БУХ!

Малоймовірно - пропанбутан важчий за повітря, а абсолютного штилю на вулиці не буває, тобто

його розжене по планеті.

Чомусь почав пускати газ чи редуктор, чи з'єднання газопровід-редуктор

Тому що відсікач в металоломі.

Газ (зріджений, пропан) не більш небезпечний, ніж звичайний бензин.

Потенційно небезпечніший - все ж таки ємність під тиском, але технологія

експлуатації практично перекриває ці ризики, порівняно з бензином - якщо технологію таки не порушувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чомусь почав пускати газ чи редуктор, чи з'єднання газопровід-редуктор

Тому що відсікач в металоломі.
ну ти знов... Ну до чого тут відсікач?????? Відсікач стоїть як перестраховка, щоб в балон не запресували під зав'язку, тобто, щоб в балоні гарантовано лишався газовий пухир (газ зріджений, а повинно бути трохи в газоподібному стані). Якщо викидають відсікач, то в балон можна втиснути трохи більше. Зрозуміло, що тиск трохи теж буде вищий, але не настільки, щоб це загрожувало розгерметизацією редуктора під капотом!

Крім цього, в нормальній апаратурі є байпас, який стравить критичний надлишок тиску в атмосферу.

А взагалі, той відсікач викидали колись, коли заправлялись з машин, а зара навіть не знаю, хто цим заморочується...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну ти знов... Ну до чого тут відсікач??????

Бо я не знаю іншої причини витоку газу зі справної апаратури, яка могла б

спричинити займаня.

Крім цього, в нормальній апаратурі є байпас, який стравить критичний надлишок тиску в атмосферу.

Ти проїдься по інсталяторах і запитайся яка різниця між клапанами класу А і В, тоді відношення

до ампутації відсікача зміниться.

Доречі клапан цей не байпас, а запобіжний і як будь-яка арматура для роботи під тиском

має проходити регулярне випробування або заміну через деякий час.

Я би не ризикнув випробовувати корпус редуктора і мембрани на міцність на машині, та ще й пропаном.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Розслабся. За радянських часів всі викидали відсікач і епідемії пірокінезу автомобілів не було :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Розслабся.

Так я і непрягався, а ще за радянських часів пакетики поліетиленові прали - кагбе совок

не найкращий орієнтир.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...