Перейти до змісту

Контактные педали - какие выбрать?


ursa

Рекомендовані повідомлення

Я мав на увазі 90 - 100 кг.

Чому запитую, бо чув, що Crank Brothers сипляться від більшої ваги. І із-за чого мій вибір впав на Shimano. (хоча дуже хотілось Time)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 150
  • Створено
  • Остання відповідь

За порадою Shkoder`а купив Candy 3. Завоволений як слон :_02: :_02: :_02: Поки 2200 відїздив. ТО ще не робив. Боюсь назад не скласти))

P.S. Дякую за детальну інструкцію. Якраз доречна)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

щодо обслуговування – наскільки я розумію з

, в XTЯ теж голковий підшипник, хіба заміна його складніша.

Ніяких голкових підшипників у шімановських педалях немає. У всіх моделях, починаючи від PD-M520 і до PD-M980 стоять звичайні насипні кулькові підшипники.

А у моделях PD-M540, PD-M780 і PD-M980 вони навіть повністю взаємозамінні.

Ось пруф: https://www.paul-lange.de/support/shimano/explosionszeichnungen_archiv/PD/PD-M780-3194.pdf

Та і у PD-M9000 так само: http://si.shimano.com/php/download.php?file=pdf/ev/EV-PD-M9000-3803.pdf

Але конструкція ця дуже надійна та ремонтопридатна.

Дійсно, за 3-5 хвилин можна підтягнути гайку, якщо з'явився люфт в педалях.

Нутрощі добре захищені від бруду і води: спочатку стоїть гумовий пильник, а потім дві пластикових втулки терття (всередині гайки, позиція №2 у схемах шімано).

Вперше за 4 роки активного використання я розібрав свої PD-M540. Незважаючи на досить великий люфт у правій педалі, всередині все було ціле та чистеньке. Прочистив, заново змастив, підтягнув, зібрав - все ок, прослужать ще довго.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Yaryk, тобі мабуть шимано щось доплачує за рекламу :smile3: бо я вперше чую, що насипні кульки кращі за голковий пром. та й кульки в педалях теж не керамічні, звичайні закалені, тож мають зношуватись від навантаження, навіть при наявності мастила.

а ось пильник в твоїх шиманах дуже сподобався. нажаль в кренках захист від вологі гірший, особливо в Candy. Eggbeaters захищені краще

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Yaryk, тобі мабуть шимано щось доплачує за рекламу :smile3: бо я вперше чую, що насипні кульки кращі за голковий пром.

Я теж вперше про це чую :) Я ніде не писав що якісь підшипники є кращі, а якісь гірші.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:) а я б сказав, що Shkoderу за кренкі доплачують...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:) а я б сказав, що Shkoderу за кренкі доплачують...

я ще шимановські гальма з переклюками рекомендую, срамні манєтки, про кадейли та лефті вже мовчу. працюю на чотири фронти, так мовити :smile3:

в чому Yaryk точно правий – менше мороки. особливо в плані маркетингу – я впевнений, що 90% купляють "стрімлайн", 520 та 540 шимани. ну то й добре, головне щоб покупцям подобалось. а захочуть щось "цікавеньке", то спробують кренки чи взагалі Look Quartz. але може статись навпаки, наприклад гальма я використовував Hayes (Stroker Ride та Trail), Avid (Juicy 3 та 5), Magura (Julie), Formula (RX, R1, K18) але зупинився на Shimano XT, впевнившись в тому, що й "ширпотреб" може бути дуже якісним.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:) а я б сказав, що Shkoderу за кренкі доплачують...

я ще шимановські гальма з переклюками рекомендую, срамні манєтки, про кадейли та лефті вже мовчу. працюю на чотири фронти, так мовити :smile3:

в чому Yaryk точно правий – менше мороки. особливо в плані маркетингу – я впевнений, що 90% купляють "стрімлайн", 520 та 540 шимани. ну то й добре, головне щоб покупцям подобалось. а захочуть щось "цікавеньке", то спробують кренки чи взагалі Look Quartz. але може статись навпаки, наприклад гальма я використовував Hayes (Stroker Ride та Trail), Avid (Juicy 3 та 5), Magura (Julie), Formula (RX, R1, K18) але зупинився на Shimano XT, впевнившись в тому, що й "ширпотреб" може бути дуже якісним.

Та без образ :) я жартома...

Треба було мені все ж купувати Тіме... був би третім... :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Треба було мені все ж купувати Тіме... був би третім... :)

а що заважає? :smile3:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думаю чи не спробувати на наступний рік шось екзотичніше за мої 980-ті шимани. Наприклад лукі чи тайми.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Треба було мені все ж купувати Тіме... був би третім... :)

а що заважає? :smile3:

та нічого, але я ж купив "ширпотреб"... :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думаю чи не спробувати на наступний рік шось екзотичніше за мої 980-ті шимани. Наприклад лукі чи тайми.

Якщо купиш тайми, цікаво буде почути відгуки про них. І як там регулюється кут відстібання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо купиш тайми, цікаво буде почути відгуки про них. І як там регулюється кут відстібання.

якраз кут регулюється тільки в кренках. перестановкою шипів можна отримати 15 чи 20 градусів, але все це дуже відносно. але, якщо в таймах лівий та правий шип відрізняються, то там теж так можна регулювати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо купиш тайми, цікаво буде почути відгуки про них. І як там регулюється кут відстібання.

якраз кут регулюється тільки в кренках. перестановкою шипів можна отримати 15 чи 20 градусів, але все це дуже відносно. але, якщо в таймах лівий та правий шип відрізняються, то там теж так можна регулювати.

зрозумів. а то я думав що в таймах в самих педалях регулюється жорсткість пружини і кут відстібання.

так і в шимано також кут регулюється шипами, чому тільки в кренках. є 51 та 56 шипи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кут регулюється у всіх педалях. Шип можна прикручувати до тапка під різними кутами. :)

Я б сказав, правий і лівий шип майже неможливо з першого разу прикрутити під однаковим кутом.

Візуально виглядає ніби однаково, а коли встібуєшся - відчувається, що неоднаково вони стоять.

Доводиться по кілька разів перекручувати...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кут регулюється у всіх педалях. Шип можна прикручувати до тапка під різними кутами. :)

Я б сказав, правий і лівий шип майже неможливо з першого разу прикрутити під однаковим кутом.

Візуально виглядає ніби однаково, а коли встібуєшся - відчувається, що неоднаково вони стоять.

Доводиться по кілька разів перекручувати...

Так, Ярик, згідний. Різниця буде і від того, як прикрутити шип, ближче до переду тапка, чи ближче до заду.

Але кут відстібання самого шипа від цього не зміниться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

доречі, в кренках є одна особливість – початковий поворот до відстібання трохи залежить від того, більша чи менша рамка знаходиться спереду. когось це навіть дратує :smile3:

але все одно, вільний хід ноги більше саме в кренках. тобто шимано краще фіксує ногу в вибраному положенні, відстібання починається вже з перших градусів поворота ступні. в результаті шимани треба краще регулювати "під себе", бо буде шкода колінам. кренки мають десь 10 градусів вільного ходу, що дуже добре для колін, але відстібання починається досить різко, хоча зусилля набагато менше за шимани та не регулюється. тому всім, хто має якісь проблеми з колінами, чи просто дбає про них, я б рекомендував кренки :smile3:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...

Многие из начинающих велолюбителей уже слышали про контактные педали, но почему-то еще не начали их осваивать. Большое упущение, друзья.

clipless-1.jpg

Зачем нужны контактные педали

Дело в том, что это, можно сказать, база, на которой стоит правильное педалирование на велосипеде. Теоретически возможно эффективно крутить и обычные «топталки», но контакты дают неповторимое чувство слияния с байком.

Ведь вы можете не только давить вниз, но и тянуть вверх, получается, что если приучить свои ноги действовать в противодействии, то сила, прикладываемая на педали, ощутимо увеличится. Это очень ощущается в моменты ускорения и быстрого форсирования горок, кажется, что вам как будто добавили мощности в мышцах ног.

road_cyclist-1.jpg

Кроме этого, контактные педали позволяют легче держать высокий каденс с низкой нагрузкой на ноги. Многие новички, которые пытаются ездить с высоким каденсом сталкиваются с тем, что из-за легкой передачи педели начинают обгонять ноги. Контакты же цепко держатся, и правильный каденс, сохраняющий ваши коленные суставы, дается много легче.

Ну, и нельзя не отметить третий положительный фактор контактов. Когда несешься по техничной трассе с камнями и корнями, тебе даже не нужно думать о том, чтобы удержаться на педалях — контакты не подведут. Соскочить ногой с педали на расколбасе… не, даже не хочу представлять.

crank_brothers-11.jpg

В сущности, контакты — это развитие туклипсов: ремешков на педалях, только на более высоком технологическом уровне. В подошве специального ботинка устанавливается пластинка, называемая шипом. Этот шип вщелкивается в разъем контактной педали, обеспечивая надежное и гибкое соединение ног и велосипеда.

Как выстегиваться из контактов

Когда вы захотите выстегнуться, то все, что нужно сделать, это повернуть стопу пяткой наружу — крепление само выщелкнется, есть даже регулировка, которая позволяет настроить порог срабатывания на свой вкус. Я обычно эти болты закручиваю до упора, потому что люблю, чтобы нога в контакте стояла пожестче.

Обувь для контактных педалей

К недостаткам контактных педалей нужно отнести то, что кроме них самих, нужна специальная обувь, а это сразу увеличивает стоимость перехода на контакты.

cycling_shoes-1.jpg

Но на мой взгляд, это как раз те траты, на которые обязательно нужно пойти, чтобы перейти на новый уровень велосипедизма.

Шипы (крепления, которые устанавливаются в обувь) всегда идут в комплекте с педалями, отдельно их докупать не нужно.

В наше время, я полагаю, уже 80% увлеченных велосипедистов катают на контактах и не могут себе представить другого. Лично я точно не могу, потому что когда сажусь на чей-то велик с обычными педалями, то ощущения такие, как будто велосипед сам по себе, а я сам по себе. Крайне не комфортно.

Очень помогают контактные педали в тех ситуациях, когда нужно методично вкручивать, обеспечивая ровную тягу. Например, езда по раскисшей грязи или по песку, где важно не забуксовать или завязнуть.

Контакты распределяют нагрузку, и ты спокойно выезжаешь в тех ситуациях, когда должен был бы встать и пойти пешком. Так же польза от контактов проявляется при езде в гору, равномерное круговое педалирование поможет вам затратить меньше сил.

Немного о мифах

Я хотел бы осветить те мифы, которые существуют вокруг контактов. Начинающие боятся, что нога зафиксирована жестко на педали, и возможно онемение. Это неправда. Ступня может двигаться вправо и влево на приличный угол, это дает свободу движений, и ничуть не сковывает.

Также ходит миф, что велосипедисты, пользующиеся контактами, постоянно падают из-за того, что не успевают выстегнуться. Обычно если падения и происходят, то на первых порах.

Человек, которому нужно резко остановиться, в стрессовом состоянии забывает, что он на контактах, и бешено дергая ногой вверх, заваливается на бок.

Все падения, как правило, происходят на нулевой скорости, поэтому серьезные травмы — редкость, к тому же, я видел немало примеров людей, кто не падал ни разу. Да и в любом случае, наработка рефлекса происходит очень быстро, уже после недели катания вы будете инстинктивно поворачивать пятку даже на обычной педали.

Насчет дороговизны комплекта «туфли+контакты» я бы тоже поспорил. Если вам нужна практичная связка, а не понт, то уложиться можно долларов в 80. Эти туфлизакроют потребности начинающих и продолжающих, а классика контактов Shimano M520 — это вообще выбор тех, кто умеет считать деньги.

520_P.jpg

Бывают велотуфли с защелками (подороже), это очень помогает быстро ослабить/затянуть ботинок. Иногда в дальней дороге устают ступни, можно прямо на ходу щелкнуть застежкой на несколько делений, и кровообращение ног улучшится.

Нет смысла сразу покупать дорогие модели обуви, за 100 и выше долларов. Это имеет смысл для гонщиков, но для начинающего любителя хватит добротных ботинок начального уровня.

Разница между шоссейными и горными контактами

Контактные педали для горных велосипедов позволяют встегиваться в любых разумных условиях (грязь, песок, снег), соединение имеет подвижность, то есть ступня может ходить немного вправо-влево.

Шоссейные контакты гораздо жестче фиксируют ногу, из-за чего ощущаешь велосипед частью своего тела. В практичности они уступают МТБ контактам, к тому же, конструкция шипов такова, что они сильно выступают из подошвы, мешая ходить пешком.

Производители контактов

Кроме Шимано в нише контактных педалей еще выступают такие производители, как Look, Time и Crank Brothers. Все они стоят дороже обычных шимано, при сомнении в их ресурсоемкости. Особенно сложно с надежностью у Crank Brothers. Эта фирма очень сильно ценится у фетишистов за свой креативный подход к дизайну и абсолютно негуманный ценник.

В свое время не устоял перед очарованием Кранков и я, купив обалденно выглядевшую модель Crank Brothers Eggbeater, несмотря на предупреждения бывалых людей о том, что «болтушки» моего веса долго не вынесут. Так и вышло, за один сезон подо мной убилось две пары эггбитеров, унеся с собой 300 долларов. Пришлось вернуться на Шимано, на которых езжу по сей день.

crank_brothers_eggbeter-1.jpg

Надеюсь, я заронил правильное зерно в мыслях тех, кто еще катает на обычных педалях. Поверьте, друзья, из своего велосипедного опыта я вынес, что для полного счастья, велосипедисту нужно только три вещи, кроме самого байка: шлем, Brooks и контакты. Все остальное — это уже как мясо, которое нарастает на скелет. Крайне рекомендую не заниматься ерундой, а как можно скорее обзавестись этими полезными предметами, если еще этого не сделали.

Взято звідси.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ні, ну є відповідна тема то пиши туди, щоб потім довго пошуком не займатися.

Та й це копіпащення дешевої писанини Котовського: "ніпрощо", якось напрягає!

До контактних педалей людина має якось сама прийти і ніяка писанина тебе не переконає в протилежному ;)

По темі:

Вже через пів року як я вперше сів на вел (1рік і 353дні назад) я вже був в контактах, зараз мене не переконаєш, що на велосипеді можна їздити без контактів. Але люди якось їздять, а мені це не зручно :P

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та й це копіпащення дешевої писанини Котовського: "ніпрощо", якось напрягає!

Не погоджусь. По-моєму, в двох словах, коротко, стисло, але дуже зрозуміло, написані відповіді на ті питання, які виникають у велосипедистів, які вирішують, чи переходити їм на контакти, і якщо так - то на які.

До контактних педалей людина має якось сама прийти і ніяка писанина тебе не переконає в протилежному

Звідки ця категоричність? У мене, наприклад, усе було зовсім навпаки. Саме після прочитання борди, кількох сторінок харків туриста, а потім й порад більш досвідчених велотуристів я почав дивитися у сторону контактних педалей. Перед цим їздив на VP-ках, шипи там тримають досить міцно, і усе мене ніби влаштовувало.
Плюси: широкі, нога на ямах не зісковзує взагалі, можливість міняти шипи по мірі стертості, промпідшипник.

Почав дивитись на тукліпси (велотуфлі + контактні педалі одним махом були не по кишені), але саме Лекс + Таїс мене відмовили від цієї затії. Яскравий приклад допомоги велотовариства. Вдячний їм досі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 8 місяців потому...

Когось цікавлять Crank Brothers Mallet 1 

post-9526-0-38720800-1451508951_thumb.jp

чи Crank Brothers Mallet 2? А може Crank Brothers Mallet 3? ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не рекомендую брати Shimano M520  :(  

Після 2 років експлуатації (завтра буде рівно 2  :)! і близько 6000км пробігу) можу сказати наступне:  

вкрай не ремонтопридатна модель, з серії поїздив і викинув, на благо ціна це дозволяє зробити.

Зараз я жалію, що поскупився свого часу і не взяв 540 модель.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тю... А чим же М520 відрізняються від М540 у плані ремонтопридатності?

Наскільки мені відомо, єдина різниця між ними це форма гайки, яка з'єднує вісь і тіло педалі.

А нутрощі у них однакові...

http://bike.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/EV/bikecomponents/PD/EV-PD-M520-2235_v1_m56577569830608614.pdf

http://bike.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/EV/bikecomponents/PD/EV-PD-M540-2234_v1_m56577569830608616.pdf

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А от і ні! Та важлива хрінь під №2 в 520 пласмасова, а в 540 з металу і схоже, що бронза, але певно сталь... 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, і є. У М540 ця гайка металева. Отже різниця не тільки у формі, а й в матеріалі.

А ти, значить, роздовбав ту пластикову гайку. Цікаво, за скільки перебирань?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...