Перейти до змісту

фундамент і арматура


Garfild

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

osj y nas taka , ce dwanacjatka, a chu C neznajy...post-26756-0-61441400-1430504826_thumb.jpost-26756-0-61441400-1430504826_thumb.j

мені сказали , що поварять , а потім ще й звязуваати будуть

Опубліковано

Смисл варити, а потім в'язати? Є арматура, якій протипоказане зварювання. Щоб не нашкодити і якщо не знаєте марку арматури, краще в'язати стержні, інакше в місцях зварювання буде менша міцність стержнів.

Опубліковано

Береш купляєш бухту дешевого зварювального дроту, плоскогубці з бокорізами і вперед :)

Звісно, краще оцинкований дріт, але не підкажу де брати малих діаметрів.

Опубліковано

Береш купляєш бухту дешевого зварювального дроту, плоскогубці з бокорізами і вперед Звісно, краще оцинкований дріт, але не підкажу де брати малих діаметрів.

А чим кращий оцинкований? Арматура здається, не оцинкована?! :sq_ye:

І навіщо дешевий зварювальний дріт, якщо є вязальний по ціні 15-20грн/кг. :sq_ye:

Купується на металобазах. В основному по 5кг (хоча не впевнений, що кругом по 5). Можна і нл чи ец купити, правда там ціна буде в кілька раз більша.

Опубліковано

тільки в"язати. проводив під час захисту магістерської роботи експеримент.

Перший варіант - арматура в балці варена

Другий варіант - арматура в"язана.

Інший момент, що арматура в обох балках була спеціальним способом навита( в чому і суть есперименту). ну це відступ. а загалом результат такий - міцність на руйнування двох аналогічних балок такий - та що була в"язана мала міцність порядку на 15-25% більшу. Точну цифру не пам"ятаю. Під час зварювання арматура втрачає міцність на розтяг і саме в місцях зварювання руйнувалась

Опубліковано

доброго усім дня , ось мої фото по арматурі, чекаю на вашу швидку відповідь чи усе правильно робиться.post-26756-0-39030000-1430564483_thumb.jpost-26756-0-40608400-1430564485_thumb.jpost-26756-0-05354000-1430564537_thumb.jpost-26756-0-99856800-1430564538_thumb.j

Опубліковано

при зварюванні арматури ручною зваркою і електродами перепалюють арматуру, тобто зменшоють площу січення армутури, краще в'язати. Армувати кути краще додати ще додатковий арм. стержень під кутом 45.

post-23677-0-78164700-1430577751_thumb.p

Опубліковано

угли неправильно армовані! при найменших просіданнях грунту є велика імовірність того що фундамент трісне під навантаженням.

дуже широко розставнела конструкційна арматура (горизонтальна), не продольна. Захиний шар бетону збоків та зверху не менше 5 см, знизу не менше 7 см

як правило арматуру зварюють лише для того щоб каркас не розпадався, зазвичай вяжуть. Для зварювання підходить лише певний клас арматури і то міцність зварного шва повинна бути не меншою ніж міцніть самої арматури

Опубліковано

Усім форумчанам доброго дня ! Щоб не створювати нову тему напишу сюди своє запитання : як краще заливати бетон за один раз, чи можна за два етапи ? Мені пропонують за два, залити бетоном, зрівнявши з землею, потім через 3-4 дні виставити опалубок, ще раз арматуру і тоді заливати в другий етап,пояснюючи це тим, що так швидше і трішки дешевше, а мене хвилює це тим, чи не виникнуть потім різні неприємності з самим фундаментом, адже, якщо заливати в один раз, то всеж таки він тоді сильніший.

і ще : а де і який бетон замовляли ви ? мені потрібно М 500 і звичайно хорошої якості.

Опубліковано

1. Можна заливати в 2 етапи. Головне щоб було менше вертикальних стиків, хоча і вони допускаються.

2. Не потрібно робити 2 арматурні каркаси, оскільки вони ніякої ролі вам не гратимуть, лише перерозхід арматури. Потрібно зробити 1 каркас на всю висоту фундамента і залити собі спокійно в землю і на наступний день виставляти опалубку (100% що бетон схватиться і по ньому можна буде ходити).

3. Дешевше і швидче наврядчи буде, просто вашим будівельникам скоріше за все простіше залити в землю і виставляти опалубку зверху.

4. Я замовляв в ЛіхтнерБетон, там найдешевший в Луцьку.

5. Маркою бетону 500 :_14: заливають мости і естакади. Марки 200 вам з головою хватить щоб залити фундамент на будинок який витримає 3 поверховий цегляний будинок (хоча все залежить від грунтів). І якщо вам будівельники порекомендували марку 500 то гоніть їх в три шиї.

Опубліковано

взагалі якщо опалубка висотою 90см і вище ТАК, це незручно! а коли цоколь 60см і нижче, то бригада

відмазується, щоб поставити лишній стержень для закріплення верхньої арматури і залити все за один раз.

І взагалі яка може бути різниця в ціні??? смішно))) це мабуть така відмазка, щоб робити так як вони знають, а не вчитись новому.

п.с. дуже багато бригад і рукодєятєлів, які дурять замовника і кажуть що вони по закордонах їздили і знають багато і

ще й так переконливо з емоціями говорять, що мимоволі навіть прочитавши і знаючи теорію починаєш вірити а може дійсно.

ВІДСТОЮЙТЕ свою думку і трохи бригаду напряжіть, хай роблять нормально, а не видумують велосипед! а потім козиряють всюди, що вони такі дєятєлі

там строїли і там по своєму все робили, а проектанти то х*йня. А як до діла, крок вліво вправо то зразу біжать в проектний відділ, умніки!!!

Опубліковано

Да, і більшість будівельних бригад, відсотків так 80 взагалі не мають уявлення що таке будівельні норми, стандарти, вони привикли робити все за одним шаблоном, як їх дядя в москві навчив. Ліплять каркаси як попало, забивають арматуру в землю (бо їм так простіше).

Тому я Вам рекомендую перед тим як розпочинати якийсь етап на будівництві (фундамент, коробка, і т.д.) почитайте літературу в інтернеті, а не людей на форумах, оскільки ви строїте будинок для себе і вам в ньому жити...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...